Оборотите рязко падат при студен двигател

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
xuxu
потребител
потребител
Мнения: 21
Регистриран: 01 авг 2007, 15:13
Модел на автомобила: Fiesta MK4
Местоположение: София
Status: Извън линия

Оборотите рязко падат при студен двигател

Мнение от xuxu » 14 авг 2007, 20:23

Здравейте, купих си една Фиестичка наскоро (97г. 1.25) и имам следния проблем:

Сутрин, когато запаля колата в началото държи обороти около 1400-1500 на празен ход, подам ли газ оборотите рязко падат до 500-600 и след това плавно се вдигат. След около 1-2 мин и няколко пъти подаване на газ държи на 1000 оборота и вече няма падане.

Сменени са горивен, маслен и въздушен филтър.
Помогнете, че така не може, ако запаля при студен двигател и тръгна веднага почва яко придърпване :?

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 14 авг 2007, 20:29

Потърси из форума теми за "клапана за празен ход" наречен още "стъпков мотор".
Огледай си маркучите на EGR които се намират под всмукателните колекторни тръби, да няма пробив там и да смуче въздух.

Огледай ги тея неща и после един рестарт на компа и след това обучение.
За обучението има в СЪОБЩЕНИЕТО в този раздел.

При студен старт поне 1 мин е хубаво да бачка мотора ма място на свободна с пуснат съединител!

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 15 авг 2007, 12:35

Аз изчаквам, без да пипам газта, оборотите сами да паднат и може да си внушавам ама тогава като че ли работи по-стабилно. Това го правя при всяко палене, независимо дали е студен или топъл, трае около 10с.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

xuxu
потребител
потребител
Мнения: 21
Регистриран: 01 авг 2007, 15:13
Модел на автомобила: Fiesta MK4
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от xuxu » 15 авг 2007, 20:37

Мерси за отговорите :wink:

Днес я водих на мастор. Явно е от колекторните тръби, от някъде всмуква въздух, но не можахме да разберем откъде точно. Утре пак ще се гледа.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта