Термостат

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
baro
потребител
потребител
Мнения: 597
Регистриран: 07 окт 2008, 22:31
Модел на автомобила: Ford Fiesta МК3 2.0 16v DOHC 136 ps. 95г.
Status: Извън линия

Re: Термостат

Мнение от baro » 24 окт 2010, 22:18

И аз бях с такъв на 92 градуса и лятото много ми загряваше но за зимата беше по-добре :D сега съм с такъв на 88 градуса и съм доволен .Трябва да я опиташ извън града как ще е с скорост около 90 и на 5 ако не пада под чертичката е добре но влезе ли в бяло не е .

Потребителски аватар
taralion 1
потребител
потребител
Мнения: 101
Регистриран: 28 мар 2010, 22:09
Модел на автомобила: FORD FIESTA 1.3 L ENDURA-E-MOTOR 37KW, 1997 год.
Местоположение: Ботевград
Status: Извън линия

Re: Термостат

Мнение от taralion 1 » 24 окт 2010, 23:39

Пробвах я и ми хареса, стрелката стои на едно място дори и при спускане по инерция. Не знам защо не е малко по-надясно, но явно таблата са универсални и при различните модели двигатели работната температура не е еднаква.
Изображение

Потребителски аватар
didon80
потребител
потребител
Мнения: 1929
Регистриран: 19 ное 2007, 20:38
Модел на автомобила: Мондео МК3 GHIA X 2.2 TDCI 2005г.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... 74#p545238
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: Термостат

Мнение от didon80 » 29 окт 2010, 20:49

Какво забелязах от както се захлади времето, стрелката на уреда стига до буквата "О" и при нормално каране си остава там, което е някъде около 70 градуса! Пипам маркуча след термостата към радиатора - горещ, явно термостата ми е зациклил на някакво средно положение и няма как двигателя да достигне 90 градуса. Термостата го смених в началото на годината и тогава беше перфектен, но явно е дефектирал твърде бързо. В магазина от където го бях купил, ми го смениха за нов и сега с него нещата си дойдоха на мястото. Стрелката достига положение между "Р" и "М" и остава там при градско и извънградско шофиране. Направих същата проверка с маркуча - този път беше студен, докато не отвори термостата на 88 градуса! Така, че ако имате съмнения, проверете си термостата чрез този елементарен метод.
А за съмнения в показанията на уреда може да се наблюдават и оборотите на празен ход - при студен двигател са високи, но като достигне оптимална работна температура, трябва да паднат на около 900! Логиката е че при тези обороти стрелката на термометъра трябва да е на 90 градуса, ако показва по-малко проблема вероятно е в датчика или уреда.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта