TDCI - как се регулира и управлява налягането в рейла
- Miri4
- потребител
- Мнения: 367
- Регистриран: 05 май 2009, 20:42
- Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI 2002 г. 115 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: TDCI - как се регулира и управлява налягането в рейла
Ако искаш да кажеш нещо - кажи го. Иначе по- добре се скрий .Освен за дюзи чувал ли си че има и други чаркове по колата . И как разбра така дистанционно че само дюзите и нищо друго не е виновно при положение че съм писал в поста ясно и точно ,че дюзите са проверени и са добре на диагностиката която съм правил. ...Но едно си баба знае едно си бае.ЯЛТА написа:Ти си предубеден, -това не ремонтира кола, а я чупи повече.
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: TDCI - как се регулира и управлява налягането в рейла
Дерзай !
Аз нямам проблем, и не търся помощ .
Надеждата крепи човека.
Аз нямам проблем, и не търся помощ .
Надеждата крепи човека.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- Miri4
- потребител
- Мнения: 367
- Регистриран: 05 май 2009, 20:42
- Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI 2002 г. 115 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: TDCI - как се регулира и управлява налягането в рейла
То пък твоето една помощ....... да ти умре коня.ЯЛТА написа:Дерзай !
Аз нямам проблем, и не търся помощ .
Надеждата крепи човека.
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: TDCI - как се регулира и управлява налягането в рейла
Е твоят кон е умрял, моят е жив, и в цветущо здраве.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- Miri4
- потребител
- Мнения: 367
- Регистриран: 05 май 2009, 20:42
- Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI 2002 г. 115 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: TDCI - как се регулира и управлява налягането в рейла
Докато някой слънчев ден и той умре.ЯЛТА написа:Е твоят кон е умрял, моят е жив, и в цветущо здраве.
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: TDCI - как се регулира и управлява налягането в рейла
Не видях никъде да споменаваш дюзи!!!Miri4 написа:относно свещите - те може да са здрави ,ама релето им как е .. има и една връзка с болче дето понякога нагаря .. убеди се че идва ток до тях .
Да разбира се. След проверката на свещите по метода на ампермера / около 20 А на свещ/. ,замерих пада на напрежение от + на акомулатора до шината на свещите и се беше нормален около 0.3в. Така ,че те не са виновни.
. на стартер не се регулира налягането - естествено тогава регулиращия клапан е затворен и на стартер налягането е толкова колкото го прави помпата.
Според мен нещата отиват на зле- или регулатора не затваря добре в стартерен режим или.... помпата.Но пък си мисля,че ако е помпата колата няма да върви добре и при високи натоварвания ще губи мощност.Нали така.
Теста е толкова прост че може да го направи всеки,а повярвай ми една от причините са те!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: TDCI - как се регулира и управлява налягането в рейла
3000 лв. и следващия № 9 .Miri4 написа:Докато някой слънчев ден и той умре.ЯЛТА написа:Е твоят кон е умрял, моят е жив, и в цветущо здраве.
Обаче на гол гъз чифте пищови не слагам !
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- Miri4
- потребител
- Мнения: 367
- Регистриран: 05 май 2009, 20:42
- Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI 2002 г. 115 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: TDCI - как се регулира и управлява налягането в рейла
Koлега още в началото на темата съм писал че дюзите са със скоро сменени клапани.Сега на диагностиката се показаха добре. Аз за всеки случай им мерих обратната нафта . И тя е добре . Факта че когато запали върви като пушка също е гаранция за добри дюзи. Знам че това е слаботомясто на тия двигатели но в случая има друго и това най-вероятно е регулиращия клапан, но не мога да си позволя лукса да дам 400 лв само за проба. За това и пуснах темата.specialista написа:Не видях никъде да споменаваш дюзи!!!Miri4 написа:относно свещите - те може да са здрави ,ама релето им как е .. има и една връзка с болче дето понякога нагаря .. убеди се че идва ток до тях .
Да разбира се. След проверката на свещите по метода на ампермера / около 20 А на свещ/. ,замерих пада на напрежение от + на акомулатора до шината на свещите и се беше нормален около 0.3в. Така ,че те не са виновни.
. на стартер не се регулира налягането - естествено тогава регулиращия клапан е затворен и на стартер налягането е толкова колкото го прави помпата.
Според мен нещата отиват на зле- или регулатора не затваря добре в стартерен режим или.... помпата.Но пък си мисля,че ако е помпата колата няма да върви добре и при високи натоварвания ще губи мощност.Нали така.
Теста е толкова прост че може да го направи всеки,а повярвай ми една от причините са те!
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: TDCI - как се регулира и управлява налягането в рейла
За съжаление проблема е скъп.Малко в страни от темата,но като вероятност да е и нещо друго ми дойде на ум да се провери захранването с гориво.Ако и там всичко е наред остава да се молиш да не се скапе акумулатота или стартера от многото въртене.
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
- Miri4
- потребител
- Мнения: 367
- Регистриран: 05 май 2009, 20:42
- Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI 2002 г. 115 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: TDCI - как се регулира и управлява налягането в рейла
Какво значи скъп колега .По-точно колко скъп и по-важното поне за сега не се знае кой точно е виновника. Между другото тия дни се затопли и колата почна да си пали почти нормално. Това не значи че ще чакам другата зима. Относно захранването с гориво -филтъра е нов а подкачващата помпа е интегрирана с ГНП и нямам идея как дая проверя дали само тя е в изправност и засмуква нормално горивото.Между другото аз живея в София но съм си Заралия и като ходя до братлето в Зарата може да се отбия и до Ямбол живот и здраве.specialista написа:За съжаление проблема е скъп.Малко в страни от темата,но като вероятност да е и нещо друго ми дойде на ум да се провери захранването с гориво.Ако и там всичко е наред остава да се молиш да не се скапе акумулатота или стартера от многото въртене.
- Alexi
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 18 май 2008, 22:50
- Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: TDCI - как се регулира и управлява налягането в рейла
никой не очаква от теб да провериш подкачващата част на помпата самостоятелно ,недей и ти да го очакваш от себе си .. отиди в читав сервиз където могат да го направят .. на стартер трябва да дава 10-12 бара .. но проблема ти няма да е това ,щото не би следвало да се влияе от топло/студено време
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: TDCI - как се регулира и управлява налягането в рейла
Докато не се закачат няколко манометъра е трудно да се гадае къде е причината и каква е левовата и равностойност.Имам основание да се съмнявам в регулатора,а за цената не ми се мисли.
Не че на Бош продуктите са по-ефтини .
Успех!
Не че на Бош продуктите са по-ефтини .
Успех!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
- Miri4
- потребител
- Мнения: 367
- Регистриран: 05 май 2009, 20:42
- Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI 2002 г. 115 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: TDCI - как се регулира и управлява налягането в рейла
Един приятелми каза да си сменя О пръстените на регулатора на налягането като най-евтоин вариант за проба. Има логика защото този клапан отваря накакъв байпас в помпата и така регулира налягането. И ако тези пръстенчета са износени този байпас си стои полуотворен особенно на студена помпа и ще пада налягането при стартиране.Ако някой знае откъде да си купя такива О пръстенчета да казва.
- escorttd1
- потребител
- Мнения: 227
- Регистриран: 06 юни 2009, 13:04
- Модел на автомобила: Escort 1.8TD'97 Estate, ABS, SRS Airbags, PSA, AC
- Местоположение: Под капака
- Status: Извън линия
Re: TDCI - как се регулира и управлява налягането в рейла
Прочетох цялата тема и не видях никой да споменава за нещо елементарно и в същото време пагубно за паленето на всеки дизел - въздух в горивната система. Проверявано ли е това?
Симптомите съвпадат - при по-дълъг престой засмуква въздух. После при палене пада голямо въртене докато се обезвъздуши, но след като запали си работи нормално. Има връзка и с околната температура - при студено време уплътненията стават твърди и се свиват, не уплътняват добре и проблема се засилва.
Симптомите съвпадат - при по-дълъг престой засмуква въздух. После при палене пада голямо въртене докато се обезвъздуши, но след като запали си работи нормално. Има връзка и с околната температура - при студено време уплътненията стават твърди и се свиват, не уплътняват добре и проблема се засилва.
Акълът е единственото нещо, което можеш да даваш без да го имаш!
- Miri4
- потребител
- Мнения: 367
- Регистриран: 05 май 2009, 20:42
- Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI 2002 г. 115 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: TDCI - как се регулира и управлява налягането в рейла
[quote="escorttd1"]Прочетох цялата тема и не видях никой да споменава за нещо елементарно и в същото време пагубно за паленето на всеки дизел - въздух в горивната система. Проверявано ли е това?
Симптомите съвпадат - при по-дълъг престой засмуква въздух. После при палене пада голямо въртене докато се обезвъздуши, но след като запали си работи нормално. Има връзка и с околната температура - при студено време уплътненията стават твърди и се свиват, не уплътняват добре и проблема се засилва.[/quote
И аз си мислих за това но велики майстори ми се кълняха че ако проблема е засмукване на въздух то колата няма да пали и когато е топла,а тя си пали добре като загрее.И така го отхвърлихме.Още повече че установяването на въздух означава да се сменя маркуча между филтъра и ГНП с прозрачен.
Симптомите съвпадат - при по-дълъг престой засмуква въздух. После при палене пада голямо въртене докато се обезвъздуши, но след като запали си работи нормално. Има връзка и с околната температура - при студено време уплътненията стават твърди и се свиват, не уплътняват добре и проблема се засилва.[/quote
И аз си мислих за това но велики майстори ми се кълняха че ако проблема е засмукване на въздух то колата няма да пали и когато е топла,а тя си пали добре като загрее.И така го отхвърлихме.Още повече че установяването на въздух означава да се сменя маркуча между филтъра и ГНП с прозрачен.
- escorttd1
- потребител
- Мнения: 227
- Регистриран: 06 юни 2009, 13:04
- Модел на автомобила: Escort 1.8TD'97 Estate, ABS, SRS Airbags, PSA, AC
- Местоположение: Под капака
- Status: Извън линия
Re: TDCI - как се регулира и управлява налягането в рейла
Смяната на маркуч ли ги притеснява великите майстори. Направи си го сам. Сложи си хубав маркуч (препоръчвам FESTO, издържа на нафта и налягане 10bar). Аз първо бих го сложил след помпата, по пътя на обратната нафта. Така ще разбереш дали има въздух. Ако има ще мине от там, няма друго място от където да излезе. После започваш да го местиш назад по пътя на нафтата, докато разбереш от къде точно влиза въздуха. По-бързо става ако наслагаш навсякъде прозрачни маркучи. Докато палиш, когато е студена, (доколкото разбрах тогава става проблема), някой да гледа какво минава по маркуча.
Акълът е единственото нещо, което можеш да даваш без да го имаш!
- Miri4
- потребител
- Мнения: 367
- Регистриран: 05 май 2009, 20:42
- Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI 2002 г. 115 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: TDCI - как се регулира и управлява налягането в рейла
Съгласен съм с теб. На фесто маркучите не са ли едни твърди. Не знам дали ще могат да се стегнат добре.Гледах едни меки силиконови но са малко полупрозрачни. Явно и този опит ще направя. Според те вярно ли е че ако има въздух колата няма да пали и когато е топла.
- escorttd1
- потребител
- Мнения: 227
- Регистриран: 06 юни 2009, 13:04
- Модел на автомобила: Escort 1.8TD'97 Estate, ABS, SRS Airbags, PSA, AC
- Местоположение: Под капака
- Status: Извън линия
Re: TDCI - как се регулира и управлява налягането в рейла
По-твърди са от силиконовите, но не чак толкова, че да не могат да се стегнат добре.
За въздуха е вярно, ако има въздух няма палене, независимо дали е топла или студена. Когато сменяш горивен филтър и вкараш въздух въртиш докато изкара въздуха и чак тогава пали, независимо че колата е топла. При комън реила обезвъздушаването трябва да е по-лесно, защото има ел. помпа за ниско налягане, не като при старите дизели, където ГНП сама си засмуква, но за да засмуква трябва да има нафта в нея...
При теб, обаче ситуацията е друга: докато двигателя работи не може да влезе въздух, защото нафтата се подава под налягане. Може да влезе когато си спрял за по-дълго време и после заради въздуха да пали трудно.
Това са само предположения! Слагай прозрачен маркуч и виж какво минава по него, докато палиш.
За въздуха е вярно, ако има въздух няма палене, независимо дали е топла или студена. Когато сменяш горивен филтър и вкараш въздух въртиш докато изкара въздуха и чак тогава пали, независимо че колата е топла. При комън реила обезвъздушаването трябва да е по-лесно, защото има ел. помпа за ниско налягане, не като при старите дизели, където ГНП сама си засмуква, но за да засмуква трябва да има нафта в нея...
При теб, обаче ситуацията е друга: докато двигателя работи не може да влезе въздух, защото нафтата се подава под налягане. Може да влезе когато си спрял за по-дълго време и после заради въздуха да пали трудно.
Това са само предположения! Слагай прозрачен маркуч и виж какво минава по него, докато палиш.
Акълът е единственото нещо, което можеш да даваш без да го имаш!
- Alexi
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 18 май 2008, 22:50
- Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: TDCI - как се регулира и управлява налягането в рейла
този мотор няма ел. помпа за ниско налягане
- Miri4
- потребител
- Мнения: 367
- Регистриран: 05 май 2009, 20:42
- Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI 2002 г. 115 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: TDCI - как се регулира и управлява налягането в рейла
Така е .При този двитгател засмукващата помпа е интегрирана с ГНП и за това си мисля че е неоходимо да се гледа дали има въздух само между филтъра и ГНП . На практика не ме интересува дали има въздух във веригата за обратна нафта. Впрочем като се замисля не съм съвсем сигурен защото веригата за обратна нафта има връзка с филтъра и кво става .............
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта