2.0 Дуратек 180 к.с.!!!
-
- потребител
- Мнения: 221
- Регистриран: 16 ное 2018, 08:21
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
2.0 Дуратек 180 к.с.!!!
От чисто любопитство как са изкарали тия кончета от мотора!! Нищо писано не намерих само тази страница и страхотната цена от 7000 паунда
???? https://www.burtonpower.com/omex-180-bh ... a021a.html

-
- Потребител
- Мнения: 1260
- Регистриран: 07 авг 2007, 10:35
- Модел на автомобила: ford mondeo MK1 1.8 TD ex
ford focus 2 1.6 tdci 2007 - Местоположение: ruse
- Status: Извън линия
Re: 2.0 Дуратек 180 к.с.!!!
С флашката от последната снимка , да лапнат някоя пара от вярващите в чудеса, иначе с турбо , кулер, генерация и ремап 

-
- потребител
- Мнения: 221
- Регистриран: 16 ное 2018, 08:21
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: 2.0 Дуратек 180 к.с.!!!
Понеже не съм много на ТИ с механиката, какво точно е това на мястото на оригиналния всмукателен колектор?
- Ozzie
- потребител
- Мнения: 1183
- Регистриран: 06 май 2016, 21:28
- Модел на автомобила: Focus Turnier MkIII facelift 1,6 TDCi 85 kW / EZ 02/15
Ex:Ford Focus C-Max 1,6 TDCi - 80 kW - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: 2.0 Дуратек 180 к.с.!!!
Долу-горе същото. Всеки цилиндър си е със собствена дроселова клапа. По-добро смесообразуване, еднаква дължина на колекторите и пр.ADDimitrov написа: ↑02 май 2021, 20:11...какво точно е това на мястото на оригиналния всмукателен колектор?
При мотоциклетите е широко разпространено. На жаргон, някои му казват "тромпет".
P.S. Само за протокола - стандартно двигателя е със 140 к.с. или 145 к.с.?
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...
-
- потребител
- Мнения: 221
- Регистриран: 16 ное 2018, 08:21
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: 2.0 Дуратек 180 к.с.!!!
Ами при мен в оригиналната книжка от Форд пише LPG - 147, petrol - 145. Реално в българския талон я записаха 145.
- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1626
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: 2.0 Дуратек 180 к.с.!!!
Само да кажа, че имам няколко тунинговани 2.0, близо 160 к.с. става само с чипосване. Едната Мазда с 2.0 с VVT на всмукателен вал и с портвана глава се получи още по сериозна добавка в мощността и въртящия момент.
OMEX е много сериозна фирма за тунинг. Промененият колектор с изместени дюзи за по-добро смесообразуване при високи обороти и нов компютър с инсталация гарантират подобни параметри. не му трябват турбота и кулери и ...
Поздрави.
OMEX е много сериозна фирма за тунинг. Промененият колектор с изместени дюзи за по-добро смесообразуване при високи обороти и нов компютър с инсталация гарантират подобни параметри. не му трябват турбота и кулери и ...
Поздрави.
- pepy1
- Модератор
- Мнения: 4783
- Регистриран: 18 май 2005, 22:38
- Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел - Местоположение: шоп от Младост-4
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: 2.0 Дуратек 180 к.с.!!!
попринцип мощноста се увеличава процентно, няма как от 90 кс да направиш 180 ксКакво е РЕМАП (REMAP)?
РЕМАП (REMAP) или най-общо чип-тунинг е модифицирането на управлението на двигателя, чрез промяна на програмата за управление на двигателя. Частта “ЧИП” е останала от времената, когато беше нужно да се разпои чипа, който съдържа програмата, да се прочете, да се модифицира програмата и да се запише на нов чип. Такъв тип оптимизация се прилага най-вече при автомобилите произведени преди 2000г. По-точното и модерно название е REMAP.
ремап
Как се прави РЕМАП?
С напредъка на технологиите при модулите за управление на двигателя, има развитие и при начина, по който се прави REMAP или чип тунинг. Вече, програмата от компютъра на колата може да бъде “свалена” без разпояване на чип, просто чрез специален OBD кабел и техника, наричана FLASHER. При някои по-нови автомобили (след 2010г.) все пак се налага сваляне и отваряне на компютъра, поради нуждата да се преодолее защитата от четене и записване. След свалянето на информацията от компютъра, програмата се анализира и променя, като се изчисляват редица важни показатели, така че да се оптимизира процеса на горене и да се запази сигурната и надеждна работа на двигателя.
Как се увеличава мощността?
Всички модерни дизелови и бензинови двигатели имат аванс от мощност, който не се използва. Този аванс е заложен от производителя, тъй като всеки автомобил е конструиран, така че да може да функционира във всяка точка на земното кълбо и при всякакви атмосферни условия (от полярния кръг, до пустините). Друга причина е разликата в горивата, в различните държави. Освен това, за да се покрият все по-стриктните екологични норми и да се получат нужните сертификати, редица производители правят компромиси в режимите на работа на двигателя. Не на последня място, много производители ограничават мощността на двигателите, от маркетингови съображения.
Малко цифри
Например един и същ двигател, който има ресурс например 150 к.с. се предлага във версия 101, 116, 131 и 140 к.с. Обикновенно даже тези цифри не са случайни, това са именно стъпките при данъчното облагане в западна Европа. При покупката на версията 101 к.с., вие всъщност имате двигател 150 к.с., който е софтуерно ограничен. При това положение вие плащате по-нисък данък, но чрез REMAP (чип тунинг) имате възможност да отключите ресурса на вашия двигател.
Oпасен ли е РЕМАП-а за автомобила, какво може да се обърка?
За съжаление, като в почти всяка област на модерния живот, и във областта на REMAP-ването и чип тунинга има фирми и лица, които търсят бърза печалба, без да са положили нужните усилия и да са вложили нужните средства. Те не разбират напълно маханизма на работа на двигателя, и показателите които трябва да се модифицират за оптимизацията на работата му и нямат нужните им скъпа техника и софтуерни продукти. За съжаление проблема не се ограничава до територията на България. Все по-често се срещат автомобили, които са REMAP-нати в чужбина, преди внасянето им в България. При “сваляне” и анализ на програмите, резултатите са силно обезпокоителни. Множество показатели са променени, без да има разбиране точно каква функция имат, и точно с колко трябва да се променят. Много важни показатели не са променени.
Най-често това води до неправилно горене и управление на турбо компресора и до:
съкращаване на живота на турбо компресора
увреждане на гарнитурите на цилиндровите глави
изгаряне на клапани от прекалено висока температура на изгорелите газове
блокиране на механизма на променливата геометрия на турбо компресора в резултат от високите нива на сажди (черен пушек)
копирах само статията без рекламата, но все пак трябва да посоча източника
източник: https://www.dpf.bg/remap/
времето е като парите-никога не стига
- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1626
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: 2.0 Дуратек 180 к.с.!!!
Пепи, празна статия с излишно философстване на разни там журналисти. Рекламка.
- deathstorm
- потребител
- Мнения: 563
- Регистриран: 11 дек 2007, 17:57
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16v 93г. (Zetec L1E, DOHC на главата) (retired)
Ford Focus МК2 1.6 16v TI VCT 06г. 115 Hp + LPG Fobos 4
Ford Focus MK2.5 09г. Duratec HE 2.0 16v 145 Hp + LPG BRC Plug & Drive - Местоположение: Хасково
- Status: Извън линия
Re: 2.0 Дуратек 180 к.с.!!!
Колегите се прехласват по големите числа, но съм сигурен, че за ежедневно шофиране (да се разбира до 3000 rpm) обикновения дюратек ще е по гъвкав. С тоя къс колектор това си е чисто спортен атмосферен мотор, като мощността идва с оборотите, най-вероятно ограничителя е повишен поне с 1000 rpm, сигурно е махнат и двумасовия маховик.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 15 госта