Прегряване и аномалии с Форд Фиеста 98' 1,4 - Помощ
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Ако все още хвърляш по едно око на форума!
Би ли бил така безстрашен и да развиеш болта на този кабел с който е хванат на двигателя ?
Преди малко ходих да огледам да преместя моя и не можах да намеря подходящ болт да го затегна. Молбата ми е да погледнеш твоя защото ми се вижда, че е необходим доста солиден болт
Имам проблем затова почнах да ровя.
Отива си до N лепи се до нея и не мърда, даже не я застъпва. Сега я чаках да загрее, включвах и климатика, загря чак пусна перката на бавен ход но стрелката седи и и си сочи едно и също.
Онзи ден чак пусна перката на бърз ход и стрелката маалко сякаш беше застъпала N.
Стабилна е не ходи към червеното значи нямам ядове с този кабел както е писал Павлин с Опела и както е било при теб
Май датчика ми е проблем:(
70 лв. ли е цената на която си го купил (ако говорим за един и същ датчик) ? И къде се намира? Да го огледам аз него
Не от къде си го купил а къде в коша е тоя датчик. Аз утре може да мина да навестя МП по друг повод и ще пробвам и тях ко мога да измъкна за този проблем.
Би ли бил така безстрашен и да развиеш болта на този кабел с който е хванат на двигателя ?
Преди малко ходих да огледам да преместя моя и не можах да намеря подходящ болт да го затегна. Молбата ми е да погледнеш твоя защото ми се вижда, че е необходим доста солиден болт

Имам проблем затова почнах да ровя.
Отива си до N лепи се до нея и не мърда, даже не я застъпва. Сега я чаках да загрее, включвах и климатика, загря чак пусна перката на бавен ход но стрелката седи и и си сочи едно и също.
Онзи ден чак пусна перката на бърз ход и стрелката маалко сякаш беше застъпала N.
Стабилна е не ходи към червеното значи нямам ядове с този кабел както е писал Павлин с Опела и както е било при теб
Май датчика ми е проблем:(
70 лв. ли е цената на която си го купил (ако говорим за един и същ датчик) ? И къде се намира? Да го огледам аз него

- julianstefanov
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 05 юли 2007, 13:30
- Модел на автомобила: Fiesta '98/1.4/16V/90HP/Zetec
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Дам, наглеждам го форума 
Значи, датчика е 70лв от форд сервиза до затвора в Пловдив.
Чисто нов го взех.
Самия датчик се намира от дясната страна на двигателя, точно под мястото където е вързано жилото за газта. В него влиза една леко сплескана пластмасова букса с 2 накрайника. Датчика е на резба и се развива лесно ако намериш малко по-удобен ключ за това място (че е донякъде и криво ама все пак не трябва да се свалят други неща за да го смениш).
Болта за който говорих (дето от него идваше проблема) при мен е просто дори не болт ами Видиа. С кръстата отвертка го завих.
При теб щом не иска да се качва стрелката, тогава проблема няма да е от кабела и клемата за масата (поне аз така предполагам), защото при мен когато не беше завита тази видия, тя не даваше достатъчно добър контакт към масата, и така датчика не отчиташе правилно и отиваше в червено, но когато дам РЯЗ на колата (на място 6-7000 оборота) тогава динамото зарежда повече и успява датчика да покаже малко по-вярно.
Ако с нещо друго мога да ти бъда полезен, пиши тук, аз си преглеждам форума.
Лека вечер.

Значи, датчика е 70лв от форд сервиза до затвора в Пловдив.
Чисто нов го взех.
Самия датчик се намира от дясната страна на двигателя, точно под мястото където е вързано жилото за газта. В него влиза една леко сплескана пластмасова букса с 2 накрайника. Датчика е на резба и се развива лесно ако намериш малко по-удобен ключ за това място (че е донякъде и криво ама все пак не трябва да се свалят други неща за да го смениш).
Болта за който говорих (дето от него идваше проблема) при мен е просто дори не болт ами Видиа. С кръстата отвертка го завих.
При теб щом не иска да се качва стрелката, тогава проблема няма да е от кабела и клемата за масата (поне аз така предполагам), защото при мен когато не беше завита тази видия, тя не даваше достатъчно добър контакт към масата, и така датчика не отчиташе правилно и отиваше в червено, но когато дам РЯЗ на колата (на място 6-7000 оборота) тогава динамото зарежда повече и успява датчика да покаже малко по-вярно.
Ако с нещо друго мога да ти бъда полезен, пиши тук, аз си преглеждам форума.
Лека вечер.
- julianstefanov
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 05 юли 2007, 13:30
- Модел на автомобила: Fiesta '98/1.4/16V/90HP/Zetec
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Ами с обикновен гайчен ключ, аз успях (тънки са ми ръцете) да си прекарам ръката точно между акумулатора и казанчето за спирачната течност. Ако успеех да си я пъхнеш от там, ще имаш достъп и до самия датчик. Ако трябва пък може да помогна с една тънка ръка 
Пиши ми на лично ако се нуждаеш от моята помощ и си в Пловдив. Ще помогнем с каквото можем.

Пиши ми на лично ако се нуждаеш от моята помощ и си в Пловдив. Ще помогнем с каквото можем.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 18 госта