Шум Съединител

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
infineon
потребител
потребител
Мнения: 26
Регистриран: 16 фев 2007, 12:19
Модел на автомобила: FORD ORION 1.8 D 92`
Status: Извън линия

Мнение от infineon » 16 сеп 2007, 12:33

cotecna написа:Тая работа е от аксиалния лагер сега ще те светна малко , щото имам малко опит с тия простотии, като ти сменят съеденителя и лагера в началото няма нито чукане нито тракане щото лагера е нов, гарантирам ти че дори и да са го давали за оригинален след 2-3 месеца каране почва да трака , прави го само на свободна като си на скорост и в движение не се чува нали?
Значи при мен е точно така, излиза че е от менте лагер така ли?
На мен ми се струва че като взех колата съвсем скоро след смяна на съединителя не тракаше и след около 3500 км почна да се чува.
Последно да я водя ли на майстор или не е опасно да се кара и така?
да не вземе да се прецака нещо друго покрай този лагер?

cotecna
потребител
потребител
Мнения: 229
Регистриран: 12 юли 2006, 13:49
Модел на автомобила: escort rs turbo 88
Местоположение: varna
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от cotecna » 17 сеп 2007, 09:56

Ами не е опасно ако си трака леко, ама ако почне да вие или нещо да те притеснява тогава трябва да го смениш иначе няма смисъл освен ако не ти се дават излишни пари за смяна на лагера, т.е.(за работа)

Потребителски аватар
schrack
потребител
потребител
Мнения: 929
Регистриран: 14 сеп 2007, 13:09
Модел на автомобила: Ескорт 1997 1.6 v16
Местоположение: СЛИВЕН
Status: Извън линия

Мнение от schrack » 05 окт 2007, 17:33

Ааааууу ква е тази цифра, дано поне притискателния да е от хубавите че след някой друг месец педала на съединителя става твърд, аз от това съм си патил. :?

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта