Фокус 1.6 Ztec 2000г.-гори много масло
-
- потребител
- Мнения: 130
- Регистриран: 19 дек 2010, 19:34
- Модел на автомобила: ford focus 1.8 16v
- Status: Извън линия
Re: Фокус 1.6 Ztec 2000г.-гори много масло
Незнам защо има толкова хора който твърдят, че маслото не мърдало за 10к., няма кола която да не харчи масло поне според мои наблюдения но има разлика между разход, теч и изпаряване на маслото.Ако се зачетете в някое ръководство ще забележите за какви цифри става на въпрос но не казвам, че не е нормално чак такъв разход от рода на 1л на 1000.Аз се чудя дали да не мина на 5/40 в момента карам с STATOIL F и ми казаха че castrol било доста по-добро, даже съм чувал за различни разходи поради калпави масла.
- bateto_toshko
- потребител
- Мнения: 1216
- Регистриран: 01 юни 2008, 16:57
- Модел на автомобила: Fiesta 1.4 Ghia '96
(Zetec-SE,16V, 90PS) - Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Фокус 1.6 Ztec 2000г.-гори много масло
Те ги дават за тези двигатели , че гумичките са от някакъв високоустойчив на температура силикон , уж за да изкарва повече километри.(По скоро за да оправдаят златната си цена).Не , че моите не бяха със всички форми на геометрията като ги изкарахаHACKO написа:Има предвид, че по време на работа не могат да излезнат, както малките. Не че не може да се разпадне гумената част.

сърцето ми обича форд мустанг , а джоба фиеста 
Една кола не може да се оправи докато не се счупи

Една кола не може да се оправи докато не се счупи
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Фокус 1.6 Ztec 2000г.-гори много масло
Както написа Оги, ако водачите на клапаните са износени (много често срещана при CVH), никакви гумички не спасяват положението. Просто когато гърбицата натисне клапана, заради радиалното отклонение от хлабината, гумичката се деформира и пропуска масло. Обаче маслото за CVH е евтино (или поне така беше до преди 5г.) и е по-рентабилно да се долива отколкото да се сменят водачи. Ако ползваш масло от 25-30лв/л., по-добре да се ремонтират.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта