Гасне като изключа от скорост
-
- потребител
- Мнения: 27
- Регистриран: 11 мар 2005, 15:30
- Модел на автомобила: Mondeo 94', 2000, 136hp
- Контакти:
- Status: Извън линия
Гасне като изключа от скорост
Карам си (на газ) и усетих, че докато сменям скоростите нещо ми придърпва.
малко преди светофара изключвам от скорост и ми загасна ... веднага втора, тя запали и минах ... смених на бензин - там нямаше проблем. покарах я малко, спрях я за 10ина минути, след това потеглих на бензин и реших да я пробвам отново на газ, включих, не забелязах да придърпва като сменям скоростите, но на първия стоп, на който освободих от скорост и загасна ... трудно запали (от втория път, а това никога не се е случвало преди, винаги пали от раз).
Въздушния филтър го смених скоро - преди 3 месеца и съм изминал около 3000км, така че не би трябвало да е той ... (но пък го сменях аз, да не би да съм омазал нещо?)
Лошото е, че сега като съм само на бензин - като я запаля и първата минута, две оборотите са доста колебливи - ту стават 1500 тук падат до 1250, ту пак се вдигнат ... ако натисна в същото време педала на газта - като че ли се задавя колата и оборотите падат под 1000. и така като погори малко и се стабилизира на 1250 обикновено и тогава тръгвам. НО това не ми го правеше до сега - винаги си палеше и си закрепяше оборотите на 1250 и си ги държи, докато не я покарам малко. След това падат до около 750.
Газовата система е Vialle (газов инжекцион), а колата е Мондео 2000 136к. 94'
Благодаря
малко преди светофара изключвам от скорост и ми загасна ... веднага втора, тя запали и минах ... смених на бензин - там нямаше проблем. покарах я малко, спрях я за 10ина минути, след това потеглих на бензин и реших да я пробвам отново на газ, включих, не забелязах да придърпва като сменям скоростите, но на първия стоп, на който освободих от скорост и загасна ... трудно запали (от втория път, а това никога не се е случвало преди, винаги пали от раз).
Въздушния филтър го смених скоро - преди 3 месеца и съм изминал около 3000км, така че не би трябвало да е той ... (но пък го сменях аз, да не би да съм омазал нещо?)
Лошото е, че сега като съм само на бензин - като я запаля и първата минута, две оборотите са доста колебливи - ту стават 1500 тук падат до 1250, ту пак се вдигнат ... ако натисна в същото време педала на газта - като че ли се задавя колата и оборотите падат под 1000. и така като погори малко и се стабилизира на 1250 обикновено и тогава тръгвам. НО това не ми го правеше до сега - винаги си палеше и си закрепяше оборотите на 1250 и си ги държи, докато не я покарам малко. След това падат до около 750.
Газовата система е Vialle (газов инжекцион), а колата е Мондео 2000 136к. 94'
Благодаря
-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 13 яну 2005, 16:29
- Местоположение: Mondeo 1.8 '94 115Hp
- Status: Извън линия
Дал сьм ти отговор:)
в Дира съм ти дал отговор. Искам да ти кажа, че аз имах същите проблеми:) Пак съм с газ:)
-
- потребител
- Мнения: 21
- Регистриран: 23 фев 2005, 23:09
- Модел на автомобила: Мондео 98 Zettec 2.0 16V Автоматик
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Аз също имах този проблем с Мондеото
Като намалявах на Цариградско шосе към разклона на Аерогарата едно време Мондеото гаснеше - аз съм с автоматик - та при мен е страшно - при теб с механична е по-лесно. След като смених кабели и свещи - престана този проблем. Сега - виж моята тема за дюзите - само гърми и гасне от време на време, като подам по-рязко газ, иначе така в движение отдавна не е гаснала. Не е лошо да сложиш добавка - Snap, STP - препоръчват колегите от форума, ако са се позапушили дюзите. При палене сутрин, гасне ли ти първия път, а като потеглиш колебае ли много оборотите - ако е така, вероятно са дюзите. Но кабели и свещи - задължително да се сменят. Моят съвет е да не си купуваш свещи Бош, а оригинални от Мото Пфое - цената е същата - около 11лв на свещ, но са 100 пъти по-качествени. Кабелите - пак от Мото Пфое - лошото е, че скапани силиконови и са много нетрайни, но това е. Поздрави
-
- потребител
- Мнения: 27
- Регистриран: 11 мар 2005, 15:30
- Модел на автомобила: Mondeo 94', 2000, 136hp
- Контакти:
- Status: Извън линия
Стъпков елетромотор
Няколко човека вече намерих, които имат същият проблем - оказало се е стъпков електромотор, който редовно се скапвал при ескорт и мондео (е след 10 години де
)
Но освен това с гасненето на газ, и неравномерните обороти в началото като се запали на бензин, има и още един проблем (никога не идват поединично
): като я карам на бензин и понякога (особено като е студена) и все едно е запушено нещо - давам газ, оборотите се вдигат, но колата не върви .... и по някое време като че ли се отпушва и хвръква ... но това го няма като съм на газ. да не би да е горивен филтър? използвам vPower 95.

Но освен това с гасненето на газ, и неравномерните обороти в началото като се запали на бензин, има и още един проблем (никога не идват поединично

-
- потребител
- Мнения: 1004
- Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
- Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
- Местоположение: някъде в BG ВТ
- Контакти:
- Status: Извън линия
От червеното - означава съединител, преплъзва и като загрее от боксуването зацепва. Няма запушвания, освен ако ти задържа жилото на съединителя при студено време /да не си го напълнил със грес - жилото/.като я карам на бензин и понякога (особено като е студена) и все едно е запушено нещо - давам газ, оборотите се вдигат, но колата не върви .... и по някое време като че ли се отпушва и хвръква

Нещо се прецака ЛС за това ти пиша и тук.
Небойте се роби Спартак е с вас!
-
- потребител
- Мнения: 27
- Регистриран: 11 мар 2005, 15:30
- Модел на автомобила: Mondeo 94', 2000, 136hp
- Контакти:
- Status: Извън линия
Съединителя наистина е за смяна
Съединителя наистина е за смяна, защото много често като искам да вкарам 1ва и влиза много трудно ... все едно няма дупка
друг път си влиза нормално ...
не предполагах, че това "невървене" на колата се дължи на съединител... защото на газ това го няма ?!

друг път си влиза нормално ...
не предполагах, че това "невървене" на колата се дължи на съединител... защото на газ това го няма ?!
-
- потребител
- Мнения: 1004
- Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
- Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
- Местоположение: някъде в BG ВТ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Ако трудно влизат скоростите :Съединителя наистина е за смяна, защото много често като искам да вкарам 1ва и влиза много трудно ... все едно няма дупка
друг път си влиза нормално ...
1. Съединителят не отделя добре /увлича/ това е характерно за нов съединител /не улегнал още/ или хода на педала на съединителя е малък и неможе да отдели достатъчно претискателния диск от ферадавия.
2. Проблем в скоросна кутия - може би синхронизаторите са си изпели песента и то на първа предавка - ясно е защо.
Да осмислим отново за какво става на въпрос:
Това е възможно само в случай, че се загуби връзката м/у двигател идавам газ, оборотите се вдигат, но колата не върви
колела т.е. на свободна скорост/или повреда в скоростната кутия/, преплъзване/боксуване/ на съединителя или диференциял-полуоска недай боже, ама не ми се вярва да е от последното.
Ами за да е вярно и това твърдение /за газта/, съм склонен да си го обесня, че като си на бензин колата има по-голяма тяга/мощност/, а на газ е по-тромава/не е пъргава/ и не пребоксува съединителя или другото което споменах.не предполагах, че това "невървене" на колата се дължи на съединител... защото на газ това го няма ?!
Така те разбрах, така ти отговарям.
Дано съм ти бил полезен


Небойте се роби Спартак е с вас!
-
- потребител
- Мнения: 27
- Регистриран: 11 мар 2005, 15:30
- Модел на автомобила: Mondeo 94', 2000, 136hp
- Контакти:
- Status: Извън линия
Здрасти,
не е нов съединителят. Ноември месец като ходих в МП сменях "тампон скорости заден" и тогава приемчикът ми каза, че скоро и съединител ще трябва да сменя.
Аз съм му свикнал и на мен не ми прави впечатление, но като се качи някой друг да я кара и казва, че отлепя твърде горе съединителя.
Относно мощността на газ - мисля, че почти не отстъпва на бензина - Vialle добре са се справили мисля...
Така, че дано се окаже само съединител ...
Благодаря
не е нов съединителят. Ноември месец като ходих в МП сменях "тампон скорости заден" и тогава приемчикът ми каза, че скоро и съединител ще трябва да сменя.
Аз съм му свикнал и на мен не ми прави впечатление, но като се качи някой друг да я кара и казва, че отлепя твърде горе съединителя.
Относно мощността на газ - мисля, че почти не отстъпва на бензина - Vialle добре са се справили мисля...
Така, че дано се окаже само съединител ...
Благодаря
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта