Много гаден проблем...

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
zagor13
потребител
потребител
Мнения: 73
Регистриран: 20 фев 2007, 15:45
Модел на автомобила: ford escort 1.8 tdi
Местоположение: Lom
Status: Извън линия

Мнение от zagor13 » 18 юни 2007, 00:35

Е - проблема се оправи , но не беше от ключа.След поставянето на копчето пак ми направи проблем и от копчето също не запали.Отидох веднага при майстора и като му казах от къде подавах ток на стартера , за да запали , той отвори клемата , която разтварях и давах плюс от акумулатора.Там единия край беше нагорял и си личеше как ту е прескачал ток , ту не. Изряза тази свръзка и постави обикновени кабелни обувки - мъжка и женска - и Всичко Вече е наред.От тогава не съм имал проблема , а карах доста в жегата и в ситуации , в които преди ми правеше проблема и сега очеквах пак да го направи - НЕ ГО ПРАВИ ВЕЧЕ !!! Така реших моя Проблем - дано да съм помогнал на някой друг със същите неудобства...

efico
потребител
потребител
Мнения: 64
Регистриран: 24 фев 2005, 00:32
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4TDCI 06г.
Ford Focus CMAX 1.6TDCI 06г.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от efico » 18 юни 2007, 10:06

Бях го писал по-горе това с кабелите и хлабавите връзки и то при дизеловите Ескорти. Те и лесно се установяват само с оглед. Просто при ниски напрежения (12V) най-малкото замърсяване или окисляване е проблем, при по-високо (220V) в повечето случаи контактните повърхности се самопочистват.

zagor13
потребител
потребител
Мнения: 73
Регистриран: 20 фев 2007, 15:45
Модел на автомобила: ford escort 1.8 tdi
Местоположение: Lom
Status: Извън линия

Мнение от zagor13 » 09 юли 2007, 01:32

zagor13 написа:Е - проблема се оправи , но не беше от ключа.След поставянето на копчето пак ми направи проблем и от копчето също не запали.Отидох веднага при майстора и като му казах от къде подавах ток на стартера , за да запали , той отвори клемата , която разтварях и давах плюс от акумулатора.Там единия край беше нагорял и си личеше как ту е прескачал ток , ту не. Изряза тази свръзка и постави обикновени кабелни обувки - мъжка и женска - и Всичко Вече е наред.От тогава не съм имал проблема , а карах доста в жегата и в ситуации , в които преди ми правеше проблема и сега очеквах пак да го направи - НЕ ГО ПРАВИ ВЕЧЕ !!! Така реших моя Проблем - дано да съм помогнал на някой друг със същите неудобства...
Нееее и това не беше - пак го направи оня ден , въпреки всякакви копчета и връзки.И кво се оказа - клемата на минуса се беше много разхлабила - и не ще ли неще.А и сега как върти и пали...С нов акумулатор пък се мъчеше форда посред лято...

Потребителски аватар
mistyrain
потребител
потребител
Мнения: 178
Регистриран: 23 сеп 2006, 01:02
Модел на автомобила: Escort 94 1.8 TDi
Местоположение: Sofia\Lom
Status: Извън линия

Мнение от mistyrain » 09 юли 2007, 07:33

Значи да разбираме че наи-накраq проблема е потушен?
Браво !

Потребителски аватар
traqn_savov
потребител
потребител
Мнения: 932
Регистриран: 03 май 2007, 20:23
Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
Местоположение: VARNA
Status: Извън линия

Мнение от traqn_savov » 09 юли 2007, 07:45

При упорита борба с проблема, последният беше отсранен дългосрочно, и със всички симпоми възникващи от него. :lol: :lol:
Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....

а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?

Потребителски аватар
mistyrain
потребител
потребител
Мнения: 178
Регистриран: 23 сеп 2006, 01:02
Модел на автомобила: Escort 94 1.8 TDi
Местоположение: Sofia\Lom
Status: Извън линия

Мнение от mistyrain » 09 юли 2007, 07:46

Така и трqбва. Всички проблеми да бъдат туширани.
П.С.
Май баq от нас не спиат :)

zagor13
потребител
потребител
Мнения: 73
Регистриран: 20 фев 2007, 15:45
Модел на автомобила: ford escort 1.8 tdi
Местоположение: Lom
Status: Извън линия

Мнение от zagor13 » 19 юли 2007, 23:23

Е , от това се оказа. А ми изпорязаха и разпробиха колата.А то... клемата разхлабена.Не мога да позная сега колата !!!

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7256
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от madboy » 20 юли 2007, 14:34

zagor13 написа:Е , от това се оказа. А ми изпорязаха и разпробиха колата.А то... клемата разхлабена .Не мога да позная сега колата !!!
Това е най-елементарното, което се прави-проверяват се клемите на акумулатора- при положение, че колата не пали при описаните симптоми.

При мен също се получи веднъж, но го хванах лесно, защото бях отворил капака и като дадох контакт клемата изпуши, защото имаше много окис по нея.
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

Потребителски аватар
jorokr
потребител
потребител
Мнения: 27
Регистриран: 22 май 2007, 10:22
Модел на автомобила: Escort '96 Combi 1,8 TD
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Мнение от jorokr » 26 юли 2007, 00:30

Имах същия проблем.. При мен се оказа кофти връзка на клеймите и едно кабелче на стартера, което е имало бая луфт.... Сам можеш да ги оправиш, ако това е и при теб...

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта