Форд Фокус Зетек 1.6 1999 НЕ ПАЛИ.УСТАНОВЕН Е ПРОБЛЕМА!
-
- потребител
- Мнения: 551
- Регистриран: 26 дек 2016, 23:08
- Местоположение: sofia
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус Зетек 1.6 1999 НЕ ПАЛИ.УСТАНОВЕН Е ПРОБЛЕМА!
Може да се провери и предпазителя за аварийно прекъсване на горивоподаването.Често при проблеми в горивната система, смяна на помпа или филтър, особено ако не са изпълнени определени процедури този предпазител се включва.
-
- потребител
- Мнения: 20
- Регистриран: 29 авг 2009, 10:23
- Модел на автомобила: Ford Fokus 2001 1,6 бензин 74kw
- Местоположение: Kanzas
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус Зетек 1.6 1999 НЕ ПАЛИ.УСТАНОВЕН Е ПРОБЛЕМА!
Видях къде е този бутон, натиснат си е не е излочил. Нещо друго е
-
- потребител
- Мнения: 20
- Регистриран: 29 авг 2009, 10:23
- Модел на автомобила: Ford Fokus 2001 1,6 бензин 74kw
- Местоположение: Kanzas
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус Зетек 1.6 1999 НЕ ПАЛИ.УСТАНОВЕН Е ПРОБЛЕМА!
Да е жив и здрав майстора - бай Добри от КАЗАНЛЪК ! Че акъл даде . Проблема е решен . Оказа се .... Бушон ! ( Срам и позор ) А уж ги гледах. Всички ! Бай Добри каза а гледал си ти ама докато не ги замериш нищо не си гледал. Та викам ще го послушам и с мултицета един по един. И да изгорял е , 15 ампера син, смених го и си запали и пее и помпа се чува и всичко. Някой да търси втора употреба бензинова помпа
? Мам му стара ей старото си е старо да е жив и здрав пак ще кажа бай Добри в сервиза от Казанлък ! Ся ще го почерпя спокойно !

-
- потребител
- Мнения: 144
- Регистриран: 07 окт 2016, 21:52
- Модел на автомобила: Ford Mondeo Estate mk4 2010 2.0 HE Duratec 145 hp + LPG
- Местоположение: Ruse
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус Зетек 1.6 1999 НЕ ПАЛИ.УСТАНОВЕН Е ПРОБЛЕМА!
Ето така се прави ремонт по форумите 

-
- потребител
- Мнения: 551
- Регистриран: 26 дек 2016, 23:08
- Местоположение: sofia
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус Зетек 1.6 1999 НЕ ПАЛИ.УСТАНОВЕН Е ПРОБЛЕМА!
Голяма част от проблемите по нашите автомобили са от подобен характер. Жалкото е, че като отидеш при майстор няма как да го разбереш.Бай Добри е едно романтично изключение от това правило.
-
- потребител
- Мнения: 68
- Регистриран: 08 сеп 2018, 09:53
- Модел на автомобила: MAVERIK 2; 2006 год. ; 2,3L; 110kw; MT; AWD-2 броя
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус Зетек 1.6 1999 НЕ ПАЛИ.УСТАНОВЕН Е ПРОБЛЕМА!
А каква е причината да изгори предпазителя от 15 ампера?
-
- потребител
- Мнения: 20
- Регистриран: 29 авг 2009, 10:23
- Модел на автомобила: Ford Fokus 2001 1,6 бензин 74kw
- Местоположение: Kanzas
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус Зетек 1.6 1999 НЕ ПАЛИ.УСТАНОВЕН Е ПРОБЛЕМА!
Така е , всеки казва докарай ми колата, как като не върви, няма хидравлика , платформите знаете как тарифират, но като нямаш избор се съгласяваш, но все още има хора като Бай Добри . В действителност не знам обаче причината да изгори този предпазител. Колата работеше на празен ход преди да угасне. Интересен въпрос да .
-
- потребител
- Мнения: 1450
- Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
- Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус Зетек 1.6 1999 НЕ ПАЛИ.УСТАНОВЕН Е ПРОБЛЕМА!
Щом е изгорял значи има някакъв по голям товар. Преди два дена на два пъти ми изгоря бушона на запалката бях включил към нея устройство за помпане на гуми нали в него има бутало като в колата и по принцип има смазка мотора се товареше и за това горяха предпазителите.
-
- потребител
- Мнения: 1189
- Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус Зетек 1.6 1999 НЕ ПАЛИ.УСТАНОВЕН Е ПРОБЛЕМА!
Вероятна причина е повишено вътр. триене в помпата от износване по ред причини(ако ви е интересно ще ги изброя)оттам ампеража се увеличава и предпазителят гори.red_gendo написа: ↑04 фев 2022, 08:57Така е , всеки казва докарай ми колата, как като не върви, няма хидравлика , платформите знаете как тарифират, но като нямаш избор се съгласяваш, но все още има хора като Бай Добри . В действителност не знам обаче причината да изгори този предпазител. Колата работеше на празен ход преди да угасне. Интересен въпрос да .
Поне аз друга причина не виждам.
Относно дълголетието на бензиновата помпа, освен пробегът(моточасовете, които всеки подценява и не взима под внимание) голямо значение има количеството и качеството на бензина в резервоара

Надявам се да съм бил полезен.
Поздрави!
Много автомати-слаби резултати!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта