Основен ремот?

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
malhi4o
потребител
потребител
Мнения: 70
Регистриран: 22 юли 2009, 02:24
Модел на автомобила: Focus mk1 1.6 SE
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Основен ремот?

Мнение от malhi4o » 21 апр 2012, 13:37

Kamazabg написа:Какъв датчик, колега ? И аз съм с такъв мотор, само че МИ и имам същия проблем с разхода на масли.
За налягането на моторното масло, ако двигатела работи, а няма налягане в маслената магистрала светва червена лампа + звуков сигнал на някои модели. Датчика се намира над масленият филтър при мен.

Потребителски аватар
bateto_toshko
потребител
потребител
Мнения: 1216
Регистриран: 01 юни 2008, 16:57
Модел на автомобила: Fiesta 1.4 Ghia '96
(Zetec-SE,16V, 90PS)
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: Основен ремот?

Мнение от bateto_toshko » 22 апр 2012, 01:49

Kamazabg написа:Какъв датчик, колега ? И аз съм с такъв мотор, само че МИ и имам същия проблем с разхода на масли.
Предполагам говори за датчика на маслото.Да ,от там може да се изгуби много масло за кратко време(пробег).Аз имах този проблем като купих колата , хвърляше масло от датчика и изгубих половин литър за няколко стотин километра, но тогава отдолу картера си беше здраво омазан.Тук обсъждаме на базата на факта , че човека няма течове от семеринги и датчици.Най-коварна е семерингата на кол.вал , при мене за малко да ми намаже ангр.ремък с масло и да си хапна салата от клапани и бутала :)
сърцето ми обича форд мустанг , а джоба фиеста :mrgreen:
Една кола не може да се оправи докато не се счупи

Заключена

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта