Почистване на двигател за ниските обороти (IAC)

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
synthez 3D
Потребител
Потребител
Мнения: 1748
Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008,
Местоположение: Г.Оряховица
Status: Извън линия

Re: Почистване на двигател за ниските обороти (IAC)

Мнение от synthez 3D » 31 май 2009, 09:09

Когато си почиствате клапана за празен ход,си почистете също и дроселовата клапа,особено по ръба и около него.Ако колата ви гасне,когато изключите захранването на клапана,значи не влиза достатъчно въздух през процепа,който остава между тялото на дросела и клапата,поради замърсяване.При изключен кабел на клапана за празен ход,двигателят трябва да работи на понижени обороти,но без да гасне.
Изображение

Вейдър
потребител
потребител
Мнения: 642
Регистриран: 05 ное 2008, 21:39
Модел на автомобила: бивш FORD Orion 1.6 CVH-EFI, NISSAN Almera 2.2DI N16
Местоположение: Велинград
Status: Извън линия

Re: Почистване на двигател за ниските обороти (IAC)

Мнение от Вейдър » 31 май 2009, 09:37

:roll: Да питам, дроселната клапа с какво я почистваш.Много добре съм почистил байпасния клапан, ама за дросела хич не се и сетих. Кой знае колко е замърсена. При CVH 1.6 EFI двигатела дали е подобна, като на снимките, които колегата е качил?а
Изображение . May the FORD be with you !
PANZERLIED https://www.youtube.com/watch?v=SndPb5XohYM

Потребителски аватар
jordj
потребител
потребител
Мнения: 1190
Регистриран: 27 юни 2005, 22:10
Модел на автомобила: Форд Фокус МК2 1,6tdci
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Почистване на двигател за ниските обороти (IAC)

Мнение от jordj » 31 май 2009, 09:58

essex на снимка 23 от указаните от теб се вижда главата (работната част) на Sensor-Air Charge Temperature
*00133*

Потребителски аватар
synthez 3D
Потребител
Потребител
Мнения: 1748
Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008,
Местоположение: Г.Оряховица
Status: Извън линия

Re: Почистване на двигател за ниските обороти (IAC)

Мнение от synthez 3D » 31 май 2009, 15:20

Вейдър написа::roll: Да питам, дроселната клапа с какво я почистваш.
С препарат за почистване на карбуратори.Флакончето си има достатъчно налягане и течността разтваря перфектно нагара върху клапата.Внимавай само да не си пръснеш в очите,че става страшно :cry: Налягането е голямо и течността отскача обратно,ако не внимаваш.
По принцип не се препоръчва механично миене на дроселовата клапа(пише го и на нея),защото има специално покритие против бързото и зацапване,и затова течността под налягане е идеалния вариант за измиването и.
Изображение

Потребителски аватар
essex
потребител
потребител
Мнения: 2401
Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Почистване на двигател за ниските обороти (IAC)

Мнение от essex » 31 май 2009, 19:11

Здравейте колеги , днес колата претърпя малко ремонтче защото оборотите играеха докато загрее, та почистих стъпковото моторче ( излезна много мърсотия) отворих Мафа и беше много чист ( та не го го пръсках нищо) , но като видях Г-образното маркуче беше станало на пластелин , с голяма цепнатина и просто се беше стопила :lol: , смених го а за малко да забравя рестнах компа също , колата започна прилично да се движи след всичко това, но одеве я запалих пак дадох гас на празен ход за да я форсирам за малко но 2 секунди колата се замисли след което се форсира и от какво може да е това забавяне :(:
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Почистване на двигател за ниските обороти (IAC)

Мнение от paci » 31 май 2009, 21:27

essex написа:Здравейте колеги , днес колата претърпя малко ремонтче защото оборотите играеха докато загрее, та почистих стъпковото моторче ( излезна много мърсотия) отворих Мафа и беше много чист ( та не го го пръсках нищо) , но като видях Г-образното маркуче беше станало на пластелин , с голяма цепнатина и просто се беше стопила :lol: , смених го а за малко да забравя рестнах компа също , колата започна прилично да се движи след всичко това, но одеве я запалих пак дадох гас на празен ход за да я форсирам за малко но 2 секунди колата се замисли след което се форсира и от какво може да е това забавяне :(:
За какъв двигател питаш?
Само твоя двигател ще помня!

:evil:

Да ти редактирам ли мнението да напиша вътре "двигателя ми е парен и го карам само на брикети" :twisted:

Потребителски аватар
essex
потребител
потребител
Мнения: 2401
Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Почистване на двигател за ниските обороти (IAC)

Мнение от essex » 31 май 2009, 22:15

абе ти си много отворен кво само ми се заяждаш е заради такива хора като теб не ми се пише във клуб форд ...
на 1-вата страница съм написал прочети там ако не си !
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Почистване на двигател за ниските обороти (IAC)

Мнение от paci » 31 май 2009, 22:33

essex написа:абе ти си много отворен кво само ми се заяждаш е заради такива хора като теб не ми се пише във клуб форд ...
на 1-вата страница съм написал прочети там ако не си !
Къф ти е проблема да рзгледаш функциите на форума и да си оправиш профила като добавиш инфото за двигателя и годината на Ескорта?
Що бързате с реплики като "отворен" ? :evil:
Ей сеа ще ръчкам аз на 1ва сраница да видя, че след като съм ти правил забележка си добавил във мнението си инфото за двигателя и годината на колата.
Кой който е чел 1ва страница ще се връща да гледа, че си добавил това?

Оправи си профила или във всяко мнение добавяй инфото!!!

Отговор на въпроса ти:
От една страна казаха, че нормално инжекцион да отговаря по-бавно, но от друга при мен нямаше такова нещо освен от време на време и ба ли й у мамата кво я прихваща тогава, а е предимно на студен двигател и не ме бърка.
Ако разхода ти е добър и това не е толкова фрапиращо не ръчкай колата а й се радвай.
Предполагам, че го прави когато скочиш на педала и чекаш да се катапултира.
Еми не става ... все пак е и на годиники тази кола.

Потребителски аватар
essex
потребител
потребител
Мнения: 2401
Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Почистване на двигател за ниските обороти (IAC)

Мнение от essex » 31 май 2009, 23:06

Не няма нищо общо с това "катапултира" аз си знам фордчето и го ръчкам колкото то самото си може !!!
след всичко което направих днес по колата се усеща по добра динамика и то на ниски обороти като 1500 оборота на 4-та скорост , натискам гаста и тя си зацепва плавно и доволно , защото преди придрусваше. По това съдя.
А друг е въпроса че и баща ми ползва колата и одеве ми прави забележка че много мислела докато се форсира , няма началната тяга като преди , при положение че Г - образното маркуче което dido333 е описал и е дал снимки в края на страница 1 , при мен беше на пихтия и пластелин , та го замених с едно друго маркуче , след което изчистих стъпковото моторче и реснах компа на колата ( колата е Форд Ескорт 1.6 16 клапана инжекцион 1996 год)
и утре ще се види сутринта като се покара и като загрее колата ще пробвам малко да я форсирам за да видя дали ще се замисли , бях чел някъде из форума преди доста време, днес търсих за същото но не намерих за това се обръщам към ВАС !
Паци извинявай ако съм те убидил но понякога си го изкарвам на който не трябва !
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Почистване на двигател за ниските обороти (IAC)

Мнение от paci » 31 май 2009, 23:15

essex написа:Паци извинявай ако съм те убидил но понякога си го изкарвам на който не трябва !
Извинен си!
Щом си откачвал акумулатора, просто я потърпи малко докъто се "обучи" компа.
Ако и след това го прави, ще да има друг проблем.
Пак ти казвам, че моята без да я барам от време на време особенно на студен двигател ги прави тия номера.
Оплаквания от двигателя нямам!
Ей го тази вчер наказах един Нисан 1,6 над 100 коня :D:

Потребителски аватар
essex
потребител
потребител
Мнения: 2401
Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Почистване на двигател за ниските обороти (IAC)

Мнение от essex » 31 май 2009, 23:22

много хубаво си направил със нисана ! _friends_ а това с оборотитв при форд си е навик :lol:
ей такава фиеста като твойта много ме радва и ми се ще да си взема и аз такава, лично моя :D:
ще го изчакам 1-2 дни да видя ако не ще търсим помощ и ако никой не помогне, ще се кара на сервиз :cry:
но двигателя е много здрав и е най добрия :wink:
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.

vladislav
потребител
потребител
Мнения: 607
Регистриран: 15 ное 2006, 10:56
Модел на автомобила: Сеат Леон 2002 1.6, 16v 77kw/105 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Почистване на двигател за ниските обороти (IAC)

Мнение от vladislav » 01 юни 2009, 08:43

essex написа:
Колега свещите да си гледал или сменявал (ако не са моторкрафт, а май вече и друго сега и е името) ги смени с такива - "много си ги искат форчетата", вече не карам форда но колегите винаги са помагали и форума е як (аз си игласувам за него в bgtop днес 3-ти), не се сърдете за глупости.

Потребителски аватар
crank1968
потребител
потребител
Мнения: 279
Регистриран: 31 авг 2009, 09:45
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 16v 115 p.s ZETEC Ghia Turnier след 95-
Местоположение: PlovDiv
Status: Извън линия

Re: Почистване на двигател за ниските обороти (IAC)

Мнение от crank1968 » 27 юни 2010, 21:29

А ТПс може ли да се изчисти с WD 40 и как става _friends_ _friends_
http://www.youtube.com/watch?v=4ZS_qNIBUdQ" onclick="window.open(this.href);return false;

Потребителски аватар
essex
потребител
потребител
Мнения: 2401
Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Почистване на двигател за ниските обороти (IAC)

Мнение от essex » 27 юни 2010, 21:44

разкача се, пръска се и е хубаво да се продуха... аз така направих със стъпковия мотор
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.

Потребителски аватар
crank1968
потребител
потребител
Мнения: 279
Регистриран: 31 авг 2009, 09:45
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 16v 115 p.s ZETEC Ghia Turnier след 95-
Местоположение: PlovDiv
Status: Извън линия

Re: Почистване на двигател за ниските обороти (IAC)

Мнение от crank1968 » 04 юли 2010, 12:22

КАто почистя дросела и клапана трябва да се оправят оборотите!!!Но искам да питам друго колата е като скупена в последно време може ли да е от дросела.Почистил съм мафа _friends_ _friends_
http://www.youtube.com/watch?v=4ZS_qNIBUdQ" onclick="window.open(this.href);return false;

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта