Проблем в горивната система

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
George
потребител
потребител
Мнения: 20
Регистриран: 18 яну 2007, 10:35
Модел на автомобила: Orion 1.8D Ghia
Status: Извън линия

Проблем в горивната система

Мнение от George » 22 яну 2007, 17:05

Дизел, 1.8. Горивната система е Лукас. Колата нямаше никакъв проблем - палеше от четвърт посред зимата.
Наложи се да престои при един познат майстор за тенекиджийски работи - кърпене, стягане боядисване... и понеже казах, че не ми е спешно отиде почти година.
Взех си я накрая, освен всички проблеми които си ги оправих сам остана един - ако не я паля ден-два от някъде явно влиза въздух защото като напомпам на помпичката за обезвъздушаване бълбука и трябва време за да стане твърда. Ако не направя тази процедура иска много въртене докато запали. Казаха ми някакъв клапан в помпата и по-добре да не пипам. Но все пак ако има лесна оправия защо пък да не се пробвам?

Потребителски аватар
tintin
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 27 ное 2006, 19:00
Модел на автомобила: ford
Местоположение: SOFIQ
Status: Извън линия

Мнение от tintin » 25 яну 2007, 20:58

Здравей, :)

Според мен, помпата Лукас няма клапан за да задържа нафтата ,доколкото знам това ти го прави инжектора/помпичката /.Пробвай сутрин преди да запалиш да напомпаш на инжектора/помпичката/ да стане твърд,ако запалиш по-лесно си вземи ремонтен комплект за инжектора и си го смени.Провери си и подгревните свещи УСПЕХ

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проблем в горивната система

Мнение от diesel1.6 » 26 яну 2007, 09:05

има хлабаво място по тръбичките или маркучите, или маркучетата за излишно гориво по дюзите. може да си сигурен в това ако проблемът е налице и при пълен над 1/3 резервоар - тогава двете тръбички са под нивото на нафтата и не може да смуче въздух оттам.

George
потребител
потребител
Мнения: 20
Регистриран: 18 яну 2007, 10:35
Модел на автомобила: Orion 1.8D Ghia
Status: Извън линия

Мнение от George » 26 яну 2007, 12:13

Благодаря за напътствията!

Като напомпам пали добре. И при пълен догоре резервар пак съществува проблема. Всъщност проблема се показа след като не беше палена почти година. Нищо не е пипано нито по помпата нито по мотора за това време и затова си мисля за някой клапан дето му се е втвърдила гумичката.

Външно мога ли да разбера дали има проблем по тръбички и маркучи защото не ми се ще да разглобявам ако няма пробелм?

geo_g
потребител
потребител
Мнения: 103
Регистриран: 02 юни 2006, 17:00
Модел на автомобила: A4 1.8T,
Punto 1.7D
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от geo_g » 26 яну 2007, 12:57

Извинявайте за Оффа,
Как се разбира вида на помпата, дали е Лукас или Бош.
Зверих се по моята и никъде не видях надписи.

Благодаря предварително,

1.8d
потребител
потребител
Мнения: 1156
Регистриран: 19 яну 2006, 20:07
Модел на автомобила: БМВ Е46 320d Комби 2001г 136к.с
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Мнение от 1.8d » 26 яну 2007, 13:52

Външно едва ли ще можеш да разбереш откъде смуче въздух.Най-лесно се проверява с прозрачно маркуче.Слагаш го отначало с един преходник на горивопрпвода от резервоара преди филтъра,ако там няма въздух го слагаш от филтъра до помпата и гледаш дали има балончета с въздух като е запалена колата.Ако и там няма го слагаш на мястото на маркучето за обратна нафта и да влиза в един буркан и така ще разбереш откъде смуче въздух.Дали някъде от резервоара преди филтъра,от самият филтър или някъде от помпата.

А за да разбере колегата каква му е помпата или трябва да прочете табелката с името и фабричните номера,или да е виждал и двете помпи.На външен вид има голяма разлика между помпите.Няма начин да се сбъркат,но как да ти обясня сега от тук коя каква е. :D :D Табелката на помпата стои отпред откъм страната на радиатора.Ако можеш да пратиш снимка на помпата веднага ще се намери някой да ти каже какъв модел е :D
Изображение
.....Защо съм с ТУРБОДИЗЕЛ,когато няма да се заяждам....

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от diesel1.6 » 26 яну 2007, 15:39

George написа:Благодаря за напътствията!

клапан дето му се е втвърдила гумичката.

Външно мога ли да разбера дали има проблем по тръбички и маркучи защото не ми се ще да разглобявам ако няма пробелм?
не е клапан, ако въобще има такъв.
може да е разхлабен филтъра, пробката за източване на филтъра, маркучите, и много често стареят маркучетата за излишното гориво по дюзите. последните се омазват с нафта, когато караш.
ако те карат да си правиш помпата заради това нещо, им кажи да не те лъжат или да се поучат малко.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта