Смяна Демферен маховик с монолитен???

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
cockyhotty
потребител
потребител
Мнения: 667
Регистриран: 26 май 2009, 18:47
Модел на автомобила: Ford Focus Mk2.5 1.6 PFi
Местоположение: BG
Status: Извън линия

Re: Смяна Демферен маховик с монолитен???

Мнение от cockyhotty » 30 яну 2011, 11:40

Alexi написа:по моргите много изнагляха ,цените им са почти като в магазина като не дават нито документ нито гаранция .. от години не съм пазарувал от морга ... струва си за нещо по голямо и скъпо като ск.кутия примерно
Определено е така. За задна броня на Мондео МК1 искат обикновено 100 лв., при положение, че нова и мека тайванска е 130 лв. и т.н.

Потребителски аватар
to6kooo
потребител
потребител
Мнения: 213
Регистриран: 15 дек 2007, 22:13
Модел на автомобила: MONDEO 2.0 16V GHIA 2003 с ГИ KME
Местоположение: варна
Status: Извън линия

Re: Смяна Демферен маховик с монолитен???

Мнение от to6kooo » 30 яну 2011, 20:59

Много разсъждения,много нещо :lol: ,резултата след побългаряването е печален за скоростната кутия повярвайте ми,особено на по напомпен дизел.

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10865
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Смяна Демферен маховик с монолитен???

Мнение от ЯЛТА » 30 яну 2011, 21:38

Да , след 300 000 км., ще гръмне, скоростната кутия ! Ама ако потегляш, като в DTM-a .
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
vanko
потребител
потребител
Мнения: 315
Регистриран: 23 юни 2007, 21:10
Модел на автомобила: Ford Galaxy-1.9 TDI- 90hp "98;KiA c'eed 1.6 CRDi
Местоположение: pleven
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Смяна Демферен маховик с монолитен???

Мнение от vanko » 30 яну 2011, 22:27

Според мен освен разликата в вибрациите друг проблем няма да има след подмяната с едномасов маховик.Тия синички рисунчици са интересни ,но не толкова верни все пак.
Изображение

Mitashki13
потребител
потребител
Мнения: 5
Регистриран: 28 яну 2011, 21:55
Модел на автомобила: Ford Mondeo TDdi 115Ps
Status: Извън линия

Re: Смяна Демферен маховик с монолитен???

Мнение от Mitashki13 » 01 фев 2011, 20:07

Благодаря на всички за отзивчивоста да вземете отношение по темата. Реших да експериментирам поръчах си комплекта от Англия, сега го чакам да пристигне и да запрятаме ръкави. Ще ви запозная с резултата надявам се да е положителен. Благодаря пак за мненията. :D

Потребителски аватар
baidido
потребител
потребител
Мнения: 1254
Регистриран: 22 фев 2008, 08:39
Модел на автомобила: Форд Мондео 2.0 TDDI Ghia 2002
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Смяна Демферен маховик с монолитен???

Мнение от baidido » 01 фев 2011, 22:50

Ок, дръж ни в течение какво става след няколко хиляди километра изминати, примерно. Дано всичко да е наред и да няма проблеми.
Който кара Форд е горд!

Mitashki13
потребител
потребител
Мнения: 5
Регистриран: 28 яну 2011, 21:55
Модел на автомобила: Ford Mondeo TDdi 115Ps
Status: Извън линия

Re: Смяна Демферен маховик с монолитен???

Мнение от Mitashki13 » 28 фев 2011, 20:18

Здравейте на всички заинтересовани от този мой експеримент. Когато отидох при майсторите и им казах за това какво съм наумил ( става въпрос за смяната на двумасов с едномасов), те ме попитаха комплект на Валео ли си взел, което ме обнадежди допълнително. Казах им , че съм го поръчал от Англия, защото колата ми е сдесен волан и им изпратих всичката им нужна информация за да ми продадат комплект за моята кола, а и цената беше по ниска. Предупредиха ме че ще направят някакви замервания и тогава ще го слагат аз им казах , че това е комлекта и всичко което се случва е на моя отговорност, все пак не съм го закупил от тях, те ми дадоха гаранция за труда. Колата е закарах в събота и днес понеделник си я взех, сменях пистовите ремъците , че бяха много износени. Първите ми впечатления от изминатите 20 км са отлични, колата работи перфектно на празен ход няма ги онези чукания, като я гаси не се тресе цялата, смяната на предавките е перфектна, всичко е на шест, засега съм много доволен. Това което мисля да направя е да кача малко снимков материал на стария двумасов маховик в какво състояние е, за по любопитните. Засега това е от мен, ако имате въпроси ще се радвам да отговоря. Безаварийни пътища на всички.

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Смяна Демферен маховик с монолитен???

Мнение от diesel1.6 » 01 мар 2011, 10:16

Избягвай катеренето на баири на ниски обороти, да цедиш двигателя под 1500 оборота. С това ще приравниш експлоатацията на едномасовия към двумасовия. Вчера бях свидетел как се кара с 1200 оборота много километри по баир на 4, а след това с 3500 на пета... после маховиците им са виновни на такива.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Смяна Демферен маховик с монолитен???

Мнение от HACKO » 01 мар 2011, 18:46

baidido написа:Ок, дръж ни в течение какво става след няколко хиляди километра изминати, примерно. Дано всичко да е наред и да няма проблеми.
Тва ще изкарате, че преди 2000г, когато се появяват двумасовите маховици, колите са се чупили през 5000км.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10865
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Смяна Демферен маховик с монолитен???

Мнение от ЯЛТА » 01 мар 2011, 19:40

Ще си върви, какво друго .
За сведение на незнаещите, на ГАЗ-51 - МОЛОТОВКА-/ камион / феродовия диск на съединителя , беше плътен- без пружини, един диск с главинка и занитено феродо . Управлявайки УАЗ-469 В, 80-те год. , който си страдаше от слаб съединител, ходех в ДАП-8 - ГОРНА БАНЯ, да демонтираме такива феродови дискове, тъй като бяха по здрави . Е малко притрисаше при потегляне, но човек се специализира след време, и проблема се решава .
Ще си се вози човека съвсем спокойно и нормално, щом го е произвел инглезето !
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
Alexi
потребител
потребител
Мнения: 1559
Регистриран: 18 май 2008, 22:50
Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
Местоположение: Шумен
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Смяна Демферен маховик с монолитен???

Мнение от Alexi » 01 мар 2011, 22:23

честито .. ще очакваме по подробни сведения след няколко хиляди км ..

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Смяна Демферен маховик с монолитен???

Мнение от diesel1.6 » 01 мар 2011, 22:44

Пружините тук и там си имат значението, но понякога е достатъчно съвсем малко да се компенсира някакъв недостатък. Много често съм виждал да се ползва максимален върташ момент пи около 1000 оборота, и то на 3, 4 и 5 предавки - еми само това е достатъчна причина да е нужен двумасов. Но ако се кара по-внимателно, скоростната кутия може да преживее в пъти повече.

Потребителски аватар
baidido
потребител
потребител
Мнения: 1254
Регистриран: 22 фев 2008, 08:39
Модел на автомобила: Форд Мондео 2.0 TDDI Ghia 2002
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Смяна Демферен маховик с монолитен???

Мнение от baidido » 02 мар 2011, 00:02

HACKO написа:
baidido написа:Ок, дръж ни в течение какво става след няколко хиляди километра изминати, примерно. Дано всичко да е наред и да няма проблеми.
Тва ще изкарате, че преди 2000г, когато се появяват двумасовите маховици, колите са се чупили през 5000км.
Що чак сега ме цитираш бе Наско? Нищо не съм казал, аз моя си го смених, сложих си демпферен, нормално е да помоля колегата да ни държи в течение. Майстора, който ми го сменя е един от най-добрите дизелджии във Варна и също ми каза, че демпферния маховик е много по-добре от едномасов. Единствения му недостатък е, че е скъп и затова не го харесват хората!
Който кара Форд е горд!

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Смяна Демферен маховик с монолитен???

Мнение от diesel1.6 » 02 мар 2011, 09:28

Във Варна са едни дизелджии дето аз ще съм по-добър диригент от тях (не знам нотите). Вярно е, че демпферният маховик е по-добър, но и другият си върши работата. Ако не се чупеха и не струваха по 1000 лв щеше всичко да си е наред.

Потребителски аватар
Alexi
потребител
потребител
Мнения: 1559
Регистриран: 18 май 2008, 22:50
Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
Местоположение: Шумен
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Смяна Демферен маховик с монолитен???

Мнение от Alexi » 02 мар 2011, 09:36

демферния е основно за комфорт .. и 2те ми машини са с такъв ,в купето няма никакви вибрации от мотора

Потребителски аватар
SERIOUS LUBO
потребител
потребител
Мнения: 81
Регистриран: 29 май 2009, 10:10
Модел на автомобила: ford focus 1.8 TDdi 90 кс 2000г
Местоположение: софия
Status: Извън линия

Re: Смяна Демферен маховик с монолитен???

Мнение от SERIOUS LUBO » 02 мар 2011, 10:04

Така....като смени човек двумасовия маховик съответно се сменя феродовия с такъв на който има пружинки и проблема се решава...имам 6 момчета приятели и колеги с бмв-та на които направихме такава интирвенция и проблем няма никакъв...проблема беше докато намерим маховик който да пасне...на ауди 1,9 и 2,5 също го напаривихме това и също няма проблеми...щом с бмв и ауди се получи проблема с форда не трябва да има...за притрисане при потегляне има...ама пружините на феродовия ги обират повечето

Потребителски аватар
baidido
потребител
потребител
Мнения: 1254
Регистриран: 22 фев 2008, 08:39
Модел на автомобила: Форд Мондео 2.0 TDDI Ghia 2002
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Смяна Демферен маховик с монолитен???

Мнение от baidido » 02 мар 2011, 12:14

diesel1.6 написа:Във Варна са едни дизелджии дето аз ще съм по-добър диригент от тях (не знам нотите). Вярно е, че демпферният маховик е по-добър, но и другият си върши работата. Ако не се чупеха и не струваха по 1000 лв щеше всичко да си е наред.
Този, за който говоря наистина е един от най-добрите, вярно че е основно се е насочил към ВАГ машини, но както ми каза един път, имам много клиенти дето си смениха колите и затова работя всичко :)
Интересно обаче, ако се понапомпи самата кола, дали едномасовия ще издържи. Моята е с ремап, евентуално някой светъл ден ще и се сложи някой и друг кон отгоре на това, което е в момента.
Който кара Форд е горд!

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Смяна Демферен маховик с монолитен???

Мнение от diesel1.6 » 02 мар 2011, 12:23

Като напомпиш колата, въпросът става дали двумасовият ще издържи :D:

Потребителски аватар
baidido
потребител
потребител
Мнения: 1254
Регистриран: 22 фев 2008, 08:39
Модел на автомобила: Форд Мондео 2.0 TDDI Ghia 2002
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Смяна Демферен маховик с монолитен???

Мнение от baidido » 02 мар 2011, 12:54

diesel1.6 написа:Като напомпиш колата, въпросът става дали двумасовият ще издържи :D:
Ами на моята печка и на 2.0 тдци е един същ маховика. Фабрично 115 коня тдди-то е с 285 нм, а 130 тдци е 330 nm. В момента моята и тя е с около 330 нм.Убеден съм, че не са го изчислили да е точно на ръба, със сигурност има аванс до поне 350-360 нм. Така че, отговора ми е да, ще издържи и в това съм сигурен. Ти какво предлагаш като вариант, едномоасов ли???? Щото другото е вече така наречените performance parts, но такива оригинални специлано за Мондео НЯМА. Питал съм Закс за такива, отоговора е, че могат да ми изработят такъв, от оригинален и да му сложат някакво специално покритие. Дрън-дрън, ярина, такъв филм няма.
Който кара Форд е горд!

Потребителски аватар
Pyrhel
потребител
потребител
Мнения: 1559
Регистриран: 12 авг 2010, 20:51
Модел на автомобила: няколко други марки +
Mondeo Titanium X 2.2 TDCi
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Смяна Демферен маховик с монолитен???

Мнение от Pyrhel » 02 мар 2011, 13:08

Другия вариант е от Транзит :D: и си щракаш с пръсти на 300 к.с. и 600 Nm :D:
Имаше една статия за тюнер, който кара мондео 2.2 и приключенията му с него, ще я потърся.
Последна промяна от Pyrhel на 02 мар 2011, 13:11, променено общо 1 път.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта