Адски неприатен проблем с Fiesta 1.1mi CLX
-
- потребител
- Мнения: 1543
- Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Здрасти
Не се отчайвай, ман. Досега си сменил/проверил(цитирам те): свещи, кабели, бенз. помпа, горивен ф-р, възд. ф-р, инжекцион, ТPS, компресия. Не остават много възможности...ламбда, ЕКУ, някой и друг сензор, кабели(освен тези към свещите). По майстори и да ходиш - файда няма! Никой няма да ти обърне толкова внимание и да ти отдели толкова време, колкото ти самия. В милата ни татковина първата мисъл на майстора е как да ти вземе парите, а после евентуално да ти свърши работа.
Успех!
__________________________________
Земи си смени подписа, че дразни малко

Не се отчайвай, ман. Досега си сменил/проверил(цитирам те): свещи, кабели, бенз. помпа, горивен ф-р, възд. ф-р, инжекцион, ТPS, компресия. Не остават много възможности...ламбда, ЕКУ, някой и друг сензор, кабели(освен тези към свещите). По майстори и да ходиш - файда няма! Никой няма да ти обърне толкова внимание и да ти отдели толкова време, колкото ти самия. В милата ни татковина първата мисъл на майстора е как да ти вземе парите, а после евентуално да ти свърши работа.
Успех!
__________________________________
Земи си смени подписа, че дразни малко
- shibing
- потребител
- Мнения: 48
- Регистриран: 21 дек 2006, 21:07
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1 mi CLX
- Местоположение: Пазарджик
- Status: Извън линия
Ново 200 !!!! Днес ми казаха че трябвало да сменям сегменти.Също така установих че ми гори масло,а на високи обороти колате гори по-малко отколкото като карам с около 1500-2000.Казаха ми че било така защото зацапвало 4та свещ като е на ниски обороти и колата работи на 3 цилиндъра...Др седмица надявам се съм я оправил вече и пак ще пиша.Само да не се окаже за основен ремонт ч1е тогава става кофти работа.... 

Приказката свърши,а вие сте си все същите мърши !!!
- licho
- потребител
- Мнения: 505
- Регистриран: 17 юли 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.1 mi, 1992, Черна лимунзина с три врати
Фиат Браво 1.2 1999, Черна лимунзина с три врати - Status: Извън линия
и моята кола гори масло и то доста. работеше на 3 цилиндъра нямаше мощност компресия, почна да избива смес по гарнитурата. след като сложих свещите моторкрафт, се върна мощноста и няма да избива нищо, компресия не съм мерил но колата си върви. маслото разбира се пордължава да гори. и на мен ми говориха сегменти основен ремонт бля бля и т.н.shibing написа:Ново 200 !!!! Днес ми казаха че трябвало да сменям сегменти.Също така установих че ми гори масло,а на високи обороти колате гори по-малко отколкото като карам с около 1500-2000.Казаха ми че било така защото зацапвало 4та свещ като е на ниски обороти и колата работи на 3 цилиндъра...Др седмица надявам се съм я оправил вече и пак ще пиша.Само да не се окаже за основен ремонт ч1е тогава става кофти работа....
успех

-
- потребител
- Мнения: 125
- Регистриран: 21 юни 2006, 12:47
- Модел на автомобила: екс Ford Fiesta 1.1 '94г. с BRC, сега Opel Astra G '03г. комби-метан
- Местоположение: гр. София
- Status: Извън линия
За парите си тези свещи не ми се виждат читави. Между другото преди време съм разговарял с официалните вносители на Champion и те се оплакваха, че на пазара има свещи, които имитират оригиналните. Човека ми посочи разликите, които не бяха кой знае какви - беше нещо в изработката, големината на надписите на кутийките и др. такива дребни неща, които ако не ги знаеш няма как да разбереш коя свещ е истинска и коя не.shibing написа:Сега карам със свещи CHAMPION (20 лв 4-те) ...
- jlpetkov
- потребител
- Мнения: 729
- Регистриран: 18 яну 2007, 08:59
- Модел на автомобила: BMW 318ti 95'мтехник шпер; Ford Fiesta 1,6i 16V '94 АГУ
- Местоположение: София, в едно гето наречено Обеля-2
- Status: Извън линия
най-лесно е:
Отиваш в мотопфое
там има такива свещи..
втори вариант:
взимаш си свещи менте и после втори чифт свещи пак от мотопфое
Има ли свещи "Моторкрафт" МЕНТЕ
Свещи?
Отиваш в мотопфое

втори вариант:
взимаш си свещи менте и после втори чифт свещи пак от мотопфое

Има ли свещи "Моторкрафт" МЕНТЕ
Свещи?
- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
колеги не съм запознат сдвигателя на фиестата ,но той има ли делко или е с две бобини - електронно запалване.. Защото ми звучи като лоша центровка.. а иначе запали колата вечерно време на тъмно и гледай дали има искри по кабелите .. това е проверката.. А доколкото champion купих си 4 свещи чисто нови от които 2 не работеха.. така ,че си вземи моторкрафт ако не си сигурен в свещите..На полото има една джинджавка такава на инжекцията един нагревател ,който затопля горивото... .. понеже полото глъхне жестоко когато е студено след като изгоря тази простотия.. виж си и ти дали имаш такава измислица.Така потенциометъра кой ти го сложи? Защото има страшно значение в какво положение е сложен и то не наглася на комп! .Прочетох цялата тема ,но се видях дали си сменил въздушния филтър? Може да съм съкратил нещо де.. сори.. Но това точно на проблем с сместа ми прилича..НА мен сиерата ми пари същия проблем на Газ когато ми е лоша сместа! При моното незнам кое прави сместа ,като няма дебитомер.. предполагам този МАП .. може да е и от него може и от самия копм! пробва ли с рестарт на компа?
- licho
- потребител
- Мнения: 505
- Регистриран: 17 юли 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.1 mi, 1992, Черна лимунзина с три врати
Фиат Браво 1.2 1999, Черна лимунзина с три врати - Status: Извън линия
http://www.motopfohe.bg/dealers.html#plovdivshibing написа:е кажете тогава какви свещи да взема за моята кола,колко пари са и от каде(защото тук питах в няколко магазина и ми казват че няма такива свещи Motorcraft)
опитай тук

- shibing
- потребител
- Мнения: 48
- Регистриран: 21 дек 2006, 21:07
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1 mi CLX
- Местоположение: Пазарджик
- Status: Извън линия
Хора отказвам се,тая кола ще я продавам!Засекох я на дълаг път 4/100 ,градско 9,10/100.Като им казах на тея от сервиза и ми викат че щом не гори на дълго значи сегментите са ок и двигателя е ок.Казваха така да я карам,ама на мен ми къса нервите като настъпя педала и тя иска да спира.......Иначе на дълъг път е перфектна.Ако някой има представа кво става нека ме светне,че маи ще я женя вече,нема друг изход. 
Забравих да напиша че компресията на 4-те цилиндъра е по 13

Забравих да напиша че компресията на 4-те цилиндъра е по 13
Приказката свърши,а вие сте си все същите мърши !!!
- traqn_savov
- потребител
- Мнения: 932
- Регистриран: 03 май 2007, 20:23
- Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
- Местоположение: VARNA
- Status: Извън линия
Мотора е перфектен, моят е 8 даже надолу, но разхода градско е 8.5 някъде, не е малко но добре върви.shibing написа:
Забравих да напиша че компресията на 4-те цилиндъра е по 13


Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 03 май 2007, 19:18
- Модел на автомобила: ford eskort 1.4 mi
- Status: Извън линия
временно решение
и при мен имаше такъв проблем но майстора на газовата го оправи временно докато си намеря стъпково моторче,изчака колата да загрее и да си доиде на нормални обороти и извади буксата на моторчето и оборотите си остават в това положение в което са били при изваждането на буксата ,сега колата се укроти и ще я засека колко ще ми гори но съм сигурен че ще падне разхода ,единствения проблем е че сутрин като паля трябва да я паля на бензин и после на газ ,иначе засега всичко е наред,това е временен вариант докато сменя моторчето разбира се
-
- потребител
- Мнения: 1543
- Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Адски неприатен проблем с Fiesta 1.1mi CLX
Много шарена картина..., но според мен не са симптоми на откачено моторче за празен ход...shibing написа:... на магистралата,при 120 км/ч колата започна да ми 'придърпва" леко,все едно свършва бензина но се оправи.С течение на времето понякога усещах същото "придърпване"....Също така установих че ми гори масло...като настъпя педала и тя иска да спира...
Сега за маисторите:
...1майстор:...2майстор...
А за "майсторите", дето не са видели "отрязаното" моторче...!?!?...не знам...майката и Молотов

- cruise
- потребител
- Мнения: 330
- Регистриран: 23 фев 2007, 11:48
- Модел на автомобила: FORD FIESTA 1.1MI "95 с LOVATO АГУ
Ситроен С4 '07 (само за подръжка)
FORD C-MAX 1.6 LPG " 06. BRC АГУ
FORD Galaxy MK2 2.0 "11 TDCI - Местоположение: Димитровград->Хасково
- Status: Извън линия
Имам въпрос Къде е това стъпково моторче?
Имам същият проблем, който се появява от време на време. Преди три дена като цапна 2500 3000 и не ще да пада. Аз съм се научил да търся простите решения - педала на газта засича, но не.
Махнах леглото на възд филтър и напръсках с ВД40 има някакво подобрение. Имам подозрения кое може да е това моторче, но все пак ако някои покаже снимка, търсих в хайнес и не го намерих требва по подробно да го потърся.
Благодарско
Имам същият проблем, който се появява от време на време. Преди три дена като цапна 2500 3000 и не ще да пада. Аз съм се научил да търся простите решения - педала на газта засича, но не.
Махнах леглото на възд филтър и напръсках с ВД40 има някакво подобрение. Имам подозрения кое може да е това моторче, но все пак ако някои покаже снимка, търсих в хайнес и не го намерих требва по подробно да го потърся.
Благодарско
- traqn_savov
- потребител
- Мнения: 932
- Регистриран: 03 май 2007, 20:23
- Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
- Местоположение: VARNA
- Status: Извън линия
ти си 1.1 моно впръскване.....
От дясно на впръскващият възел "гледано от пред"
От дясно на впръскващият възел "гледано от пред"
Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
- cruise
- потребител
- Мнения: 330
- Регистриран: 23 фев 2007, 11:48
- Модел на автомобила: FORD FIESTA 1.1MI "95 с LOVATO АГУ
Ситроен С4 '07 (само за подръжка)
FORD C-MAX 1.6 LPG " 06. BRC АГУ
FORD Galaxy MK2 2.0 "11 TDCI - Местоположение: Димитровград->Хасково
- Status: Извън линия
да 1.1 моно благодарско за снимката
Питане: Като подам газ това моторче излиза и като я пусна държи високи обороти т.е. котвата не прибира. Проблема може да е от:
1.От стъпковото моторче
2. От сигнал идваш към него
Та въпроса ми е от какво може да е ?
другият ми въпрос да отворя ли моторчето и да му почистя котвата(да не би да заяжда) или там аз връзките ги напръсках с ВД
Питане: Като подам газ това моторче излиза и като я пусна държи високи обороти т.е. котвата не прибира. Проблема може да е от:
1.От стъпковото моторче
2. От сигнал идваш към него
Та въпроса ми е от какво може да е ?
другият ми въпрос да отворя ли моторчето и да му почистя котвата(да не би да заяжда) или там аз връзките ги напръсках с ВД
- shibing
- потребител
- Мнения: 48
- Регистриран: 21 дек 2006, 21:07
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1 mi CLX
- Местоположение: Пазарджик
- Status: Извън линия
при мен е 1към1 положението.чудя се дали да сменям моторчето или пак да тръгвам по майстори.......cruise
МнениеПуснато на: Сря 04 Юли, 2007 19:34 Заглавие:
да 1.1 моно благодарско за снимката
Питане: Като подам газ това моторче излиза и като я пусна държи високи обороти т.е. котвата не прибира. Проблема може да е от:
1.От стъпковото моторче
2. От сигнал идваш към него
Та въпроса ми е от какво може да е ?
другият ми въпрос да отворя ли моторчето и да му почистя котвата(да не би да заяжда) или там аз връзките ги напръсках с ВД
Приказката свърши,а вие сте си все същите мърши !!!
- cruise
- потребител
- Мнения: 330
- Регистриран: 23 фев 2007, 11:48
- Модел на автомобила: FORD FIESTA 1.1MI "95 с LOVATO АГУ
Ситроен С4 '07 (само за подръжка)
FORD C-MAX 1.6 LPG " 06. BRC АГУ
FORD Galaxy MK2 2.0 "11 TDCI - Местоположение: Димитровград->Хасково
- Status: Извън линия
В момента това така наречено стъпково моторче е пред мен преди малко го свалих. В момента колата като удари 500 оборота и не мърда, но мисля че това не е много добре за ДВГ-то (може и да греша)
Та на въпроса това моторче подлежи ли на някаква профилактика дали някои (няма нищо общо с тези снимки за ескорти дето се почистват с обезмаслител; като на графиката показана няколко отговора по нагоре е) го е отварял по надълбоко, аз му свалих капачката и вътре е капсоловано.
Мисля че е моторче защото като подам контакт и се чува звук като на моторче не мислч че е като електромагнит с котва. След малко ще се опитам да кача снимки сега отварям Хайнеса да почета малко.
Работи и без него,но савалено. Сутринта реших че като откача буксата към него и готово, но той остава на някакво положение и не иска да се прибира и ми държеше високи обороти.
Та на въпроса това моторче подлежи ли на някаква профилактика дали някои (няма нищо общо с тези снимки за ескорти дето се почистват с обезмаслител; като на графиката показана няколко отговора по нагоре е) го е отварял по надълбоко, аз му свалих капачката и вътре е капсоловано.
Мисля че е моторче защото като подам контакт и се чува звук като на моторче не мислч че е като електромагнит с котва. След малко ще се опитам да кача снимки сега отварям Хайнеса да почета малко.
Работи и без него,но савалено. Сутринта реших че като откача буксата към него и готово, но той остава на някакво положение и не иска да се прибира и ми държеше високи обороти.
- traqn_savov
- потребител
- Мнения: 932
- Регистриран: 03 май 2007, 20:23
- Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
- Местоположение: VARNA
- Status: Извън линия
във моторчето има и контакт, който оказва на еку-то че си отпуснал педала и влиза в режим на празен ход....
Да го махнеш не е най доброто решение....
пробвай го, с два кабела, и опри ги на плюс и на маса, ако работи ще тръгне на някъде..
П.П. пинчета 21 и 41 са за моторчето.
http://www.clubford.org/forum/download.php?id=5410
Да го махнеш не е най доброто решение....
пробвай го, с два кабела, и опри ги на плюс и на маса, ако работи ще тръгне на някъде..

П.П. пинчета 21 и 41 са за моторчето.

http://www.clubford.org/forum/download.php?id=5410
Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
- cruise
- потребител
- Мнения: 330
- Регистриран: 23 фев 2007, 11:48
- Модел на автомобила: FORD FIESTA 1.1MI "95 с LOVATO АГУ
Ситроен С4 '07 (само за подръжка)
FORD C-MAX 1.6 LPG " 06. BRC АГУ
FORD Galaxy MK2 2.0 "11 TDCI - Местоположение: Димитровград->Хасково
- Status: Извън линия
traqn_savov написа:във моторчето има и контакт, който оказва на еку-то че си отпуснал педала и влиза в режим на празен ход....
Да го махнеш не е най доброто решение....
пробвай го, с два кабела, и опри ги на плюс и на маса, ако работи ще тръгне на някъде..![]()
П.П. пинчета 21 и 41 са за моторчето.![]()
http://www.clubford.org/forum/download.php?id=5410
Проверих го работи и в двете посоки.
Сега го монтирах и има нещо дето прилича на чукче смисъл моторчето го натиска и подава газ. Та това чукче може да се движи в двете посоки чрез винт направено да се настройва, аз го развих да се намалят оборотите (Мисля че моторчето работи , но си е промрнило позициите при студен и топъл двг.). Та за сег атолкова след като го изпробвам дали всичко е точно ще пиша дали се е оправило.
пс: Специални благодарности на traqn_savov
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта