Как да задеиствам турбото
-
- потребител
- Мнения: 427
- Регистриран: 06 ное 2005, 18:55
- Модел на автомобила: Mondeo 2.0 Zetec ST
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Как да задеиствам турбото
колеги едно приателче има сиера 1.8 тд,но турбото не му бачка!Как да го задеиства?Какъв сигнал приема то от горивната помпа,при ескорта е чрез вакум ако не се лъжа!В момента просто турбото не функицонира,имам чувството че не се задвижва от изгорелите газове(тоест те неминават през него )има ли някаква клапа или нещо такова което да изолира турбото по някакъв на4ин турбото
- ford_taunus
- потребител
- Мнения: 32
- Регистриран: 07 апр 2007, 16:00
- Модел на автомобила: FORD TAUNUS 1.6ОНС 68 к.с. '76г, АГУ, 4 врати, 4 скорости
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Турбото се задейства при определени обороти (ако е газово). Тогава отработилите газове завъртат турбината. Проблемът явно при теб е в това, че турбото не получава сигнал за достигането на определение обороти. Мисля, че за това има активатор. Някой по-компетентен да се включи, аз горе-долу това знам.
П.С.Колега проверявали ли сте да не е блокирала турбината?
П.С.Колега проверявали ли сте да не е блокирала турбината?
-
- потребител
- Мнения: 330
- Регистриран: 29 юни 2005, 16:01
- Модел на автомобила: Ford FOCUS 1.8 TDCi 115ps
- Местоположение: Botevgrad
- Status: Извън линия
Колеги.............. стегнете се
Турбината се върти постоянно след запалването на мотора. Когато мотора достигне 2 000 до 2 500 оборота скоростта и достига необходимата за оптимална работа - т.е. достига налягането необходимо за максимална мощност на мотора. - ТОВА Е ВАЗМОЖНО НАЙ-ПРОСТО КАЗАНО сажалявам за допуснатите малки неточности.
Относно помпата и връзката и с турбината - има един маркуч ( около фи 6мм), който предава налягането след турбината към един мембранен клапан в помпата. Според налягането (колкото по високо е налягането в този клапан - по-близко до максималното за турбината ) помпата подава по-голяма порция гориво нужна за компенсиране на допълнителния въздух вкаран от турбото.
Дано нестана много заплетено...

Турбината се върти постоянно след запалването на мотора. Когато мотора достигне 2 000 до 2 500 оборота скоростта и достига необходимата за оптимална работа - т.е. достига налягането необходимо за максимална мощност на мотора. - ТОВА Е ВАЗМОЖНО НАЙ-ПРОСТО КАЗАНО сажалявам за допуснатите малки неточности.
Относно помпата и връзката и с турбината - има един маркуч ( около фи 6мм), който предава налягането след турбината към един мембранен клапан в помпата. Според налягането (колкото по високо е налягането в този клапан - по-близко до максималното за турбината ) помпата подава по-голяма порция гориво нужна за компенсиране на допълнителния въздух вкаран от турбото.
Дано нестана много заплетено...
-
- потребител
- Мнения: 91
- Регистриран: 21 ное 2006, 10:45
- Модел на автомобила: Orion 1,6 Ghia 91
- Местоположение: Оряхово
- Контакти:
- Status: Извън линия
- Mladeja
- потребител с
- Мнения: 19
- Регистриран: 11 яну 2007, 18:34
- Модел на автомобила: Escort 1.6 бензин
- Местоположение: Varna
- Status: Извън линия
когато се взима турбо втора употреба е важно да се знае от каква кола е смъкнато и дали е здраво,също така регулировката му дали отговаря за този двигател(на турбото има един байпасен клапан от него се регулира налягането на турбото,дали е здрав?
).Ако всичко е нормално т.е. нямаш спукан колер,нямаш спукан маркуч,или това маркуче до помпата и колата пак не варви вероятно тази турбина е счупена или не отговаря за този двигател.Но най-добре е да се види от специалист защото с турбото не трябва да се допускат грешки,освен това вървенето на колата може да не е само от турбото причината може да е комплексна

- camaro
- потребител
- Мнения: 230
- Регистриран: 09 апр 2005, 23:41
- Модел на автомобила: focus1.6 16V-99г, fiesta1.3-95г, fiesta1.8д-99г
- Местоположение: Пазарджик
- Status: Извън линия
z
несам много на ясно с турбо колите ама така като гледам тука маи никои не е
Ами и "ръчицата на турбото" може да се нарече... Ти провери дали се движи. Това е клапан, който освобождава налягането от колекторите при рязко отпускане на газта.... иначе збогом интеркулер например.....
това за което говориш е "blowoff "клапан
стандартно почти не се монтира поради простата причина че сток колите и особено дизелите не надуват на толкова голямо налягане че да има опсност от каквото и да е било
Уестгеита какво е? Можеби е ръчицата на турбото?
уестгеита е клапан които регулира налягането на което да ти надува турбото (тука несам много сигурен ама карам по инерция
)
та аз доколкото разбрах вие сте взели някаква турбина от някаква кола и сте я боцнали на ваща
няма как да стане така
колегата Mladeja ти го е написал много правилно :idea
П.С.ако някаде бъркам аз сам леко ламер в тая област така че ще ме прощавате

Ами и "ръчицата на турбото" може да се нарече... Ти провери дали се движи. Това е клапан, който освобождава налягането от колекторите при рязко отпускане на газта.... иначе збогом интеркулер например.....
това за което говориш е "blowoff "клапан


Уестгеита какво е? Можеби е ръчицата на турбото?
уестгеита е клапан които регулира налягането на което да ти надува турбото (тука несам много сигурен ама карам по инерция

та аз доколкото разбрах вие сте взели някаква турбина от някаква кола и сте я боцнали на ваща


П.С.ако някаде бъркам аз сам леко ламер в тая област така че ще ме прощавате

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта