Нещо не е както трябва

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
nikineo
потребител
потребител
Мнения: 31
Регистриран: 02 апр 2006, 16:34
Модел на автомобила: mondeo 1.8TD 95
Status: Извън линия

Мнение от nikineo » 07 яну 2007, 19:39

При мен релето за свещите изключва веднага щом включи стартера

Anton Tonchev
потребител
потребител
Мнения: 65
Регистриран: 28 ное 2006, 21:03
Модел на автомобила: Нисан Примера
Status: Извън линия

Мнение от Anton Tonchev » 08 яну 2007, 00:54

НЕ СЪМ МНОО,МНОО В ЧAС С ,,ПЕЧКИТЕ-ЗА МЕН Е ГОРИВО ЗА ГРАДСКИЯ ТРАНСПОРТ,,НО СЪМ ЧУВАЛ ЧЕ СЛАГАТ МАКСИМУМ 10% БЕНЗИН. ВСЕ ПАК БГ НАФТАТА Е ПО-КАЛПАВА И ОТ ПРОМИШЛЕННАТА НА ЗАПАДНЯЦИТЕ.ТОВА ОТ МЕН

Mondeo18TDI96
потребител
потребител
Мнения: 554
Регистриран: 06 дек 2004, 11:51
Модел на автомобила: Mondeo 1.8TD (1996 ... в пенсия) & C4 1.6HDi(2009) & Avensis 2.0 D-4D (2010)
Status: Извън линия

Мнение от Mondeo18TDI96 » 08 яну 2007, 09:47

Anton Tonchev написа:НЕ СЪМ МНОО,МНОО В ЧAС С ,,ПЕЧКИТЕ-ЗА МЕН Е ГОРИВО ЗА ГРАДСКИЯ ТРАНСПОРТ,,НО СЪМ ЧУВАЛ ЧЕ СЛАГАТ МАКСИМУМ 10% БЕНЗИН. ВСЕ ПАК БГ НАФТАТА Е ПО-КАЛПАВА И ОТ ПРОМИШЛЕННАТА НА ЗАПАДНЯЦИТЕ.ТОВА ОТ МЕН
То е ясно че не си в час - ама поне да си беше мълчал!

По темата:
Моята пали лесно - оборотите са ~800, след 5-6 сек стават ~900 (дали от изключването на релето за свещите или ... - не съм гледал)
веднага след потегляне стават 1000 !
няма никаква корекция за задна, или вкл. на климатика (падат с 50)

Освен всичко друго - проверете си подгряването на нафта (кутийката преди гор. филтър) - тя се вкл. при темп. под 4гр. !

Jinxy
потребител
потребител
Мнения: 330
Регистриран: 29 юни 2005, 16:01
Модел на автомобила: Ford FOCUS 1.8 TDCi 115ps
Местоположение: Botevgrad
Status: Извън линия

Мнение от Jinxy » 08 яну 2007, 20:17

Ами и при мен нямаше корекция при вкл. на климатика, но се оказа, че просто ми е било хлабаво жилото към рамото на помпата. Регулирах го ( на него има добре прикрит начин за регулиране с винт ) и сега когато се включи климатика първоначално падат с около 50-тина оборота и веднага след това се вдигат до около 1000. Вижда се и как се движи лоста и жилото стига някой да ти пуска и спира климатика отвътре.

Потребителски аватар
methodboy
потребител
потребител
Мнения: 553
Регистриран: 13 юни 2006, 00:22
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 D TCI '94 CLX; Mondeo 2.0 DOCH 16V GHIA; Cougar 2.0 DOCH 16V, Jeep Cherokee '99 2.5TD Limited
Местоположение: Варна, Разград, София и Лондон
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от methodboy » 12 фев 2007, 08:48

Оказа се подгряваща свещ. Много лошо се изложих с първоначалната диагноза. :oops:
На всички колеги които имат този проблем им предлагам да си проверят свещите.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта