Претрисане на двигателя при палене на Фокус 1.8 TDCI(115k.)
-
- потребител
- Мнения: 114
- Регистриран: 29 окт 2009, 23:31
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDCI
- Status: Извън линия
Re: Претрисане на двигателя при палене на Фокус 1.8 TDCI(115k.)
Я ни сподели колко ah ти е фабричния акумулатор.MapTo_D написа:Колега тя трябва да си пали и на -20 без проблем ако питаш мен, аз на моята за 20 000км които и навъртях нито свещи съм сменял нито акумулатор /още е фабричния/ и си палеше от един оборот миналата зима и при най-ниските температури които са били във Варна...niksan79 написа:Днес, при 0 градуса, колата запали без проблем. От сервиза ми предоставиха протокол от стенда за дюзите и ако някой го интересува мога да го сканирам и да го пратя...
- MapTo_D
- потребител
- Мнения: 1210
- Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
- Модел на автомобила: С колелото
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Претрисане на двигателя при палене на Фокус 1.8 TDCI(115k.)
84 или 88 не съм сигурен, като го видя ще пиша точно и между другото не съм 100% сигурен дали е фабричен, но е оригинален, пише Ford на него и съм го виждал на Ford Transit производство 2008...RaHzElChO написа:Я ни сподели колко ah ти е фабричния акумулатор.MapTo_D написа:Колега тя трябва да си пали и на -20 без проблем ако питаш мен, аз на моята за 20 000км които и навъртях нито свещи съм сменял нито акумулатор /още е фабричния/ и си палеше от един оборот миналата зима и при най-ниските температури които са били във Варна...niksan79 написа:Днес, при 0 градуса, колата запали без проблем. От сервиза ми предоставиха протокол от стенда за дюзите и ако някой го интересува мога да го сканирам и да го пратя...
-
- потребител
- Мнения: 114
- Регистриран: 29 окт 2009, 23:31
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDCI
- Status: Извън линия
Re: Претрисане на двигателя при палене на Фокус 1.8 TDCI(115k.)
Супер, моя са го сменили с Bosch SIlver 55 ah и сутринта бях на една вила къде беше по-студено от София и ми даваха ток да запаля!Вече ги виждам 150лв за акумулатор.MapTo_D написа:
84 или 88 не съм сигурен, като го видя ще пиша точно и между другото не съм 100% сигурен дали е фабричен, но е оригинален, пише Ford на него и съм го виждал на Ford Transit производство 2008...
-
- потребител
- Мнения: 124
- Регистриран: 13 авг 2009, 00:12
- Модел на автомобила: Ford Focus, 1.8 TDCI(115k.),2002г.
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Претрисане на двигателя при палене на Фокус 1.8 TDCI(115k.)
Просто споделям, фактите след ремонта MapTo_D..
Надявам се, че при нас в Бургас няма да паднат темп. до -15-20гр...
Моя акумулатор е 70ah и е от престижната марка "Карфур"...
, това го установих в сервиза, докато ми подаваха ток при опитите да запаля...Явно при жабарите е топло и не им пука за марката на акумулатора...
Никсан
Надявам се, че при нас в Бургас няма да паднат темп. до -15-20гр...
Моя акумулатор е 70ah и е от престижната марка "Карфур"...


Никсан
Формата е моментна, класата е вечна........
-
- потребител
- Мнения: 114
- Регистриран: 29 окт 2009, 23:31
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDCI
- Status: Извън линия
Re: Претрисане на двигателя при палене на Фокус 1.8 TDCI(115k.)
Абсолютно, и моята от там дойде с 55 ah.niksan79 написа:Просто споделям, фактите след ремонта MapTo_D..
Надявам се, че при нас в Бургас няма да паднат темп. до -15-20гр...
Моя акумулатор е 70ah и е от престижната марка "Карфур"..., това го установих в сервиза, докато ми подаваха ток при опитите да запаля...Явно при жабарите е топло и не им пука за марката на акумулатора...
Никсан
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта