1.6 hdi 90 h. P. Mk2 egr/турбо
-
- потребител
- Мнения: 2
- Регистриран: 12 ное 2019, 21:19
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
1.6 hdi 90 h. P. Mk2 egr/турбо
Здравейте, след появяването на чека на 2 места след връзване се казва egr клапан, почиствам го след 3 дни пак същото, купувам чисто нов egr, чек не светка но след 3000 оборота рязко умира, както беше преди смяната на egr-a. гася колата, паля я пак и тръгва като нова но пак до към 3000 и пак мъртвец. Само на догатки дали е турбо дали е прословутата тръбичка за маслото на турбото или просто да изолирам egr-a софтуерно. Благодаря за помощта предварително
-
- потребител
- Мнения: 187
- Регистриран: 08 юли 2017, 22:07
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: 1.6 hdi 90 h. P. Mk2 egr/турбо
Обучи ли новия егр
Изпратено от моят Redmi 4 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Redmi 4 с помощта на Tapatalk
-
- потребител
- Мнения: 2
- Регистриран: 12 ное 2019, 21:19
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: 1.6 hdi 90 h. P. Mk2 egr/турбо
Ми не,не зная как,нито къде да отида
- dmastard
- потребител
- Мнения: 239
- Регистриран: 10 апр 2014, 01:11
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 tdci '06
- Status: Извън линия
Re: 1.6 hdi 90 h. P. Mk2 egr/турбо
Някой от София ако може да помогне.
Мисля, че във Форскан имаше готова процедура.
Поздрави
Мисля, че във Форскан имаше готова процедура.
Поздрави
-
- потребител
- Мнения: 187
- Регистриран: 08 юли 2017, 22:07
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: RE: Re: 1.6 hdi 90 h. P. Mk2 egr/турбо
Сигурно е тайна от къде сиDani_Fokus написа:Ми не,не зная как,нито къде да отида
Изпратено от моят Redmi Note 8T с помощта на Tapatalk
-
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 10 апр 2020, 01:38
- Местоположение: Burgas
- Status: Извън линия
Re: 1.6 hdi 90 h. P. Mk2 egr/турбо
Здравейте.
Имам Форд Фокус 2006 Tdci (HDI) 90 к.с .
Имам много сходен проблем с колегата :
При каране по магистрала ми светна червена лампа и грешка на борд компютъра : System Engine Failure.
Посетих майстор , който ми показа , че гумено /пластмасово уплътнение , което отвежда въздуха от турбото е спукано и така турбото губи компресия .
Смених го с чисто нова оригинална част . След няколко дни ... Отново имам същия проблем . Закачихме я на компютър - същата грешка на борд компютър и същия проблем - турбото не може да подържа налягане .
Колата е на 180 000 км от , които 100 000 мои .
Моля за съвет къде бих могъл да посетя майстор , който този път да разбере от къде е проблема и да го отстрани в град Бургас .
Тук намерих "турбо " ремонти , но за да ми рециклират турбото искат сам да си го сваля :
- първо не знам дали в самото турбо е проблемът
- не притежавам знанията и уменията сам да си сваля турбото
П.с. имах омасляване на тръбите около турбото - при компютърната диагностика ми ги почистиха - сега не е толкова зле ,но определено омаслява .
Поздрави и бъдете здрави.
Имам Форд Фокус 2006 Tdci (HDI) 90 к.с .
Имам много сходен проблем с колегата :
При каране по магистрала ми светна червена лампа и грешка на борд компютъра : System Engine Failure.
Посетих майстор , който ми показа , че гумено /пластмасово уплътнение , което отвежда въздуха от турбото е спукано и така турбото губи компресия .
Смених го с чисто нова оригинална част . След няколко дни ... Отново имам същия проблем . Закачихме я на компютър - същата грешка на борд компютър и същия проблем - турбото не може да подържа налягане .
Колата е на 180 000 км от , които 100 000 мои .
Моля за съвет къде бих могъл да посетя майстор , който този път да разбере от къде е проблема и да го отстрани в град Бургас .
Тук намерих "турбо " ремонти , но за да ми рециклират турбото искат сам да си го сваля :
- първо не знам дали в самото турбо е проблемът
- не притежавам знанията и уменията сам да си сваля турбото
П.с. имах омасляване на тръбите около турбото - при компютърната диагностика ми ги почистиха - сега не е толкова зле ,но определено омаслява .
Поздрави и бъдете здрави.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: 1.6 hdi 90 h. P. Mk2 egr/турбо
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 10 апр 2020, 01:38
- Местоположение: Burgas
- Status: Извън линия
Re: 1.6 hdi 90 h. P. Mk2 egr/турбо
Благодаря
-
- потребител
- Мнения: 86
- Регистриран: 04 дек 2008, 21:44
- Модел на автомобила: citroen c4 1,6hdi 109 fap
mazda3 1,6hdi 90 - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: 1.6 hdi 90 h. P. Mk2 egr/турбо
Ако имаш филтър може проблема да е от там.Моята при натискане изпискваше и набиваше грешка ниско налягане на въздуха и систем фаулти нещо си.Оказа се че има проблем с регенерацията от умрял термостат,и от там ниско налягане.Колата е ситроен 1,6 хди 110
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта