съединителя отделя прекалено високо
- nrainov
- потребител
- Мнения: 33
- Регистриран: 01 авг 2007, 18:13
- Модел на автомобила: Focus 2.0 16v Zetec-E
- Местоположение: София-Ямбол
- Status: Извън линия
съединителя отделя прекалено високо
Имам един проблем.Купих си форд фокус 2.0 16v..модел януари 2000г.Но имам ядове със съединителя-отделя прекалено високо.Ходих на преглед в една две фирми и от там ми казаха че е за смяна.Искам да попитам има ли някакъв начин да се регулира или изцяло трябва да се сменя.И ако се сменя каква е сумата.Когато се обадих в мото пфое ми казаха че най рано след 10 дни могат да я видят и ми казаха някакви бесни цифри като цена на съединител
За новото заглавие бийте paci
За новото заглавие бийте paci

- AX!S
- потребител
- Мнения: 891
- Регистриран: 24 юни 2007, 22:39
- Модел на автомобила: Ford Escort VII 1.6 16V
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: здравейте
Здравей! (интересно заглавие на темата)nrainov написа:Имам един проблем.Купих си форд фокус 2.0 16v..модел януари 2000г.Но имам ядове със съединителя-отделя прекалено високо.Ходих на преглед в една две фирми и от там ми казаха че е за смяна.Искам да попитам има ли някакъв начин да се регулира или изцяло трябва да се сменя.И ако се сменя каква е сумата.Когато се обадих в мото пфое ми казаха че най рано след 10 дни могат да я видят и ми казаха някакви бесни цифри като цена на съединител
Доколкото съм запознат, съединителя се саморегулира, щом ти отделя много горе, значи е свършил - сменяй го! Друг вариант няма. Навремето като карах опел кадет имах същия проблем, мъчих се да го регулирам, но единственото, което стана беше, че увеличих хода на педала на съединителя. Твоя автомобил е доста по-съвременен, така че може би и хода на педала няма да можеш да регулираш.
Успех! И не купувай боклуци. Няма сметка

- EscortMK51.3
- потребител
- Мнения: 575
- Регистриран: 30 апр 2006, 04:07
- Модел на автомобила: Cougar 2.0 16V Zetec '00,Mondeo MK1 1.6 '96 Zetec, Escort MK6 1.3 '93 HCS
- Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
Единствения, може би по-евтин вариант е - пренабиване на феродо, на мен на Ескорта цялата работа ми излезе 60 лева с пренабиването, стига да ти е здрав диска с пружинките, на баща ми буса (Митсу Л300) изкара 200 000км с пренабито феродо от Газ-ка, но малко поостъргано, понеже иначе е много дебело, сега е на 360 000км и още е с него, макар че вече почна да отделя високо.
Другия начин - нов съединител
Другия начин - нов съединител

- traqn_savov
- потребител
- Мнения: 932
- Регистриран: 03 май 2007, 20:23
- Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
- Местоположение: VARNA
- Status: Извън линия
ново!! ново трябва. 

Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
-
- потребител
- Мнения: 61
- Регистриран: 11 дек 2005, 15:05
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
мой съвет е нов съединител, все пак караш хубава кола! Колегата по горе мисля че е прав за това че съединителя се регулира сам, неможеш да регулираш нищо!Ако продължиш да караш така в един щастлив момент ще каже "цък" и вече ще си надрал и притискателен а пък сега може и да не е надран и да минеш само с феродов!
Незнам колко горе ти отделя но мойто мондео го взех с високо отделящ съединител и вече 3 години го карам така и още си работи!
Но ако имаш възможност п добре сменяй с нов!
Успех
Незнам колко горе ти отделя но мойто мондео го взех с високо отделящ съединител и вече 3 години го карам така и още си работи!
Но ако имаш възможност п добре сменяй с нов!
Успех

- dqboL
- потребител
- Мнения: 79
- Регистриран: 23 юли 2005, 15:18
- Модел на автомобила: Escort 1.6 16v '98 Zetec... po edno vreme..
- Местоположение: Varna
- Контакти:
- Status: Извън линия
Според мен вариантите са два:
1. Да караш докато почнат да се трият нитовете на феродовия диск в претискатела - тогава ще смениш цял комплект съединител (диск, претискател, лагер)
2. Докато е време и не е почнал да буксува (да се трият нитовете) да смениш само феродовия диск.
п.с. има и един компромисен вариант, но не съм запознат със устройството на педала на съединителя на фокус. При тях има 2 вида също - автоматично натягащ се и ръчно (със шестограм). Това можеш да го установиш и сам какъв е вида. Трябва да си погледнеш самия педал дали има централно на него някакъв шестограм, ако има от там може да се намали малко хода на педала, ако не - моите съболезнования но ще трябва да действаш със съединителя - било то феродов диск "2" или цял комплект "1"
1. Да караш докато почнат да се трият нитовете на феродовия диск в претискатела - тогава ще смениш цял комплект съединител (диск, претискател, лагер)
2. Докато е време и не е почнал да буксува (да се трият нитовете) да смениш само феродовия диск.
п.с. има и един компромисен вариант, но не съм запознат със устройството на педала на съединителя на фокус. При тях има 2 вида също - автоматично натягащ се и ръчно (със шестограм). Това можеш да го установиш и сам какъв е вида. Трябва да си погледнеш самия педал дали има централно на него някакъв шестограм, ако има от там може да се намали малко хода на педала, ако не - моите съболезнования но ще трябва да действаш със съединителя - било то феродов диск "2" или цял комплект "1"
Кара смело и безотговорно!
- EscortMK51.3
- потребител
- Мнения: 575
- Регистриран: 30 апр 2006, 04:07
- Модел на автомобила: Cougar 2.0 16V Zetec '00,Mondeo MK1 1.6 '96 Zetec, Escort MK6 1.3 '93 HCS
- Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 1
- Регистриран: 11 авг 2007, 19:16
- Модел на автомобила: mondeo-93
- Status: Извън линия
- iv4oto76
- потребител
- Мнения: 143
- Регистриран: 29 юни 2007, 00:46
- Модел на автомобила: Focus 1.6 16V SW 100 hp
- Местоположение: Pleven
- Status: Извън линия
По принцип съединителите на Фокуса отделят по горе и при мен е така и аз си мислех че трябва да го сменям но след много тестове и ходене по майстори се оказа че има още много каране а за износването можеш да съдиш и по това колко ти е твърд педала на съединителят и обикновено тогава се късат и жилото на съединителя. В Аутобиулд има следният тест включваш на трета подаваш нормално газ за потегляне и отпускаш плавно съединителя ако угасне двигателя си ОК ако не бягаш до сервиза
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта