проблеми с дизел!!
- Vladek
- потребител
- Мнения: 87
- Регистриран: 14 яну 2010, 18:23
- Модел на автомобила: Ford Tranzit - 2,5 D
Mercedes-Benz W124 - 250D - Automat
Mercedes-Benz W140 - S300TD
За повече контакти- ...използвайте разклонител - Местоположение: гр. София
- Status: Извън линия
Re: проблеми с дизел!!
Да, ама Нафтовата печка се скри и не каза, дали и как е оправил проблема

Шофьорски стаж 28-29г.
- naftova pechka
- потребител
- Мнения: 288
- Регистриран: 05 мар 2007, 11:10
- Модел на автомобила: FIESTA II 86г., 1600 D, 54 h.p.
Renault Kangoo 1870 D, 65 h.p. - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: проблеми с дизел!!
извинявам се че не писах.
Отидох при друг майстор. Чуха я двама човека и бяха категорични всичко си е ОК! "Ако ти е прискочил зъб щеше да е чудо.... колата ти работи добре спокойно без да тресе двигателя".......загложди ме мисълта, че са ме минали с добавка в маслото, но на -10 си запали от раз без газ без нищо, при това акумулатора има стартов ток 480 ампера и 62 ампер часа
остава или настройка на помпата или подъл въздух! на рено маркучите са прозрачни и онзи ден видях доста мехурчета в тръбичката след помпата......преди помпата всичко е ок - само нафта, но в тези, които излизат от нея има въздух. Вероятно този проблем е съществувал и преди това, преди смяната - не мога да кажа.....
Помпата е Лукас. При запалване колата работи равномерно, без прекъсвания или придърпвания. Просто преди беше по-тиха. Новият ремък е гейтс, стария незнам - надписа му е изтрит (относно минималните разминавания при различните ремъци).
за сега ще карам така. и да се оплача - ужасен разход 8.8/100 в софия и то не по големите задръствания - ама така е като взех таквоз чудо.
Стенд за помпата къде и горе-долу какви пари?
Отидох при друг майстор. Чуха я двама човека и бяха категорични всичко си е ОК! "Ако ти е прискочил зъб щеше да е чудо.... колата ти работи добре спокойно без да тресе двигателя".......загложди ме мисълта, че са ме минали с добавка в маслото, но на -10 си запали от раз без газ без нищо, при това акумулатора има стартов ток 480 ампера и 62 ампер часа
остава или настройка на помпата или подъл въздух! на рено маркучите са прозрачни и онзи ден видях доста мехурчета в тръбичката след помпата......преди помпата всичко е ок - само нафта, но в тези, които излизат от нея има въздух. Вероятно този проблем е съществувал и преди това, преди смяната - не мога да кажа.....
Помпата е Лукас. При запалване колата работи равномерно, без прекъсвания или придърпвания. Просто преди беше по-тиха. Новият ремък е гейтс, стария незнам - надписа му е изтрит (относно минималните разминавания при различните ремъци).
за сега ще карам така. и да се оплача - ужасен разход 8.8/100 в софия и то не по големите задръствания - ама така е като взех таквоз чудо.
Стенд за помпата къде и горе-долу какви пари?
4.2 L/100 km. - извън; 6.00 L/100 km - sofia - fiesta
- Vladek
- потребител
- Мнения: 87
- Регистриран: 14 яну 2010, 18:23
- Модел на автомобила: Ford Tranzit - 2,5 D
Mercedes-Benz W124 - 250D - Automat
Mercedes-Benz W140 - S300TD
За повече контакти- ...използвайте разклонител - Местоположение: гр. София
- Status: Извън линия
Re: проблеми с дизел!!
Може пък и всичко са е наред, щом като пали от раз иработи стабилно.
Нали не пуши, като моя Транзит
Възможно да е останало тук-таме въздух и с карането да излезе и всичко да си е ОК
Тия дни се разбих с разхода и аз
В тия студове, имам чувството, че колата работи повече на място отколкото в ...движение
Нали не пуши, като моя Транзит
Възможно да е останало тук-таме въздух и с карането да излезе и всичко да си е ОК
Тия дни се разбих с разхода и аз
В тия студове, имам чувството, че колата работи повече на място отколкото в ...движение

Шофьорски стаж 28-29г.
- gorby
- потребител
- Мнения: 71
- Регистриран: 15 мар 2008, 20:19
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TDI-99.
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Re: проблеми с дизел!!
Здравей,това ти го написах че започва да работи шумно когато има въздух във нафтата,търси къдее.Имаш ли инжектор за подкачване на това рено.Има случаи ,когато дърпа въздух от инжектора.Успех!naftova pechka написа:извинявам се че не писах.
Отидох при друг майстор. Чуха я двама човека и бяха категорични всичко си е ОК! "Ако ти е прискочил зъб щеше да е чудо.... колата ти работи добре спокойно без да тресе двигателя".......загложди ме мисълта, че са ме минали с добавка в маслото, но на -10 си запали от раз без газ без нищо, при това акумулатора има стартов ток 480 ампера и 62 ампер часа
остава или настройка на помпата или подъл въздух! на рено маркучите са прозрачни и онзи ден видях доста мехурчета в тръбичката след помпата......преди помпата всичко е ок - само нафта, но в тези, които излизат от нея има въздух. Вероятно този проблем е съществувал и преди това, преди смяната - не мога да кажа.....
Помпата е Лукас. При запалване колата работи равномерно, без прекъсвания или придърпвания. Просто преди беше по-тиха. Новият ремък е гейтс, стария незнам - надписа му е изтрит (относно минималните разминавания при различните ремъци).
за сега ще карам така. и да се оплача - ужасен разход 8.8/100 в софия и то не по големите задръствания - ама така е като взех таквоз чудо.
Стенд за помпата къде и горе-долу какви пари?

карам си форда!
- naftova pechka
- потребител
- Мнения: 288
- Регистриран: 05 мар 2007, 11:10
- Модел на автомобила: FIESTA II 86г., 1600 D, 54 h.p.
Renault Kangoo 1870 D, 65 h.p. - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: проблеми с дизел!!
не пуши! върви добре при форсиране няма почти никакво изпушване.....относно въздуха благодаря горби след твоя пост погледнах и открих това дето съм описал.....въздуха е след помпата инжектор за подкачване и обезвъздушаване има преди горивния филтър
4.2 L/100 km. - извън; 6.00 L/100 km - sofia - fiesta
-
- потребител
- Мнения: 517
- Регистриран: 25 юли 2005, 17:33
- Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.8 дизел-1998 г.
- Местоположение: В. Търново
- Status: Извън линия
Re: проблеми с дизел!!
Кажи ми само колега нафтовата помпа на туй рено от ангренажния ремък ли се върти?
-
- потребител
- Мнения: 134
- Регистриран: 25 фев 2008, 21:04
- Модел на автомобила: Ескорт 1.8ТД
- Местоположение: Полски Тръмбеш
- Status: Извън линия
Re: проблеми с дизел!!
Не е от въздуха-след помпата,както казваш и да прави мехурчета,майната им.Ако имаш въздух ще пали трудно.Щом пали от раз и"чука"има предварение/както вече споменах два пъти/.При минимално предварение колата пали по-лесно,но се чува това"чукане".Не е болка за умиране-може спокойно да си я караш и така.Успех!
Никога не е късно да станеш за резил!
- gorby
- потребител
- Мнения: 71
- Регистриран: 15 мар 2008, 20:19
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TDI-99.
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Re: проблеми с дизел!!
Каво ще рече минимално предварение,това ,нее делко да го врътнеш.Това е ремък със зъби.Един ,два или три?Как щее минимално?Или един или два зъба!4i4o kosta написа:Не е от въздуха-след помпата,както казваш и да прави мехурчета,майната им.Ако имаш въздух ще пали трудно.Щом пали от раз и"чука"има предварение/както вече споменах два пъти/.При минимално предварение колата пали по-лесно,но се чува това"чукане".Не е болка за умиране-може спокойно да си я караш и така.Успех!


карам си форда!
- gazetto
- потребител
- Мнения: 700
- Регистриран: 20 фев 2008, 19:38
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1997 TDI Endura de 90hp
ЕН7077АН......и разни временни бегачки :) - Местоположение: с.Опанец - Плевен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: проблеми с дизел!!
Може да има и предварение с 1:10 от зъб ако щеш.На повечето помпи има за финна настройка.При мондеото са 3 болтчета на помпата.......gorby написа: Каво ще рече минимално предварение,това ,нее делко да го врътнеш.Това е ремък със зъби.Един ,два или три?Как щее минимално?Или един или два зъба!![]()
-
- потребител
- Мнения: 134
- Регистриран: 25 фев 2008, 21:04
- Модел на автомобила: Ескорт 1.8ТД
- Местоположение: Полски Тръмбеш
- Status: Извън линия
Re: проблеми с дизел!!
Не,не е делко.Колегата в предния пост е обяснил за какво става дума.От помпата се прави финна донастройка,но е желателно това да се извърши от специалист на стенд.
Никога не е късно да станеш за резил!
-
- потребител
- Мнения: 517
- Регистриран: 25 юли 2005, 17:33
- Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.8 дизел-1998 г.
- Местоположение: В. Търново
- Status: Извън линия
Re: проблеми с дизел!!
Изобщо не е финна донастройка има разминава един или два зъба. Питай патило. С първата ми кола отивам да ми сменят ремъците. На форда е с отделен ремък за помпата. Отивам да я взема и майстора ми вика "запали я". Паля - трака зверски. "Казвам му, че това е все едно друга кола". Той казва и на мен не ми харесва така. Гасим мръдва ремъка с един зъб-пак палим-пак трака. На второто преместване на зъб си замърка като котенце:) Така, че не говорете глупости-колата ще си пали, ще върви и ще има мощност, но не и на 100% докато не бъде зацепена помпата на вярната позиция. Успех.
- gazetto
- потребител
- Мнения: 700
- Регистриран: 20 фев 2008, 19:38
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1997 TDI Endura de 90hp
ЕН7077АН......и разни временни бегачки :) - Местоположение: с.Опанец - Плевен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: проблеми с дизел!!
Не ми се спори.Виждал ли си "разголен" ангренаж.....На помпата има едни болтчета.Брат ми е с хонда и също има.А неговата помпа няма нищо общо с моята.Виждал съм на пежо също има.Та по въпроса за патило:Аз точно преди има - няма месец се бих с подобен проблем.Сега колата мърка.Преди с голям аванс пак палеше,но ревеше кат "ранена Пантера"vvasilev написа:Изобщо не е финна донастройка има разминава един или два зъба. Питай патило. С първата ми кола отивам да ми сменят ремъците. На форда е с отделен ремък за помпата. Отивам да я взема и майстора ми вика "запали я". Паля - трака зверски. "Казвам му, че това е все едно друга кола". Той казва и на мен не ми харесва така. Гасим мръдва ремъка с един зъб-пак палим-пак трака. На второто преместване на зъб си замърка като котенце:) Така, че не говорете глупости-колата ще си пали, ще върви и ще има мощност, но не и на 100% докато не бъде зацепена помпата на вярната позиция. Успех.

Успех на колегата и да пише кат оправи колата.....
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: проблеми с дизел!!
Има зацепване на конус и зъбите не се гледат. Грешката в сервизите често е това, че правят "белези" и слагат ремъци по тях, а не с проверка на ъглите...gorby написа: Каво ще рече минимално предварение,това ,нее делко да го врътнеш.Това е ремък със зъби.Един ,два или три?Как щее минимално?Или един или два зъба!![]()
-
- потребител
- Мнения: 517
- Регистриран: 25 юли 2005, 17:33
- Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.8 дизел-1998 г.
- Местоположение: В. Търново
- Status: Извън линия
Re: проблеми с дизел!!
Колега,gazetto написа:Не ми се спори.Виждал ли си "разголен" ангренаж.....На помпата има едни болтчета.Брат ми е с хонда и също има.А неговата помпа няма нищо общо с моята.Виждал съм на пежо също има.Та по въпроса за патило:Аз точно преди има - няма месец се бих с подобен проблем.Сега колата мърка.Преди с голям аванс пак палеше,но ревеше кат "ранена Пантера"vvasilev написа:Изобщо не е финна донастройка има разминава един или два зъба. Питай патило. С първата ми кола отивам да ми сменят ремъците. На форда е с отделен ремък за помпата. Отивам да я взема и майстора ми вика "запали я". Паля - трака зверски. "Казвам му, че това е все едно друга кола". Той казва и на мен не ми харесва така. Гасим мръдва ремъка с един зъб-пак палим-пак трака. На второто преместване на зъб си замърка като котенце:) Така, че не говорете глупости-колата ще си пали, ще върви и ще има мощност, но не и на 100% докато не бъде зацепена помпата на вярната позиция. Успех.. Сигурен съм че не е на идеалното място, но работи добре.И тази финна настройка се прави точно от там.
Успех на колегата и да пише кат оправи колата.....
Виждал съм "разголен ангренаж"



П.С. Моя брат също има дизелова хонда:)), но на нея и е рано за смяна на ангренаж

-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: проблеми с дизел!!
А не е ли по-добре да се направи според препоръките? По мои наблюдения има разлика като се сложи индкатор за центровката - значи е добре да не се прави тъй.... абе българска работа.vvasilev написа: Виждал съм "разголен ангренаж"![]()
и си мисля, че ако ремъка се постави грамотно, тази донастройка от болтчетата на помпата не е необходима
-
- потребител
- Мнения: 57
- Регистриран: 01 дек 2009, 23:17
- Модел на автомобила: Преди-FORD Orion 1.4mi
Сега-RENAULT Laguna 1.9dTi - Status: Извън линия
Re: проблеми с дизел!!
Така и не разбрах оправи ли се Кангото.
И аз в момента съм с Рено,но 1.9 dTi с двигател F9Q и си признавам,че ме е страх да сменя ремъците.
Във форума чета за менте ремъци и ролки.Ужас!
При моя двигател на горивния филтър има подкачваща помпичка подобна на онези за мерене на кръвното/който е виждал ще се сети/
Тръбичките за нафтата са прозрачни и аз имам малко мехурчета въздух в тях,но за сега нямам проблеми.
Правих си един опит
карах докато ми свърши нафтата и после обезвъздуших и подкачих гориво и нямаше проблеми със запалването.
Нищо че пак има мехурчета въздух.
Нафтовата ми помпа се задвижва от ангренажния ремък и не знам дали има донастройка някаква при смяна на ремъците.
Иначе двигателя поне за сега е като часовник.
Все пак е стария вариант,не е Комън рейл.
Иначе за сервиз...Много хвалят Алианс Ауто,но на мен ми е далече.Има едни в Пловдив близо до КАТ и май там ще се сменят ремъци и ролки.
Уж са "наши хора",но от такива най-боли.
Не бях много полезен май !
И аз в момента съм с Рено,но 1.9 dTi с двигател F9Q и си признавам,че ме е страх да сменя ремъците.
Във форума чета за менте ремъци и ролки.Ужас!
При моя двигател на горивния филтър има подкачваща помпичка подобна на онези за мерене на кръвното/който е виждал ще се сети/
Тръбичките за нафтата са прозрачни и аз имам малко мехурчета въздух в тях,но за сега нямам проблеми.
Правих си един опит


Нищо че пак има мехурчета въздух.
Нафтовата ми помпа се задвижва от ангренажния ремък и не знам дали има донастройка някаква при смяна на ремъците.
Иначе двигателя поне за сега е като часовник.

Все пак е стария вариант,не е Комън рейл.
Иначе за сервиз...Много хвалят Алианс Ауто,но на мен ми е далече.Има едни в Пловдив близо до КАТ и май там ще се сменят ремъци и ролки.
Уж са "наши хора",но от такива най-боли.

Не бях много полезен май !

-
- потребител
- Мнения: 689
- Регистриран: 24 юли 2006, 18:49
- Модел на автомобила: Escort 1.6 16v '95
- Местоположение: София/Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: проблеми с дизел!!
Никой не се запита дали не са сложили по-кофти масло (чета, че и маслото е сменено), ако колата пак си върви нормално - може просто от смяна с друго масло да е по-шумна.
Не! Не съм пиян - аз така си карам!
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: проблеми с дизел!!
От друг вид масло, ако все пак е двигателно и колата не се кара с газ до дупка няма да има разлика в шума. Трябва да се мери с по нкакви научни методи, за да се хване такова нещо.
-
- потребител
- Мнения: 57
- Регистриран: 01 дек 2009, 23:17
- Модел на автомобила: Преди-FORD Orion 1.4mi
Сега-RENAULT Laguna 1.9dTi - Status: Извън линия
Re: проблеми с дизел!!
На моя двигател само ангренажния комплект/без пистовия ремък и ролка/е около 300 леваorlinm написа:Никой не се запита дали не са сложили по-кофти масло (чета, че и маслото е сменено), ако колата пак си върви нормално - може просто от смяна с друго масло да е по-шумна.

Не ми се вярва колегата да е спестил 20 лева от маслото.
Друг е въпроса дали е видял какво са наляли.
Маслото и филтъра аз си ги купувам и им вися на главата да ги сменят пред мен.
Сега времената са такива,че всеки гледа да те прекара.

И нещо за разхода от 8.8 литра-Не се притеснявай за него.Напълно нормален е.

Мек съединител...Друг плюс няма.
- naftova pechka
- потребител
- Мнения: 288
- Регистриран: 05 мар 2007, 11:10
- Модел на автомобила: FIESTA II 86г., 1600 D, 54 h.p.
Renault Kangoo 1870 D, 65 h.p. - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: проблеми с дизел!!
за сега карам така.......нямам време да ходя по майстори, а и не ползвам много много колата. моята както разбра е чист дизел няма турбо няма ала-бала. Ремък и три ролки - 250 лв. масло мобил 2000 10-40, чудя се дали не му идва по-тънко за този двигател.......все пак километрите му не са малко
4.2 L/100 km. - извън; 6.00 L/100 km - sofia - fiesta
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 14 госта