Нещо не е както трябва
-
- потребител
- Мнения: 65
- Регистриран: 28 ное 2006, 21:03
- Модел на автомобила: Нисан Примера
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 554
- Регистриран: 06 дек 2004, 11:51
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8TD (1996 ... в пенсия) & C4 1.6HDi(2009) & Avensis 2.0 D-4D (2010)
- Status: Извън линия
То е ясно че не си в час - ама поне да си беше мълчал!Anton Tonchev написа:НЕ СЪМ МНОО,МНОО В ЧAС С ,,ПЕЧКИТЕ-ЗА МЕН Е ГОРИВО ЗА ГРАДСКИЯ ТРАНСПОРТ,,НО СЪМ ЧУВАЛ ЧЕ СЛАГАТ МАКСИМУМ 10% БЕНЗИН. ВСЕ ПАК БГ НАФТАТА Е ПО-КАЛПАВА И ОТ ПРОМИШЛЕННАТА НА ЗАПАДНЯЦИТЕ.ТОВА ОТ МЕН
По темата:
Моята пали лесно - оборотите са ~800, след 5-6 сек стават ~900 (дали от изключването на релето за свещите или ... - не съм гледал)
веднага след потегляне стават 1000 !
няма никаква корекция за задна, или вкл. на климатика (падат с 50)
Освен всичко друго - проверете си подгряването на нафта (кутийката преди гор. филтър) - тя се вкл. при темп. под 4гр. !
-
- потребител
- Мнения: 330
- Регистриран: 29 юни 2005, 16:01
- Модел на автомобила: Ford FOCUS 1.8 TDCi 115ps
- Местоположение: Botevgrad
- Status: Извън линия
Ами и при мен нямаше корекция при вкл. на климатика, но се оказа, че просто ми е било хлабаво жилото към рамото на помпата. Регулирах го ( на него има добре прикрит начин за регулиране с винт ) и сега когато се включи климатика първоначално падат с около 50-тина оборота и веднага след това се вдигат до около 1000. Вижда се и как се движи лоста и жилото стига някой да ти пуска и спира климатика отвътре.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта