Прегряване и аномалии с Форд Фиеста 98' 1,4 - Помощ

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 20 юли 2007, 20:23

Ако все още хвърляш по едно око на форума!
Би ли бил така безстрашен и да развиеш болта на този кабел с който е хванат на двигателя ?
Преди малко ходих да огледам да преместя моя и не можах да намеря подходящ болт да го затегна. Молбата ми е да погледнеш твоя защото ми се вижда, че е необходим доста солиден болт :shock:
Имам проблем затова почнах да ровя.
Отива си до N лепи се до нея и не мърда, даже не я застъпва. Сега я чаках да загрее, включвах и климатика, загря чак пусна перката на бавен ход но стрелката седи и и си сочи едно и също.
Онзи ден чак пусна перката на бърз ход и стрелката маалко сякаш беше застъпала N.
Стабилна е не ходи към червеното значи нямам ядове с този кабел както е писал Павлин с Опела и както е било при теб
Май датчика ми е проблем:(
70 лв. ли е цената на която си го купил (ако говорим за един и същ датчик) ? И къде се намира? Да го огледам аз него :) Не от къде си го купил а къде в коша е тоя датчик. Аз утре може да мина да навестя МП по друг повод и ще пробвам и тях ко мога да измъкна за този проблем.

Потребителски аватар
julianstefanov
потребител
потребител
Мнения: 7
Регистриран: 05 юли 2007, 13:30
Модел на автомобила: Fiesta '98/1.4/16V/90HP/Zetec
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от julianstefanov » 20 юли 2007, 21:19

Дам, наглеждам го форума :)

Значи, датчика е 70лв от форд сервиза до затвора в Пловдив.
Чисто нов го взех.
Самия датчик се намира от дясната страна на двигателя, точно под мястото където е вързано жилото за газта. В него влиза една леко сплескана пластмасова букса с 2 накрайника. Датчика е на резба и се развива лесно ако намериш малко по-удобен ключ за това място (че е донякъде и криво ама все пак не трябва да се свалят други неща за да го смениш).
Болта за който говорих (дето от него идваше проблема) при мен е просто дори не болт ами Видиа. С кръстата отвертка го завих.
При теб щом не иска да се качва стрелката, тогава проблема няма да е от кабела и клемата за масата (поне аз така предполагам), защото при мен когато не беше завита тази видия, тя не даваше достатъчно добър контакт към масата, и така датчика не отчиташе правилно и отиваше в червено, но когато дам РЯЗ на колата (на място 6-7000 оборота) тогава динамото зарежда повече и успява датчика да покаже малко по-вярно.

Ако с нещо друго мога да ти бъда полезен, пиши тук, аз си преглеждам форума.

Лека вечер.
Think from your heart!

jayD.Dot.Net

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 20 юли 2007, 21:23

Их :cry: :x
Там па дето ми описваш е супер достъпно :evil:
Май на канал трябва да се човърка ?
Ще го огледам и тогава пак ще досажадам но ако ти сам си ръчкал там да ме насочиш малко :)

Потребителски аватар
julianstefanov
потребител
потребител
Мнения: 7
Регистриран: 05 юли 2007, 13:30
Модел на автомобила: Fiesta '98/1.4/16V/90HP/Zetec
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от julianstefanov » 20 юли 2007, 21:27

Ами с обикновен гайчен ключ, аз успях (тънки са ми ръцете) да си прекарам ръката точно между акумулатора и казанчето за спирачната течност. Ако успеех да си я пъхнеш от там, ще имаш достъп и до самия датчик. Ако трябва пък може да помогна с една тънка ръка :)
Пиши ми на лично ако се нуждаеш от моята помощ и си в Пловдив. Ще помогнем с каквото можем. :)
Think from your heart!

jayD.Dot.Net

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта