колата ми забива.
-
- потребител
- Мнения: 28
- Регистриран: 28 май 2006, 09:49
- Модел на автомобила: ford fiesta 1.25i 16v ghia zetek-s 1995
- Status: Извън линия
колата ми забива.
когато е студена ми забива на ниските обороти. получава се едно зачудване за около 1-2 сек. после се изтрелва.когато загрее се оправя.
някой да се сеща на какво може да се дължи?
някой да се сеща на какво може да се дължи?
-
- Status: Извън линия
Закарай я на диагностика. Но си мисля за датчика за положението на дроселната клапа 
P.S. Ето малко по темата

P.S. Ето малко по темата
-
- потребител
- Мнения: 28
- Регистриран: 28 май 2006, 09:49
- Модел на автомобила: ford fiesta 1.25i 16v ghia zetek-s 1995
- Status: Извън линия
този проблем ще се отрази ли върху горенето на колата?закарах я на сервиз и ми показаха отзад на ауспуха малък черен пръстен/според тях това е знак че гори много/ купих я преди няколко дни и още си нямам на представа колко ще гори това чудо.незнам колко и дават по каталог. така и неразбраха от кой датчик ми идва проблема.
-
- Status: Извън линия
Нищо ново и аз колкото пъти съм ходил на елкон така ставаше и накрая сам видях, че жичките на този датчик са оголени и дават на късо. Оправих ги, забиването се намали но не изчезна и до ден днешен немога да разбера защо го правиmytanta написа: така и неразбраха от кой датчик ми идва проблема.

Свали някоя свещ и я виж каква е на цвят, така по ауспуха нищо няма да разбереш ако я караш само градско

Ами да ти кажа не е само за фолксвагенТрол написа: Това е характерно за Фолксваген.


-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 25 май 2006, 20:37
- Модел на автомобила: FORD FOCUS NEW
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Kолеги и аз имах същият проблем.Колата стоя 14 дни в МП, сменяха всичко по запалителната система, но никаква промяна.Накрая се предадоха и така си я взех.След като я получих от сервиза на МП, отидох на бензиностанция, напълних резервоара и....колата се оправи.Просто смених бензиностанцията, а и предишната и сегашната са на Shell, само че на различни места.
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: колата ми забива.
Не се притеснявай! Нормално си е. Това с пръстена на ауспуха - не ги слушай. Притеснявай се само, ако го има след като си взел например магистрала Тракия със средна...120км/ч т.е. след дълъг път. На градско, особено на дистанции под 5-7км никога нямаш оптимално горене и почти винаги си с богата на бензин смес (демек смукач) и от там пръстенчето по ауспуха....колкото до придърпването - то е само първите 500-600 метра и се дължи (предполагам) на същата тази обогатена смес т.е. като и подадеш рязко газ я давиш. Замалко!mytanta написа:когато е студена ми забива на ниските обороти. получава се едно зачудване за около 1-2 сек. после се изтрелва.когато загрее се оправя.
някой да се сеща на какво може да се дължи?
-
- потребител
- Мнения: 300
- Регистриран: 11 юли 2005, 00:34
- Модел на автомобила: Fiesta 1.3mi '93
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
аз имам същия "проблем" и съм напълно съгласен с kEFi, и мойта забива муцуната, макар и рядко и сама се оправя (само дето веднъж го направи точно когато не трябва - докато се опитвах да се изнеса максимално бързо в колелото на 4-ти км .. но всичко е ОК
)

Когато животът ти поднесе лимон - направи си ЛИМОНАДА

-
- потребител
- Мнения: 185
- Регистриран: 20 авг 2005, 22:12
- Модел на автомобила: Ford Escort 1,6 i 16v '93г.
- Status: Извън линия
И на мен ми се случва да ми забива в произволни моменти, особено след преминаване от първа на втора предавка с по-сериозно изфорсирване. Насочих се към датчика на дроселовата клапа, но нищо не откривам, защото и като го откача няма никаква разлика - пали и върви по същия начин. Или датчика не работи или компа веднага се пренастройва и компенсира отсъствието му или бог знае какво става . Някой има ли мнение по въпроса.
-
- потребител
- Мнения: 198
- Регистриран: 26 сеп 2005, 02:09
- Модел на автомобила: Escort CLX Turnier 1.6 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Май доста масов се оказва тоз ефект на заглъхване или забиване при рязко ускоряване, затова да попитам аз - има ли някой от нас тук, който да го няма този проблем (става дума конкретно за Зетек двигатели)? Имат ли такива оплаквания тези с по-нови коли (напр. някой с нов Фокус или Мондео със зетек)?веден написа:И на мен ми се случва да ми забива в произволни моменти, особено след преминаване от първа на втора предавка с по-сериозно изфорсирване. Насочих се към датчика на дроселовата клапа, но нищо не откривам, защото и като го откача няма никаква разлика - пали и върви по същия начин. Или датчика не работи или компа веднага се пренастройва и компенсира отсъствието му или бог знае какво става . Някой има ли мнение по въпроса.
Някъде из темите беше дадено обяснение, че заглъхването се получавало заради преобогатяване на сместа и задавяне на мотора. Според мен обаче причината е точно обратната - недостатъчно обогатяване на сместа при рязкото отваряне на дросела, което се получава или при запушени дюзи (тогава обаче е по-вероятно временно прекъсване, заглъхване само на един или няколко цилиндъра, едва ли всички дюзи ще са еднакво запушени), или при недостатъчно налягане в горивната магистрала -> запушен горивен филтър, зле работещ регулатор на налягането или горивна помпа.
Друг възможен виновник - дебитомерът. Но за верността на това последно предположение могат да кажат тези, които са почиствали дебитомер, дали има промяна в ускорението след чистенето.
- chains
- потребител
- Мнения: 1161
- Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Спокойно така е и при другите марки коли с бенз двигател, въобще това дебитомера и многото други датчици, контролери и разни там електронни джаджи са много хубаво нещо, но само докато колата е нова.
Та по въпроса, ако имаш повреден или тръгнал вече да си заминава някой от по-горе описаните елементи ще ти се наложи смяна /кофти това е скъпа процедура, но не избежна/, лошото е че не те съветвам да си купуваш втора употреба, защото има голяма вероятност да се сдобиеш с още един не работещ; нов да си купиш и това не е добра идея, освен, че от цената ще ти прилошее може да се окаже, че си си купил боклук, който за нищо не става - въобще омагьосан кръг!
Но още по-лошото е че не отработиш ли проблема може колата да те изостави нейде на път, където лешоядите /пътна помощ/ да ти свалят и кожата - при колите обикновенно нещата не се оправят сами, а се влошават!
Та по въпроса, ако имаш повреден или тръгнал вече да си заминава някой от по-горе описаните елементи ще ти се наложи смяна /кофти това е скъпа процедура, но не избежна/, лошото е че не те съветвам да си купуваш втора употреба, защото има голяма вероятност да се сдобиеш с още един не работещ; нов да си купиш и това не е добра идея, освен, че от цената ще ти прилошее може да се окаже, че си си купил боклук, който за нищо не става - въобще омагьосан кръг!
Но още по-лошото е че не отработиш ли проблема може колата да те изостави нейде на път, където лешоядите /пътна помощ/ да ти свалят и кожата - при колите обикновенно нещата не се оправят сами, а се влошават!
- cybernone
- потребител
- Мнения: 225
- Регистриран: 02 юли 2005, 16:28
- Модел на автомобила: Ford Sierra 2.0 OHC; Escort 1,8 16V Mk7 (105 Ps)
- Местоположение: Sofiq
- Status: Извън линия
Ами и аз го имам проблема, и кво ли не беше диагностики, смених ламбда, кво ли не, и пак си сотава... Сега колата влиза за доста време в бокса и съм казал на момчетата ако требва да отворят двигатела ама проблема да изчезне... При Фокус, Мондео (след 97) такъв проблем категорично осъства!Peter_CLX написа:Май доста масов се оказва тоз ефект на заглъхване или забиване при рязко ускоряване, затова да попитам аз - има ли някой от нас тук, който да го няма този проблем (става дума конкретно за Зетек двигатели)? Имат ли такива оплаквания тези с по-нови коли (напр. някой с нов Фокус или Мондео със зетек)?веден написа:И на мен ми се случва да ми забива в произволни моменти, особено след преминаване от първа на втора предавка с по-сериозно изфорсирване. Насочих се към датчика на дроселовата клапа, но нищо не откривам, защото и като го откача няма никаква разлика - пали и върви по същия начин. Или датчика не работи или компа веднага се пренастройва и компенсира отсъствието му или бог знае какво става . Някой има ли мнение по въпроса.
Love sucks......true love swallows!
-
- потребител
- Мнения: 12
- Регистриран: 18 юни 2006, 18:07
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Status: Извън линия
- Plamenof
- потребител
- Мнения: 14
- Регистриран: 18 окт 2006, 17:41
- Модел на автомобила: Фиеста 1.25 Zeteck S 16v 75ps. - 1996г.
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
колата ми забива.
Значи от тук наученото написаното неразбрах при вече загрял двигател има ли го този проблем със "забиването" или се оправя? Знам, че и при Опел Астра 1.4i, 1,6i 16v след 1999 го има същия проблем при студен двигател!
Забравих да кажа че и при мен докато е студен двигателя го има проблема, но на ниски обороти ако тръгна на по-високи явно се конпенсира и аз незнам точно какво, но не се тормози двигателя!
П.П. Аз не разбирам, кой знае колко от ДВГ!!!
Забравих да кажа че и при мен докато е студен двигателя го има проблема, но на ниски обороти ако тръгна на по-високи явно се конпенсира и аз незнам точно какво, но не се тормози двигателя!
П.П. Аз не разбирам, кой знае колко от ДВГ!!!

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 25 госта