Блокирал Двигател

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
velko
потребител
потребител
Мнения: 24
Регистриран: 23 фев 2005, 16:10
Модел на автомобила: Escort 1.3 cvh carb 1984
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Блокирал Двигател

Мнение от velko » 14 юли 2007, 14:08

Здравейте! Днес карайки по магистрала "Тракия" преди Вакарел ми се скапа двигателя. Запекъл е най- вероятно. Не може да превърти въобще нито на стартер нито на теглене. Проблема стана без шумове и някъкви звуци само ми присветка лампата на маслото колата почна да губи обороти и угасна. Прибрах се с пътна помощ и сега незнам какво да правя, евентуален ремонт би струвал повече от стойноста на цялата кола, а с двигател на старо незнам как стоят нещата?!? Посъветвайте ме какво да правя!

boksioraxr4
потребител
потребител
Мнения: 29
Регистриран: 28 юни 2007, 23:32
Модел на автомобила: Renault 19 1.8 16V & Sierra XR4
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Блокирал Двигател

Мнение от boksioraxr4 » 14 юли 2007, 14:40

Аз утре ще купувам една сиера и ще си слагам друг двигател,ако те устройва 2.3 V6 Автоматик може да се споразумеем нещо. Ако питаш мен няма смисъл от основен ремонт .. Но ако толкова си я обичаш сичко се прави. Успех

velko
потребител
потребител
Мнения: 24
Регистриран: 23 фев 2005, 16:10
Модел на автомобила: Escort 1.3 cvh carb 1984
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от velko » 14 юли 2007, 15:02

На мен ми трябва двигател 1.3 или 1.6 евентуално за Ескорт от 80до89 година. Благодаря ти за отделеното време но такъв голям мотор и то от Сиера не ми върщши работа.

boksioraxr4
потребител
потребител
Мнения: 29
Регистриран: 28 юни 2007, 23:32
Модел на автомобила: Renault 19 1.8 16V & Sierra XR4
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от boksioraxr4 » 14 юли 2007, 17:20

velko написа:На мен ми трябва двигател 1.3 или 1.6 евентуално за Ескорт от 80до89 година. Благодаря ти за отделеното време но такъв голям мотор и то от Сиера не ми върщши работа.
Ауу ти си със ескорт :( Аз мислих че си със Сиера изобщо не погледнах под аватара какво пише,според мен по добре отворете двигателя и вижте за какво става дума пък чак тогава се замисляи за друг мотор.Няма нищо съжелявам че не мога да бъда полезен. Успех :wink:

velko
потребител
потребител
Мнения: 24
Регистриран: 23 фев 2005, 16:10
Модел на автомобила: Escort 1.3 cvh carb 1984
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от velko » 14 юли 2007, 17:47

Няма нищо, стават такива обърквания! :) И аз мисля да го отворим първо но чакам майстора да се върне от море в понеделник и ще го цепим двигателя за да видим къде е затегнал. Благодаря ти още веднъж за вниманието!!!

Потребителски аватар
Mladeja
потребител с
потребител с
Мнения: 19
Регистриран: 11 яну 2007, 18:34
Модел на автомобила: Escort 1.6 бензин
Местоположение: Varna
Status: Извън линия

Мнение от Mladeja » 14 юли 2007, 23:28

Моят съвет е да го отворите,и ако не става нищо от него да видиш по моргите за някой или 1.6 дизелов двигател или за 1.8 пак дизелов
така или иначе трябва да трябва да правиш регистрация...
въпрос на късмет е на какъв двигател ще попаднеш мисля че обурудван за около 700-800лв. може да се намери
а аз попаднах на едни вторични суровини и от там си взех скоростна кутия 5-степенна за 70лв. и си работи и върви.Имаше и разни двигатели дават ги по тънко от колкото на моргата.

Потребителски аватар
borko 30
потребител
потребител
Мнения: 391
Регистриран: 11 дек 2006, 03:45
Модел на автомобила: ford escort '81 1.3l
Местоположение: dobrich
Status: Извън линия

Мнение от borko 30 » 15 юли 2007, 21:11

Сигурно са ти затегнали биелните лагери и са надрали вала!От морга можеш да намериш вал за 120 лв и 30лв лагери и с гарнитури и това онова ще ти излезе към 200лвбез труда ако е това проблема на мотора
Форд е колата на шампионите!!!

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 15 юли 2007, 22:23

а ако опре до основни лагери тогана работата е по-дебела -- заради блока.. Но ме съмнява.. Англенажа да не си скъсал? Да си счупил бутало или нещо такова? Абе я си разглоби мотора и не се занимавай с глупости..няма съмисълда гадаем като баба Ванга...

velko
потребител
потребител
Мнения: 24
Регистриран: 23 фев 2005, 16:10
Модел на автомобила: Escort 1.3 cvh carb 1984
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от velko » 16 юли 2007, 11:11

Благодаря ви на всички за отделеното внимание и съветите! Не е скъсан ангренажния ремък със сигурност, проверих първо това. Успях да превъртя двигателя и даже го припалих. От него се чува почукване на метал но всички цилиндри работят, дърпах кабелите за проверка. След малко работа почва да присветква лампата за маслото. Колегата най- вероятно е прав че става въпрос за лагери иначе едва ли щеше да заработи. Днес ще я карам при майстора и да видим какво ще излезе. Със сигурност обаче има механична повреда в мотора и дрънка като дизел.

g.taskov
потребител
потребител
Мнения: 407
Регистриран: 27 авг 2006, 13:20
Модел на автомобила: Mondeo 1.8I Комби LPG 1998г.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от g.taskov » 16 юли 2007, 14:37

Зравей,
проблема е в маслената помпа а от там е задрал и двигателя.Провери
на този тел.0887846111- Петко моргаза форд.Иначе ако правиш ремонт трябва да купуваш качествени части а те са много скъпи.Прецени вариянтите . Успех!

Потребителски аватар
borko 30
потребител
потребител
Мнения: 391
Регистриран: 11 дек 2006, 03:45
Модел на автомобила: ford escort '81 1.3l
Местоположение: dobrich
Status: Извън линия

Мнение от borko 30 » 16 юли 2007, 22:35

Не трябваше да го превърташ!Начи източи маслото и хубаво го проучи да не би слъчайно да има доста бенз вътре!Това е рядко срещано при нашите карбове :P ама го смени маслото.Сложи ново от най-евтиното моторно масло и покарай така 20км.Това чукане дето го чуваш металното са биелните лагери,и лампата за маслото ти светва преди да угасне мотора щото падат оборотите!Като загасне така после не можеш да го завъртиш със стартера мотора нали-НЕ СЕ И ОПИТВАЙ-смени първо маслото!Ако го тормозиш така може да ти излезе някоя биела през блока и тогава край с мотора -виждал съм такава ситуация!Още от началото не е трябвало да го мъчиш моторчето като е затегнало,сложи ново масло и покарай така ако тракането не изчезне ще трябва да се отваря мотора .Каквото и да правиш отиди да ти сменят всички платна и квото трябва първо на карбуратора!Има и други подробности ама става много дълго за обяснение-пише ти човек дето е минал през това и през много други ужасии с този двигател и карбуратор и знае това онова !Квото мога ще помагам ,ако има нещо питай-благодарение на колегите от форума най-накрая стигнах до заключението че само собствениците на колите трябва да ги пипат и ремонтират за най-сигурно

Вече мисля че карба ми е нагласен добре ,неска ходих до албена с колата и ги минавам като малки гари баварците!Като настъпя мъжката може да харчи и 20 на сто ама върви форда ей-заслужава си кефа да им видя физиономиите на гъзарите като ги издухвам!Не съм някой келеш ама след толкова перипети по тази кола как да не се изкефиш на резултата -просто няма как!
Форд е колата на шампионите!!!

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 16 юли 2007, 22:42

Мойта маслена помпа замина.. Сега ще ти кажа каква е повредата.. Блокирал клапан на маслената помпа.. Той регулира дебита от маслото което ще излезне от помпата и по този начин и налягането.Представрлява едно буталче в цилиндър(е със пружинка.Обикновенно буталцето се износва и застава леко настрани и блокира или омиква прожината и отваря докрай на ниски обороти като пак няма налягане.Решението е само друга помпа.Дано не си окепазил вала и биелите само ! стискаме палци!Ако можеш снимай да вимис щетите! ше бъде и полезно за самия форум!

Потребителски аватар
borko 30
потребител
потребител
Мнения: 391
Регистриран: 11 дек 2006, 03:45
Модел на автомобила: ford escort '81 1.3l
Местоположение: dobrich
Status: Извън линия

Мнение от borko 30 » 16 юли 2007, 22:50

Не е маслената помпа ! Почти съм сигурен че е това за което му пиша по-горе щото съм го преживял!Грешката му е че се е мъчил да превърти мотора и може би го е прецакал но да не дава господ!Колега направи каквото ти казах и пиши
Форд е колата на шампионите!!!

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от diesel1.6 » 17 юли 2007, 23:05

или помпата се е повредила, или се е напълнил картерът с бензин - това е много лош навик на тези карбуратори.
аз имам такъв двигател за изхвърляне, обаче е чак до варна. ще го продавам на вт суровини и мисля, че за тези пари ще полезен някому...
но няма кога да го разглобя.

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от diesel1.6 » 17 юли 2007, 23:14

borko 30 написа:,неска ходих до албена с колата и ги минавам като малки гари баварците!Като настъпя мъжката може да харчи и 20 на сто ама върви форда ей-заслужава си кефа да им видя физиономиите на гъзарите като ги издухвам!Не съм някой келеш ама след толкова перипети по тази кола как да не се изкефиш на резултата -просто няма как!
встрани от темата. ама..
честито, борко, ако си преборил майсторите! това ще да е велика победа :D
аз пък си пердаша на газ и толкоз. за половин година тиквите съумяха да ми ремонтират изпарителя, като те са вносителите на тази марка... шимбамайката, както се казва.
иначе удоволствието да гледам разни возила в огледалата ме спира да я продам... лудо забавление. за 400 км видях десетина изумени физиономии и един фолцваген да изпушва изведнъж на умряло и една лада да бори зверски.. хехех
и то не ми е настроено газовото още :)
ще си направя удоволствието да я подкарам перфектно.

този двигател е правен с някаква идея, ама да я видим каква е. много е късоходов - като във Ф1 е - и ще му купя и рядката синтетика накрая за тестовете. обаче ми трака повдигач на моменти около 110-130...хммм :?:
трябва да си наоправим тема 'дърти кошници.. резачки'

Потребителски аватар
borko 30
потребител
потребител
Мнения: 391
Регистриран: 11 дек 2006, 03:45
Модел на автомобила: ford escort '81 1.3l
Местоположение: dobrich
Status: Извън линия

Мнение от borko 30 » 21 юли 2007, 23:15

Ми да ,трябва да направим тема "Дърти кошници-резачки"!Мойта сега много бяга -вярно че това става като се развърти хубаво мотора и сигурно много харчи ама тя и преди харчеше ама не вървеше тъй!Номера бил да се нагласи дозиращата игла както трябва и болта за сместа!Моя мотор сега като се набере хубаво на 4-та(нямам повече скорости в наличност)не можеш да кажеш че е 1.3L,прогресиращо набира скорост като луд!Начи на мене хубаво ми казваха да го наглася сам карба Наско и Diesel 1.6 ама все ме беше страх да не объркам нещо и накрая се престраших и сега си карам и си свиркам дето се вика!Забелязах че с този карб може да се изкара доста мощ от моя мотор за сметка на разхода разбира се.Велко,слушай какво ти казват колегите от форума и няма да сбъркаш -никой няма да те подведе -всички си помагаме взаимно.Пиши кво става с мотора и как се развиват нещата
Форд е колата на шампионите!!!

velko
потребител
потребител
Мнения: 24
Регистриран: 23 фев 2005, 16:10
Модел на автомобила: Escort 1.3 cvh carb 1984
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от velko » 23 юли 2007, 14:55

Скапала се е маслената помпа и оттам колянов вал и лагерите му за съжаление! Ремонт да правя не си струва, обаждах се на "Анкол" дали имат направо такъв двигател но се оказа че нямат в наличност. Ще се прощавам с фордчето просто е разправия голяма за да го стегна и все пак това си е кола на 23 години, време е да се сбогувам с нея! Мъчно ми е щото бая каране падна с нея и съм ходил къде ли не точно с тази кола!

Потребителски аватар
borko 30
потребител
потребител
Мнения: 391
Регистриран: 11 дек 2006, 03:45
Модел на автомобила: ford escort '81 1.3l
Местоположение: dobrich
Status: Извън линия

Мнение от borko 30 » 23 юли 2007, 22:51

Велко,по моргите по нашия край има много такива мотори особено около варненските морги-питайDiesel1.6 той е от варна и сигурно ще може да ти даде повече инфо по въпроса!Аз преди време като обикалях за вал и това -онова ми предлагаха обурудван и тестван двигател за 400лв така че не бързай да я захвърляш!
Форд е колата на шампионите!!!

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от diesel1.6 » 24 юли 2007, 08:30

velko написа: Ще се прощавам с фордчето просто е разправия голяма за да го стегна и все пак това си е кола на 23 години, време е да се сбогувам с нея! Мъчно ми е щото бая каране падна с нея и съм ходил къде ли не точно с тази кола!
Хубава кола е била, запомни я с добро.
и след помена да ни я дадеш тука да я оглозгаме :D . Само на тебе няма да я показваме, че ще ти става тъжно.

Моят ескорт 1.3 е може би най-запазения двигател у бг-то, и като знам колко е капризен, съм сигурен, че от моргата няма да дадат нещо работещо. Почти съм сигурен за износени легла на повдигачите, малки задирания и износвания по лагерите, тръгнала маслена помпа, износени бутала и сегменти...
В един момент трябва да се разделяме....

lyuben_bankov
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 23 фев 2008, 23:17
Модел на автомобила: Ford Eskort 1.3 82г
Местоположение: Пазарджик
Status: Извън линия

да ви кажа имам форд ескорт 82 година и от капачката дето си

Мнение от lyuben_bankov » 23 фев 2008, 23:59

да ви кажа имам форд ескорт 82 година и от капачката дето сипвам маслото като запаля колата и започва да пуши ? от какво може да се получава това ? :shock:

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 24 госта