Нов съединител
-
- потребител
- Мнения: 27
- Регистриран: 11 мар 2005, 15:30
- Модел на автомобила: Mondeo 94', 2000, 136hp
- Контакти:
- Status: Извън линия
Нов съединител
Ще трябва да се сменя, няма как - преди първата влизаше трудно, сега и втора започна ... особено като е студена ...
В МП пълен комплект струва 310 лв, ремонта 150лв. - как ви се струват цените?
Възможно ли е от съединителя колата да не върви добре, когато е студена - придърпва ми като съм на 2000 оборота (особено на 2-ра скорост). Ако вдигна много оборотите (3000-4000) - тя не върви ... все едно е запушено нещо, направо се мъчи ... може и дюзите и да са запушени ... и по някое време (като загрее може би) се оправя и нито придърпва, нито изглежда запушена. В един друг форум направиха предположение, че това може да е и от съединителя.
Но пък на газ върви добре - горните симптоми ги няма.
P.S. Скоро смених свещи и кабели - старите бяха Бош, тези сега са на моторкрафт
Благодаря
В МП пълен комплект струва 310 лв, ремонта 150лв. - как ви се струват цените?
Възможно ли е от съединителя колата да не върви добре, когато е студена - придърпва ми като съм на 2000 оборота (особено на 2-ра скорост). Ако вдигна много оборотите (3000-4000) - тя не върви ... все едно е запушено нещо, направо се мъчи ... може и дюзите и да са запушени ... и по някое време (като загрее може би) се оправя и нито придърпва, нито изглежда запушена. В един друг форум направиха предположение, че това може да е и от съединителя.
Но пък на газ върви добре - горните симптоми ги няма.
P.S. Скоро смених свещи и кабели - старите бяха Бош, тези сега са на моторкрафт
Благодаря
- Brock
- потребител
- Мнения: 2226
- Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
- Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
- Местоположение: София, Гео Милев
- Контакти:
- Status: Извън линия
Не се сещам каква ти е колата, но мойта като е студено го прави същия номер - не ще да върви, колкото и газ да и давам. Това /май/ е заради компютъра - когато е студена и не е в работна температура, компа не дава на мотора да се форсира рязко и да се натоварва във високи обороти с цел да не се прецака нещо. В момента, в който колата влезне в оптимален режим /оптимална температура/ този проблем изчезва.
При газтта не ти прави проблема защото ПРЕДПОЛАГАМ, че като превключиш на газ се орезват половината датчици и ако имаш емулатор и т.н., той изпраща сигнали на компа, че всичко е ОК
Това за влизането на скоростите може да е и от доста други неща, а не от износен съединител. Ако имаш другите симптоми за износен съединител - тогава е друга работа

При газтта не ти прави проблема защото ПРЕДПОЛАГАМ, че като превключиш на газ се орезват половината датчици и ако имаш емулатор и т.н., той изпраща сигнали на компа, че всичко е ОК
Това за влизането на скоростите може да е и от доста други неща, а не от износен съединител. Ако имаш другите симптоми за износен съединител - тогава е друга работа


-
- потребител
- Мнения: 27
- Регистриран: 11 мар 2005, 15:30
- Модел на автомобила: Mondeo 94', 2000, 136hp
- Контакти:
- Status: Извън линия
Update-нах си профила
Мондео 94' 2000
относно симптомите за съединителя:
1. доста често трудно влизат първа и втора скорост
2. като се качи някой друг да я подкара - казва, че много високо отлепял съединителя (аз така съм и свикнал и не ми прави впечатление)
3. има луфт около 2см - натискам педала и е мек и след това става твърд
4. преди 4к км като и преглеждаха ходовата част в МП ми казаха, че ще трябва да го сменям. Тогава влизаше трудно само първата, Г.Митев каза, че и втората ще започне да влиза трудно - и ето това вече е факт.
Относно това, че придърпва като е студена - лошото е, че аз я карам предимно на къси растояния (3км до работа и после обратно, не ми се смейте) и за това и е трудно да загрее ... карам я с vPower 95, но въпреки това мисля да сложа и някоя съставка за прочистване на дюзите. Като чета и другите теми - може би и катализаторът да е запушен ...

Мондео 94' 2000
относно симптомите за съединителя:
1. доста често трудно влизат първа и втора скорост
2. като се качи някой друг да я подкара - казва, че много високо отлепял съединителя (аз така съм и свикнал и не ми прави впечатление)
3. има луфт около 2см - натискам педала и е мек и след това става твърд
4. преди 4к км като и преглеждаха ходовата част в МП ми казаха, че ще трябва да го сменям. Тогава влизаше трудно само първата, Г.Митев каза, че и втората ще започне да влиза трудно - и ето това вече е факт.
Относно това, че придърпва като е студена - лошото е, че аз я карам предимно на къси растояния (3км до работа и после обратно, не ми се смейте) и за това и е трудно да загрее ... карам я с vPower 95, но въпреки това мисля да сложа и някоя съставка за прочистване на дюзите. Като чета и другите теми - може би и катализаторът да е запушен ...
- jack71
- потребител
- Мнения: 890
- Регистриран: 28 яну 2005, 16:17
- Модел на автомобила: Escort 1.6 Mi ; Capri I 2.6 6V ; Capri 2.8 6V
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Относно придърпването имам точно същия проблем:студена на бензин придърпва , на газ няма проблеми. Освен това студена на бензин на празен ход работи на 3 цил. на газ няма проблеми...
бях сложил такава тема тук нейде...още не съм пробвал да оправя това с добавки.
за съединителя : сменях преди година. смених феродов диск 60лв взех италиански - НЕ КУПУВАЙ ТАКЪВ!!!!
вземи си марка лук. ще дадеш повече пари но ще си рахат. този е кофти. на полусъединител трака тропа..... по късно дадох 110 за притискателен диск лук. лагера ми беше добре но все пак се заинтересувах 60 лв лук, 40 лв италианския боклук.
за работа феродов диск- 60 лв в сервиз на Пежо. много кадърни момчета.
притискателя аз си го смених сам по късно(не е много просто но не е и кой знае колко сложно , само да имаш условия и инструменти-2 лебетки крикове.....)
разбираш че е заминал : като си на магистрала на 4 или 5та със 70-80 натискаш разко газта , чуваш че двигателя реве на ускорение но ти ускоряваш в последствие плавно... заминал е.
или заставаш напреко на някой бордюр все едно ще го качваш, но с двете гуми, тръгваш да го качваш и чуваш че двугателя ти върти но слаб ефект значи е заминал (това само са ми го казвали, но първото аз сам съм го пробвал)
1-ва и 2-ра може да не влизат добре защото са ти залепнали синхронизаторите (на мен ми се случи - 15 лв на синхронизатор, 60 лв ремонт на ск. кутия ако ти я занесеш, 140 ако те си я свалят сами)
а луфт на педала и аз имам(той се саморегулира!!)
Внимание :тези цени на части са за ескорт 1.6

за съединителя : сменях преди година. смених феродов диск 60лв взех италиански - НЕ КУПУВАЙ ТАКЪВ!!!!

за работа феродов диск- 60 лв в сервиз на Пежо. много кадърни момчета.
притискателя аз си го смених сам по късно(не е много просто но не е и кой знае колко сложно , само да имаш условия и инструменти-2 лебетки крикове.....)
разбираш че е заминал : като си на магистрала на 4 или 5та със 70-80 натискаш разко газта , чуваш че двигателя реве на ускорение но ти ускоряваш в последствие плавно... заминал е.
или заставаш напреко на някой бордюр все едно ще го качваш, но с двете гуми, тръгваш да го качваш и чуваш че двугателя ти върти но слаб ефект значи е заминал (това само са ми го казвали, но първото аз сам съм го пробвал)
1-ва и 2-ра може да не влизат добре защото са ти залепнали синхронизаторите (на мен ми се случи - 15 лв на синхронизатор, 60 лв ремонт на ск. кутия ако ти я занесеш, 140 ако те си я свалят сами)
а луфт на педала и аз имам(той се саморегулира!!)
Внимание :тези цени на части са за ескорт 1.6
-
- Status: Извън линия
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта