Мигаща лампа на подгряването
-
- потребител
- Мнения: 44
- Регистриран: 05 мар 2011, 09:55
- Модел на автомобила: Mondeo
- Местоположение: Белово
- Status: Извън линия
Мигаща лампа на подгряването
Здравейте!
Моля ви за помощ,защото внезапно в движение започна да мига реотанчето на подгряването.Колата пали и се движи,но няма мощност.При диагностика излезе грешка Р2339 и обяснение към нея : цилиндър 4:антидетонационно регулиране и Износване/изгаряне с детонации.
Автомобила е Мондео МК3 2.0 TDCI
Дайте съвет.
Моля ви за помощ,защото внезапно в движение започна да мига реотанчето на подгряването.Колата пали и се движи,но няма мощност.При диагностика излезе грешка Р2339 и обяснение към нея : цилиндър 4:антидетонационно регулиране и Износване/изгаряне с детонации.
Автомобила е Мондео МК3 2.0 TDCI
Дайте съвет.
- ivchotr
- потребител
- Мнения: 913
- Регистриран: 31 окт 2015, 13:40
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Мигаща лампа на подгряването
В другия форум имаш мнение от човек, който поназнайва тези дизели.
Знам всички вицове за Форд 

-
- потребител
- Мнения: 44
- Регистриран: 05 мар 2011, 09:55
- Модел на автомобила: Mondeo
- Местоположение: Белово
- Status: Извън линия
Re: Мигаща лампа на подгряването
Благодаря!
След втора консултация и диагностика ще се мери компресия,обратна нафта и дюза.
Реотанчето мига, защото компютъра опитва да запали 4 та дюза.Това се вижда на диагностика с Делфи.
След втора консултация и диагностика ще се мери компресия,обратна нафта и дюза.
Реотанчето мига, защото компютъра опитва да запали 4 та дюза.Това се вижда на диагностика с Делфи.
-
- потребител
- Мнения: 44
- Регистриран: 05 мар 2011, 09:55
- Модел на автомобила: Mondeo
- Местоположение: Белово
- Status: Извън линия
Re: Мигаща лампа на подгряването
След измерване на компресия на цилиндрите (през запалителни свещи) и мерене на обратната нафта се получи още по-сериозно положение.
Обратното гориво е ОК, еднакви стойностти на всички дюзи.
Компресията варира от 23,5 до 26 на отделните цилиндри, което е много.
Майстора се кълне, че трябва да се отвори главата и да се видят валовете, клапаните и веригата.Според него е възможно веригата да е прескочила зъб на колелото....
Моля помогнете със съвет!
Обратното гориво е ОК, еднакви стойностти на всички дюзи.
Компресията варира от 23,5 до 26 на отделните цилиндри, което е много.
Майстора се кълне, че трябва да се отвори главата и да се видят валовете, клапаните и веригата.Според него е възможно веригата да е прескочила зъб на колелото....
Моля помогнете със съвет!
-
- потребител
- Мнения: 86
- Регистриран: 04 дек 2008, 21:44
- Модел на автомобила: citroen c4 1,6hdi 109 fap
mazda3 1,6hdi 90 - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Мигаща лампа на подгряването
Я пробвай да откачиш релето за подгрева,на жената маздата1,6хди 2-3 г си вървеше така.Забива някаква грешка за подгрева и колата умира
-
- потребител
- Мнения: 44
- Регистриран: 05 мар 2011, 09:55
- Модел на автомобила: Mondeo
- Местоположение: Белово
- Status: Извън линия
Re: Мигаща лампа на подгряването
Благодаря,Alexi! (happy)
Дюза, естествено!
Почистване и обучение = 290 лв.в Пазарджик.
И за друго си прав.Моят "майстор" няма колби с разграфени ml,а пластмасови чаши...
Дюза, естествено!
Почистване и обучение = 290 лв.в Пазарджик.
И за друго си прав.Моят "майстор" няма колби с разграфени ml,а пластмасови чаши...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта