Проблем с дюзи на Мондео2.0 ТДЦИ 2005г

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
maxpoint
потребител
потребител
Мнения: 1265
Регистриран: 30 юли 2007, 14:11
Модел на автомобила: Черният лебед и бялата лястовица....
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проблем с дюзи на Мондео2.0 ТДЦИ 2005г

Мнение от maxpoint » 15 фев 2012, 00:35

Добре де,вземи отиди във Фото Мое и поискай само да ти конфигурират инжекторите и да проверят налягането в рейла,/струваше около 30 лева/колкото и да плюем по сервиза,вече се понаучиха на болежките на МК 3 ./да му мислят тези с МК 4 :mrgreen: /Това бих направил аз ,преди да търся инжектори.
Трябва да можеш да псуваш,но не може да псуваш където не трябва /maxpoint/

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: Проблем с дюзи на Мондео2.0 ТДЦИ 2005г

Мнение от specialista » 15 фев 2012, 09:26

Според мен това е безмислено даване на пари.Говоря конкретно за адаптацията на дюзите.Ако на автомобила се монтират изправни дюзи дори и без да са адаптирани колата ще запали и ще работи.
Тази адаптация е със цел максимално да се оптимизира работата на мотора като се подскаже на ЕКУ-то коя дюза точно как да я управлява.Разликите са нищожни,но в глобален мащаб има значение,а и еколозите са по доволни!
Поздрави
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

DTM
потребител
потребител
Мнения: 1526
Регистриран: 05 мар 2006, 14:18
Модел на автомобила: *
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проблем с дюзи на Мондео2.0 ТДЦИ 2005г

Мнение от DTM » 15 фев 2012, 19:09

Колега, с цялото ми уважение, но без адаптация на инжекторите колата няма да работи "добре".
Абсолютно е вярно че ще пали, но какво от това? По време на работа компютъра се опитва да ги адаптира и успява до някъде, но е далече от това как трябва да бъде когато са въведени правилните кодове.
На всяко следващо студено палене всичко започва отначало с адаптацията.... и т.н.

Колегата има нужда да отиде на правилното място с правилните хора. Само с писане във форума няма да стане....

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: Проблем с дюзи на Мондео2.0 ТДЦИ 2005г

Мнение от specialista » 15 фев 2012, 23:34

DTM написа:Колега, с цялото ми уважение, но без адаптация на инжекторите колата няма да работи "добре".
Абсолютно е вярно че ще пали, но какво от това? По време на работа компютъра се опитва да ги адаптира и успява до някъде, но е далече от това как трябва да бъде когато са въведени правилните кодове.
На всяко следващо студено палене всичко започва отначало с адаптацията.... и т.н.

Колегата има нужда да отиде на правилното място с правилните хора. Само с писане във форума няма да стане....
Колега аз не съм казал нещо по различно.А това че колата няма да работи добре трябва да се формулира точно.Аз твърдя че за обикновения човек няма да има разлика .Адаптацията е за максимално оптимизиране на процеса и да се вземат по много пари на хората.Това второто е лично мнение и не ангажирам никой с него.Случвало ми се е да ремонтирам такива дюзи,като съм подменял каквото е нужно.Сам разбираш че вече кода трябва да се генерира на ново.Е не съм го правил и твърдя че колата си работи перфектно,пали си от раз върви чудесно пушаци няма и т.н.Същия клиент беше ходил на четири други места и всеки му е вземал пари за адаптация и накрая колата не пали или ако запали пуши.Ако ми го разказва някой да не вярвам ама като съм го правил със ръцете си. Иначе не успорвам нуждата от адаптацията,но още едно мое мнение без ангажимент,още от момента на поставяне на дюзата и нейната експлоатация настъпват износвания които след време ще станат такива че колата ще спре.Както сам се сещаш през целия този период на експлоатация дюзата постоянно си променя харатеристиките и според мен няма как компютъра да знае колко и как се е износила дюзата че да успее да се намеси адекватно в управлението и.В неговата памет има един код който е бил валиден за дюзата преди 150000 км.Ако това налага честото посештение в сервиза то тогава освен да вземат пари не виждам за какво са го направили.
Поздрави!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

vihrencon
потребител
потребител
Мнения: 2
Регистриран: 06 ное 2009, 23:56
Модел на автомобила: MONDEO
Status: Извън линия

Re: Проблем с дюзи на Мондео2.0 ТДЦИ 2005г

Мнение от vihrencon » 16 фев 2012, 00:25

Здравейте колеги.Имам подобни проблем със загуба на паметта на 3-та дюза. Но освен трудното палене сутрин колата губи мощност, а и лампата за подгряване мига постоянно. В сервиза я препрограмират и работи нормално до........и така вече 3 пъти. Споменаха че някоя от дюзите била водеща, а може би това е тази на 3-ти цилиндър. Мондеото е на 212 000 км. _friends_

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта