Трудно първо палене на студено Фокус 1.8ТДЦИ

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: Трудно първо палене на студено Фокус 1.8ТДЦИ

Мнение от specialista » 08 фев 2015, 21:46

p.hristov написа:От както захладня сутрин след подгряването на първо завъртане двигателя сякаш запалва и като върна ключа угасва. Налага се да завъртя втори, понякога трети път и дори да задържа по продължително стартера за да запали. След това през деня си пали нормално. Проверени дюзи, гнп, компресия, акумулатор, подгряващи свещи. Всичко е ок. Някой да се е сблъсквал с подобен проблем или да има идея какво може да е?
След тези проверки би трябвали да се открие проблема.
1. Компресията я забрави в случая щом изобщо пали.
Прилича ми на въздух но на тия коли много трудно се доказва.
едно е заради това че трябва да се сложи прозрачен маркуч
и със "новите"бързи връзки може да не го прави.
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

p.hristov
потребител
потребител
Мнения: 8
Регистриран: 10 дек 2012, 18:26
Модел на автомобила: Ford Focus 2001 1.8 TDCI 115hp
Status: Извън линия

Re: Трудно първо палене на студено Фокус 1.8ТДЦИ

Мнение от p.hristov » 08 фев 2015, 21:55

Проблема е решен СТАРТЕР :D
Реално въртял е мудно. След като запали не гасне.

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: Трудно първо палене на студено Фокус 1.8ТДЦИ

Мнение от specialista » 08 фев 2015, 22:46

p.hristov написа:Проблема е решен СТАРТЕР :D
Реално въртял е мудно. След като запали не гасне.
Абе от муден стартер да не пали го разбирам,ама от муден стартер да запали и после да огасне НЕ го разбирам!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта