Въпрос за палене и гаснене
- fortchrit
- потребител
- Мнения: 11
- Регистриран: 25 мар 2006, 19:50
- Модел на автомобила: форд ескорт 1.6 16v clx 97 г.
- Status: Извън линия
Това за филтъра и помпата съм напълно съгласен.Тези дни ще сменя горивния филтър но ако може някои да ми отговори на следния въпрос .Горивната система на двигателя трябва да е под налягане дори когато двигателя не работи.Като натиснеш игличката на вентила (така го оприличавам)които се намира на двигателя трябва да изпръска гориво да ама не.мисля си че регулатора за налягане на горивото трябва да изпълнява тази функция тоест когато искашда запалиш следващия път да има с какво.Да кажем че за едно денонощие налягането което принципно трябва да го има е намаляло в следствие на МАЛКА неизправност в клапана но при заработване на помпата трябва да се възстанови.При мен обаче не става.Чак когато запаля от вентила може да излезе гориво предполагам защото тя не спира да работи.Нямам уред с които да измеря тези 2.5 bara налягане в горивната система но при натскане на вентила гаранция ги няма.Остава да има проблем с клапана за налягане на горивото.Дайте мнение. Поздрави
-
- потребител
- Мнения: 32
- Регистриран: 01 авг 2007, 21:22
- Модел на автомобила: Форд ескорт 1.6 16V 1996
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Ето и едно мнение от мен.
Когато автомобила не се движи ,в резервоара се натрупват бензинови пари.
Те постъпват в един разширителен съд(абсорбатор) и се съхраняват там.
Когато се запали двигателя ,то през един клапан,управляван от компютъра (при инжекционна система) на порции се овеждат към всмукателния колектор за изгаряне.
Но, ако клапана е повреден (отворен), липсва подаване на порции ,и може да се дави дигателя, докато изсмуче тези пари
Когато автомобила не се движи ,в резервоара се натрупват бензинови пари.
Те постъпват в един разширителен съд(абсорбатор) и се съхраняват там.
Когато се запали двигателя ,то през един клапан,управляван от компютъра (при инжекционна система) на порции се овеждат към всмукателния колектор за изгаряне.
Но, ако клапана е повреден (отворен), липсва подаване на порции ,и може да се дави дигателя, докато изсмуче тези пари
- fortchrit
- потребител
- Мнения: 11
- Регистриран: 25 мар 2006, 19:50
- Модел на автомобила: форд ескорт 1.6 16v clx 97 г.
- Status: Извън линия
Решението на моя проблем беше горивен филтър.Няма да ви казвам какво изтече от него с марка Шел или Лукойл щото там зареждам.между другото филтъра трябваше да е на 2000 километра защото в сервиза на мои прятел смених маслото горивен и въздушен филтър.Изглежда майсторите които работят в неговия сервиз са пропуснали горивния филтър и тои е на 12000 километра.Наи много ме е яд чесе занимавам с такъв вид техника малко по едрогабаритна имам много инструменти и удобства но поне не ми се занимаваше с колата.Изглежда оттук нататък ще трябва сам да извършвам тези операции въпросния фиртър се сменява точно за 10 минути.Поздрави
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта