Шум в скоростната ми кутия. ХЕЛП!
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 17 апр 2007, 18:39
- Модел на автомобила: Ford Fiesta XR2i 1989, 1.6, 8V, 76 KW
- Status: Извън линия
Шум в скоростната ми кутия. ХЕЛП!
Привет на всички. Купих една XR2i - ка 89 г. та вече след като я купих започна да ми прави впечатление шум от към скоростната кутия тъй като изчезва когато натисна съединителя докато съм на свободна. Или без да натискам съединителя ако леко дръпна скоростния лост на някъде така че да натегне леко, шума отново изчезва. Шума е нещо като къркорене. Чудя се това лагер в кутията ли е? Възможно ли е да е лагера на съединителя? До колко е нормален също така този шум? Възможно ли е да е от ниско ниво на маслото?
Ако се окаже лагер в кутията какво бихте ме посъветвали. Да се отвори и да се сменят всички лагери за по-сигурно или да се търси на старо кутия.
Изобщо според вас къде е проблема?
Предварително благодаря
Ако се окаже лагер в кутията какво бихте ме посъветвали. Да се отвори и да се сменят всички лагери за по-сигурно или да се търси на старо кутия.
Изобщо според вас къде е проблема?
Предварително благодаря

-
- потребител
- Мнения: 1543
- Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Добре де, ама ако е аксиален лагер, защо при усилие върху лоста шума ще изчезва?
Последна промяна от cocoff на 17 апр 2007, 22:20, променено общо 2 пъти.
-
- потребител
- Мнения: 1543
- Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
HACKO,
Т'ва жълтото ли е първичния вал? А тия лилавите зъбчатки(collars) или както им е името
, при усилие към която и да е скорост би трябвало да "обират" луфта на разбития лагер... Това ли става според теб?
Супер анимирана скоростна кутия:
http://images.google.com/imgres?imgurl= ... n%26sa%3DN" onclick="window.open(this.href);return false;
Т'ва жълтото ли е първичния вал? А тия лилавите зъбчатки(collars) или както им е името

Супер анимирана скоростна кутия:
http://images.google.com/imgres?imgurl= ... n%26sa%3DN" onclick="window.open(this.href);return false;
- Gate
- потребител
- Мнения: 553
- Регистриран: 25 авг 2006, 19:58
- Модел на автомобила: MONDEO MK 1 - 2.0GHIA ; 1.8 16v;
SierraXR4 2.0I; - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Прав си ,ма до време! Питай ме сега що съм с други скоростиHACKO написа:Не е аксиалния лагер, а лагерите на първичния вал. Това е характерно за кутиите от този период, ако това те успокоява така си вървят без да се чупят.




Успех!

- disc
- потребител
- Мнения: 594
- Регистриран: 07 мар 2005, 22:43
- Модел на автомобила: Orion 1.8 16V Turbo, Fiesta 2.0 16V, Focus 2.0 16V
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Gate,
Добре направеният ремонт на кутията е гарнция за добрата бъдеща работа! Сам си ремонтирах скоростна кутия и вече я карам над 5 000 км. при екстремално натоварване - без никакви оплаквания!
Колкото до питането ти за предавателните числа - тук съм пуснал инфо, макар и не точно за броя на зъбите:
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 6017#46017
Добре направеният ремонт на кутията е гарнция за добрата бъдеща работа! Сам си ремонтирах скоростна кутия и вече я карам над 5 000 км. при екстремално натоварване - без никакви оплаквания!
Колкото до питането ти за предавателните числа - тук съм пуснал инфо, макар и не точно за броя на зъбите:
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 6017#46017
Of all the things I've lost
I miss my mind the most
I miss my mind the most
- Gate
- потребител
- Мнения: 553
- Регистриран: 25 авг 2006, 19:58
- Модел на автомобила: MONDEO MK 1 - 2.0GHIA ; 1.8 16v;
SierraXR4 2.0I; - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Благодаря!А всичко е много относително относно ремонта,радвам се ,че нямаш ядове до сега при тези цифра конеdisc написа:Gate,
Добре направеният ремонт на кутията е гарнция за добрата бъдеща работа! Сам си ремонтирах скоростна кутия и вече я карам над 5 000 км. при екстремално натоварване - без никакви оплаквания!
Колкото до питането ти за предавателните числа - тук съм пуснал инфо, макар и не точно за броя на зъбите:
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 6017#46017


Borko®-карай си и се не бой,ще я правиш само ако ти се наложи(като мен


- Dell
- потребител
- Мнения: 71
- Регистриран: 02 фев 2005, 21:34
- Модел на автомобила: Mitsubishi Carisma 1.8GDI
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Привет...
Аз бях същия миналото лято....лек шум, когато натисна съединителя изчезва, появява се когато понатегна скоростния лост нанякъде. Когато покарах още малко, се увеличи, после още... След това най-сетне събрах смелост (беше март мисля), закарах я в серзив, където ми казаха че вече няма смисъл (ценови основно) да сменям нещата по нея и сега съм с "нова", ( Mimonti мерси, засега е без проблем)
..... Като я свалиха, казаха че диференциала ?? (дали само той или и нещо друго покрай него хич и не питах) е заминал и сега събира прах на терасата
. Та отиди по-отрано, не че ще спре да върви, просто можеш да се разминеш по-леко.... 



Последна промяна от Dell на 18 апр 2007, 09:54, променено общо 1 път.
Mitsubishi Carisma 1.8GDI
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Не това е вторичния вал, червения е междиния а а първичния е зеления. При опит да се включи коя да е предавка без съединител се натоварва цялата кутия и затова изчезва шума. Другото колегите са го написали.cocoff написа:HACKO,
Т'ва жълтото ли е първичния вал? А тия лилавите зъбчатки(collars) или както им е името, при усилие към която и да е скорост би трябвало да "обират" луфта на разбития лагер... Това ли става според теб?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта