Отново в клуба, но сега с дизел

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
toto
потребител
потребител
Мнения: 300
Регистриран: 20 юли 2005, 23:18
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.25 Zetec-S 97'
Ford Fiesta 1.25 Zetec-S 12'
Местоположение: Пазарджик
Контакти:
Status: Извън линия

Отново в клуба, но сега с дизел

Мнение от toto » 17 авг 2007, 00:39

Здравейте колеги,

Правих, струвах и сега пак съм с ескорт, самоче този път е 1.8TDI. Колата за сега много ми харесва, но имам няколко забележки, за които реших да попитам тук.

1) Сутрин когато е студена пали трудно (въртя сигурно 4-5 секунди докато запали). Ако подгрея двапъти пали веднага. Това кофти свещи ли са или издухан двигател?

2) Когато я настъпих на магистралата с по-голяма скорост от 140-150км/ч почнаха да се усещат много силни вибрации от двигателя в кормилото. Мисля си, че донякъде може да е нормално за дизел, но може и пък да не е. При вас как е?

3) Уж колата има турбо, обаче не го усещам. Колата е много спъната до 2000 оборота и след това почва да върви добре, но не усещам дръпването. На предишната ми кола (Audi 2.5TDI) в момента, в който турбото почва да върши работа се усещаше яко дръпване все едно съм натиснал педала за газта още по-надолу (на 2-ра и на 3-та предавка). За форда се чудя дали също не е нормално да не отскача така изведнъж.

Ще съм ви много благодарен, ако можете да ми дадете някаква информация за изброените проблеми, че ме притесняват леко, а аз обичам колата която карам да е изрядна от всякъде :)

efico
потребител
потребител
Мнения: 64
Регистриран: 24 фев 2005, 00:32
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4TDCI 06г.
Ford Focus CMAX 1.6TDCI 06г.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от efico » 17 авг 2007, 10:08

Честито за покупката :)
По първия въпрос ако след второто подгряване пали веднага, без да си въртял преди това най-вероятно свещи, иначе въздух в с-мата за съжаление в повечето случай от проблем с помпата обикновено съпроводени с теч.
По 2 - с моята съм вдигал и държал 180 без никакви проблеми даже над 140 залепва на пътя и си се държи доста стабилно - това с оригинален размер гуми (185/60/14) - така че търси проблем по ходовата част.
По 3 - зависи какъв мотор си - оказа се, въпреки че няма инфо по книгите но има Ескорт 96 кончета това след 97 г. Endura D. пише го на кутията на възд. филтър. Кулър (Intercooler) имаш ли - с него 90 без него 70 коня.
Моята е 90 коня и турбото си се усеща, но не както е при гореспоменатите карани от мен. Иначе ако се съмняваш че има проблем порови се из темите има много изписано по отнош. на турбото.

Потребителски аватар
EscortMK51.3
потребител
потребител
Мнения: 575
Регистриран: 30 апр 2006, 04:07
Модел на автомобила: Cougar 2.0 16V Zetec '00,Mondeo MK1 1.6 '96 Zetec, Escort MK6 1.3 '93 HCS
Местоположение: Габрово
Status: Извън линия

Мнение от EscortMK51.3 » 17 авг 2007, 12:25

относно паленето - едно приятелче на 1.8д си смени стартера и сега чукне - пали ;)

Drake
потребител
потребител
Мнения: 123
Регистриран: 23 мар 2006, 22:48
Модел на автомобила: Focus 1.6 2011
Местоположение: София/Стара Загора
Status: Извън линия

Мнение от Drake » 17 авг 2007, 13:58

Аз да кажа по втория въпрос:

След реглаж на предницата веднага след като си купих колата при 140 (точно) воланът яко започваше да вибрира. Мислех, че е от калпави гуми. След няколко месеца отидох профилактично да прегледат предницата, но в друг сервиз. След качването на колата на стенда и лека настройка, воланът заспа. Явно зависи от прецизността на стенда в сервиза и/или усърдието на "майстора"...

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта