Гарнитура капак клапани 1.4 Zetec S
-
- потребител
- Мнения: 1450
- Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
- Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Гарнитура капак клапани 1.4 Zetec S
При мене едната втулка толкова се е изпекла че като я пипнах долната част се отрони ако не намеря алтернатива на тези тампони ще се ходи в МП.
-
- потребител
- Мнения: 1450
- Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
- Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Гарнитура капак клапани 1.4 Zetec S
Ще го снимам тампона иначе металната втулка и гумената част от горе са здрави.
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Гарнитура капак клапани 1.4 Zetec S
Да!
Ще стане. Обезмаслявай и лепи.
Ще стане. Обезмаслявай и лепи.
-
- потребител
- Мнения: 102
- Регистриран: 09 авг 2012, 20:34
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 Zetec S 2000г. комби
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Гарнитура капак клапани 1.4 Zetec S
В МП тези втулки-уплътнения са по 96лв/бр. И аз ще ги уплътнявам със силикон. А с колко Nm се стягат?
-
- потребител
- Мнения: 1450
- Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
- Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Гарнитура капак клапани 1.4 Zetec S
Аз купих едни втулки обаче се оказаха Турско производство BSG 30-116-006 взех два броя да ги видя през ebay защото у нас ги няма ако някой знае къде ги има да сподели иначе видях че в Турция струват 15 лири а в Русия около 100 рубли. На Турските им липсва металната част по средата иначе пасват в отворите по късно ще направя снимки. На 10-15 сайта в Турция им писах дали правят доставки във България и ми отказаха нямам си идея каква е причината. Така изглежда оригинала

Така изглежда Турската BSG

Реших да им сложа такива шайби от горе


Така изглежда Турската BSG

Реших да им сложа такива шайби от горе

- Ozzie
- потребител
- Мнения: 1183
- Регистриран: 06 май 2016, 21:28
- Модел на автомобила: Focus Turnier MkIII facelift 1,6 TDCi 85 kW / EZ 02/15
Ex:Ford Focus C-Max 1,6 TDCi - 80 kW - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Гарнитура капак клапани 1.4 Zetec S
@aspasia
Ако питаш за колата от подписа ти (Focus 1,6 16V, 2000 г.):
FYDA/C - 9 Nm
За същия двигател, но с код FYDB/D - първо на 3 Nm, после на 10 Nm.
Същото е и при 1,4, според кода на двигателя.
Ако питаш за колата от подписа ти (Focus 1,6 16V, 2000 г.):
FYDA/C - 9 Nm
За същия двигател, но с код FYDB/D - първо на 3 Nm, после на 10 Nm.
Същото е и при 1,4, според кода на двигателя.
Последна промяна от Ozzie на 04 май 2019, 13:05, променено общо 1 път.
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...
-
- потребител
- Мнения: 1450
- Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
- Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Гарнитура капак клапани 1.4 Zetec S
След 500 километра гарнитурата протече пак въпреки че я затегнах с динамо метричен ключ дали има някакъв скрит чалъм или изпускам нещо?
- Ozzie
- потребител
- Мнения: 1183
- Регистриран: 06 май 2016, 21:28
- Модел на автомобила: Focus Turnier MkIII facelift 1,6 TDCi 85 kW / EZ 02/15
Ex:Ford Focus C-Max 1,6 TDCi - 80 kW - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Гарнитура капак клапани 1.4 Zetec S
Не съм срещал да има указан ред за стягане на капаци на клапани, но ако трябваше да го правя, бих процедирал, както се стяга главата към блока.
Почва се от болтовете в средата и след това се продължава към краищата, последователно от лявата и дясната страна.
Ако са 10 болта, бих процедирал по долната схема.
Почва се от болтовете в средата и след това се продължава към краищата, последователно от лявата и дясната страна.
Ако са 10 болта, бих процедирал по долната схема.
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...
-
- потребител
- Мнения: 1450
- Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
- Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Гарнитура капак клапани 1.4 Zetec S
Моите са 4 броя по два в двата края
-
- потребител
- Мнения: 1450
- Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
- Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Гарнитура капак клапани 1.4 Zetec S
Миналата година април месец сложих Elring и сега като погледнах от задната част пак тече а съм минал не повече от 20к проверил съм капака за кривини с една линийка дето проверяват главите при един познат дето се занимава с ремонти. Няма запушване на капак и не създава налягане а най странното е че тече винаги отзад и никога отстрани или отпред. Като се постопли може да взема един оригинал от МП за да видя има ли разлика.
-
- потребител
- Мнения: 824
- Регистриран: 20 юни 2013, 18:06
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 '00 lpg
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: Гарнитура капак клапани 1.4 Zetec S
При мен е омаслено отзад, над датчика на разпределителния вал, отпред към маркуча на картерните газове и отстрани около бобината. Елринг и Рейнц са най-добрите, в мото пфое дали не са същите 

-
- потребител
- Мнения: 1189
- Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Гарнитура капак клапани 1.4 Zetec S
Доколкото знам никой автомобилен производител не прави гарнитури, семеринги, гумички за клапани, всякакви маркучи, маркучлета, масла и прочие важни и високотехнологични продукти, ами ги поръчва на доказан производител, като изрично условие е да пише дадената марка(в случая "Моторкрафт", или "Форд"). ОБАЧЕ производителят на тези джаджи няма право да продава под собствената си марка същите тези продукти едно към едно с поръчката на автомобилния производител, като материал, форма и някакви "дребни" тънкости, които всъщност често се оказват изключително важни. Или изобщо няма право да ги произвежда със собствената си марка-цялата продукция отива за клиента.
Е, не с всичко е така, разбира се, но долкото и с каквото могат от Форд ( и всички останали) в случая с четири очи гледат да се отива, колкото се може по-често в МП. Справка-елементарен маркуч от двигателя към радиатора за 102лв. за моето добиче и от по-старо време маркучлетата за излишната на нафта за "Мерцедес"-ами просто няма заместител!
Такива ми ти работи...
П.С. След опита ми с 5-6 "сервиза" и МП в някои случаи без замисляне бих отишъл при тях-още повече ще има гаранция. В МП все пак има някаква организация и не се помотват много-много, като болшинството останали, при които след предварителна уговорка дни преди това ти задържат колата 2 дни за нещо, което е за наааай-много два часа, отделно не са подсигурили частите след изпратен VIN! Ами нЕам нерви и време за подобни изпълнения. Засега в София не попаднах на коректен сервиз!
Е, не с всичко е така, разбира се, но долкото и с каквото могат от Форд ( и всички останали) в случая с четири очи гледат да се отива, колкото се може по-често в МП. Справка-елементарен маркуч от двигателя към радиатора за 102лв. за моето добиче и от по-старо време маркучлетата за излишната на нафта за "Мерцедес"-ами просто няма заместител!
Такива ми ти работи...

П.С. След опита ми с 5-6 "сервиза" и МП в някои случаи без замисляне бих отишъл при тях-още повече ще има гаранция. В МП все пак има някаква организация и не се помотват много-много, като болшинството останали, при които след предварителна уговорка дни преди това ти задържат колата 2 дни за нещо, което е за наааай-много два часа, отделно не са подсигурили частите след изпратен VIN! Ами нЕам нерви и време за подобни изпълнения. Засега в София не попаднах на коректен сервиз!
Много автомати-слаби резултати!
-
- потребител
- Мнения: 1450
- Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
- Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Гарнитура капак клапани 1.4 Zetec S
В МП не бих отишъл освен ако колата не е гаранционна там труда е повече от частите смяна на масло 450 лева цените не са им най евтините а за частите ми известно че ги правят други но вече минах през всички марки и няма оправия. Като се постопли времето ще я сменя ако няма ефект оставям я да си тече и докъдето изкара.
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Гарнитура капак клапани 1.4 Zetec S
Няма оригинал в МП. Няма гарнитура като резервна част. Виж капак за към 500 кинта може да ти намерят.
Не помня какво съм писал нагоре. Последно се оказа, че моя капак е крив. Средната част около свещите идваше по-ниско, гарнитурите се мачкаха там, а не уплътняваха по периферията.
Взех капак от 1.25.
На втулките им изрязах клиновидната част за да не ги изпокъсам като ги вадя.
В леглото на всяка втулка направих по две кръгчета със силикон victor reinz, сложих втулките като съвсеем леко натиснах да видя, че тръгва да излиза силикон и ги оставих да поспят през нощта. Монтирах на другия ден и всичко си беше точно. Издържаха две сваляния на капака и сега пак трябва да повтарям процедурата,
-
- потребител
- Мнения: 1450
- Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
- Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Гарнитура капак клапани 1.4 Zetec S
Предишната гарнитура изкара около 20к или една година и почна пак да сълзи и то винаги от задната част вече не ми се занимава забърсвам и продължавам да карам. Според мене си инженерна грешка с този капак и гарнитурата гледах по Руските и западните форуми никой не е успял да се справи с проблема.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта