За Мондео - шумна работа на двигателя.
- Vacev
- потребител
- Мнения: 34
- Регистриран: 31 яну 2007, 23:14
- Модел на автомобила: Мондео 1.8 тд
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
За Мондео - шумна работа на двигателя.
Вепросът ми е дали може да ме насочите къде да търся проблема. Проверих гърнетата не е от тях. А пък си работи равномерно, само дето при ускоряване се чува едно ръмжене като от гърне, но по тихо.
Човек е добре само тогава, когато той се чувства така.
-
- потребител
- Мнения: 1004
- Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
- Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
- Местоположение: някъде в BG ВТ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Моята има
, не съм го свалял за да съм 100% сигурен. Ама по външни признаци на такова прилича. Не барай катализатора без да си сигурен, в 2/3 от случайте ефекта е нулев /че може и да има отрицателен ефект при бензинките най-вече/ - лично мнение, неподкрепено с факти основаващо се най-вече на слухове и лични умозаключения
.
Може и да си прав, че е от гърнетата. По-рано не е било така, или така си я купил?
МКІ или МКІІ си, т.е. коя година е Монито.


Може и да си прав, че е от гърнетата. По-рано не е било така, или така си я купил?
МКІ или МКІІ си, т.е. коя година е Монито.
Небойте се роби Спартак е с вас!
-
- потребител
- Мнения: 554
- Регистриран: 06 дек 2004, 11:51
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8TD (1996 ... в пенсия) & C4 1.6HDi(2009) & Avensis 2.0 D-4D (2010)
- Status: Извън линия
aaleks написа:МКІ или МКІІ си, т.е. коя година е Монито.
Vacev написа:Уважаеми колеги от 29.01.2007г. /т. е. от миналата седмица/ съм горд собственик на Мондео 1998 набор и дата на първа регистрация 2000 г.
1.8 тд с фул екстри. Казвам се Здравко Канчелов и по професия съм Здравен инспестор в РИОКОЗ - Софийска област Радвам се да се запознаем. Поздрави
-
- потребител
- Мнения: 1156
- Регистриран: 19 яну 2006, 20:07
- Модел на автомобила: БМВ Е46 320d Комби 2001г 136к.с
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... E%F0#38634" onclick="window.open(this.href);return false;
- chains
- потребител
- Мнения: 1161
- Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
В книжката на Мони /имам я в електронен вариант на английски, ако ти трябва мога да ти я пратя като мейл/, че вс. дизелови Мондеота имат катлизатор /поне при излизането от завода/!
Колкото до усиления шум - ако е тракащ и под купето се чува по-силно е ката; ако е монотонен и под формата на бучене идва от към хидравличната помпа, маслото е за смяна - проверява се най-лесно на място при запален двг и изключени вентилатор, сд и т.н. като напънеш леко волана започва да се усилва бученето!
Но както си постнал, че звука се усилва при форсиране, то най-вероятно проблема е в катализатора и/или меката връзка /по между другото меката връзка има най-кратък живот, защото се намира много близко до двг и е подложена на термично натоварване + основното и предназначение да поглъща механичните вибрации, тоест механично натоварване/! Колкото до гърнетата миналото лято се изумих, когато отчупих на един язовир задното гърне и установих, че почти няма промяна на звуковия фон, но
изгорелите газове проникваха през удушниците на багажника в купето и добре, че беше лято и можеше да пътуваме на отворени прозорци 
Ако се окаже, че проблема се корени в меката връзка - потърси по-качествена, тъй като ментетата буквално се прокъсват за нула време!
Колкото до усиления шум - ако е тракащ и под купето се чува по-силно е ката; ако е монотонен и под формата на бучене идва от към хидравличната помпа, маслото е за смяна - проверява се най-лесно на място при запален двг и изключени вентилатор, сд и т.н. като напънеш леко волана започва да се усилва бученето!
Но както си постнал, че звука се усилва при форсиране, то най-вероятно проблема е в катализатора и/или меката връзка /по между другото меката връзка има най-кратък живот, защото се намира много близко до двг и е подложена на термично натоварване + основното и предназначение да поглъща механичните вибрации, тоест механично натоварване/! Колкото до гърнетата миналото лято се изумих, когато отчупих на един язовир задното гърне и установих, че почти няма промяна на звуковия фон, но


Ако се окаже, че проблема се корени в меката връзка - потърси по-качествена, тъй като ментетата буквално се прокъсват за нула време!
- Vacev
- потребител
- Мнения: 34
- Регистриран: 31 яну 2007, 23:14
- Модел на автомобила: Мондео 1.8 тд
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Почна и да глъхне и да не върви така както беше преди. В купето се чува като бучене, най - силно изразено между 2000 и 3500 оборота. Така, че май ще трябва да погледна катализатора щом има такъв. Някой да знае случайно колко струва ново това животно?
Не се чува тракане. Само бучене. Това с хидравликата ще го проверя.chains написа:В книжката на Мони /имам я в електронен вариант на английски, ако ти трябва мога да ти я пратя като мейл/, че вс. дизелови Мондеота имат катлизатор /поне при излизането от завода/!
Колкото до усиления шум - ако е тракащ и под купето се чува по-силно е ката; ако е монотонен и под формата на бучене идва от към хидравличната помпа, маслото е за смяна - проверява се най-лесно на място при запален двг и изключени вентилатор, сд и т.н. като напънеш леко волана започва да се усилва бученето!
Но както си постнал, че звука се усилва при форсиране, то най-вероятно проблема е в катализатора и/или меката връзка /по между другото меката връзка има най-кратък живот, защото се намира много близко до двг и е подложена на термично натоварване + основното и предназначение да поглъща механичните вибрации, тоест механично натоварване/! Колкото до гърнетата миналото лято се изумих, когато отчупих на един язовир задното гърне и установих, че почти няма промяна на звуковия фон, ноизгорелите газове проникваха през удушниците на багажника в купето и добре, че беше лято и можеше да пътуваме на отворени прозорци
Ако се окаже, че проблема се корени в меката връзка - потърси по-качествена, тъй като ментетата буквално се прокъсват за нула време!
Човек е добре само тогава, когато той се чувства така.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта