Почистване на двигател за ниските обороти (IAC)
- synthez 3D
- Потребител
- Мнения: 1748
- Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
- Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008, - Местоположение: Г.Оряховица
- Status: Извън линия
Re: Почистване на двигател за ниските обороти (IAC)
Когато си почиствате клапана за празен ход,си почистете също и дроселовата клапа,особено по ръба и около него.Ако колата ви гасне,когато изключите захранването на клапана,значи не влиза достатъчно въздух през процепа,който остава между тялото на дросела и клапата,поради замърсяване.При изключен кабел на клапана за празен ход,двигателят трябва да работи на понижени обороти,но без да гасне.
-
- потребител
- Мнения: 642
- Регистриран: 05 ное 2008, 21:39
- Модел на автомобила: бивш FORD Orion 1.6 CVH-EFI, NISSAN Almera 2.2DI N16
- Местоположение: Велинград
- Status: Извън линия
Re: Почистване на двигател за ниските обороти (IAC)

- jordj
- потребител
- Мнения: 1190
- Регистриран: 27 юни 2005, 22:10
- Модел на автомобила: Форд Фокус МК2 1,6tdci
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Почистване на двигател за ниските обороти (IAC)
essex на снимка 23 от указаните от теб се вижда главата (работната част) на Sensor-Air Charge Temperature

- synthez 3D
- Потребител
- Мнения: 1748
- Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
- Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008, - Местоположение: Г.Оряховица
- Status: Извън линия
Re: Почистване на двигател за ниските обороти (IAC)
С препарат за почистване на карбуратори.Флакончето си има достатъчно налягане и течността разтваря перфектно нагара върху клапата.Внимавай само да не си пръснеш в очите,че става страшноВейдър написа:Да питам, дроселната клапа с какво я почистваш.

По принцип не се препоръчва механично миене на дроселовата клапа(пише го и на нея),защото има специално покритие против бързото и зацапване,и затова течността под налягане е идеалния вариант за измиването и.
- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Почистване на двигател за ниските обороти (IAC)
Здравейте колеги , днес колата претърпя малко ремонтче защото оборотите играеха докато загрее, та почистих стъпковото моторче ( излезна много мърсотия) отворих Мафа и беше много чист ( та не го го пръсках нищо) , но като видях Г-образното маркуче беше станало на пластелин , с голяма цепнатина и просто се беше стопила
, смених го а за малко да забравя рестнах компа също , колата започна прилично да се движи след всичко това, но одеве я запалих пак дадох гас на празен ход за да я форсирам за малко но 2 секунди колата се замисли след което се форсира и от какво може да е това забавяне 


По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Почистване на двигател за ниските обороти (IAC)
За какъв двигател питаш?essex написа:Здравейте колеги , днес колата претърпя малко ремонтче защото оборотите играеха докато загрее, та почистих стъпковото моторче ( излезна много мърсотия) отворих Мафа и беше много чист ( та не го го пръсках нищо) , но като видях Г-образното маркуче беше станало на пластелин , с голяма цепнатина и просто се беше стопила, смених го а за малко да забравя рестнах компа също , колата започна прилично да се движи след всичко това, но одеве я запалих пак дадох гас на празен ход за да я форсирам за малко но 2 секунди колата се замисли след което се форсира и от какво може да е това забавяне
Само твоя двигател ще помня!

Да ти редактирам ли мнението да напиша вътре "двигателя ми е парен и го карам само на брикети"

- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Почистване на двигател за ниските обороти (IAC)
абе ти си много отворен кво само ми се заяждаш е заради такива хора като теб не ми се пише във клуб форд ...
на 1-вата страница съм написал прочети там ако не си !
на 1-вата страница съм написал прочети там ако не си !
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Почистване на двигател за ниските обороти (IAC)
Къф ти е проблема да рзгледаш функциите на форума и да си оправиш профила като добавиш инфото за двигателя и годината на Ескорта?essex написа:абе ти си много отворен кво само ми се заяждаш е заради такива хора като теб не ми се пише във клуб форд ...
на 1-вата страница съм написал прочети там ако не си !
Що бързате с реплики като "отворен" ?

Ей сеа ще ръчкам аз на 1ва сраница да видя, че след като съм ти правил забележка си добавил във мнението си инфото за двигателя и годината на колата.
Кой който е чел 1ва страница ще се връща да гледа, че си добавил това?
Оправи си профила или във всяко мнение добавяй инфото!!!
Отговор на въпроса ти:
От една страна казаха, че нормално инжекцион да отговаря по-бавно, но от друга при мен нямаше такова нещо освен от време на време и ба ли й у мамата кво я прихваща тогава, а е предимно на студен двигател и не ме бърка.
Ако разхода ти е добър и това не е толкова фрапиращо не ръчкай колата а й се радвай.
Предполагам, че го прави когато скочиш на педала и чекаш да се катапултира.
Еми не става ... все пак е и на годиники тази кола.
- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Почистване на двигател за ниските обороти (IAC)
Не няма нищо общо с това "катапултира" аз си знам фордчето и го ръчкам колкото то самото си може !!!
след всичко което направих днес по колата се усеща по добра динамика и то на ниски обороти като 1500 оборота на 4-та скорост , натискам гаста и тя си зацепва плавно и доволно , защото преди придрусваше. По това съдя.
А друг е въпроса че и баща ми ползва колата и одеве ми прави забележка че много мислела докато се форсира , няма началната тяга като преди , при положение че Г - образното маркуче което dido333 е описал и е дал снимки в края на страница 1 , при мен беше на пихтия и пластелин , та го замених с едно друго маркуче , след което изчистих стъпковото моторче и реснах компа на колата ( колата е Форд Ескорт 1.6 16 клапана инжекцион 1996 год)
и утре ще се види сутринта като се покара и като загрее колата ще пробвам малко да я форсирам за да видя дали ще се замисли , бях чел някъде из форума преди доста време, днес търсих за същото но не намерих за това се обръщам към ВАС !
Паци извинявай ако съм те убидил но понякога си го изкарвам на който не трябва !
след всичко което направих днес по колата се усеща по добра динамика и то на ниски обороти като 1500 оборота на 4-та скорост , натискам гаста и тя си зацепва плавно и доволно , защото преди придрусваше. По това съдя.
А друг е въпроса че и баща ми ползва колата и одеве ми прави забележка че много мислела докато се форсира , няма началната тяга като преди , при положение че Г - образното маркуче което dido333 е описал и е дал снимки в края на страница 1 , при мен беше на пихтия и пластелин , та го замених с едно друго маркуче , след което изчистих стъпковото моторче и реснах компа на колата ( колата е Форд Ескорт 1.6 16 клапана инжекцион 1996 год)
и утре ще се види сутринта като се покара и като загрее колата ще пробвам малко да я форсирам за да видя дали ще се замисли , бях чел някъде из форума преди доста време, днес търсих за същото но не намерих за това се обръщам към ВАС !
Паци извинявай ако съм те убидил но понякога си го изкарвам на който не трябва !
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Почистване на двигател за ниските обороти (IAC)
Извинен си!essex написа:Паци извинявай ако съм те убидил но понякога си го изкарвам на който не трябва !
Щом си откачвал акумулатора, просто я потърпи малко докъто се "обучи" компа.
Ако и след това го прави, ще да има друг проблем.
Пак ти казвам, че моята без да я барам от време на време особенно на студен двигател ги прави тия номера.
Оплаквания от двигателя нямам!
Ей го тази вчер наказах един Нисан 1,6 над 100 коня

- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Почистване на двигател за ниските обороти (IAC)
много хубаво си направил със нисана !
а това с оборотитв при форд си е навик
ей такава фиеста като твойта много ме радва и ми се ще да си взема и аз такава, лично моя
ще го изчакам 1-2 дни да видя ако не ще търсим помощ и ако никой не помогне, ще се кара на сервиз
но двигателя е много здрав и е най добрия


ей такава фиеста като твойта много ме радва и ми се ще да си взема и аз такава, лично моя

ще го изчакам 1-2 дни да видя ако не ще търсим помощ и ако никой не помогне, ще се кара на сервиз

но двигателя е много здрав и е най добрия

По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
-
- потребител
- Мнения: 607
- Регистриран: 15 ное 2006, 10:56
- Модел на автомобила: Сеат Леон 2002 1.6, 16v 77kw/105 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Почистване на двигател за ниските обороти (IAC)
Колега свещите да си гледал или сменявал (ако не са моторкрафт, а май вече и друго сега и е името) ги смени с такива - "много си ги искат форчетата", вече не карам форда но колегите винаги са помагали и форума е як (аз си игласувам за него в bgtop днес 3-ти), не се сърдете за глупости.essex написа:
- crank1968
- потребител
- Мнения: 279
- Регистриран: 31 авг 2009, 09:45
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 16v 115 p.s ZETEC Ghia Turnier след 95-
- Местоположение: PlovDiv
- Status: Извън линия
Re: Почистване на двигател за ниските обороти (IAC)
А ТПс може ли да се изчисти с WD 40 и как става



http://www.youtube.com/watch?v=4ZS_qNIBUdQ" onclick="window.open(this.href);return false;
- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Почистване на двигател за ниските обороти (IAC)
разкача се, пръска се и е хубаво да се продуха... аз така направих със стъпковия мотор
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
- crank1968
- потребител
- Мнения: 279
- Регистриран: 31 авг 2009, 09:45
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 16v 115 p.s ZETEC Ghia Turnier след 95-
- Местоположение: PlovDiv
- Status: Извън линия
Re: Почистване на двигател за ниските обороти (IAC)
КАто почистя дросела и клапана трябва да се оправят оборотите!!!Но искам да питам друго колата е като скупена в последно време може ли да е от дросела.Почистил съм мафа



http://www.youtube.com/watch?v=4ZS_qNIBUdQ" onclick="window.open(this.href);return false;
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта