Голям проблем!:(:(:(мощност обороти
-
- потребител
- Мнения: 31
- Регистриран: 07 сеп 2005, 20:40
- Модел на автомобила: BG
- Местоположение: fOrd escOrt mk7
- Status: Извън линия
Голям проблем!:(:(:(мощност обороти
Здравейте!!!Карам форд ескорт 95та 1.4 пълна инжекция.Колата е с турско АГУ волтран без симулатор.Проблема е при работата на бензин:(на газ е доста спъната и не работеше добре.регулирах я и заработи прилично.не летеше но си вървеше прилично за 1.4 на газ.
сетих се, че не съм я карал на бензин от доста време и реших да я покарам защото знам, че трябва от време на време да се кара на бензин за да се прочистят дюзите.и какво да видя:
-никаква мощност!!!
-гасне нон стоп няма тихи колебае се на 300об/мин и после гасне.
на втора дигнах 40 в нанагорнището което не е кои знае колко голямо.над 2.500об/мин изобщо я няма едвам се ускорява на право а в леко нанагорнище почва да се колебае сякаш нямаа гориво а то има и то доста....
на газ си работи добре.
Щом на газ е добре значи не са свещи или кабели.
в.филтъра е нов
горивният филтър е на 20000км.
няма никаква мощност при положение, че преди на бензин за 1.4 направо летеше тая колица.сега работи мн по зле от на газ.
-мафа е чист.
ресетнах компа(преди при подобен проблем с оборотите това реши проблема )-или поне си мисля 4е го ресетнах-махнах двете клеми на акумолатора за около 10+мин.
сега искам да попитам някои има ли идея какво е и къде е проблема.
Четох мението на Мастербо за подобен проблем но така и не видя каде го е решил.пишеше, че ще напише как го е оправил стъпка по стъпка но така и не разбрах как.:::
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 0%F1%ED%E5
-идкам да си направя диагностика с диод както беше казано, че може в горната тема но не знам как.някои може ли да обясни как се прави.
таблицата с грешките я има в руският саит за диагностката които беше споменат в темата,но самата диагностика не разбирам как се прави защото не отбирам грам руски.
ЗА това ще ви помоля някои да даде идеи каде е проблема как се решава. и как се прави диагностика с диод.
Предварително Ви Благодаря!!!@!!!!!
П.С съжалявам за неграмотното писане но доста бързам.
сетих се, че не съм я карал на бензин от доста време и реших да я покарам защото знам, че трябва от време на време да се кара на бензин за да се прочистят дюзите.и какво да видя:
-никаква мощност!!!
-гасне нон стоп няма тихи колебае се на 300об/мин и после гасне.
на втора дигнах 40 в нанагорнището което не е кои знае колко голямо.над 2.500об/мин изобщо я няма едвам се ускорява на право а в леко нанагорнище почва да се колебае сякаш нямаа гориво а то има и то доста....
на газ си работи добре.
Щом на газ е добре значи не са свещи или кабели.
в.филтъра е нов
горивният филтър е на 20000км.
няма никаква мощност при положение, че преди на бензин за 1.4 направо летеше тая колица.сега работи мн по зле от на газ.
-мафа е чист.
ресетнах компа(преди при подобен проблем с оборотите това реши проблема )-или поне си мисля 4е го ресетнах-махнах двете клеми на акумолатора за около 10+мин.
сега искам да попитам някои има ли идея какво е и къде е проблема.
Четох мението на Мастербо за подобен проблем но така и не видя каде го е решил.пишеше, че ще напише как го е оправил стъпка по стъпка но така и не разбрах как.:::
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 0%F1%ED%E5
-идкам да си направя диагностика с диод както беше казано, че може в горната тема но не знам как.някои може ли да обясни как се прави.
таблицата с грешките я има в руският саит за диагностката които беше споменат в темата,но самата диагностика не разбирам как се прави защото не отбирам грам руски.
ЗА това ще ви помоля някои да даде идеи каде е проблема как се решава. и как се прави диагностика с диод.
Предварително Ви Благодаря!!!@!!!!!
П.С съжалявам за неграмотното писане но доста бързам.

- dimbatami
- потребител
- Мнения: 387
- Регистриран: 31 яну 2007, 20:38
- Модел на автомобила: Orion 1.8EFI 16V 105конйе и мондео 1.8 tdi 90 конйе
- Местоположение: ПЛЕВЕН
- Status: Извън линия
начи не сам сигурен че колатати е пълна инжекция може да е моно но и дае моно или да е пълна си трябва ел.изпорител а не вакумен и щом варви на газ добре тоне са кабелите или свещите щомпроблема се явява като я обърнеш на бензин то работата е ясна имаш проблем можеби със дюзите или ламдасондата или устроиството което следи дроселовата клапа начи си требе стенд за диагностика и забрави това с диода много неточное. като те слушам че казваш как ти гасне постоянно маи ти требе ламдасонда но само на стенда ще си кажи и ак ще се луташ сляпо . . . пиши за развоя на татак
- dimbatami
- потребител
- Мнения: 387
- Регистриран: 31 яну 2007, 20:38
- Модел на автомобила: Orion 1.8EFI 16V 105конйе и мондео 1.8 tdi 90 конйе
- Местоположение: ПЛЕВЕН
- Status: Извън линия
начи първо да не бъркаме стъпковото моторче с устроиството дето следи дроселовата клапа начи аз ти предлагам като колата работи и е загряла да пробваш да вадиш буксите на стъпковото моторче и послена ус.на дроселовата клапа при ваденето на която и дае букса трябва мотора да променя работата си или да гасне това сочи че те работят аколи не те са за смяна.а колко ли струват не питаи моторчето и ус-то мо же втора ръка но ламдата трябва нова виж във форома има инфо за ламдата
-
- потребител
- Мнения: 1581
- Регистриран: 07 окт 2005, 16:18
- Модел на автомобила: Dacia Sandero Stepway 2021
- Местоположение: Благоевград
- Status: Извън линия
Re: Голям проблем!:(:(:(мощност обороти
Така я по точно обясни колко време не си я карал на бензин, преди това колко количество бензин е имало в резервоара и от каква бензиностанция последно си зареждал бензин и каква марка.tonko1 написа:реших да я покарам защото знам, че трябва от време на време да се кара на бензин за да се прочистят дюзите
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Пишеш, че горивния филтър е на 20 000 км. Според мен това е прекалено, особено при качеството на горивата в България. Мисля, че трябва да смениш ГОРИВНИЯ ФИЛТЪР (да го направи човек, който си разбира от работата, защото системата е под налягане и често стават сакатлъци) и след това ресетни компа и му направи ново обучение по начина описан във форума. Ако това не доведе до подобрение чак тогава започни да търсиш проблема другаде.
-
- потребител
- Мнения: 31
- Регистриран: 07 сеп 2005, 20:40
- Модел на автомобила: BG
- Местоположение: fOrd escOrt mk7
- Status: Извън линия
мерси за меннията и съветите.
значи имам въпрос относно ресетването на компа.направи ми впечатление, че преди за да го ресетна трябваше да махна клемите(или поне само +)за не по малко от 20мин-30мин.което не мога да си го обясня защо е така.би трябвало една минутка да е предостатъчна.и все пак в книгите го пишат 5-10мин.
катализаторът ми се счупи и си дрънчи в шумозаглушителното средно гърне.тои е керамичен мисля и затова си мисля, че е той, още не съм рязъл гарнето но просто няма какво друго да е но не би трябвало липсата на катализатор да окаже някакво влияние в/у работата на двигателя на бензин в посока влошаване на ускорението,-даже напротив по малкото съпротивление би трябвало да увеличи(теоретично) динамичните характеристики(само теоритично,-на практика неосезаемо).ако греша поправете ме.
Ще се консултирам утре с специалист дали 20000км са мн за горивен филтър но колите с които имам опит са карани доста над 30000км с горивен филтър без смянаи не е имало чак толкова драстични проблеми.все пак ще се консултирам със специалист за филтъра.

значи имам въпрос относно ресетването на компа.направи ми впечатление, че преди за да го ресетна трябваше да махна клемите(или поне само +)за не по малко от 20мин-30мин.което не мога да си го обясня защо е така.би трябвало една минутка да е предостатъчна.и все пак в книгите го пишат 5-10мин.
катализаторът ми се счупи и си дрънчи в шумозаглушителното средно гърне.тои е керамичен мисля и затова си мисля, че е той, още не съм рязъл гарнето но просто няма какво друго да е но не би трябвало липсата на катализатор да окаже някакво влияние в/у работата на двигателя на бензин в посока влошаване на ускорението,-даже напротив по малкото съпротивление би трябвало да увеличи(теоретично) динамичните характеристики(само теоритично,-на практика неосезаемо).ако греша поправете ме.
Ще се консултирам утре с специалист дали 20000км са мн за горивен филтър но колите с които имам опит са карани доста над 30000км с горивен филтър без смянаи не е имало чак толкова драстични проблеми.все пак ще се консултирам със специалист за филтъра.

-
- потребител
- Мнения: 31
- Регистриран: 07 сеп 2005, 20:40
- Модел на автомобила: BG
- Местоположение: fOrd escOrt mk7
- Status: Извън линия
възможно ли е да е катализатора?????
-счупен е (нещо дрънчи в средното шумозаглу6ително гарне) и мисля, че е тои.много дрънчеше а сега вече дрънчи по малко(предполагам, че е от факта, че е керамичен и от трусовете сигурно е станал вече на сол.)не съм рязал гърнето да видя тои ли е но просто няма какво друго да дрЪнчи ...




- chains
- потребител
- Мнения: 1161
- Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Е от там трябваше да започнеш - просто няма как да гори камината, ако е запушен кумина!
Отиди в сервиз и си смени катализатора със средно гърне и би трябвало да се получи /хубавото е, че катал ги изкупуват и ще си възстановиш част от парите/!
пп: а и по принцип при проблем в отделителната с-ма - се забавя потока на изгорелите газове и ламбда сондата отчита неточни стойности и подава грешен сигнал на компа и така се завърта порочния кръг.
Отиди в сервиз и си смени катализатора със средно гърне и би трябвало да се получи /хубавото е, че катал ги изкупуват и ще си възстановиш част от парите/!

пп: а и по принцип при проблем в отделителната с-ма - се забавя потока на изгорелите газове и ламбда сондата отчита неточни стойности и подава грешен сигнал на компа и така се завърта порочния кръг.
-
- потребител
- Мнения: 31
- Регистриран: 07 сеп 2005, 20:40
- Модел на автомобила: BG
- Местоположение: fOrd escOrt mk7
- Status: Извън линия
здравейте!значи направих самодиагностика с диод(по скоро с мултиметър за волтажа щото изгорих диода-12волта не му понесоха
) и ми дава грешки 16 и 33:)
16 Airflow meter 2.
33 Coolant-temperature sensor, voltage too low.
въпроста ми е каде се намират 16 и 33????
какъв е тоя Airflow meter 2 и къде се намира??по въздуховода освен мафа няма нищо.а и винаги съм си мислел, че мафа мери плЪтността на въздуха а не температурата а тепмературата изобщо не се мери....защото плътноста носи достатачно инфо за екуто.
та каде е тая джиджавка и какво мери.
а Coolant-temperature sensor каде се намира?температурен сензор на охладителя,- каде се намира това животно???
П.С понеже симтомите са като на недостаъчно гориво реших да видя филтъра.не го смених но изглеждаше читав и като пуснех бензин от вгода на изхода си излизаше веднага-начи няма запушвания.свалих резервоара-беше си чист-цетката на помпата също.не е и от там


16 Airflow meter 2.
33 Coolant-temperature sensor, voltage too low.
въпроста ми е каде се намират 16 и 33????
какъв е тоя Airflow meter 2 и къде се намира??по въздуховода освен мафа няма нищо.а и винаги съм си мислел, че мафа мери плЪтността на въздуха а не температурата а тепмературата изобщо не се мери....защото плътноста носи достатачно инфо за екуто.
та каде е тая джиджавка и какво мери.
а Coolant-temperature sensor каде се намира?температурен сензор на охладителя,- каде се намира това животно???
П.С понеже симтомите са като на недостаъчно гориво реших да видя филтъра.не го смених но изглеждаше читав и като пуснех бензин от вгода на изхода си излизаше веднага-начи няма запушвания.свалих резервоара-беше си чист-цетката на помпата също.не е и от там


- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Гледам, че си почивка и се моташ а ще има да чакаш някой събота и неделя да седне на компа да помага.
Я виж тази тема дали ще имаш насока за сензора и беги погледни. Само гледай или като си смел ръчкай. Само ти подавам линка на темата щото я знам, че я има.
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... ure+sensor
Само още една препоръка имам.
Пооправи си профила.
модела на автомобила, кубатура и евентуално година - там където им е мястото, че сега саа
Я виж тази тема дали ще имаш насока за сензора и беги погледни. Само гледай или като си смел ръчкай. Само ти подавам линка на темата щото я знам, че я има.
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... ure+sensor
Само още една препоръка имам.

Пооправи си профила.
модела на автомобила, кубатура и евентуално година - там където им е мястото, че сега саа

-
- потребител
- Мнения: 1543
- Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
И за мафа (който мери количеството засмукан въздух, отчитайки охлаждането на едно мини-реотанче
) има сума постове, ама ако не ти се чете много, просто го сваляш (той е по пътя на въздуха, веднага след въздушния филтър) и внимателно пръскаш със спрей за контакти. Чакаш да се разкисне мизерията и пак пръскаш(така докато светне). Не докосвай "жичките", чупят се много лесно!!!
Това е вократце.
Най-добре отдели 1-2 часа и изчети написаното от патиланците:
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=1363" onclick="window.open(this.href);return false;

Това е вократце.
Най-добре отдели 1-2 часа и изчети написаното от патиланците:
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=1363" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- потребител
- Мнения: 31
- Регистриран: 07 сеп 2005, 20:40
- Модел на автомобила: BG
- Местоположение: fOrd escOrt mk7
- Status: Извън линия
ехе не ме разбрахте.
мафа ми е ок.
Чистен е досега два ппъти и изобщо не дава, че грешката е в него.
air meter не е maf!
аз питах за аирметара какво е и каде се намира...
мафа ми е ок.
идеално чист и двете жички са ок.
проблема ми го дава в :
16 Airflow meter 2.
33 Coolant-temperature sensor, voltage too low
знаете ли каде са тия не6та какво правят.
мафа ми е ок.
Чистен е досега два ппъти и изобщо не дава, че грешката е в него.
air meter не е maf!
аз питах за аирметара какво е и каде се намира...
мафа ми е ок.
идеално чист и двете жички са ок.
проблема ми го дава в :
16 Airflow meter 2.
33 Coolant-temperature sensor, voltage too low
знаете ли каде са тия не6та какво правят.
мерси мерси:)сега ще го гледам да видя какво ще измъдря.paci написа:Гледам, че си почивка и се моташ а ще има да чакаш някой събота и неделя да седне на компа да помага.
Я виж тази тема дали ще имаш насока за сензора и беги погледни. Само гледай или като си смел ръчкай. Само ти подавам линка на темата щото я знам, че я има.
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... ure+sensor
Само още една препоръка имам.
Пооправи си профила.
модела на автомобила, кубатура и евентуално година - там където им е мястото, че сега саа
-
- потребител
- Мнения: 31
- Регистриран: 07 сеп 2005, 20:40
- Модел на автомобила: BG
- Местоположение: fOrd escOrt mk7
- Status: Извън линия
малииииии Фори ми разказа играта днеска.тръгвам си за софия-понеже съм студент-и си викам тя ан газ си работеше перфектно---да да ама не-разказа ми играта Форито гаснеше за страх ама за страх.като сменям предавките и е готова.а иначе на газ си вървеше прилично както винаги нямаше загуба на мощност но започна и на газ да гасне.чудя се вече къде е проблема.на бензин още си гасне зверски и е тромава но сякаш изведнъж си вдигна мощноста(все още е тромава на бензин но нее е както в началото)проблемат сега са:
-загуба на мощност на бензин
-гаснене и никакви тихи на бензин;
-гаснене и никакви обороти на газ
днес почистих клемите на някои от датчиците по двигателя.
до момента съм стигнал до извода:
-не е горивен филтър.
-не е замърсен резервоар.
-не е маф
това моторчето за тихите обороти го свалих обаче със все механизмът за подаване(буталцето и пружинката) почистих го както в една книга пише но почистих самото цилиндърче буталце пружинка самото моторче не съм го свалял отделно.
при работа го прослушах с шумомер не не издаваше никакви съмнителни звуци.
сега се чудя възможно ли е да си е нещо в самото моторче а не в маханизма след него-примерно някакви изтръркани четки или нещо такова--някои имал ли е проблеми с ненго-някакви съвети???
абе изобщо Фори днес се изложи още повече.
Помагайте

-загуба на мощност на бензин
-гаснене и никакви тихи на бензин;
-гаснене и никакви обороти на газ
днес почистих клемите на някои от датчиците по двигателя.
до момента съм стигнал до извода:
-не е горивен филтър.
-не е замърсен резервоар.
-не е маф
това моторчето за тихите обороти го свалих обаче със все механизмът за подаване(буталцето и пружинката) почистих го както в една книга пише но почистих самото цилиндърче буталце пружинка самото моторче не съм го свалял отделно.
при работа го прослушах с шумомер не не издаваше никакви съмнителни звуци.
сега се чудя възможно ли е да си е нещо в самото моторче а не в маханизма след него-примерно някакви изтръркани четки или нещо такова--някои имал ли е проблеми с ненго-някакви съвети???
абе изобщо Фори днес се изложи още повече.
Помагайте



-
- потребител
- Мнения: 1543
- Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Tonko1,
В стремежа си да си оправиш по-скоро колата, май се мяткаш от проблем на проблем и преди да си го решил, отиваш към следващия
Добре се беше спрял на ката. Махни го да си сигурен поне, че не е от него. Апропо - няма шанс от друсането да се счупи, вярно е керамика, ама много яка. А за да ти е заминал ката. много е вероятно и ламбдата да е отишла...
Какво не сме изредили още?
Стъпковото мот. за празен ход иска бая киснене и чоплене за да му изпадне мизерията. А и когато е чисто няма гаранция, че работи, стига ли захранване до него; мерни му и съпротивлението...
Бе, що не прежалиш 2-30 лв за една диагностика?
_____________________________________
Ех...колко е лесно да даваш акъл отстрани...
В стремежа си да си оправиш по-скоро колата, май се мяткаш от проблем на проблем и преди да си го решил, отиваш към следващия

Какво не сме изредили още?


Стъпковото мот. за празен ход иска бая киснене и чоплене за да му изпадне мизерията. А и когато е чисто няма гаранция, че работи, стига ли захранване до него; мерни му и съпротивлението...
Бе, що не прежалиш 2-30 лв за една диагностика?
_____________________________________
Ех...колко е лесно да даваш акъл отстрани...
-
- потребител
- Мнения: 31
- Регистриран: 07 сеп 2005, 20:40
- Модел на автомобила: BG
- Местоположение: fOrd escOrt mk7
- Status: Извън линия
края на седмицата ще ида за гърнето но не мисля, че е от него.на газ си се ускорява перфектно-значи нямам "картоф" в гърнетата.поне така си мисля.....
а и нали уж правих това с диода....и ми каза някакви работи дето не ги знам каде са......
а и за диагностиката с компютър не ми казаха добри думи.
кажете някаде в СФ дето е евтина диагностиката и има свесни жичкаджии да ми кажат каде е проблема.
последно да разглобявам ли пка самото моторче и да го чистя и него или почистването на целия механизъм с 4те болта би трябвало да е било достатъчно.???
а и нали уж правих това с диода....и ми каза някакви работи дето не ги знам каде са......
а и за диагностиката с компютър не ми казаха добри думи.
кажете някаде в СФ дето е евтина диагностиката и има свесни жичкаджии да ми кажат каде е проблема.
последно да разглобявам ли пка самото моторче и да го чистя и него или почистването на целия механизъм с 4те болта би трябвало да е било достатъчно.???
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта