Фокус 1.6 Ztec 2000г.-гори много масло

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
muro85
потребител
потребител
Мнения: 130
Регистриран: 19 дек 2010, 19:34
Модел на автомобила: ford focus 1.8 16v
Status: Извън линия

Re: Фокус 1.6 Ztec 2000г.-гори много масло

Мнение от muro85 » 02 фев 2013, 23:45

Незнам защо има толкова хора който твърдят, че маслото не мърдало за 10к., няма кола която да не харчи масло поне според мои наблюдения но има разлика между разход, теч и изпаряване на маслото.Ако се зачетете в някое ръководство ще забележите за какви цифри става на въпрос но не казвам, че не е нормално чак такъв разход от рода на 1л на 1000.Аз се чудя дали да не мина на 5/40 в момента карам с STATOIL F и ми казаха че castrol било доста по-добро, даже съм чувал за различни разходи поради калпави масла.

Потребителски аватар
bateto_toshko
потребител
потребител
Мнения: 1216
Регистриран: 01 юни 2008, 16:57
Модел на автомобила: Fiesta 1.4 Ghia '96
(Zetec-SE,16V, 90PS)
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: Фокус 1.6 Ztec 2000г.-гори много масло

Мнение от bateto_toshko » 03 фев 2013, 00:52

HACKO написа:Има предвид, че по време на работа не могат да излезнат, както малките. Не че не може да се разпадне гумената част.
Те ги дават за тези двигатели , че гумичките са от някакъв високоустойчив на температура силикон , уж за да изкарва повече километри.(По скоро за да оправдаят златната си цена).Не , че моите не бяха със всички форми на геометрията като ги изкараха :lol: и не ,че спря да ми гори масло ама поне спадна с малко разхода.
сърцето ми обича форд мустанг , а джоба фиеста :mrgreen:
Една кола не може да се оправи докато не се счупи

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Фокус 1.6 Ztec 2000г.-гори много масло

Мнение от HACKO » 03 фев 2013, 11:27

Както написа Оги, ако водачите на клапаните са износени (много често срещана при CVH), никакви гумички не спасяват положението. Просто когато гърбицата натисне клапана, заради радиалното отклонение от хлабината, гумичката се деформира и пропуска масло. Обаче маслото за CVH е евтино (или поне така беше до преди 5г.) и е по-рентабилно да се долива отколкото да се сменят водачи. Ако ползваш масло от 25-30лв/л., по-добре да се ремонтират.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта