Малко помощ - Внезапно започна да придърпва...
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Щом е ОК - карай си спокойно! Ако продължат нещата - пиши! При условие, че си с нови свещи и кабели - вероятните причини се свеждат до 3-4, така, че спокоHenri написа:Днес бях в МП и напревиха диагностика.
Резултатите са - нови свещи.
Казаха, че всичко останало е ОК, дори са мерили компресията и както каза приемчика мотора е супер.
Вече не придърпва при ниски обороти и работи по спокойно.
Но нещо ме човърка от вътре...
1. Защо всичко стана изведнъж, след пазаруване от кварталния магазин.
2. Дали проблема е не е в някои от датчиците или утечка в кабел.
3. Дали свещите се скапват изведнъж и четирите !?? (Вярно бяха Бош на 10000км.)

- V_A_N_K_A_T_A
- потребител
- Мнения: 381
- Регистриран: 03 сеп 2005, 15:03
- Модел на автомобила: Alfa 156 2.0 20V Turbo;Ford Mondeo Turnier 1.8 16V 93'
- Местоположение: Хасково,София-Дървеница
- Контакти:
- Status: Извън линия
- red
- потребител
- Мнения: 888
- Регистриран: 04 окт 2005, 10:36
- Модел на автомобила: Mondeo 2.0L 16 combi mkII GHIA GAZ
- Местоположение: На изток от рая :)
- Контакти:
- Status: Извън линия
Не знам дали е за тази тема, НО...
В събота смених свещи и почистих МАФ-а + ресет на компа.
Резултатът е не мога да си позная колата
в добрия смисъл на думата
Лошото е, че не разбрах в кое конкретно е била причината...
Свещите се оказаха гадни и за смяна . преднията собственик беше комбинирал BOSH и Motrokraft. Първите бяха с обсолютно заминал електрод. Вторите имаха почти до средата. Кометарът е излишен.
МАФ-а не ми изглеждаше зацапан , но... пръснах го два пъти, пръснах и клемине му..
Резултат е не мога да разбера кога ми работи ДВГ-то
Като отнема газта на път и се чува само шумът от гумите!
Розхода още не мога да преценя, но определено работи много стабилно, тихо, по-бързо увеличава мощността и на високи скорости изчезна едва доловимото придърпване.....
В събота смених свещи и почистих МАФ-а + ресет на компа.
Резултатът е не мога да си позная колата

Лошото е, че не разбрах в кое конкретно е била причината...
Свещите се оказаха гадни и за смяна . преднията собственик беше комбинирал BOSH и Motrokraft. Първите бяха с обсолютно заминал електрод. Вторите имаха почти до средата. Кометарът е излишен.
МАФ-а не ми изглеждаше зацапан , но... пръснах го два пъти, пръснах и клемине му..
Резултат е не мога да разбера кога ми работи ДВГ-то



Като отнема газта на път и се чува само шумът от гумите!
Розхода още не мога да преценя, но определено работи много стабилно, тихо, по-бързо увеличава мощността и на високи скорости изчезна едва доловимото придърпване.....

- KOss
- потребител
- Мнения: 402
- Регистриран: 14 апр 2005, 13:29
- Модел на автомобила: Modded MK7 Escort 1.8 16V-GONE;Pontiac T.S. 3.1 V6 TBI;Saxo VTS
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
При мен се появи същия проблем изведнъж. И аз така спрях до един магазин до нас и тръгвайки си колата започна да прави същите работи. Особено при ниски обороти.
Смених кабели и свещи и всичко заспа. Старите бяха меко казано заминали (макар че тая сиера е в семейството ми от самото си рождение и е на 67000 реални километра
) което малко ме учуди че кабелите са здали толко яко багажа ама.. Нови кабели шампион + свещи шампион и сега кърти мифки 



- greek
- потребител
- Мнения: 267
- Регистриран: 30 юли 2005, 19:05
- Модел на автомобила: Mondeo 1993 2.0 combi 136HP-АГУ
- Местоположение: sofia
- Status: Извън линия
Re: Малко помощ - Внезапно започна да придърпва...
От снощи и аз съм със същата диагноза - колкото и да натискам газта едвам върви и придърпва яко като от време на време се "отпушва", на светофар едвам тръгвам щото не мога някак си да подам газkujo написа:Снощи, внезапно на 200-300 м. от нас, тръгвайки от магазина в който назарувах колата започнаада придърпва при натискане на педала за газта.
След като паркирах установих, че празен ход двигателя работи нормално, но при рязко подаване на газ се дави.
Днес сутринта запали нормално но остана проблема от снощи.
Отворих капака и проверих МАФ, температура на въздуха, пололожение на разпр. вал и т.н. (всичко което е отгоре). да няма нещо разкачено, но всичко е ОК.
Чудя се какво да правя,
Отидох на работа с нея но мъчението е голямо. Колата едвам тръгва на светофарите и ме е страх да не ме остави съвсем.



- fiestaracing
- потребител
- Мнения: 526
- Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
- Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8 - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
- fiestaracing
- потребител
- Мнения: 526
- Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
- Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8 - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
- PUTER
- потребител
- Мнения: 27
- Регистриран: 17 фев 2005, 23:11
- Модел на автомобила: Американското Мондео (powered by DURATEC)
- Местоположение: Out of the country
- Status: Извън линия
Аз имам подобен проблем с придърпване..то направо си е се едно има недостиг на гориво.Над 3500 об. изчиства доста,но пак няма тази мощ.
Свещите съм ги сменил преди 15 000км,но и тогава си правеше така,а кабелите не съм ги сменял никога.
Обаче при мен има и едно друго проблемче.Когато колата работи на място, се чува едно тропане от двигателя,което ме навежда на мисълта че може да имам запушен инжектор.Възможно ли е това или първо да си сменя кабелите и после да мисля за инжектор?
Свещите съм ги сменил преди 15 000км,но и тогава си правеше така,а кабелите не съм ги сменял никога.
Обаче при мен има и едно друго проблемче.Когато колата работи на място, се чува едно тропане от двигателя,което ме навежда на мисълта че може да имам запушен инжектор.Възможно ли е това или първо да си сменя кабелите и после да мисля за инжектор?
- fiestaracing
- потребител
- Мнения: 526
- Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
- Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8 - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
- cybernone
- потребител
- Мнения: 225
- Регистриран: 02 юли 2005, 16:28
- Модел на автомобила: Ford Sierra 2.0 OHC; Escort 1,8 16V Mk7 (105 Ps)
- Местоположение: Sofiq
- Status: Извън линия
На ескорта като го взех направо до 3500об/м направо не можеше да отлепи, какво ли проверявах и нищо. Накрая изчистих инжекторите и колата има значителен напредък. Но уви проблема има две решения или чистиш на 2 месеца по веднъж, или сменяш инжектори на един път.PUTER написа:Аз имам подобен проблем с придърпване..то направо си е се едно има недостиг на гориво.Над 3500 об. изчиства доста,но пак няма тази мощ.
Свещите съм ги сменил преди 15 000км,но и тогава си правеше така,а кабелите не съм ги сменял никога.
Обаче при мен има и едно друго проблемче.Когато колата работи на място, се чува едно тропане от двигателя,което ме навежда на мисълта че може да имам запушен инжектор.Възможно ли е това или първо да си сменя кабелите и после да мисля за инжектор?
Ти можеш да ги изчистиш и ще видиш дали има разлика, а и със сигурност процедурата ще е по евтина от комплект нови кабели, и при всички положения полезна.
- cybernone
- потребител
- Мнения: 225
- Регистриран: 02 юли 2005, 16:28
- Модел на автомобила: Ford Sierra 2.0 OHC; Escort 1,8 16V Mk7 (105 Ps)
- Местоположение: Sofiq
- Status: Извън линия
Инжектори се чистят в сервиз със специална техника на ултразвук.PUTER написа:Ами то добре да ги изчистя,ама не знам как се чистят...
Ако се занимавам да ги свалям по-добре да зема нови(май са доста скъпички).Всеки път като наливам гориво,слагам и добавка за почистване на инжекторите,ама уви няма никакъв ефект
А кабелите можеш да провериш като качиш колата на стенд (компютърна диагностика), там 100% ще си покаже ако има кабел/и за смяна или нещо друго.
- fiestaracing
- потребител
- Мнения: 526
- Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
- Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8 - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия

Просто мнение
fiestaracing-just race!!!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта