Катализатор

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
technik
потребител
потребител
Мнения: 225
Регистриран: 13 сеп 2006, 22:02
Модел на автомобила: Escort 1.8 CLX diesel '93 combi
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Катализатор

Мнение от technik » 08 май 2007, 05:29

Здравейте, ами питането ми е дали има смисъл да си сменя катализатора с резонансно гарне. Вчера един майстор кадето прави ауспуси ми каза че задължително трябва да го сменя. Според него най-вероятно е запушен щото живота им бил 90000км, а този най-вероятно не е сменян никога. :)
Да спрем корупцията в МВР! http://www.nocorr.mvr.bg" onclick="window.open(this.href);return false; 02/982-22-22

stanimir_gizdev
потребител
потребител
Мнения: 10
Регистриран: 28 мар 2007, 10:45
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8/16V/Zetec/105hp
Местоположение: Sofiq
Status: Извън линия

Re: Катализатор

Мнение от stanimir_gizdev » 08 май 2007, 14:22

Махни го, няма да съжаляваш! Аз моя го свалих още като купих колата! може и да ти се поотпуши Форд-а!!!

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Мнение от cossy » 08 май 2007, 15:15

Първо мини годишния технически и после си прави изводите дали работи :roll: Аз като го махнах, разлика не усетих :?
Изображение

orlinm
потребител
потребител
Мнения: 689
Регистриран: 24 юли 2006, 18:49
Модел на автомобила: Escort 1.6 16v '95
Местоположение: София/Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Катализатор

Мнение от orlinm » 08 май 2007, 16:18

technik написа:Здравейте, ами питането ми е дали има смисъл да си сменя катализатора с резонансно гарне. Вчера един майстор кадето прави ауспуси ми каза че задължително трябва да го сменя. Според него най-вероятно е запушен щото живота им бил 90000км, а този най-вероятно не е сменян никога. :)
е той майстора много ясно, че така ще ти каже. Ще ти сложи ррезонаторно гърне, ще ти вземе 30тина лева за труд, после ще прибере катализатора (щото на теб за какво ти е) и ще го шитне и него за 40-50 лева на тея дето ги изкупуват.
То всеки майстор вече ти казва "катализатора е" без да измери и диагностицира нищо....
Не! Не съм пиян - аз така си карам!

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 08 май 2007, 18:13

И ката, като много други чаркове може да се скапе за дни, но може и да надживее колата :)
А ти защо отиде точно при ауспуфаджия? Какво й е на колата?

Потребителски аватар
niko_nenchev
потребител
потребител
Мнения: 187
Регистриран: 13 сеп 2006, 22:16
Модел на автомобила: Ford Focus C-MAX 1.6 TDCI 109hp 2004г.
Местоположение: Varna
Status: Извън линия

Мнение от niko_nenchev » 08 май 2007, 23:28

На моето Мондео един "майстор" му сряза катализатора с флекса,извади питите и го завари наново-10лв.Сега шума е доста голям ,а не усещам някаква голяма динамика

Потребителски аватар
technik
потребител
потребител
Мнения: 225
Регистриран: 13 сеп 2006, 22:02
Модел на автомобила: Escort 1.8 CLX diesel '93 combi
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от technik » 09 май 2007, 05:46

cocoff написа:И ката, като много други чаркове може да се скапе за дни, но може и да надживее колата :)
А ти защо отиде точно при ауспуфаджия? Какво й е на колата?
technik написа:Уф, още ще ви се оплача. Вчера ми се раздрънка нещо ауспуха. Чуваше се звук все едно че се удря в купето и тва е само в ниските обороти. Отивам аз на сервис и ко да видя. Да, наистина ми се удря в нещо но не е в купето...а в резервоара! Хаха сигурно се питате как така хехе и аз тва се зачудих, но след това видях защо. Значи след последния скок в дупка когато ми се откърти задния мост пораженията явно не са били само в окачването. Оказа се че 2 от ушите на резервоара са изгнили от курозията и са се счупили и си виси. Ужас ви казвам! Дет се вика за малко да ми изпадне някаде тоя резервоар :)
Да спрем корупцията в МВР! http://www.nocorr.mvr.bg" onclick="window.open(this.href);return false; 02/982-22-22

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 09 май 2007, 13:35

Technik, сори, ама не го видях това, а ти от'де го цитира - не знам :) :)
А по темата: не сменяй нищо, докато не си 100% сигурен, че проблемът е в него!!!

Потребителски аватар
technik
потребител
потребител
Мнения: 225
Регистриран: 13 сеп 2006, 22:02
Модел на автомобила: Escort 1.8 CLX diesel '93 combi
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от technik » 10 май 2007, 05:16

cocoff написа:Technik, сори, ама не го видях това, а ти от'де го цитира - не знам :) :)
А по темата: не сменяй нищо, докато не си 100% сигурен, че проблемът е в него!!!
Е ако тръгне по-добре колата що пък да не го сменя ;)точно тва е че не съм сигурен дали е дали е дал фира :)
Да спрем корупцията в МВР! http://www.nocorr.mvr.bg" onclick="window.open(this.href);return false; 02/982-22-22

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 10 май 2007, 08:19

Автосугестията е страшна сила :) Аз като я измия моята и ми се струва, че върви по-добре... Вероятно и твоята след смяна на ката ще тръгне по-добре :)
Ако ти пука за екологията-сменявай го и живей гордо с мисълта, че зеленкото по дърветата го има благодарение на теб :) А на колата със сигурност й е по добре без кат.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта