Масло за двигателя
-
- потребител
- Мнения: 22
- Регистриран: 12 юни 2007, 20:46
- Модел на автомобила: Mondeo
- Status: Извън линия
Моля Ви, понеже нямам възможност да изчета цялата тема, дайте съвет кое от маслата да предпочета. MOTUL или от МП? Колата е на 216 000 км. В МП казаха 10W40 полусинтетика, друг който е бивш автомобилен състезател ми казва за MOTUL. Досега бях с MOBIL Super S 10W40. Колата я имаме от 4г и не помня първия път с какво масло беше, но 15 000 е с горепосоченото. Почти не го е горила - за тия км сме доляли около 700мл.
- jordj
- потребител
- Мнения: 1190
- Регистриран: 27 юни 2005, 22:10
- Модел на автомобила: Форд Фокус МК2 1,6tdci
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Liqui Moly 10w-40 има и родобрители за мазането а и няма ментета от него.
MOS2 - LEICHTLAUF 10 W-40 HD
Полусинтетично моторно масло с MoS2 SAE 10W-40 HD - лек ход Маслото с MoS2 - лек ход образува антифрикционен слой, издържащ на високо натоварване, върху всички триещи се и плъзгащи се повърхности на двигателя. Този слой от молибденов дисулфид намалява съпротивлението при триене и осигурява по-лек ход на двигателя, дори при екстремални условия. Маслото с MoS2 - лек ход гарантира съществено снижение на разхода на гориво и масло. Значително намаляване на износването, по-малко повреди и запазване на експлоатационните свойства, дори при повреда. Устойчиво е на стареене, съхранява вискозитетната си стабилност. Добро поведение при стартиране на студен двигател, висока сигурност при експлоатация. Предотвратява образуването на шлам. Тествано е за двигатели с катализатор и турбокомпресор.
Всесезонно масло за бензинови и дизелови двигатели. Предлага допълнителна защита от износване.
За повече информация виж http://avtomivkasonax.hit.bg/lm.html" onclick="window.open(this.href);return false;
MOS2 - LEICHTLAUF 10 W-40 HD
Полусинтетично моторно масло с MoS2 SAE 10W-40 HD - лек ход Маслото с MoS2 - лек ход образува антифрикционен слой, издържащ на високо натоварване, върху всички триещи се и плъзгащи се повърхности на двигателя. Този слой от молибденов дисулфид намалява съпротивлението при триене и осигурява по-лек ход на двигателя, дори при екстремални условия. Маслото с MoS2 - лек ход гарантира съществено снижение на разхода на гориво и масло. Значително намаляване на износването, по-малко повреди и запазване на експлоатационните свойства, дори при повреда. Устойчиво е на стареене, съхранява вискозитетната си стабилност. Добро поведение при стартиране на студен двигател, висока сигурност при експлоатация. Предотвратява образуването на шлам. Тествано е за двигатели с катализатор и турбокомпресор.
Всесезонно масло за бензинови и дизелови двигатели. Предлага допълнителна защита от износване.
За повече информация виж http://avtomivkasonax.hit.bg/lm.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- plamenford
- потребител
- Мнения: 257
- Регистриран: 01 юни 2006, 17:22
- Модел на автомобила: ford mondeo 1.8TDI
- Местоположение: гр.София
- Status: Извън линия
днес си смених маслото но незнам дали не се прецаках.Тръгнах да си купя ТОТАЛ за турбо дизел но продавача така ме приспа с едни сладки думи за едно друго масло,че аз си го купих.Маслото е това MOLIBDEN DIESEL SAE 10W-40-- http://www.sct-germany.de/" onclick="window.open(this.href);return false;. --- Тук обаче не пише че е за турбо дизел,а чичката от магазина ми казва че е за ТД.Знае ли някои става ли за ТД или да ходя да се карам с чичото
http://plamengolf.data.bg" onclick="window.open(this.href);return false;
[img]http://store3.data.bg/plamengolf/DSC01834.JPG
[/img]
[img]http://store3.data.bg/plamengolf/DSC01834.JPG
[/img]
-
- потребител
- Мнения: 22
- Регистриран: 12 юни 2007, 20:46
- Модел на автомобила: Mondeo
- Status: Извън линия
Момчета, още веднъж: Благодаря. Снощи успях да изчета цялата тема. Честно казано, не се бях сетила в книжката на колата да погледна
Затова пък вече го направих. Сканирах страничката и я слагам тук - ако ще е от полза или в помощ някому ... добре. За съжаление не знам италиански, за да преведа какво пише, но мисля, че всеки който поназнайва френски ще разбере що-годе какво пише.
Ако не се чете добре - ето линк към по-голям размер снимка
http://images18.snimka.bg/003159886.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;


Ако не се чете добре - ето линк към по-голям размер снимка
http://images18.snimka.bg/003159886.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- потребител
- Мнения: 1526
- Регистриран: 05 мар 2006, 14:18
- Модел на автомобила: *
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Германия е от 400 до 440brave написа:Значи да попитам днес ходих да гледам Liqui Moly 10W- 40 за дизел една жълта туба. И така нали сички масла Liqui Moly са made in Germani, а бар кода на Германия е 400 а на тубата беше 4100 някой да знае на коя държава е този бар код.
-> GS1 BarCodes
-
- потребител
- Мнения: 1543
- Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Опасявам се. че линкът не се отнася за някакви GS1-кодове.
Още в първия ред се казва, че този код не дава инфо за произхода на стоката, а за произхода на компанията, която го произвежда, и че тази компания може да произвежда продукта навсякъде по света. Но какво ли значение има? Развитите страни си изнесят производствата по света... евтина работна ръка, ниски данъци...Немската фирма и в Занзибар да го произвежда следи за качеството, така че брой го за немско
Още в първия ред се казва, че този код не дава инфо за произхода на стоката, а за произхода на компанията, която го произвежда, и че тази компания може да произвежда продукта навсякъде по света. Но какво ли значение има? Развитите страни си изнесят производствата по света... евтина работна ръка, ниски данъци...Немската фирма и в Занзибар да го произвежда следи за качеството, така че брой го за немско

-
- потребител
- Мнения: 53
- Регистриран: 16 юни 2007, 20:07
- Модел на автомобила: FORD ESCORT 1.8 Disel 1990
- Местоположение: СВИЩОВ
- Контакти:
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 114
- Регистриран: 26 май 2006, 10:39
- Модел на автомобила: Ford Focus 1,8 TDDI 90ph 2001g.
- Местоположение: Pernik
- Status: Извън линия
Дайте съвет! В момента карам с масло Ford Formula+ 10W40. Двигателя не харчи масло. Мотора работи добре, само по някога сутрин при палене чувам леко чукане на повдигачите. Когато е загряла колата и форсирам мотора на празен ход, при падане на оборотите пак се чува. Дали има някакъв проблем или да сменя вида на маслото. Знам че е препоръчително масло 5W30,и сигурно ще сложа такова, но един приятел ме искушава с много добра цена за Total 5W40. На него нищо не пише за Ford,а ще стане ли за моя двигател Zetec 1,6? Какъв акъл ще ми дадете 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта