Форд Фокус 2 проблем при палене топло време.
-
- потребител
- Мнения: 2
- Регистриран: 09 юни 2020, 15:52
- Местоположение: Veliko tyrnovo
- Status: Извън линия
Форд Фокус 2 проблем при палене топло време.
Здравейте колеги
приятно ми е да съм запознаем казвам се Александър.Имам един проблем по колата на вярно сте писали за него даже търсих из архива но не открих никаде подобна тема.
Колата е Форд фокус 2009 1.6 бенз-газ.от няколко дена забелязвам че по обяд като стане много топло ако тръгна на някъде с нея неможе да запали от първият път на бензин.чак от втория и то с подаване на газ.С нови свещи и акумулатор е не е от тях.Помогайте.Благодаря много.

Колата е Форд фокус 2009 1.6 бенз-газ.от няколко дена забелязвам че по обяд като стане много топло ако тръгна на някъде с нея неможе да запали от първият път на бензин.чак от втория и то с подаване на газ.С нови свещи и акумулатор е не е от тях.Помогайте.Благодаря много.
- asen_bg
- потребител
- Мнения: 12
- Регистриран: 09 фев 2019, 08:35
- Местоположение: BG
- Status: Извън линия
Re: RE: Форд Фокус 2 проблем при палене топло време.
Тоест след продължителен престой гасне ? Пали но се затормозява и угасва ли?jackbg написа:Здравейте колегиприятно ми е да съм запознаем казвам се Александър.Имам един проблем по колата на вярно сте писали за него даже търсих из архива но не открих никаде подобна тема.
Колата е Форд фокус 2009 1.6 бенз-газ.от няколко дена забелязвам че по обяд като стане много топло ако тръгна на някъде с нея неможе да запали от първият път на бензин.чак от втория и то с подаване на газ.С нови свещи и акумулатор е не е от тях.Помогайте.Благодаря много.
Изпратено от моят SM-A705FN с помощта на Tapatalk
-
- потребител
- Мнения: 2
- Регистриран: 09 юни 2020, 15:52
- Местоположение: Veliko tyrnovo
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 2 проблем при палене топло време.
стояла е в покой 6-7 на слънце без да се кара.А сутрин няма проблеми като е по хладно .това го прави само като е била на открито слънце.
- synthez 3D
- Потребител
- Мнения: 1748
- Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
- Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008, - Местоположение: Г.Оряховица
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 2 проблем при палене топло време.
Може някой от газовите инжектори да не затваря плътно и газта, която е в рейла постепенно изтича в колектора. При последващ опит за стартиране на двигателя, двете горива се смесват и съответно двигателят се дави и не може да запали. Можеш да провериш дали е така, ако покараш само на бензин и видиш дали също ще пали трудно след престой.
-
- потребител
- Мнения: 1450
- Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
- Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 2 проблем при палене топло време.
По вероятно е изпарителя ако е оригиналният с който е дошъл колата мембраните сигурно са станали пластмасови и изпускат газ
-
- потребител
- Мнения: 1450
- Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
- Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 2 проблем при палене топло време.
Така е обаче целта на редуктора е да намаля налягането ако мембраните са удървени налягането се увеличава и изпускат а за 10-12 съмнявам се че са още читави
-
- потребител
- Мнения: 824
- Регистриран: 20 юни 2013, 18:06
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 '00 lpg
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: RE: Re: Форд Фокус 2 проблем при палене топло време.
Полезно мнение, колега. А ако и на бензин е същото какъв може да е проблемът?synthez 3D написа:Може някой от газовите инжектори да не затваря плътно и газта, която е в рейла постепенно изтича в колектора. При последващ опит за стартиране на двигателя, двете горива се смесват и съответно двигателят се дави и не може да запали. Можеш да провериш дали е така, ако покараш само на бензин и видиш дали също ще пали трудно след престой.
Пс - такъв проблем с инжектор нали излиза на газовата диагностика?
-
- потребител
- Мнения: 1450
- Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
- Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: RE: Re: Форд Фокус 2 проблем при палене топло време.
Имаше една статия която я четох в Руските сайтове за паленето на бензин от вторият път там беше посочен проблема сега точно не мога да сетя дали беше клапана за налягане на горивната рейка или от клапана дето не позволява горивото да се връща като имам време ще намеря статията беше за Фокус-1Ради-1 написа: ↑11 юни 2020, 13:23Полезно мнение, колега. А ако и на бензин е същото какъв може да е проблемът?synthez 3D написа:Може някой от газовите инжектори да не затваря плътно и газта, която е в рейла постепенно изтича в колектора. При последващ опит за стартиране на двигателя, двете горива се смесват и съответно двигателят се дави и не може да запали. Можеш да провериш дали е така, ако покараш само на бензин и видиш дали също ще пали трудно след престой.
Пс - такъв проблем с инжектор нали излиза на газовата диагностика?
- deathstorm
- потребител
- Мнения: 563
- Регистриран: 11 дек 2007, 17:57
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16v 93г. (Zetec L1E, DOHC на главата) (retired)
Ford Focus МК2 1.6 16v TI VCT 06г. 115 Hp + LPG Fobos 4
Ford Focus MK2.5 09г. Duratec HE 2.0 16v 145 Hp + LPG BRC Plug & Drive - Местоположение: Хасково
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 2 проблем при палене топло време.
Дави си я много стабилно даже - през маркуча за вакума пълни колекотра с газ. Лесно се проверява, като топнеш маркуча за вакума на изпарителя в чаша вода излизат балончета.
-
- потребител
- Мнения: 1450
- Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
- Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: RE: Re: Форд Фокус 2 проблем при палене топло време.
Значи сега открих статията проблема е в клапана за налягането на Фокус-1 е на рейката и се сменя лесно същият проблем има и Фокус-2 но при тях клапана е интегриран в бензиновата помпа и не се сменя а цялата помпа.aspasia написа: ↑11 юни 2020, 14:51Имаше една статия която я четох в Руските сайтове за паленето на бензин от вторият път там беше посочен проблема сега точно не мога да сетя дали беше клапана за налягане на горивната рейка или от клапана дето не позволява горивото да се връща като имам време ще намеря статията беше за Фокус-1Ради-1 написа: ↑11 юни 2020, 13:23Полезно мнение, колега. А ако и на бензин е същото какъв може да е проблемът?synthez 3D написа:Може някой от газовите инжектори да не затваря плътно и газта, която е в рейла постепенно изтича в колектора. При последващ опит за стартиране на двигателя, двете горива се смесват и съответно двигателят се дави и не може да запали. Можеш да провериш дали е така, ако покараш само на бензин и видиш дали също ще пали трудно след престой.
Пс - такъв проблем с инжектор нали излиза на газовата диагностика?
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 2 проблем при палене топло време.
Ще ви помоля, ограничавайте се от излишни огромни цитати!


Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта