Connect with your social network account
Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
-
Goshko
- потребител

- Мнения: 37
- Регистриран: 30 авг 2005, 11:45
- Модел на автомобила: Escort 1.8 16v RDA EFI - 92g
- Местоположение: София
-
Status:
Извън линия
Мнение
от Goshko » 27 фев 2007, 10:28
Имам много неприятен проблем, който се изразява в един неприятен резонанс при 2100 rpm. Независимо на коя скорост съм (от първа до 5-та) при тези обороти се появява и изчезва на по-високи и съответно на по-ниски. На място, обаче няма нищо - работи си двигателя идеално, колкото и да го форсирам. Бях набедил тампоните на двигателя - но от сервиза ми казаха, че 100% не е от тах - провериха ги. Предположиха, че е някъде от гьрнетата, но не можаха да ми помогнат. Странно е, че се появява само в движение... Ако имате идеи споделете. Мерси.
-
Mondeo18TDI96
- потребител

- Мнения: 554
- Регистриран: 06 дек 2004, 11:51
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8TD (1996 ... в пенсия) & C4 1.6HDi(2009) & Avensis 2.0 D-4D (2010)
-
Status:
Извън линия
Мнение
от Mondeo18TDI96 » 27 фев 2007, 10:35
тъй както го описваш - остава да е скоростната кутия и съединителя.
те имат пряка връзка със оборотите на двг, а в покой не се движат
-
kEFi
- потребител

- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
-
Status:
Извън линия
Мнение
от kEFi » 27 фев 2007, 10:43
Сменял ли си гърне? Или да си махал катализатор?
Обикновено резонанс идва от резонаторното гърне

-
nikolovvd
- потребител

- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
-
Status:
Извън линия
Мнение
от nikolovvd » 27 фев 2007, 10:50
И аз имах подобен проблем и го отстраних в Петък вечерта в сервиза. Накарах ги да си оправят работата от предишния път.
Какво се бе получило:
Понеже сменях съединител, при което се налагаше сваляне на ауспуха, бяха го монтирали така че изходящата тръба на последното гърне опираше в пласмасовия спойлер. Поради това при около 3000 оборота в купето се появяваше шум.
-
Goshko
- потребител

- Мнения: 37
- Регистриран: 30 авг 2005, 11:45
- Модел на автомобила: Escort 1.8 16v RDA EFI - 92g
- Местоположение: София
-
Status:
Извън линия
Мнение
от Goshko » 27 фев 2007, 11:41
Да всичките ми гърнета са сменени... (на мястото на катализатора е резонато) Но ако е от последното гърне то би трябвало да трополи и на място. По-скоро го усешам откъм двигателния отсек или някъде под него.
-
dimbatami
- потребител

- Мнения: 387
- Регистриран: 31 яну 2007, 20:38
- Модел на автомобила: Orion 1.8EFI 16V 105конйе и мондео 1.8 tdi 90 конйе
- Местоположение: ПЛЕВЕН
-
Status:
Извън линия
Мнение
от dimbatami » 27 фев 2007, 13:37
провери дали не е една ламарина на гарнето на катализатора че на мен ми правеше така ако и сее скъсала някоя заварка
-
kEFi
- потребител

- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
-
Status:
Извън линия
Мнение
от kEFi » 27 фев 2007, 15:16
... по скоро карай или над или под въпросните 2100 оборота. Аз имах резонанс на 3000... заради самите резонаторни гърнета е (Пояснение: резонаторно се слага на мястото на ката; средното също е така - в моя случай средното резонираше...)
-
nikolovvd
- потребител

- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
-
Status:
Извън линия
Мнение
от nikolovvd » 27 фев 2007, 15:24
Май поради това има гърнета по 150 лв. и по 50лв.
-
Goshko
- потребител

- Мнения: 37
- Регистриран: 30 авг 2005, 11:45
- Модел на автомобила: Escort 1.8 16v RDA EFI - 92g
- Местоположение: София
-
Status:
Извън линия
Мнение
от Goshko » 01 мар 2007, 12:49
Мерси колеги за насочването. Ще преслушам всичките гърнета и ще пиша за резултати. Притеснявах се за скоростна кутия и дано не е тя.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта