Методика за обучение на компютъра
-
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 543
- Регистриран: 17 фев 2006, 15:40
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8i DOHC 1796cc 16V Zetec 85KW (115PS); 95 - комби,АГУ BRC Sequent Injection
Ford Fiesta 1,4i 2008г. - Местоположение: гр Сопот
- Status: Извън линия
Бързия пример който даваш се казва "кеш", т.е. отваряйки абв достатъчно често тя се кешира в пц-то.pepy1 написа:точно с това несъм съгласенevg2 написа:....само-обучение и сега звучи футористично за сегашните РС-та.
един бързпример- отваряш началната страница примерно на АБВ поща като кликнеш с мишката за въвеждане на имената излиза един списък с имена т.е.запаметените имена на тези които са влизали от този компютър - компютъра ги е научил и ти ги предлага за твое улеснение
по същия начин стоят нещата с автомобилните компютри след като се обучи по лесно контролира процесите на работа ,само че те са по ограничени от домашните РС-та
Както и каквото въвеждаш на user i password ( между другото забелязал ли си че в yahoo го няма този филм с автоматично запомнени пароли и юзери), това означава ли че пц-то все още не се е обучело за yahoo ?



А и по отношение на абв първия път в който влизаш ( след преинсталация на windows), има едно въпросче което той задава да помни ли пароли и юзери.....така че нищо сам не прави

По отношени ена ECU-to на колите....колегата добре е обяснил. просто има въведени режими във вид на таблици и просто компа сравнява текущото състояние с най близкото такова в таблицата и избира режима....НЕ СЕ САМООБУЧАВА.
Използва наготово данни.....няма умни компютри все още поне

Това е просто машина...нещо което да улесни живота ни не да ни измести...
pepy1 не се засягай моля, думите минямат за цел това...

Поздрави..
-
- потребител
- Мнения: 554
- Регистриран: 06 дек 2004, 11:51
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8TD (1996 ... в пенсия) & C4 1.6HDi(2009) & Avensis 2.0 D-4D (2010)
- Status: Извън линия
за сведение на авторите на последните 2 поста:
има наука наречена "ТЕОРИЯ НА АВТОМАТИЧНОТО УПРАВЛЕНИЕ" (изучава се в ТУ-тата (аз там съм я учил)) - преди да почнете да пишене глyпости - може да отворите някой учебник (може и от техникум !) - всичко се базира на математика и не е много сложно ако си наясно с "диф./интегр. смятане" и дискретните му приложения !
....
едва ли има смисъл да пиша повече !
има наука наречена "ТЕОРИЯ НА АВТОМАТИЧНОТО УПРАВЛЕНИЕ" (изучава се в ТУ-тата (аз там съм я учил)) - преди да почнете да пишене глyпости - може да отворите някой учебник (може и от техникум !) - всичко се базира на математика и не е много сложно ако си наясно с "диф./интегр. смятане" и дискретните му приложения !
....
едва ли има смисъл да пиша повече !
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Май нещо я объркахме темата. Управляващия компютър на автомобила няма нищо общо с настолните компютри. Преди 10 години високата цена на флеш паметите е принудила в ECU - то да се монтират обикновенни статични памети, които са енерго зависими. Затова и се налага обучение на някой от компютрите. По принцип в софтуера има вкарани поне 4 таблици с параметри, които да вкарват двигателя в една от 4-те криви на натоварване. Но тъй като износването на различните двигатели е различно, компа си прави една 5-та таблица с цел оптимизация на работата на двигателя според неговото моментно състояние и я записва в SRAM-а.
Това няма нищо общо с:
. Само оклепахме темата.
Това няма нищо общо с:
Ако си изтриете всичко от C:\Documents and Settings\съответния юзер\Cookies , ще видите че горното няма да се получи. А това вече си е чистедин бързпример- отваряш началната страница примерно на АБВ поща като кликнеш с мишката за въвеждане на имената излиза един списък с имена т.е.запаметените имена на тези които са влизали от този компютър - компютъра ги е научил и ти ги предлага за твое улеснение

-
- потребител
- Мнения: 1543
- Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
И аз ти се чудя що ли пишеш изобщо след като мислиш, че си обграден от неуки люде?Mondeo18TDI96 написа:преди да почнете да пишене глyпости.....
....
едва ли има смисъл да пиша повече !
Общите ти приказки са принципно верни, но не се разбра кое от "последните два поста" не е вярно...?
...май nikolovvd е най-прав - омазахме процепа...

Весела Коледа на всички !!!!!!
Здраве, здраве и нотинг бат дъ здраве!!
- BeBoKiRiL
- потребител
- Мнения: 55
- Регистриран: 19 ное 2006, 21:12
- Модел на автомобила: Escort MK5 1.6 CVH carb. Ghia '92
- Местоположение: Варна , Карнобат
- Status: Извън линия
Re: Методика за обучение на компютъра
Здравейте приятели , мернах тази старичка тема и имам един въпрос във връзка със нея. Ескорта ми е 1.6 CVH с карбуратор производство ноември 1991 година , карам я на газ и нещо в последно време малко попрекъсва на ниските обороти , а понякога се оправя , незнам къде миу е проблема , та въпроса ми е моят компютър на колата имали нужда от такова обучение на компютъра , защото ми се наложи няколко пъти да сваля акумулатора и може и от това да не работи както трябва!Благодаря предварително!
- cockyhotty
- потребител
- Мнения: 667
- Регистриран: 26 май 2009, 18:47
- Модел на автомобила: Ford Focus Mk2.5 1.6 PFi
- Местоположение: BG
- Status: Извън линия
Re: Методика за обучение на компютъра
Е като си с карбуратор за какви електроники ми говориш?Искаш да си обучиш делкото да дава по-голямо предверение ли?
ECU-то наистина се нагажда според стила на каране на база на събраните данни от последните пътувания. Аз лично съм го усетил. Когато карам дълго време на високи обороти или ръчкам колата по-агресивно, се усеща осезаемо по-бърза реакция от двигателя.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта