Трудно първо палене на студено Фокус 1.8ТДЦИ
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Трудно първо палене на студено Фокус 1.8ТДЦИ
След тези проверки би трябвали да се открие проблема.p.hristov написа:От както захладня сутрин след подгряването на първо завъртане двигателя сякаш запалва и като върна ключа угасва. Налага се да завъртя втори, понякога трети път и дори да задържа по продължително стартера за да запали. След това през деня си пали нормално. Проверени дюзи, гнп, компресия, акумулатор, подгряващи свещи. Всичко е ок. Някой да се е сблъсквал с подобен проблем или да има идея какво може да е?
1. Компресията я забрави в случая щом изобщо пали.
Прилича ми на въздух но на тия коли много трудно се доказва.
едно е заради това че трябва да се сложи прозрачен маркуч
и със "новите"бързи връзки може да не го прави.
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
-
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 10 дек 2012, 18:26
- Модел на автомобила: Ford Focus 2001 1.8 TDCI 115hp
- Status: Извън линия
Re: Трудно първо палене на студено Фокус 1.8ТДЦИ
Проблема е решен СТАРТЕР
Реално въртял е мудно. След като запали не гасне.

Реално въртял е мудно. След като запали не гасне.
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Трудно първо палене на студено Фокус 1.8ТДЦИ
Абе от муден стартер да не пали го разбирам,ама от муден стартер да запали и после да огасне НЕ го разбирам!p.hristov написа:Проблема е решен СТАРТЕР![]()
Реално въртял е мудно. След като запали не гасне.
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта