Високи обороти Форд Фокус ?
- Frizer4eto
- потребител
- Мнения: 12
- Регистриран: 30 яну 2008, 01:16
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16V Zetec
Форд Пробе 2,5 V6 - Местоположение: гр.София
- Status: Извън линия
Re: Високи обороти Форд Фокус ?
ДА, около 100 пъти!!!madboy написа:Откачи ли акумулатора, да се ресетне ЕКУ-то?
Смених и дросела , понеже не затваряше хубаво и сега вече държи 4000об.

- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Високи обороти Форд Фокус ?
Освен да дойдеш в неделя на ОМВ и да нося един стъпков клапан, дето знам, че поне не задържа високи обороти. На 1,6 беше сгодно за смяна, нали?

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
- Frizer4eto
- потребител
- Мнения: 12
- Регистриран: 30 яну 2008, 01:16
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16V Zetec
Форд Пробе 2,5 V6 - Местоположение: гр.София
- Status: Извън линия
Re: Високи обороти Форд Фокус ?
Благодаря много, но май едно по-едно почнах да ги откривам.madboy написа:Освен да дойдеш в неделя на ОМВ и да нося един стъпков клапан, дето знам, че поне не задържа високи обороти. На 1,6 беше сгодно за смяна, нали?
Вчера смених дросела, защото смучеше от там, днес смених и стъпковия клапан и се успокой, но ми прави впечатление , че по някога на бензин на празен ход задържа 2000 об. докато не спра на светофар. Но това сега тепърва ще го мъча да го търся от къде е!
Ако имаш някаква идея това на какво се дължи ? (ще опитам пак да рестна ЕКУ-то и дано се оправи)
-
- потребител
- Мнения: 1434
- Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
- Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Високи обороти Форд Фокус ?
И как откри че от дросела ти смуче въздух и къде точно че на мен ми стана интересно понеже дросела е вързан за пластмасовият колектор а по между им има гумено уплътнение?Frizer4eto написа:Благодаря много, но май едно по-едно почнах да ги откривам.madboy написа:Освен да дойдеш в неделя на ОМВ и да нося един стъпков клапан, дето знам, че поне не задържа високи обороти. На 1,6 беше сгодно за смяна, нали?
Вчера смених дросела, защото смучеше от там, днес смених и стъпковия клапан и се успокой, но ми прави впечатление , че по някога на бензин на празен ход задържа 2000 об. докато не спра на светофар. Но това сега тепърва ще го мъча да го търся от къде е!
Ако имаш някаква идея това на какво се дължи ? (ще опитам пак да рестна ЕКУ-то и дано се оправи)
- focus_vn
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 27 юли 2015, 19:34
- Модел на автомобила: FORD Focus 1,6 Zetec 1999 г.
Газов инжекцион - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Високи обороти Форд Фокус ?
Здравейте колеги,ivan2595 написа:идете при някой да ви погледне ECU-то на колите,аз имах подобен проблем и се оказа изгорял чип на компаfocus_vn написа:Благодаря за отговорите!
Това с блокиралата ос е добра насока -мерси !
Трябва да добавя някой подробности може би:
-Имам колата от около една година и съм минал ок.6000 км.Направи ми впечатление ,че клапана не беше
чак толкова мръен.Не пусна много черно.Може би е чистен и преди време.
-Ауспуха преди почистването беше доста приличен и чист.Сега е черен за 150 км !
Има отлагания на сажди като че е на дизелова кола.
Явно нещо с въздуха е проблемно и горенето е прецакано....може би наистина трябва да се работи в насока
още да го чистя този клапан...
и той не управлява стъпковото ,не е толкова страшно.
Извинявам се ,че забавих отговора си тук...
Проблема се оказа в стъпковия мотор (клапан).Отидох на майстор.Смени го и всичко заспа.Интересно, че не беше блокирало буталцето.Движи се ,но...така и не работеше правилно това моторче.
Освен това майстора почисти две свещи,огледа кабелите,пипна нещо по негов "модел" и сега фокуса се движи като тролей

Ако имате нужда от майстор за елкон във Варна момчето е Жоро.Намира се в района на студентските общежития на Брегалница.Ако ви интересува ще му намеря и телефона.Благодаря на всички отзовали се!
( а някой знае ли дали това повреденото моторче може да го види някой дето разбира и евентуално да се опита да го поправи ?!)
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 14 мар 2018, 11:40
- Модел на автомобила: Форд фокус 1.6 бензин/газ 99г
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: Високи обороти Форд Фокус ?
Здравейте колеги. При мен изведнъж започна да държи високи обороти,когато загрее и е на празен ход 3000/4000. Включа ли на скорост всичко точно. Сменях стъпокови моторчета,но не. Устнових, че като изключа MAF сензора се нормализира и работи добре, включа ли го ще литне. Дали е въпросния сензор или нещо друго? Колата е Фокус 99г 1.6 101к.с. Благодаря.
-
- потребител
- Мнения: 134
- Регистриран: 19 юни 2019, 21:41
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: Високи обороти Форд Фокус ?
Това е причината и аз да се интересувам как работи този клапан за празен ход.До тук се оказва, че май и майсторите не знаят как работи.Казват ,че даже и компютъра не го знае.Голяма загадка.Работата ми прилича на проба-грешка.Добре,че при теб нещата са се оправили.focus_vn написа: ↑28 авг 2015, 14:30Здравейте колеги,ivan2595 написа:идете при някой да ви погледне ECU-то на колите,аз имах подобен проблем и се оказа изгорял чип на компаfocus_vn написа:Благодаря за отговорите!
Това с блокиралата ос е добра насока -мерси !
Трябва да добавя някой подробности може би:
-Имам колата от около една година и съм минал ок.6000 км.Направи ми впечатление ,че клапана не беше
чак толкова мръен.Не пусна много черно.Може би е чистен и преди време.
-Ауспуха преди почистването беше доста приличен и чист.Сега е черен за 150 км !
Има отлагания на сажди като че е на дизелова кола.
Явно нещо с въздуха е проблемно и горенето е прецакано....може би наистина трябва да се работи в насока
още да го чистя този клапан...
и той не управлява стъпковото ,не е толкова страшно.
Извинявам се ,че забавих отговора си тук...
Проблема се оказа в стъпковия мотор (клапан).Отидох на майстор.Смени го и всичко заспа.Интересно, че не беше блокирало буталцето.Движи се ,но...така и не работеше правилно това моторче.
Освен това майстора почисти две свещи,огледа кабелите,пипна нещо по негов "модел" и сега фокуса се движи като тролейнабира без да прекъсва.... ауспуха се поизчисти от нагара....
Ако имате нужда от майстор за елкон във Варна момчето е Жоро.Намира се в района на студентските общежития на Брегалница.Ако ви интересува ще му намеря и телефона.Благодаря на всички отзовали се!
( а някой знае ли дали това повреденото моторче може да го види някой дето разбира и евентуално да се опита да го поправи ?!)
След като клапана се движи едно почистване с обезмаслител или спрей за карбуратор/дросел може да свърши работа.Ако е оригинален си заслужава да го направиш.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Високи обороти Форд Фокус ?
Изобщо не е загадка, Оги ти го обясни подробно, но това че ти не го разбра не значи, че никой не знае.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 1
- Регистриран: 17 мар 2022, 12:43
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: Високи обороти Форд Фокус ?
Здравейте и от мен, същите проблеми имах и аз на нашият Фокус МК2 2005 г. 2.0/ 145 к.с. бензин/газ. ТУК СПЕЦИАЛНИ БЛАГОДАРНОСТИ НА КЛУБНИЯ МАЙСТОР fordmaniac-a, който в рамките на няколко дни намправи колата да върви "на листна въшка"
както той се изразява. Преди ремонта, имаше един период от около месец два, в които двигателят си "казваше", че нещо не е наред- обороти на празен ход около 1100- 1200, при спиране на свободна оборотите се качваха до към 2000-3000, после пак падаха на 1100+. Звъннах на ФОРД МАНИАКА , при пръва възможност ме прие, погледнал я е, и се оказаха проблеми по въздуховодите (гарнитури на ЕГР, смукателна и на клапани) + заминали си свещи и задължителна нужда от реглаж на клапаните заради газовия инжекцион, с който съм минал над 40 000 км. без да знам за тази манипулация. както и да е, вече машината върви нормално, двигателят си е тих и спокоен на 850 оборота, ускорява леко без онова усилие, което го имаше преди.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 16 госта