Малко помощ - Внезапно започна да придърпва...

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
Henri
потребител
потребител
Мнения: 16
Регистриран: 19 сеп 2005, 08:24
Модел на автомобила: Mondeo 2.0 EFi - 16v
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Henri » 22 ное 2005, 17:20

Хора, на мен изрично ми казаха, че компютъра не е ресетван, а и каква грвшка ще отчете ако например искрата не е достатъчно мощнна, а това влияе на работата на двигателя.

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 22 ное 2005, 20:27

Henri написа:Днес бях в МП и напревиха диагностика.
Резултатите са - нови свещи.
Казаха, че всичко останало е ОК, дори са мерили компресията и както каза приемчика мотора е супер.
Вече не придърпва при ниски обороти и работи по спокойно.
Но нещо ме човърка от вътре...
1. Защо всичко стана изведнъж, след пазаруване от кварталния магазин.
2. Дали проблема е не е в някои от датчиците или утечка в кабел.
3. Дали свещите се скапват изведнъж и четирите !?? (Вярно бяха Бош на 10000км.)
Щом е ОК - карай си спокойно! Ако продължат нещата - пиши! При условие, че си с нови свещи и кабели - вероятните причини се свеждат до 3-4, така, че споко :wink:

Потребителски аватар
V_A_N_K_A_T_A
потребител
потребител
Мнения: 381
Регистриран: 03 сеп 2005, 15:03
Модел на автомобила: Alfa 156 2.0 20V Turbo;Ford Mondeo Turnier 1.8 16V 93'
Местоположение: Хасково,София-Дървеница
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от V_A_N_K_A_T_A » 26 ное 2005, 02:40

Моето винаги е правило така,ако говорим за едно и също-като подадеш рязко газ се чува едно като да засмуква и се замисля,при ускорение не го усещам...

Потребителски аватар
red
потребител
потребител
Мнения: 888
Регистриран: 04 окт 2005, 10:36
Модел на автомобила: Mondeo 2.0L 16 combi mkII GHIA GAZ
Местоположение: На изток от рая :)
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от red » 28 ное 2005, 09:26

Не знам дали е за тази тема, НО...
В събота смених свещи и почистих МАФ-а + ресет на компа.
Резултатът е не мога да си позная колата :D в добрия смисъл на думата
Лошото е, че не разбрах в кое конкретно е била причината...
Свещите се оказаха гадни и за смяна . преднията собственик беше комбинирал BOSH и Motrokraft. Първите бяха с обсолютно заминал електрод. Вторите имаха почти до средата. Кометарът е излишен.
МАФ-а не ми изглеждаше зацапан , но... пръснах го два пъти, пръснах и клемине му..

Резултат е не мога да разбера кога ми работи ДВГ-то 8) 8) 8)
Като отнема газта на път и се чува само шумът от гумите!
Розхода още не мога да преценя, но определено работи много стабилно, тихо, по-бързо увеличава мощността и на високи скорости изчезна едва доловимото придърпване..... :D

Потребителски аватар
kujo
потребител
потребител
Мнения: 80
Регистриран: 20 яну 2005, 22:14
Модел на автомобила: Mondeo 2.0 EFi-16v 95" Combi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kujo » 28 ное 2005, 10:10

И при мен смяната на свещи и кабели доведе до това, че колата заработи безупречно.
Но още се чудя, защо проблема преди това се появи изведнъж.

Потребителски аватар
KOss
потребител
потребител
Мнения: 402
Регистриран: 14 апр 2005, 13:29
Модел на автомобила: Modded MK7 Escort 1.8 16V-GONE;Pontiac T.S. 3.1 V6 TBI;Saxo VTS
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от KOss » 04 дек 2005, 14:34

При мен се появи същия проблем изведнъж. И аз така спрях до един магазин до нас и тръгвайки си колата започна да прави същите работи. Особено при ниски обороти. :wink: Смених кабели и свещи и всичко заспа. Старите бяха меко казано заминали (макар че тая сиера е в семейството ми от самото си рождение и е на 67000 реални километра :D ) което малко ме учуди че кабелите са здали толко яко багажа ама.. Нови кабели шампион + свещи шампион и сега кърти мифки :lol:

Потребителски аватар
greek
потребител
потребител
Мнения: 267
Регистриран: 30 юли 2005, 19:05
Модел на автомобила: Mondeo 1993 2.0 combi 136HP-АГУ
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

Re: Малко помощ - Внезапно започна да придърпва...

Мнение от greek » 05 дек 2005, 15:35

kujo написа:Снощи, внезапно на 200-300 м. от нас, тръгвайки от магазина в който назарувах колата започнаада придърпва при натискане на педала за газта.
След като паркирах установих, че празен ход двигателя работи нормално, но при рязко подаване на газ се дави.
Днес сутринта запали нормално но остана проблема от снощи.
Отворих капака и проверих МАФ, температура на въздуха, пололожение на разпр. вал и т.н. (всичко което е отгоре). да няма нещо разкачено, но всичко е ОК.
Чудя се какво да правя,
Отидох на работа с нея но мъчението е голямо. Колата едвам тръгва на светофарите и ме е страх да не ме остави съвсем.
От снощи и аз съм със същата диагноза - колкото и да натискам газта едвам върви и придърпва яко като от време на време се "отпушва", на светофар едвам тръгвам щото не мога някак си да подам газ :shock: ужасс :twisted: сменил съм свещите но кабелите -не съм и ми направи впечатление че хвърчи искра от единия кабел . Дали е възможно това да е причината :?

Потребителски аватар
kujo
потребител
потребител
Мнения: 80
Регистриран: 20 яну 2005, 22:14
Модел на автомобила: Mondeo 2.0 EFi-16v 95" Combi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kujo » 05 дек 2005, 16:46

Абсолютно!
Щом виждаш че кабела искри, без замисляне го сменяй,
Имай предвид, че ел системата на Зетека е особенна и не понася други марки свещи е кабели. Препоръчвам ти да вземеш Моторкрафт.
Дори да са по-скъпи си струва.
Всичко го казвам от собствен опит.

Потребителски аватар
greek
потребител
потребител
Мнения: 267
Регистриран: 30 юли 2005, 19:05
Модел на автомобила: Mondeo 1993 2.0 combi 136HP-АГУ
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

Мнение от greek » 05 дек 2005, 18:57

май най добре да ги сменя комплект кабелите че не се знай на колко годин са :wink:

Потребителски аватар
fiestaracing
потребител
потребител
Мнения: 526
Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от fiestaracing » 05 дек 2005, 19:35

:D Може ли да е просто горивен филтър?
fiestaracing-just race!!!

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 05 дек 2005, 20:09

...и все пак, понякога просто изгорете наличното гориво и заредете от другаде. Не са малко случаите на "кръщавани" бензини, нафта или газ!

Потребителски аватар
fiestaracing
потребител
потребител
Мнения: 526
Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от fiestaracing » 06 дек 2005, 08:57

:? Особено ГАЗ-слагам 20л газ-докато я изгоря не мога да вдигна повече от 3500об/мин,когато най-накрая свърши-20литровата ми бутилка започва да побира по 17-18л :evil:
fiestaracing-just race!!!

Потребителски аватар
PUTER
потребител
потребител
Мнения: 27
Регистриран: 17 фев 2005, 23:11
Модел на автомобила: Американското Мондео (powered by DURATEC)
Местоположение: Out of the country
Status: Извън линия

Мнение от PUTER » 06 дек 2005, 09:09

Аз имам подобен проблем с придърпване..то направо си е се едно има недостиг на гориво.Над 3500 об. изчиства доста,но пак няма тази мощ.
Свещите съм ги сменил преди 15 000км,но и тогава си правеше така,а кабелите не съм ги сменял никога.
Обаче при мен има и едно друго проблемче.Когато колата работи на място, се чува едно тропане от двигателя,което ме навежда на мисълта че може да имам запушен инжектор.Възможно ли е това или първо да си сменя кабелите и после да мисля за инжектор?

Потребителски аватар
fiestaracing
потребител
потребител
Мнения: 526
Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от fiestaracing » 06 дек 2005, 10:00

Май по-добре ще е да пробваш първо с кабелите!!!
fiestaracing-just race!!!

Потребителски аватар
greek
потребител
потребител
Мнения: 267
Регистриран: 30 юли 2005, 19:05
Модел на автомобила: Mondeo 1993 2.0 combi 136HP-АГУ
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

Мнение от greek » 07 дек 2005, 09:46

fiestaracing написа::D Може ли да е просто горивен филтър?
И на газ прави така...

Потребителски аватар
cybernone
потребител
потребител
Мнения: 225
Регистриран: 02 юли 2005, 16:28
Модел на автомобила: Ford Sierra 2.0 OHC; Escort 1,8 16V Mk7 (105 Ps)
Местоположение: Sofiq
Status: Извън линия

Мнение от cybernone » 07 дек 2005, 16:38

PUTER написа:Аз имам подобен проблем с придърпване..то направо си е се едно има недостиг на гориво.Над 3500 об. изчиства доста,но пак няма тази мощ.
Свещите съм ги сменил преди 15 000км,но и тогава си правеше така,а кабелите не съм ги сменял никога.
Обаче при мен има и едно друго проблемче.Когато колата работи на място, се чува едно тропане от двигателя,което ме навежда на мисълта че може да имам запушен инжектор.Възможно ли е това или първо да си сменя кабелите и после да мисля за инжектор?
На ескорта като го взех направо до 3500об/м направо не можеше да отлепи, какво ли проверявах и нищо. Накрая изчистих инжекторите и колата има значителен напредък. Но уви проблема има две решения или чистиш на 2 месеца по веднъж, или сменяш инжектори на един път.
Ти можеш да ги изчистиш и ще видиш дали има разлика, а и със сигурност процедурата ще е по евтина от комплект нови кабели, и при всички положения полезна.

Потребителски аватар
PUTER
потребител
потребител
Мнения: 27
Регистриран: 17 фев 2005, 23:11
Модел на автомобила: Американското Мондео (powered by DURATEC)
Местоположение: Out of the country
Status: Извън линия

Мнение от PUTER » 07 дек 2005, 22:20

Ами то добре да ги изчистя,ама не знам как се чистят...
Ако се занимавам да ги свалям по-добре да зема нови(май са доста скъпички).Всеки път като наливам гориво,слагам и добавка за почистване на инжекторите,ама уви няма никакъв ефект
:cry:

Потребителски аватар
demiro
потребител
потребител
Мнения: 1210
Регистриран: 17 мар 2005, 00:36
Модел на автомобила: голяма печка :)
Местоположение: Около В.Търново :)
Status: Извън линия

Мнение от demiro » 07 дек 2005, 22:48

Според мен първо смени кабелите,не вярвам да е от инжектор/коя година ти е колата?/.По принцип Мони си е манияк на кабели,пък и винаги се хващай първо за по-малката повреда,казвам го от собствен опит.Пък и не е рентабилно :lol: :lol:
Успех!
Изображение

Потребителски аватар
cybernone
потребител
потребител
Мнения: 225
Регистриран: 02 юли 2005, 16:28
Модел на автомобила: Ford Sierra 2.0 OHC; Escort 1,8 16V Mk7 (105 Ps)
Местоположение: Sofiq
Status: Извън линия

Мнение от cybernone » 08 дек 2005, 00:11

PUTER написа:Ами то добре да ги изчистя,ама не знам как се чистят...
Ако се занимавам да ги свалям по-добре да зема нови(май са доста скъпички).Всеки път като наливам гориво,слагам и добавка за почистване на инжекторите,ама уви няма никакъв ефект
:cry:
Инжектори се чистят в сервиз със специална техника на ултразвук.
А кабелите можеш да провериш като качиш колата на стенд (компютърна диагностика), там 100% ще си покаже ако има кабел/и за смяна или нещо друго.

Потребителски аватар
fiestaracing
потребител
потребител
Мнения: 526
Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от fiestaracing » 08 дек 2005, 09:13

:D Или ако все пак,се окаже инжектор,има вариант освен с ултра звук,инжектора да се почисти на стенд-имитирайки екстремален режим на работа,замествайки горивото със специален препарат!!!Чувал съм от приятели,че метода е много ефективен,но по-бавен и скъп от ултразвука(въпреки всичко малко по-щадящ)!!!
Просто мнение
fiestaracing-just race!!!

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта