Connect with your social network account
Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
-
kalema
- потребител

- Мнения: 13
- Регистриран: 22 яну 2007, 18:55
- Модел на автомобила: FORD FIESTA
-
Status:
Извън линия
Мнение
от kalema » 22 яну 2007, 19:19
ОТ НЯКОЕ ВРЕМЕ НАСАМ ИМАМ СЛЕДНИЯТ ПРОБЛЕМ-ПРИ ИЗКАЧВАНЕ ПО БАИРИ ФИЕТАТА МИ ЧУКА,ВСЕ ЕДНО ЧУКА АВАНСА НА ЛАДА?!?ПО РАВЕН ПЪТ ВСИЧКО СИ Е НАРЕД,МЕЖДУ ДРУГОТО НЕ ГУБИ НИКАКВА МОЩНОСТ ПРИ ЧУКАНЕТО,И НЕ СЕ ОПРАВЯ КАТО СЕ СМЕНИ ПРЕДАВКАТА НА ПО НИСКА.
-
Любо
- Администратор

- Мнения: 2511
- Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
- Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г.
- Местоположение: София - Надежда 1
-
Контакти:
-
Status:
Извън линия
Мнение
от Любо » 23 яну 2007, 09:04
А на празни обороти как е? Да не ти е много бедна сместа?
Това дали може да се получи от изнасен съединител?
П.П. Пиши с малки букви, моля те. С тия все едно се караш на някой

-
buhap
- потребител

- Мнения: 321
- Регистриран: 21 сеп 2005, 16:58
- Модел на автомобила: escort 1,4 F6F `91
- Местоположение: Бургас
-
Status:
Извън линия
Мнение
от buhap » 23 яну 2007, 11:47
Нещо предверение на запалването ме сумнява .1,1 кава е с делко или с 2 бубини
-
kalema
- потребител

- Мнения: 13
- Регистриран: 22 яну 2007, 18:55
- Модел на автомобила: FORD FIESTA
-
Status:
Извън линия
Мнение
от kalema » 23 яну 2007, 15:52
Значи на празни обороти си работи напълно нормално,няма делко с бубини е.Интересното е,че този проблем се получава само по баири,инак си върви на 6.
-
valboy
- потребител

- Мнения: 1476
- Регистриран: 20 фев 2005, 16:12
-
Status:
Извън линия
Мнение
от valboy » 23 яну 2007, 16:34
Щом иначе върви би трябвало да е заминал съединителя....
(Напиши си годината на колата, че иначе покрай теб ще кажат, че и моята не върви)

-
chains
- потребител

- Мнения: 1161
- Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
- Местоположение: Sofia
-
Status:
Извън линия
Мнение
от chains » 23 яну 2007, 17:36
Само момент! Ако ти е износен съединителя /ама не съвсем де или не добре регулиран ако е регулируем/ на равно си върви добре, но при натоварване /например на баир/ съединителя започва да буксува, оборотите започват да се вдигат, а колата не ускорява и ако е много износен започва да мирише на изгоряло! Също така и при рязко тръгване също има момент на буксуване на съединителя / пробвано е/

-
kalema
- потребител

- Мнения: 13
- Регистриран: 22 яну 2007, 18:55
- Модел на автомобила: FORD FIESTA
-
Status:
Извън линия
Мнение
от kalema » 23 яну 2007, 17:41
забелязах нещо друго-малко по трудно пали от преди?!?дали има някаква връзка?
-
Bakara
- потребител

- Мнения: 87
- Регистриран: 18 фев 2005, 14:19
- Модел на автомобила: Ford fiesta
- Местоположение: sofia
-
Status:
Извън линия
Мнение
от Bakara » 23 яну 2007, 17:54
От двигателя ли идва това чукане, защото възможно е и да е полуоска, ако се е скъсал маншон и са влезли боклуци при натоварване чука, възможно е също тампони на двигател, ск. кутия и други. Аз съм със същата фиеста, запалването е електронно без делко, с две бубини, няма абсолютно никакви настройки, мисля че мери само вакуум в карбуратора за да определя предварението.
-
kalema
- потребител

- Мнения: 13
- Регистриран: 22 яну 2007, 18:55
- Модел на автомобила: FORD FIESTA
-
Status:
Извън линия
Мнение
от kalema » 23 яну 2007, 17:58
имаше скъсан маншон на полуоската,та го смених наскоро-дали от това е проблема?а и как да го реша?и да вметна от двигателя идва чукането
-
paci
- Модератор

- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
-
Status:
Извън линия
Мнение
от paci » 23 яну 2007, 18:16
Мирише ми, че не може си оправи предварението.
Bakara нека опише къде е този вакум, маркуч ли е кво ли е и как да си го проверш да не смуче въздух, т.е. да не може да направи вакуум да си свърши работата.
-
muko
- потребител

- Мнения: 207
- Регистриран: 08 юли 2005, 20:28
- Модел на автомобила: Hyundai Accent 1.4 95 ph
- Местоположение: София, Люлин
-
Status:
Извън линия
Мнение
от muko » 23 яну 2007, 21:09
И моята чука така - слаб е мотора /1,1 - 50 к.с./ и при изкачване не и достига мощност, прави го и при много интензивно ускорение, ако я изстикваш; Ускорението е за 20 секунди! Така че - свиквай!

Колкото повече, толкова повече!
Мечо Пух
-
kotzetoo
- потребител

- Мнения: 3
- Регистриран: 11 ное 2006, 13:58
- Модел на автомобила: сиера 1.6
- Местоположение: смолян
-
Status:
Извън линия
Мнение
от kotzetoo » 24 яну 2007, 22:00
дали неможе това чукане на аванса да е от прегряване?пробваи да пуснеш парното на наи силната степенл.
успех.
-
porscho
- потребител

- Мнения: 9
- Регистриран: 26 яну 2007, 23:28
- Модел на автомобила: puma 1,7
- Местоположение: Sofia
-
Status:
Извън линия
Мнение
от porscho » 28 яну 2007, 23:04
на мен така ми чукаше аванса от кофти бензин като го смених с по високооктанов спря дано да е нещо толкова просто и при тебе

-
muko
- потребител

- Мнения: 207
- Регистриран: 08 юли 2005, 20:28
- Модел на автомобила: Hyundai Accent 1.4 95 ph
- Местоположение: София, Люлин
-
Status:
Извън линия
Мнение
от muko » 29 яну 2007, 21:25
Не е от лош бензин и не е от прегрявне - това проверих най-напред.

Колкото повече, толкова повече!
Мечо Пух
-
kalema
- потребител

- Мнения: 13
- Регистриран: 22 яну 2007, 18:55
- Модел на автомобила: FORD FIESTA
-
Status:
Извън линия
Мнение
от kalema » 03 фев 2007, 20:33
колеги реших проблема-оказа се че е от лошия бензин
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта