Авариен режим мк1
-
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 16 юли 2017, 11:33
- Модел на автомобила: Ford focus mk1 1.8tdci
- Местоположение: Панагюрище
- Status: Извън линия
Авариен режим мк1
Здравейте колеги! Карам фокус 1.8tdci 100 к.с. 04г. И ми се случи следното, при малко по-рязко подаване на газ на 5-та с около 100-120км/ч, колата губи мощност и лампичката за подгрева на свещите започва да мига, повече от 2500 оборота не вдига и след като спра и изгася колата я паля пак веднага и проблема се оправя, на диагностиката не показва грешка, не пали трудно след като се яви проблема и не пуши много. Някакви идеи от какво може да е? Благодаря!
-
- потребител
- Мнения: 34
- Регистриран: 04 яну 2016, 17:01
- Модел на автомобила: Ford orion 1.8D,Ford escort 1.8D Ford escort 1.8TD Ford Focus 1.8tdci
- Местоположение: сливен
- Status: Извън линия
Re: Авариен режим мк1
Дюзи или ниско налягане в рейла трябва да я закачиш на една диагностика
-
- потребител
- Мнения: 34
- Регистриран: 04 яну 2016, 17:01
- Модел на автомобила: Ford orion 1.8D,Ford escort 1.8D Ford escort 1.8TD Ford Focus 1.8tdci
- Местоположение: сливен
- Status: Извън линия
Re: Авариен режим мк1
Горивен филтър сменял ли си скоро пробваи с др бензиностанция
-
- потребител
- Мнения: 187
- Регистриран: 08 юли 2017, 22:07
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: RE: Re: Авариен режим мк1
Най вероятно,тоя проблем се решава или елементарно със смяна на датчик за налягането или с много пари за съжаление.Само да отбележа че по салоните от 5 Форда които пробвах ,два бяха с точно същите симптоми,ниско налягане на рейлstaber написа:Дюзи или ниско налягане в рейла трябва да я закачиш на една диагностика
Изпратено от моят Redmi 4 с помощта на Tapatalk
-
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 16 юли 2017, 11:33
- Модел на автомобила: Ford focus mk1 1.8tdci
- Местоположение: Панагюрище
- Status: Извън линия
Re: Авариен режим мк1
Да смених горивния филтър, но нямаше промяна и като цяло не сипвам само от една определена бензиностанция а ги сменям
- MapTo_D
- потребител
- Мнения: 1210
- Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
- Модел на автомобила: С колелото
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Авариен режим мк1
В такъв случай можеш сам да си направиш теста за обратната нафта, предполагам там ще видиш проблема. Има доста писано, сменят се едни клапанчета на инжекторите и си като нов. Кофти е, че са скъпи, преди 8 години ми струваше около 900лв., сега не знам как са цените.
А като дадеш само контакт, лампата за подгрева започва ли отново да мига? Защото и този филм съм го гледал, но там просто се бяха изтрили кодовете, защото е форд, по думи на майстор.
Общо взето това е слабото място на фокуса от тия години. Но пък като ги смениш веднъж, с истински /delphi/, а не китайски и после забравяш за тях.
А като дадеш само контакт, лампата за подгрева започва ли отново да мига? Защото и този филм съм го гледал, но там просто се бяха изтрили кодовете, защото е форд, по думи на майстор.

Общо взето това е слабото място на фокуса от тия години. Но пък като ги смениш веднъж, с истински /delphi/, а не китайски и после забравяш за тях.
-
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 16 юли 2017, 11:33
- Модел на автомобила: Ford focus mk1 1.8tdci
- Местоположение: Панагюрище
- Status: Извън линия
Re: Авариен режим мк1
Не мига лампичката за свещите само светва за секунда като дам на контакт, ще видя да направя проверка с обратната нафта
- Penyo63
- потребител
- Мнения: 172
- Регистриран: 18 сеп 2016, 12:31
- Модел на автомобила: jaguar x type
- Местоположение: с. Синапово
- Status: Извън линия
Re: Авариен режим мк1
Като дадеш 900 лв. За клапанчета не спираш да мислиш за дюзи, всъщност повече мислиш. Например почваш да купуваш горивни филтри от 60 лв. нагоре.
Същността на едно сложно нещо,се дължи на добре подбрани елемнтарни неща.
Re: Авариен режим мк1
Управление на турбото виж.
-
- потребител
- Мнения: 2
- Регистриран: 03 окт 2018, 10:17
- Местоположение: Pernik
- Status: Извън линия
Re: Авариен режим мк1
И какъв се оказа, че аз имам съвсем същия
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Авариен режим мк1
Залагам на проблем с помпата.
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
- mitakadm
- потребител
- Мнения: 18
- Регистриран: 13 дек 2008, 19:19
- Модел на автомобила: FORD FOCUS TDCI 2002
- Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
Re: Авариен режим мк1
И при мен същият проблем. 1.8 ТДСИ 115 кс. 2002. Свикнах да я карам така, нямам пари за нова кола. Като качвам някой баир с повече газ, влиза в авариен режим като започва да мига лампата за подгрева. После гасне, при нова палене няма грешка и така до следващият път. Започнах да карам така - 5 сек газ, после малка пауза, после пак 5 сек газ и така почти не влиза в авариен режим. Проблемът обаче се задълбочи, защото вече като изгасне, лампата за подгрева продължава да мига и докато не се охлади колата няма палене. Горивен филтър нов и читав, теста за обратното връщане на нафта е ОК. Смениха в сервиза датчик за налягането защото само там дава грешки на компютъра и не оправиха проблема. Затова пиша тук да ме насочите какъв би могъл да е проблема. Казвате че може и помпа да е, но ако е така защо работи нормално колата при подаване на газ за 5 сек? Направи ми впечатление че има висока температура на двигателя, може ли от това да влиза в авариен режим, ако нещо не се охлажда добре? Ще сменя и датчика на разпределителния вал за всеки случай.
Не може, не мога или не искам - има разлика, но смисъла е един и същ
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта