Проблем с паленето на Форд Фокус 1.8 ТДЦИ
- Miri4
- потребител
- Мнения: 367
- Регистриран: 05 май 2009, 20:42
- Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI 2002 г. 115 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем с паленето на Форд Фокус 1.8 ТДЦИ
/ "целия проблем беxе единственно от свеxтите и четерите свещи бяха за смяна .. сега пали перфектно "/
Е колега ЯЛТА нещо да кажеш........
/"Научил си нещо, но за онова време, не за това, образовай се още."/
Не се заяждам . Някога казваха, че скромността краси човека. Вярно ,че сега това не е модерно да се казва ,но въпреки това е вярно.Бъди жив и здрав...и по скромен.
Е колега ЯЛТА нещо да кажеш........
/"Научил си нещо, но за онова време, не за това, образовай се още."/
Не се заяждам . Някога казваха, че скромността краси човека. Вярно ,че сега това не е модерно да се казва ,но въпреки това е вярно.Бъди жив и здрав...и по скромен.
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем с паленето на Форд Фокус 1.8 ТДЦИ
Пак ще спре да пали ! Свещите греят когато околната температура и по малка от +7 градуса !Miri4 написа:
Е колега ЯЛТА нещо да кажеш........
/"Научил си нещо, но за онова време, не за това, образовай се още."/
И "онова време " нямаше комън рейл, а дизелите бяха атмосферни и палеха от четвърт !
Просто са ти отложили проблема във времето...............
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- Miri4
- потребител
- Мнения: 367
- Регистриран: 05 май 2009, 20:42
- Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI 2002 г. 115 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем с паленето на Форд Фокус 1.8 ТДЦИ
Не знам защо говориш за онова време.
Колегата е с ТДЦИ което съвсем не е двигател от онова време.Аз съм със същия двигател и е мит от онова време,че свещите палят само при по ниски температури от +7 гр.Изкарал съм си светодиод паралелно на свещите и мога да ти кажа, че свещите си греят и при + 40 гр. Не виждам смисъл но е така. Проверил съм го и на други коли. Не е повреда на моята. Само времето на подгрев е различно и при минусови температури свещите се включват за известно време и след запалването на двигателя .И....по скромно.
Привет.
Колегата е с ТДЦИ което съвсем не е двигател от онова време.Аз съм със същия двигател и е мит от онова време,че свещите палят само при по ниски температури от +7 гр.Изкарал съм си светодиод паралелно на свещите и мога да ти кажа, че свещите си греят и при + 40 гр. Не виждам смисъл но е така. Проверил съм го и на други коли. Не е повреда на моята. Само времето на подгрев е различно и при минусови температури свещите се включват за известно време и след запалването на двигателя .И....по скромно.
Привет.
- Dimitar Mihov
- потребител
- Мнения: 156
- Регистриран: 23 апр 2013, 14:24
- Модел на автомобила: Ford Fusion 1.4 TDCi
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Проблем с паленето на Форд Фокус 1.8 ТДЦИ
С последното и аз мога да подкрепя колегата. Подгревните свещи светят винаги, независимо от времето. При палене на студен двигател светват дори навън да е +30 (както е в момента). Просто подгряват по-бързо, отколкото през зимата 

- Besniq
- потребител
- Мнения: 152
- Регистриран: 21 дек 2012, 15:16
- Модел на автомобила: фокус mk2.5 Duratec и W203 - C180 kompressor
- Местоположение: Видин
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем с паленето на Форд Фокус 1.8 ТДЦИ
На 100% съм съгласен с колегата ЯЛТА относно това кога греят свещите !
[url=http://besniq30.snimka.bg/automobiles/ford-focus-mk1-1-8-tddi.802865.34892879][img]http://media.snimka.bg/s1/4324/034892879-thumb.jpg?r=0[/img][/url]
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта