Питане за една сиера ..
-
- потребител
- Мнения: 29
- Регистриран: 28 юни 2007, 23:32
- Модел на автомобила: Renault 19 1.8 16V & Sierra XR4
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Питане за една сиера ..
Здрасти Колеги!
От два дена притежавам сиера xr4 2.8 .. Купих колата от едно аверче но е ударена и ще взема още една сиера и ще сложа този двигартел .. (абе сложна работа) Искам да ви питам за възможностите на тоя шестак .. Смисъл ускорение,максимална скорост и дали е добър като двигател?! разход и т.н ? Мерси предварително.
От два дена притежавам сиера xr4 2.8 .. Купих колата от едно аверче но е ударена и ще взема още една сиера и ще сложа този двигартел .. (абе сложна работа) Искам да ви питам за възможностите на тоя шестак .. Смисъл ускорение,максимална скорост и дали е добър като двигател?! разход и т.н ? Мерси предварително.
-
- потребител
- Мнения: 29
- Регистриран: 28 юни 2007, 23:32
- Модел на автомобила: Renault 19 1.8 16V & Sierra XR4
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Питане за една сиера ..
аиде бе фордаджий
даите малко инфо за този туч 


- jojo
- потребител
- Мнения: 610
- Регистриран: 21 фев 2007, 14:55
- Модел на автомобила: sierra
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
двигателя по принцип си е перфектен като модел.набира като муха.за разход май не се говори,нека тези дето си позволяват и имат удоволствието да притежават или да шофират по често такъв автомобил да кажат.иначе тази кукличка 4x4 ли е.относно скорост един олигрофен и мой добър познат си вдига 220км/ч .лично не мога да потвърдя защото избягвам са возя с него,но за скорост около 160 съм свидетел,казвам ти не се усеща по4ти както си беше на100 и след миг гледа6 километража 160.това си е автомобил за ентусиасти.айде успех с преправката
-
- потребител
- Мнения: 29
- Регистриран: 28 юни 2007, 23:32
- Модел на автомобила: Renault 19 1.8 16V & Sierra XR4
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Значи Колега сиерата е 4x4 обаче сега като взема другата ще бъде само със задно,според мен 150 коня разделени на 4-ри колела е едно,а когато е само на задните ще е друго ... Аз ще зема целия заден мост от мойта. А това "набира като муха" какво ще рече че не разбрах многоjojo написа:двигателя по принцип си е перфектен като модел.набира като муха.за разход май не се говори,нека тези дето си позволяват и имат удоволствието да притежават или да шофират по често такъв автомобил да кажат.иначе тази кукличка 4x4 ли е.относно скорост един олигрофен и мой добър познат си вдига 220км/ч .лично не мога да потвърдя защото избягвам са возя с него,но за скорост около 160 съм свидетел,казвам ти не се усеща по4ти както си беше на100 и след миг гледа6 километража 160.това си е автомобил за ентусиасти.айде успех с преправката


-
- потребител
- Мнения: 29
- Регистриран: 28 юни 2007, 23:32
- Модел на автомобила: Renault 19 1.8 16V & Sierra XR4
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
- chains
- потребител
- Мнения: 1161
- Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Това е убийствен модел - много рядък, но за сметка на това жесток!
Колкото до смяната на купетата - моя съвет е да си вземеш стандартна двувратка /би трябвало и твойта да е с 2 врати/ и в нея да имплантираш двг. в комплект с цялата трансмисия, ел. система, силово предаване, окачване и спирачна система!
ДВГ - V6 - супер: много як гъргорещ звук, много здрав, много мощен, но рядък и от там трудно намиращи се части и специфичен сервиз /малко наши майстори му разбират/; хубавото е, че е 2.8, тоест, че няма електроника и освен това подлежи на евтино газифициране /но ще е жалко да се скопи/!
Колкото до това да го сложиш само на задно предаване, май ще срещнеш технически трудности просто колите 4х4 /от типа предимно задно предаване/ са коренно различни от колите с 2х4 - различена е скоростната кутия, наличието на раздатъчна кутия /междинен диф както го наричат някой/ и дължината на кардана, броя зъби на главното движение, съединителя и т.н.
Колкото до окачването - ХР4 май е със подсилено спортно окачване
Спирачките - ХР4 2.8 4х4 и с 4 диска /с по-голям диаметър, като предните май са вентилирани/ и освен това има екземпляри с "АБС"!?!?
Управление - има хидравлика!
Колкото до вървене - върви много, въобще не се подлъгвай по това, це са "само 150кс." - реално V6 е изключително мощен, въртящия момент е колосален и се развърта се много бързо.
Колкото до разхода: по спомени от книжката за сиера 9 на дълго и 14-15 в града!
пп: с оглед на горното провери какво точно е състоянието на ударената прецени си възможностите и моя съвет е да я отремонтираш!
Колкото до смяната на купетата - моя съвет е да си вземеш стандартна двувратка /би трябвало и твойта да е с 2 врати/ и в нея да имплантираш двг. в комплект с цялата трансмисия, ел. система, силово предаване, окачване и спирачна система!
ДВГ - V6 - супер: много як гъргорещ звук, много здрав, много мощен, но рядък и от там трудно намиращи се части и специфичен сервиз /малко наши майстори му разбират/; хубавото е, че е 2.8, тоест, че няма електроника и освен това подлежи на евтино газифициране /но ще е жалко да се скопи/!
Колкото до това да го сложиш само на задно предаване, май ще срещнеш технически трудности просто колите 4х4 /от типа предимно задно предаване/ са коренно различни от колите с 2х4 - различена е скоростната кутия, наличието на раздатъчна кутия /междинен диф както го наричат някой/ и дължината на кардана, броя зъби на главното движение, съединителя и т.н.
Колкото до окачването - ХР4 май е със подсилено спортно окачване
Спирачките - ХР4 2.8 4х4 и с 4 диска /с по-голям диаметър, като предните май са вентилирани/ и освен това има екземпляри с "АБС"!?!?
Управление - има хидравлика!
Колкото до вървене - върви много, въобще не се подлъгвай по това, це са "само 150кс." - реално V6 е изключително мощен, въртящия момент е колосален и се развърта се много бързо.
Колкото до разхода: по спомени от книжката за сиера 9 на дълго и 14-15 в града!
пп: с оглед на горното провери какво точно е състоянието на ударената прецени си възможностите и моя съвет е да я отремонтираш!
- chains
- потребител
- Мнения: 1161
- Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Ето малко данни за нея:
Drag coefficient: 0.32
Engine:
Type: 6-V
in 60° vee
Wet sumped
OHV
2 valves per cylinder
Bore x stroke: 93.00 mm. × 68.50 mm.
Bore / stroke ratio: 1.35
Displacement: 2792 cc 170.37 cu in
Compression: 9.2
Fuel system: Bo L-Jet fuel inj.
Aspiration: Normal
Catalytic Converter: N
Max. output: 162.2 PS (160 bph) (119.3 kW) @ 5700 rpm
Max. torque: 216 Nm (159.3 lbft) (22 kgm) @ 4300 rpm
Specific torque: N/A
Performance:
0-60mph: 7.8 s
Top speed: 209
пп: Еми от 0 до 100 за 8сек. - това е повече от ок /погледнете каталозите, доста от по-новите модели, които имат спортни претенции са по-бавни, а Сиерата все пак си е направо мини-танк/
Drag coefficient: 0.32
Engine:
Type: 6-V
in 60° vee
Wet sumped
OHV
2 valves per cylinder
Bore x stroke: 93.00 mm. × 68.50 mm.
Bore / stroke ratio: 1.35
Displacement: 2792 cc 170.37 cu in
Compression: 9.2
Fuel system: Bo L-Jet fuel inj.
Aspiration: Normal
Catalytic Converter: N
Max. output: 162.2 PS (160 bph) (119.3 kW) @ 5700 rpm
Max. torque: 216 Nm (159.3 lbft) (22 kgm) @ 4300 rpm
Specific torque: N/A
Performance:
0-60mph: 7.8 s
Top speed: 209
пп: Еми от 0 до 100 за 8сек. - това е повече от ок /погледнете каталозите, доста от по-новите модели, които имат спортни претенции са по-бавни, а Сиерата все пак си е направо мини-танк/
-
- потребител
- Мнения: 141
- Регистриран: 19 окт 2005, 18:35
- Модел на автомобила: БАНГИЯ, ТОТАЛКА, СКРАПЕР.. :)
- Местоположение: СОФИЯ- БАНИШОРА!!
- Status: Извън линия
Колега здравей ...с един приятел притежаваме таква 2.8 в6 задно предаване
!! Искам да те питам от сф ли си и ако искаш може да се видим
Гледам темата е стара какво стана с колата ако можеш и да я снимаш ще е супер 



cosworth наш, който си на небето да се свети името ти,както на пътя така и в сервиза!!!!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта