Проблем с дюзи на Мондео2.0 ТДЦИ 2005г
- maxpoint
- потребител
- Мнения: 1265
- Регистриран: 30 юли 2007, 14:11
- Модел на автомобила: Черният лебед и бялата лястовица....
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем с дюзи на Мондео2.0 ТДЦИ 2005г
Добре де,вземи отиди във Фото Мое и поискай само да ти конфигурират инжекторите и да проверят налягането в рейла,/струваше около 30 лева/колкото и да плюем по сервиза,вече се понаучиха на болежките на МК 3 ./да му мислят тези с МК 4
/Това бих направил аз ,преди да търся инжектори.

Трябва да можеш да псуваш,но не може да псуваш където не трябва /maxpoint/
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Проблем с дюзи на Мондео2.0 ТДЦИ 2005г
Според мен това е безмислено даване на пари.Говоря конкретно за адаптацията на дюзите.Ако на автомобила се монтират изправни дюзи дори и без да са адаптирани колата ще запали и ще работи.
Тази адаптация е със цел максимално да се оптимизира работата на мотора като се подскаже на ЕКУ-то коя дюза точно как да я управлява.Разликите са нищожни,но в глобален мащаб има значение,а и еколозите са по доволни!
Поздрави
Тази адаптация е със цел максимално да се оптимизира работата на мотора като се подскаже на ЕКУ-то коя дюза точно как да я управлява.Разликите са нищожни,но в глобален мащаб има значение,а и еколозите са по доволни!
Поздрави
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
-
- потребител
- Мнения: 1526
- Регистриран: 05 мар 2006, 14:18
- Модел на автомобила: *
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем с дюзи на Мондео2.0 ТДЦИ 2005г
Колега, с цялото ми уважение, но без адаптация на инжекторите колата няма да работи "добре".
Абсолютно е вярно че ще пали, но какво от това? По време на работа компютъра се опитва да ги адаптира и успява до някъде, но е далече от това как трябва да бъде когато са въведени правилните кодове.
На всяко следващо студено палене всичко започва отначало с адаптацията.... и т.н.
Колегата има нужда да отиде на правилното място с правилните хора. Само с писане във форума няма да стане....
Абсолютно е вярно че ще пали, но какво от това? По време на работа компютъра се опитва да ги адаптира и успява до някъде, но е далече от това как трябва да бъде когато са въведени правилните кодове.
На всяко следващо студено палене всичко започва отначало с адаптацията.... и т.н.
Колегата има нужда да отиде на правилното място с правилните хора. Само с писане във форума няма да стане....
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Проблем с дюзи на Мондео2.0 ТДЦИ 2005г
Колега аз не съм казал нещо по различно.А това че колата няма да работи добре трябва да се формулира точно.Аз твърдя че за обикновения човек няма да има разлика .Адаптацията е за максимално оптимизиране на процеса и да се вземат по много пари на хората.Това второто е лично мнение и не ангажирам никой с него.Случвало ми се е да ремонтирам такива дюзи,като съм подменял каквото е нужно.Сам разбираш че вече кода трябва да се генерира на ново.Е не съм го правил и твърдя че колата си работи перфектно,пали си от раз върви чудесно пушаци няма и т.н.Същия клиент беше ходил на четири други места и всеки му е вземал пари за адаптация и накрая колата не пали или ако запали пуши.Ако ми го разказва някой да не вярвам ама като съм го правил със ръцете си. Иначе не успорвам нуждата от адаптацията,но още едно мое мнение без ангажимент,още от момента на поставяне на дюзата и нейната експлоатация настъпват износвания които след време ще станат такива че колата ще спре.Както сам се сещаш през целия този период на експлоатация дюзата постоянно си променя харатеристиките и според мен няма как компютъра да знае колко и как се е износила дюзата че да успее да се намеси адекватно в управлението и.В неговата памет има един код който е бил валиден за дюзата преди 150000 км.Ако това налага честото посештение в сервиза то тогава освен да вземат пари не виждам за какво са го направили.DTM написа:Колега, с цялото ми уважение, но без адаптация на инжекторите колата няма да работи "добре".
Абсолютно е вярно че ще пали, но какво от това? По време на работа компютъра се опитва да ги адаптира и успява до някъде, но е далече от това как трябва да бъде когато са въведени правилните кодове.
На всяко следващо студено палене всичко започва отначало с адаптацията.... и т.н.
Колегата има нужда да отиде на правилното място с правилните хора. Само с писане във форума няма да стане....
Поздрави!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
-
- потребител
- Мнения: 2
- Регистриран: 06 ное 2009, 23:56
- Модел на автомобила: MONDEO
- Status: Извън линия
Re: Проблем с дюзи на Мондео2.0 ТДЦИ 2005г
Здравейте колеги.Имам подобни проблем със загуба на паметта на 3-та дюза. Но освен трудното палене сутрин колата губи мощност, а и лампата за подгряване мига постоянно. В сервиза я препрограмират и работи нормално до........и така вече 3 пъти. Споменаха че някоя от дюзите била водеща, а може би това е тази на 3-ти цилиндър. Мондеото е на 212 000 км. 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта