Дайте ми съвет какво да правя...
-
- потребител
- Мнения: 488
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:56
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1Mi 92
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Аз сбирката я пропуснах защото бях с компания на ......"Мадарският конник" , ако ти имах телефона щях да ти се обадя да се видим , след като се чакихме чак до платото ...........слязох в първата кръчма на паркинга и 3 часа се давих в бира и картофи с кебапчета..........ewgeny написа:Разберете ме, че направо съм карък, на тема идване на сбирка!!!За тази неделя пак съм намислил плановете, че да мога да дойда и дано да не ми мине котка пътя!
За кой ли не път ще кажа - желание МНОГО, възможности малко!


- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
За вас няма ли бележки, електрически пощи, айсикюта, жисиеми
Тука от седмица моя пали трудно от студено. Иначе веднъж запалил за деня няма проблеми. Не пуши, върви супер ... незнам ко му стана и ми е гадно шото до сега винаги е палил от четварт.
Знам, че и на Деян пали трудно та темата ме интересуваше и се уморих да кликам ...
Утре ще ида да вида моя к'во му не е на кеф ... компресия ли падна, центровка ли избяга

Тука от седмица моя пали трудно от студено. Иначе веднъж запалил за деня няма проблеми. Не пуши, върви супер ... незнам ко му стана и ми е гадно шото до сега винаги е палил от четварт.
Знам, че и на Деян пали трудно та темата ме интересуваше и се уморих да кликам ...
Утре ще ида да вида моя к'во му не е на кеф ... компресия ли падна, центровка ли избяга
-
- Status: Извън линия
- ewgeny
- потребител
- Мнения: 1639
- Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
- Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
- Местоположение: Варна (... и няма гараж)
- Status: Извън линия
Да не би гумичките на клапаните да са свършили и да се стича масло през ноща в цилиндрите! Гори ли масло?paci написа:За вас няма ли бележки, електрически пощи, айсикюта, жисиеми![]()
Тука от седмица моя пали трудно от студено. Иначе веднъж запалил за деня няма проблеми. Не пуши, върви супер ... незнам ко му стана и ми е гадно шото до сега винаги е палил от четварт.
Знам, че и на Деян пали трудно та темата ме интересуваше и се уморих да кликам ...
Утре ще ида да вида моя к'во му не е на кеф ... компресия ли падна, центровка ли избяга
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!
- DigiPro
- потребител
- Мнения: 4336
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3 - Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Ама колеги вие леко се поотплеснахте от темата.... Както и да е... Аз засега не бързам с ремонта щот нямам пари в момента. Никой ли не е чувал поне отзиви за тая добавка "Реметал". В нея ми е надеждата за евтино закърпване на положението.
По схемата за преценка която пише Щ-304 - колата я купих септември 2003г за 2300лв. и от тогава съм минал малко над 10000км. За ремонти и гуми съм дал към 800лв. По-принцип мисля да я карам още толкова време/километри докато си изплатя заема и да я продам и взема по нова. От друга страна си мисля пък че ако и направя ремонта после ще мога да и взема по добра цена при продажба и да си върна поне част от парите вложени за него. Абе нищо не се знае всъщност....
По схемата за преценка която пише Щ-304 - колата я купих септември 2003г за 2300лв. и от тогава съм минал малко над 10000км. За ремонти и гуми съм дал към 800лв. По-принцип мисля да я карам още толкова време/километри докато си изплатя заема и да я продам и взема по нова. От друга страна си мисля пък че ако и направя ремонта после ще мога да и взема по добра цена при продажба и да си върна поне част от парите вложени за него. Абе нищо не се знае всъщност....
- bilder
- потребител
- Мнения: 359
- Регистриран: 06 фев 2005, 23:09
- Модел на автомобила: VW Polo 1.4i+CNG
- Местоположение: София-Надежда 5
- Контакти:
- Status: Извън линия
Руската добавка
Виж сега за ремонта ти си знаеш с какви пари и време разполагаш, но за добавката РЕСУРС *(и РЕМЕНТАЛ) те са подобни и от един вносител слагай само повтарям САМО ако си решил да превиш пълен ремонт.
Аз бях зле зимата понеже няма компресия (само ще смомена че е с 10-15 по малко от заводската) и под 0С палеше супер трудно, но откакто сложих Ресурса се едно и сипах 2 кофи с компресия в ДВГ>Палеше при най големите стодове(-20С) то антифриза ми замръзна ама колата запали.Само че като смениш маслото трябва да слагаш от добавката всеки път.
Аз бях зле зимата понеже няма компресия (само ще смомена че е с 10-15 по малко от заводската) и под 0С палеше супер трудно, но откакто сложих Ресурса се едно и сипах 2 кофи с компресия в ДВГ>Палеше при най големите стодове(-20С) то антифриза ми замръзна ама колата запали.Само че като смениш маслото трябва да слагаш от добавката всеки път.
- DigiPro
- потребител
- Мнения: 4336
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3 - Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Руската добавка
Ей тва нещо исках да чуяbilder написа:Виж сега за ремонта ти си знаеш с какви пари и време разполагаш, но за добавката РЕСУРС *(и РЕМЕНТАЛ) те са подобни и от един вносител слагай само повтарям САМО ако си решил да превиш пълен ремонт.
Аз бях зле зимата понеже няма компресия (само ще смомена че е с 10-15 по малко от заводската) и под 0С палеше супер трудно, но откакто сложих Ресурса се едно и сипах 2 кофи с компресия в ДВГ>Палеше при най големите стодове(-20С) то антифриза ми замръзна ама колата запали.Само че като смениш маслото трябва да слагаш от добавката всеки път.

- DigiPro
- потребител
- Мнения: 4336
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3 - Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Ново двайсет....
Днеска ходих в Мото-Пфое. Най после им докарали стенд като за мойта Фиеста. Закачиха едни жици на един куплунг до акумулатора. Оказа се че всичко е наред и ECU-то не дава никакви грешки.
Казаха ми че катализатора ми се бил запушил и затва не може хубаво да се форсира и няма мощност. Вика ми сложи си ръката на ауспуха и виж че на празен ход почти не духа. Аз им казах и за компресията дето са ми я мерили а те казаха че тва пак било от запушения катализатор.
В понеделник ще ида да го изтърбушат. Баща ми работи в сервиз за ауспуси и гърнета и каза че имали специални гърнета с които се заменял катализатора.
Дано се оправи след тая процедура. После може пак да ида да ми премерят компресията. Засега няма да слагам никакви добавки май.
Казаха ми че катализатора ми се бил запушил и затва не може хубаво да се форсира и няма мощност. Вика ми сложи си ръката на ауспуха и виж че на празен ход почти не духа. Аз им казах и за компресията дето са ми я мерили а те казаха че тва пак било от запушения катализатор.
В понеделник ще ида да го изтърбушат. Баща ми работи в сервиз за ауспуси и гърнета и каза че имали специални гърнета с които се заменял катализатора.
Дано се оправи след тая процедура. После може пак да ида да ми премерят компресията. Засега няма да слагам никакви добавки май.
- Warren-G
- потребител
- Мнения: 266
- Регистриран: 11 фев 2005, 00:15
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6i 16V MK6 '94, бивш собственик на Форд Фиеста '89 1.3 карб.
- Местоположение: В.Търново/ София- Студ.град
- Status: Извън линия
поздравления!
радвам се че проблема не е толкова сериозен 

- ewgeny
- потребител
- Мнения: 1639
- Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
- Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
- Местоположение: Варна (... и няма гараж)
- Status: Извън линия
Абе, някой не забелязва ли, че всеки майстор, като не може да намери проблема и казва: "Запушен катализатор!" Мене така ме прецакаха, махна ката. а на него нищо му нямаше! Сега съжалявам горко дето послушах някъв си! Пак го казвам, не търсете веднага проблема в ката. и ако някой без твърдо доказателство че проблема е в ката., ви каже да го махате НЕ ГО СЛУШАЙТЕ!!!!
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!
-
- потребител
- Мнения: 75
- Регистриран: 29 яну 2005, 23:42
- Модел на автомобила: ESCORT-1.4 EFI.95г.
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Значи ката може и да е запушен............
щом са ти казали.Ама не мога да схвана какво общо има различната компресия при замерване със евентуално запушения кат-имам в пред вид като следствие
На твое място бих замерил компресията отново-просто мнение
Дано все пак излезе малкото зло 



Последна промяна от bobi 68 на 24 апр 2005, 20:55, променено общо 1 път.
-
- Status: Извън линия
- DigiPro
- потребител
- Мнения: 4336
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3 - Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Струва ми се че в моя случай са прави за катализатора. Наистина на празен ход почти нищо не изкарва от ауспуха а и като форсираш рязко на празен ход първо глъхне и след тва бажно почва да вдига обороти. Явно че не може да изкара изгорелите газове и се задушава. Освен това като форсираш и се чува едно дрънчене от към катализатора. Също видях днес като оглеждах че е издухана гарнитурата на двуцевката на изпускателните колектори и е хвърляло от там.ewgeny написа:Абе, някой не забелязва ли, че всеки майстор, като не може да намери проблема и казва: "Запушен катализатор!"
Абе в крайна сметка утре ще видим ще тръгне ли по добре като го махна.
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Не не гори масло, е не въобще но е в нормите.ewgeny написа:Да не би гумичките на клапаните да са свършили и да се стича масло през ноща в цилиндрите! Гори ли масло?
Ходих при газаджията, от газовата е. Винаги до сега при проблем проверявам първо газовата. Още не сме барали нищо
Онзи ден до Пангюрище се обърнаха нещата. Вече пали от четвърт но пък неще да бега и рзхода ми се е повишил от 7,5 на 8 на газ. Така вече знам каво е но с това палене ми изкара акъла.
- DigiPro
- потребител
- Мнения: 4336
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3 - Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Днес махнах катализатора. Те са 2 гърнета първото малко второто голямо. Малкото изглеждаше запушено ама в голямото нямаше нищо останало. Завариха ми една тръба на мястото на двете гърнета. Като краен резултат динамиката на колата съвсем леко се подобри. Звученето стана съвсем леко по басово но не по шумно.
Май наистина е поиздухан двигателя
Утре вече се надявам да успея да сменя и маслото. Взел съм и гарнитура за капака че изпуска оттам. Прежалих 22лв и купих и бензинов филтър че този който е сега явно е много стар. Болтовете са ръждясъли чак.
Ееех тия стари коли.... Абе няма ли някой да ми подари новия Фокус
Май наистина е поиздухан двигателя

Ееех тия стари коли.... Абе няма ли някой да ми подари новия Фокус

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта