Претрисане на двигателя при палене на Фокус 1.8 TDCI(115k.)

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
RaHzElChO
потребител
потребител
Мнения: 114
Регистриран: 29 окт 2009, 23:31
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDCI
Status: Извън линия

Re: Претрисане на двигателя при палене на Фокус 1.8 TDCI(115k.)

Мнение от RaHzElChO » 13 дек 2009, 14:03

MapTo_D написа:
niksan79 написа:Днес, при 0 градуса, колата запали без проблем. От сервиза ми предоставиха протокол от стенда за дюзите и ако някой го интересува мога да го сканирам и да го пратя...
Колега тя трябва да си пали и на -20 без проблем ако питаш мен, аз на моята за 20 000км които и навъртях нито свещи съм сменял нито акумулатор /още е фабричния/ и си палеше от един оборот миналата зима и при най-ниските температури които са били във Варна...
Я ни сподели колко ah ти е фабричния акумулатор.
Изображение

Потребителски аватар
MapTo_D
потребител
потребител
Мнения: 1210
Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
Модел на автомобила: С колелото
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Претрисане на двигателя при палене на Фокус 1.8 TDCI(115k.)

Мнение от MapTo_D » 13 дек 2009, 15:11

RaHzElChO написа:
MapTo_D написа:
niksan79 написа:Днес, при 0 градуса, колата запали без проблем. От сервиза ми предоставиха протокол от стенда за дюзите и ако някой го интересува мога да го сканирам и да го пратя...
Колега тя трябва да си пали и на -20 без проблем ако питаш мен, аз на моята за 20 000км които и навъртях нито свещи съм сменял нито акумулатор /още е фабричния/ и си палеше от един оборот миналата зима и при най-ниските температури които са били във Варна...
Я ни сподели колко ah ти е фабричния акумулатор.
84 или 88 не съм сигурен, като го видя ще пиша точно и между другото не съм 100% сигурен дали е фабричен, но е оригинален, пише Ford на него и съм го виждал на Ford Transit производство 2008...

RaHzElChO
потребител
потребител
Мнения: 114
Регистриран: 29 окт 2009, 23:31
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDCI
Status: Извън линия

Re: Претрисане на двигателя при палене на Фокус 1.8 TDCI(115k.)

Мнение от RaHzElChO » 13 дек 2009, 22:08

MapTo_D написа:
84 или 88 не съм сигурен, като го видя ще пиша точно и между другото не съм 100% сигурен дали е фабричен, но е оригинален, пише Ford на него и съм го виждал на Ford Transit производство 2008...
Супер, моя са го сменили с Bosch SIlver 55 ah и сутринта бях на една вила къде беше по-студено от София и ми даваха ток да запаля!Вече ги виждам 150лв за акумулатор.
Изображение

niksan79
потребител
потребител
Мнения: 124
Регистриран: 13 авг 2009, 00:12
Модел на автомобила: Ford Focus, 1.8 TDCI(115k.),2002г.
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: Претрисане на двигателя при палене на Фокус 1.8 TDCI(115k.)

Мнение от niksan79 » 13 дек 2009, 23:30

Просто споделям, фактите след ремонта MapTo_D..
Надявам се, че при нас в Бургас няма да паднат темп. до -15-20гр...
Моя акумулатор е 70ah и е от престижната марка "Карфур"... :mrgreen: , това го установих в сервиза, докато ми подаваха ток при опитите да запаля...Явно при жабарите е топло и не им пука за марката на акумулатора...:)

Никсан
Формата е моментна, класата е вечна........

RaHzElChO
потребител
потребител
Мнения: 114
Регистриран: 29 окт 2009, 23:31
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDCI
Status: Извън линия

Re: Претрисане на двигателя при палене на Фокус 1.8 TDCI(115k.)

Мнение от RaHzElChO » 14 дек 2009, 00:24

niksan79 написа:Просто споделям, фактите след ремонта MapTo_D..
Надявам се, че при нас в Бургас няма да паднат темп. до -15-20гр...
Моя акумулатор е 70ah и е от престижната марка "Карфур"... :mrgreen: , това го установих в сервиза, докато ми подаваха ток при опитите да запаля...Явно при жабарите е топло и не им пука за марката на акумулатора...:)

Никсан
Абсолютно, и моята от там дойде с 55 ah.
Изображение

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта