Смяна Демферен маховик с монолитен???
- cockyhotty
- потребител
- Мнения: 667
- Регистриран: 26 май 2009, 18:47
- Модел на автомобила: Ford Focus Mk2.5 1.6 PFi
- Местоположение: BG
- Status: Извън линия
Re: Смяна Демферен маховик с монолитен???
Определено е така. За задна броня на Мондео МК1 искат обикновено 100 лв., при положение, че нова и мека тайванска е 130 лв. и т.н.Alexi написа:по моргите много изнагляха ,цените им са почти като в магазина като не дават нито документ нито гаранция .. от години не съм пазарувал от морга ... струва си за нещо по голямо и скъпо като ск.кутия примерно
- to6kooo
- потребител
- Мнения: 213
- Регистриран: 15 дек 2007, 22:13
- Модел на автомобила: MONDEO 2.0 16V GHIA 2003 с ГИ KME
- Местоположение: варна
- Status: Извън линия
Re: Смяна Демферен маховик с монолитен???
Много разсъждения,много нещо
,резултата след побългаряването е печален за скоростната кутия повярвайте ми,особено на по напомпен дизел.

- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Смяна Демферен маховик с монолитен???
Да , след 300 000 км., ще гръмне, скоростната кутия ! Ама ако потегляш, като в DTM-a .
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- vanko
- потребител
- Мнения: 315
- Регистриран: 23 юни 2007, 21:10
- Модел на автомобила: Ford Galaxy-1.9 TDI- 90hp "98;KiA c'eed 1.6 CRDi
- Местоположение: pleven
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Смяна Демферен маховик с монолитен???
Според мен освен разликата в вибрациите друг проблем няма да има след подмяната с едномасов маховик.Тия синички рисунчици са интересни ,но не толкова верни все пак.
-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 28 яну 2011, 21:55
- Модел на автомобила: Ford Mondeo TDdi 115Ps
- Status: Извън линия
Re: Смяна Демферен маховик с монолитен???
Благодаря на всички за отзивчивоста да вземете отношение по темата. Реших да експериментирам поръчах си комплекта от Англия, сега го чакам да пристигне и да запрятаме ръкави. Ще ви запозная с резултата надявам се да е положителен. Благодаря пак за мненията. 

- baidido
- потребител
- Мнения: 1254
- Регистриран: 22 фев 2008, 08:39
- Модел на автомобила: Форд Мондео 2.0 TDDI Ghia 2002
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Смяна Демферен маховик с монолитен???
Ок, дръж ни в течение какво става след няколко хиляди километра изминати, примерно. Дано всичко да е наред и да няма проблеми.
Който кара Форд е горд!
-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 28 яну 2011, 21:55
- Модел на автомобила: Ford Mondeo TDdi 115Ps
- Status: Извън линия
Re: Смяна Демферен маховик с монолитен???
Здравейте на всички заинтересовани от този мой експеримент. Когато отидох при майсторите и им казах за това какво съм наумил ( става въпрос за смяната на двумасов с едномасов), те ме попитаха комплект на Валео ли си взел, което ме обнадежди допълнително. Казах им , че съм го поръчал от Англия, защото колата ми е сдесен волан и им изпратих всичката им нужна информация за да ми продадат комплект за моята кола, а и цената беше по ниска. Предупредиха ме че ще направят някакви замервания и тогава ще го слагат аз им казах , че това е комлекта и всичко което се случва е на моя отговорност, все пак не съм го закупил от тях, те ми дадоха гаранция за труда. Колата е закарах в събота и днес понеделник си я взех, сменях пистовите ремъците , че бяха много износени. Първите ми впечатления от изминатите 20 км са отлични, колата работи перфектно на празен ход няма ги онези чукания, като я гаси не се тресе цялата, смяната на предавките е перфектна, всичко е на шест, засега съм много доволен. Това което мисля да направя е да кача малко снимков материал на стария двумасов маховик в какво състояние е, за по любопитните. Засега това е от мен, ако имате въпроси ще се радвам да отговоря. Безаварийни пътища на всички.
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Смяна Демферен маховик с монолитен???
Избягвай катеренето на баири на ниски обороти, да цедиш двигателя под 1500 оборота. С това ще приравниш експлоатацията на едномасовия към двумасовия. Вчера бях свидетел как се кара с 1200 оборота много километри по баир на 4, а след това с 3500 на пета... после маховиците им са виновни на такива.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Смяна Демферен маховик с монолитен???
Тва ще изкарате, че преди 2000г, когато се появяват двумасовите маховици, колите са се чупили през 5000км.baidido написа:Ок, дръж ни в течение какво става след няколко хиляди километра изминати, примерно. Дано всичко да е наред и да няма проблеми.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Смяна Демферен маховик с монолитен???
Ще си върви, какво друго .
За сведение на незнаещите, на ГАЗ-51 - МОЛОТОВКА-/ камион / феродовия диск на съединителя , беше плътен- без пружини, един диск с главинка и занитено феродо . Управлявайки УАЗ-469 В, 80-те год. , който си страдаше от слаб съединител, ходех в ДАП-8 - ГОРНА БАНЯ, да демонтираме такива феродови дискове, тъй като бяха по здрави . Е малко притрисаше при потегляне, но човек се специализира след време, и проблема се решава .
Ще си се вози човека съвсем спокойно и нормално, щом го е произвел инглезето !
За сведение на незнаещите, на ГАЗ-51 - МОЛОТОВКА-/ камион / феродовия диск на съединителя , беше плътен- без пружини, един диск с главинка и занитено феродо . Управлявайки УАЗ-469 В, 80-те год. , който си страдаше от слаб съединител, ходех в ДАП-8 - ГОРНА БАНЯ, да демонтираме такива феродови дискове, тъй като бяха по здрави . Е малко притрисаше при потегляне, но човек се специализира след време, и проблема се решава .
Ще си се вози човека съвсем спокойно и нормално, щом го е произвел инглезето !
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- Alexi
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 18 май 2008, 22:50
- Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Смяна Демферен маховик с монолитен???
честито .. ще очакваме по подробни сведения след няколко хиляди км ..
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Смяна Демферен маховик с монолитен???
Пружините тук и там си имат значението, но понякога е достатъчно съвсем малко да се компенсира някакъв недостатък. Много често съм виждал да се ползва максимален върташ момент пи около 1000 оборота, и то на 3, 4 и 5 предавки - еми само това е достатъчна причина да е нужен двумасов. Но ако се кара по-внимателно, скоростната кутия може да преживее в пъти повече.
- baidido
- потребител
- Мнения: 1254
- Регистриран: 22 фев 2008, 08:39
- Модел на автомобила: Форд Мондео 2.0 TDDI Ghia 2002
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Смяна Демферен маховик с монолитен???
Що чак сега ме цитираш бе Наско? Нищо не съм казал, аз моя си го смених, сложих си демпферен, нормално е да помоля колегата да ни държи в течение. Майстора, който ми го сменя е един от най-добрите дизелджии във Варна и също ми каза, че демпферния маховик е много по-добре от едномасов. Единствения му недостатък е, че е скъп и затова не го харесват хората!HACKO написа:Тва ще изкарате, че преди 2000г, когато се появяват двумасовите маховици, колите са се чупили през 5000км.baidido написа:Ок, дръж ни в течение какво става след няколко хиляди километра изминати, примерно. Дано всичко да е наред и да няма проблеми.
Който кара Форд е горд!
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Смяна Демферен маховик с монолитен???
Във Варна са едни дизелджии дето аз ще съм по-добър диригент от тях (не знам нотите). Вярно е, че демпферният маховик е по-добър, но и другият си върши работата. Ако не се чупеха и не струваха по 1000 лв щеше всичко да си е наред.
- Alexi
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 18 май 2008, 22:50
- Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Смяна Демферен маховик с монолитен???
демферния е основно за комфорт .. и 2те ми машини са с такъв ,в купето няма никакви вибрации от мотора
- SERIOUS LUBO
- потребител
- Мнения: 81
- Регистриран: 29 май 2009, 10:10
- Модел на автомобила: ford focus 1.8 TDdi 90 кс 2000г
- Местоположение: софия
- Status: Извън линия
Re: Смяна Демферен маховик с монолитен???
Така....като смени човек двумасовия маховик съответно се сменя феродовия с такъв на който има пружинки и проблема се решава...имам 6 момчета приятели и колеги с бмв-та на които направихме такава интирвенция и проблем няма никакъв...проблема беше докато намерим маховик който да пасне...на ауди 1,9 и 2,5 също го напаривихме това и също няма проблеми...щом с бмв и ауди се получи проблема с форда не трябва да има...за притрисане при потегляне има...ама пружините на феродовия ги обират повечето
- baidido
- потребител
- Мнения: 1254
- Регистриран: 22 фев 2008, 08:39
- Модел на автомобила: Форд Мондео 2.0 TDDI Ghia 2002
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Смяна Демферен маховик с монолитен???
Този, за който говоря наистина е един от най-добрите, вярно че е основно се е насочил към ВАГ машини, но както ми каза един път, имам много клиенти дето си смениха колите и затова работя всичкоdiesel1.6 написа:Във Варна са едни дизелджии дето аз ще съм по-добър диригент от тях (не знам нотите). Вярно е, че демпферният маховик е по-добър, но и другият си върши работата. Ако не се чупеха и не струваха по 1000 лв щеше всичко да си е наред.

Интересно обаче, ако се понапомпи самата кола, дали едномасовия ще издържи. Моята е с ремап, евентуално някой светъл ден ще и се сложи някой и друг кон отгоре на това, което е в момента.
Който кара Форд е горд!
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Смяна Демферен маховик с монолитен???
Като напомпиш колата, въпросът става дали двумасовият ще издържи 

- baidido
- потребител
- Мнения: 1254
- Регистриран: 22 фев 2008, 08:39
- Модел на автомобила: Форд Мондео 2.0 TDDI Ghia 2002
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Смяна Демферен маховик с монолитен???
Ами на моята печка и на 2.0 тдци е един същ маховика. Фабрично 115 коня тдди-то е с 285 нм, а 130 тдци е 330 nm. В момента моята и тя е с около 330 нм.Убеден съм, че не са го изчислили да е точно на ръба, със сигурност има аванс до поне 350-360 нм. Така че, отговора ми е да, ще издържи и в това съм сигурен. Ти какво предлагаш като вариант, едномоасов ли???? Щото другото е вече така наречените performance parts, но такива оригинални специлано за Мондео НЯМА. Питал съм Закс за такива, отоговора е, че могат да ми изработят такъв, от оригинален и да му сложат някакво специално покритие. Дрън-дрън, ярина, такъв филм няма.diesel1.6 написа:Като напомпиш колата, въпросът става дали двумасовият ще издържи
Който кара Форд е горд!
- Pyrhel
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 12 авг 2010, 20:51
- Модел на автомобила: няколко други марки +
Mondeo Titanium X 2.2 TDCi - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Смяна Демферен маховик с монолитен???
Другия вариант е от Транзит
и си щракаш с пръсти на 300 к.с. и 600 Nm 
Имаше една статия за тюнер, който кара мондео 2.2 и приключенията му с него, ще я потърся.


Имаше една статия за тюнер, който кара мондео 2.2 и приключенията му с него, ще я потърся.
Последна промяна от Pyrhel на 02 мар 2011, 13:11, променено общо 1 път.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта