Отново в клуба, но сега с дизел
- toto
- потребител
- Мнения: 300
- Регистриран: 20 юли 2005, 23:18
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.25 Zetec-S 97'
Ford Fiesta 1.25 Zetec-S 12' - Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
- Status: Извън линия
Отново в клуба, но сега с дизел
Здравейте колеги,
Правих, струвах и сега пак съм с ескорт, самоче този път е 1.8TDI. Колата за сега много ми харесва, но имам няколко забележки, за които реших да попитам тук.
1) Сутрин когато е студена пали трудно (въртя сигурно 4-5 секунди докато запали). Ако подгрея двапъти пали веднага. Това кофти свещи ли са или издухан двигател?
2) Когато я настъпих на магистралата с по-голяма скорост от 140-150км/ч почнаха да се усещат много силни вибрации от двигателя в кормилото. Мисля си, че донякъде може да е нормално за дизел, но може и пък да не е. При вас как е?
3) Уж колата има турбо, обаче не го усещам. Колата е много спъната до 2000 оборота и след това почва да върви добре, но не усещам дръпването. На предишната ми кола (Audi 2.5TDI) в момента, в който турбото почва да върши работа се усещаше яко дръпване все едно съм натиснал педала за газта още по-надолу (на 2-ра и на 3-та предавка). За форда се чудя дали също не е нормално да не отскача така изведнъж.
Ще съм ви много благодарен, ако можете да ми дадете някаква информация за изброените проблеми, че ме притесняват леко, а аз обичам колата която карам да е изрядна от всякъде
Правих, струвах и сега пак съм с ескорт, самоче този път е 1.8TDI. Колата за сега много ми харесва, но имам няколко забележки, за които реших да попитам тук.
1) Сутрин когато е студена пали трудно (въртя сигурно 4-5 секунди докато запали). Ако подгрея двапъти пали веднага. Това кофти свещи ли са или издухан двигател?
2) Когато я настъпих на магистралата с по-голяма скорост от 140-150км/ч почнаха да се усещат много силни вибрации от двигателя в кормилото. Мисля си, че донякъде може да е нормално за дизел, но може и пък да не е. При вас как е?
3) Уж колата има турбо, обаче не го усещам. Колата е много спъната до 2000 оборота и след това почва да върви добре, но не усещам дръпването. На предишната ми кола (Audi 2.5TDI) в момента, в който турбото почва да върши работа се усещаше яко дръпване все едно съм натиснал педала за газта още по-надолу (на 2-ра и на 3-та предавка). За форда се чудя дали също не е нормално да не отскача така изведнъж.
Ще съм ви много благодарен, ако можете да ми дадете някаква информация за изброените проблеми, че ме притесняват леко, а аз обичам колата която карам да е изрядна от всякъде

-
- потребител
- Мнения: 64
- Регистриран: 24 фев 2005, 00:32
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4TDCI 06г.
Ford Focus CMAX 1.6TDCI 06г. - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Честито за покупката 
По първия въпрос ако след второто подгряване пали веднага, без да си въртял преди това най-вероятно свещи, иначе въздух в с-мата за съжаление в повечето случай от проблем с помпата обикновено съпроводени с теч.
По 2 - с моята съм вдигал и държал 180 без никакви проблеми даже над 140 залепва на пътя и си се държи доста стабилно - това с оригинален размер гуми (185/60/14) - така че търси проблем по ходовата част.
По 3 - зависи какъв мотор си - оказа се, въпреки че няма инфо по книгите но има Ескорт 96 кончета това след 97 г. Endura D. пише го на кутията на възд. филтър. Кулър (Intercooler) имаш ли - с него 90 без него 70 коня.
Моята е 90 коня и турбото си се усеща, но не както е при гореспоменатите карани от мен. Иначе ако се съмняваш че има проблем порови се из темите има много изписано по отнош. на турбото.

По първия въпрос ако след второто подгряване пали веднага, без да си въртял преди това най-вероятно свещи, иначе въздух в с-мата за съжаление в повечето случай от проблем с помпата обикновено съпроводени с теч.
По 2 - с моята съм вдигал и държал 180 без никакви проблеми даже над 140 залепва на пътя и си се държи доста стабилно - това с оригинален размер гуми (185/60/14) - така че търси проблем по ходовата част.
По 3 - зависи какъв мотор си - оказа се, въпреки че няма инфо по книгите но има Ескорт 96 кончета това след 97 г. Endura D. пише го на кутията на възд. филтър. Кулър (Intercooler) имаш ли - с него 90 без него 70 коня.
Моята е 90 коня и турбото си се усеща, но не както е при гореспоменатите карани от мен. Иначе ако се съмняваш че има проблем порови се из темите има много изписано по отнош. на турбото.
- EscortMK51.3
- потребител
- Мнения: 575
- Регистриран: 30 апр 2006, 04:07
- Модел на автомобила: Cougar 2.0 16V Zetec '00,Mondeo MK1 1.6 '96 Zetec, Escort MK6 1.3 '93 HCS
- Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 123
- Регистриран: 23 мар 2006, 22:48
- Модел на автомобила: Focus 1.6 2011
- Местоположение: София/Стара Загора
- Status: Извън линия
Аз да кажа по втория въпрос:
След реглаж на предницата веднага след като си купих колата при 140 (точно) воланът яко започваше да вибрира. Мислех, че е от калпави гуми. След няколко месеца отидох профилактично да прегледат предницата, но в друг сервиз. След качването на колата на стенда и лека настройка, воланът заспа. Явно зависи от прецизността на стенда в сервиза и/или усърдието на "майстора"...
След реглаж на предницата веднага след като си купих колата при 140 (точно) воланът яко започваше да вибрира. Мислех, че е от калпави гуми. След няколко месеца отидох профилактично да прегледат предницата, но в друг сервиз. След качването на колата на стенда и лека настройка, воланът заспа. Явно зависи от прецизността на стенда в сервиза и/или усърдието на "майстора"...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта