Масло за двигателя
- m_fokus
- потребител
- Мнения: 163
- Регистриран: 14 юли 2010, 14:19
- Модел на автомобила: Ford Fokus 1,6 ZETEC SE
Ford Focus C-MAX 2.0 TDCI - Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Масло за двигателя
Няма как за 5-10км да е толкова черно след заменено масло, едва ли има масло предвидено да издържи поне 10к км и да бъде с толкова силни промивни качества, че за такъв малък пробег да измие толкова нагар. По-скоро са те прецакали, дано поне масления са сменили, аман от мошеници ...
По-голям късмет е да попаднеш на читав майстор, отколкото на читава жена 

- dimkar
- потребител
- Мнения: 1364
- Регистриран: 03 мар 2007, 23:21
- Модел на автомобила: Nissan
- Местоположение: Сопот
- Status: Извън линия
Re: Масло за двигателя
Хм, те маслото не са сменили, камо ли филтъра...
-
- потребител
- Мнения: 59
- Регистриран: 09 апр 2017, 22:35
- Местоположение: Първомайци
- Status: Извън линия
Re: Масло за двигателя
Ако са сменяли маслото чрез изпомпване от горе,е възможно да остане част от старото масло и от там по бързо почерняване
- dimkar
- потребител
- Мнения: 1364
- Регистриран: 03 мар 2007, 23:21
- Модел на автомобила: Nissan
- Местоположение: Сопот
- Status: Извън линия
Re: Масло за двигателя
Майтапиш ли се? 

-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 10 юли 2017, 21:21
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Масло за двигателя
Със сигурност маслото не е източено от пробката до нула.
Но аз за това питам за хора с опит, на които е сменяно през щеката дали да речем при сменени 4,5-5л(по- добре от нищо) от 5,5л изглежда така като моето.
Но аз за това питам за хора с опит, на които е сменяно през щеката дали да речем при сменени 4,5-5л(по- добре от нищо) от 5,5л изглежда така като моето.
-
- потребител
- Мнения: 57
- Регистриран: 10 окт 2015, 18:52
- Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
Re: Масло за двигателя
Според вас има ли голяма разлика между 5W30 и 5W40. Поръчах си от https://maxcar.bg/avtomobilni-masla масло, но изобщо не съм обърнал внимание, че е 5W40, а не 5W30, дали има значение?
-
- потребител
- Мнения: 901
- Регистриран: 18 юни 2014, 10:14
- Модел на автомобила: Focus c-max 1.8
- Status: Извън линия
Re: Масло за двигателя
Даже е по-добре. Погледни няколко страници назад
-
- потребител
- Мнения: 57
- Регистриран: 10 окт 2015, 18:52
- Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
Re: Масло за двигателя
Погледнах, погледнах 

-
- потребител
- Мнения: 13
- Регистриран: 07 авг 2017, 21:21
- Модел на автомобила: Ford Focus MK II, 2.0 Duratec
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: Масло за двигателя
Здравейте,
Да се включа и аз.
2.0 Дуратек- сменено масло преди 3к километра ...Формула 5/30(в сервиз)- онзи ден долях 2 литра от същото от Мoto-Пфое . Можете ли да препоръчате сервиз в София, който да измери всичко необходимо и да локализира проблема- дали ще се отваря двигател или не. Не знам дали всеки сервиз може да замерва показатели(компресия, състояние на маслото....)
На студено не хвърля масло ( с бял парцал при палене), форсаж над 3000 оборота пуши бяло(бележникаво по-скоро). Видими течове през капачката отгоря няма, острани няма, има кора отдолу(трябва да я сваля ) но с нея няма(отстрани има процепи).
Благодаря,
Да се включа и аз.
2.0 Дуратек- сменено масло преди 3к километра ...Формула 5/30(в сервиз)- онзи ден долях 2 литра от същото от Мoto-Пфое . Можете ли да препоръчате сервиз в София, който да измери всичко необходимо и да локализира проблема- дали ще се отваря двигател или не. Не знам дали всеки сервиз може да замерва показатели(компресия, състояние на маслото....)
На студено не хвърля масло ( с бял парцал при палене), форсаж над 3000 оборота пуши бяло(бележникаво по-скоро). Видими течове през капачката отгоря няма, острани няма, има кора отдолу(трябва да я сваля ) но с нея няма(отстрани има процепи).
Благодаря,
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10864
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Масло за двигателя
Клубният ни майстор- Фордманиак, тел. № и координатите са в линка::
https://clubford.org/forum/viewtopic.ph ... 77#p560077
https://clubford.org/forum/viewtopic.ph ... 77#p560077
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 1444
- Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
- Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Масло за двигателя
Проблема мога да ти го кажа и без да ходиш на майстор основен ремонт ако нямаш течове тези двигатели си похапват масло около литър на 1000 километра!!!!!!!!Borislav_Angelov написа: ↑09 авг 2017, 13:37Здравейте,
Да се включа и аз.
2.0 Дуратек- сменено масло преди 3к километра ...Формула 5/30(в сервиз)- онзи ден долях 2 литра от същото от Мoto-Пфое . Можете ли да препоръчате сервиз в София, който да измери всичко необходимо и да локализира проблема- дали ще се отваря двигател или не. Не знам дали всеки сервиз може да замерва показатели(компресия, състояние на маслото....)
На студено не хвърля масло ( с бял парцал при палене), форсаж над 3000 оборота пуши бяло(бележникаво по-скоро). Видими течове през капачката отгоря няма, острани няма, има кора отдолу(трябва да я сваля ) но с нея няма(отстрани има процепи).
Благодаря,
-
- потребител
- Мнения: 13
- Регистриран: 07 авг 2017, 21:21
- Модел на автомобила: Ford Focus MK II, 2.0 Duratec
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: Масло за двигателя
Здравейте,
1л на 1000км нещо не ми звучи добре. На дядо жигулата харчи литър на 10000.Явно основен, ако не се окаже теч(дано да е това) .
Благодаря за мненията, ще пиша за развръзка .
Поздрави,
1л на 1000км нещо не ми звучи добре. На дядо жигулата харчи литър на 10000.Явно основен, ако не се окаже теч(дано да е това) .
Благодаря за мненията, ще пиша за развръзка .
Поздрави,
-
- потребител
- Мнения: 13
- Регистриран: 07 авг 2017, 21:21
- Модел на автомобила: Ford Focus MK II, 2.0 Duratec
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: Масло за двигателя
Ако е за основен- при ФОРДМАНИАК отива(пак
, ако я приеме
)
Интересното е , че в Мото-Пфое(Хасково) я гледаха преди покупката преди 3 месеца...казаха че е ок....уж пълен преглед.. Така се случи, че я обслужих в друг сервиз и маслото беше Форд Формула 5/30(75 лв., за 5 литра) и онзи ден купувам от Форд същото за 22.56 лв/литъра. И момчето ми кажа- може да са ти дали фалшиво масло и да го е изпарило буквално .....или масления филтър да тече....ще пиша, да видим


Интересното е , че в Мото-Пфое(Хасково) я гледаха преди покупката преди 3 месеца...казаха че е ок....уж пълен преглед.. Така се случи, че я обслужих в друг сервиз и маслото беше Форд Формула 5/30(75 лв., за 5 литра) и онзи ден купувам от Форд същото за 22.56 лв/литъра. И момчето ми кажа- може да са ти дали фалшиво масло и да го е изпарило буквално .....или масления филтър да тече....ще пиша, да видим

-
- потребител
- Мнения: 1444
- Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
- Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Масло за двигателя
Не е проблема в маслото просто двигателите Zetec-S Duratec -He 1.8-2.0 не излязоха сполучливи единият е разработка на Yamaha ако не се лъжа а дюратека на Мазда скапани сегменти!!!Borislav_Angelov написа: ↑09 авг 2017, 18:26Ако е за основен- при ФОРДМАНИАК отива(пак, ако я приеме
)
Интересното е , че в Мото-Пфое(Хасково) я гледаха преди покупката преди 3 месеца...казаха че е ок....уж пълен преглед.. Така се случи, че я обслужих в друг сервиз и маслото беше Форд Формула 5/30(75 лв., за 5 литра) и онзи ден купувам от Форд същото за 22.56 лв/литъра. И момчето ми кажа- може да са ти дали фалшиво масло и да го е изпарило буквално .....или масления филтър да тече....ще пиша, да видим![]()
-
- потребител
- Мнения: 13
- Регистриран: 07 авг 2017, 21:21
- Модел на автомобила: Ford Focus MK II, 2.0 Duratec
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: Масло за двигателя
Здравейте,
От сервиза дадоха диагноза- 4 компресия на 4-ти цилиндър, 13 на останалите. Теч отникъде- "сух кат барут". Ще се отваря
От сервиза дадоха диагноза- 4 компресия на 4-ти цилиндър, 13 на останалите. Теч отникъде- "сух кат барут". Ще се отваря

-
- потребител
- Мнения: 50
- Регистриран: 08 мар 2005, 15:16
- Модел на автомобила: мондео 1,8 турбо дизел 95 година
- Местоположение: варна
- Status: Извън линия
Re: Масло за двигателя
не е по темата за маслото но в отговор на горният пост....преди да отвориш двигателя провери хлабината на клапаните на четвърти цилиндър
основният дефект на автомобила е зад волана!!!
-
- потребител
- Мнения: 11
- Регистриран: 02 авг 2010, 14:05
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V комби
- Status: Извън линия
Re: Масло за двигателя
Извинявайте, как разбирате че определен двигател харесва определено масло? Стария ми форд (ескорт комби 1.6 зетек производство 1998-ма) при мен е навъртял поне 100 000 километра, а и аз не знам колко преди това в Италия (по презумпцията, че километража е въртян и двигателя не беше особено чист като го купихме, спекулирам поне едно 200, ако не и 300 000 километра). До скоро следвах концепцията, че няма защо аз да се главоболя да се ровя в подробности, а ако има проблем имам кой да оправи колата, но взе да ми става интересно и аз да почовъркам малко по семейните автомобили.
Честно казано за толкова години не съм се позаинтересувал какво точно масло му налива механика който го обслужва, но предвид цената, залагам на минерално 10w40. С течение на годините се натрупа малко деградация в работата на двигателя. Дори преди месец имах сложна ситуация след която обмисляхме еднопосочен билет за моргата, но учудващо след тази ситуация на пътя и малко магистрално каране, се отпуши и работи добре двигателя. Поне по-добре от преди,но не толкова добре колкото в началото. Така че ще търся начин да оправям проблема. Върти ми се в главата мисълта, че е възможно от натрупване на нагар да губи компресия. Та на първо място по какъв критерий да избера читаво масло за поизносен двигател? Препоръчвате ли промивка и с какъв продукт? И макар че не е тази тема, освен промивка на маслото, някаква друга процедура има ли смисъл да пробвам? Някаква промивка с добавка в горивото?

Eskort 1.6 16V комби
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Масло за двигателя
Не е от маслото, от годините е.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- dimkar
- потребител
- Мнения: 1364
- Регистриран: 03 мар 2007, 23:21
- Модел на автомобила: Nissan
- Местоположение: Сопот
- Status: Извън линия
Re: Масло за двигателя
Едно от важните свойства на маслото е миещото. Затова е хубаво да се ползват масла с добри миещи свойства. Полусинтетичните масла, които са обикновено с вискозитет 10W40, не са в това число.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Масло за двигателя
Нямаш идея колко добри миещи свойства имат маслата "Шампион". На двигател с 5мм натрупани мизерии по главата, с 10W40 за 1000 Км почва да се вижда метала, а за две смени става като нов. Не вида а това колко миещи присадки има в маслото, явно обаче са скъпи и затова много фирми ги спестяват. Българските масла на "Плама", освен че бяха хубави, имаха и много добри миещи свойства.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта