Семеринг на коляновия вал
- J6B
- потребител
- Мнения: 180
- Регистриран: 15 май 2006, 02:01
- Модел на автомобила: Fiesta-92г-1.3 Mi-J6B
Escort-95г-1.8 16V-RKC
FIESTA-06г-1.25 16V-FUJA - Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
Днес се посъветвах с един колега за този начин на отвиване на гайката и останах изненадан като каза ,че и той така правил на ладата,връзвал ключа и леко чуквал стартера,утре към девет сутринта ще ида на канала на комшията и аз ще опитам,ремонтите винаги ги почвам сутринта та ако се случи нещо непридвидено да имам време да реагирам...
- J6B
- потребител
- Мнения: 180
- Регистриран: 15 май 2006, 02:01
- Модел на автомобила: Fiesta-92г-1.3 Mi-J6B
Escort-95г-1.8 16V-RKC
FIESTA-06г-1.25 16V-FUJA - Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
Всичко стана от раз,разхлабих ремъка който минава през шайбата,болтът е 19,сложих му стабилен ключ и го вързах за полуоската с рикордоман 6 квадрата,излезнах от канала изкарах кабелите на свещите и отидах и чукнах леко стартера и веднага скочих в канала да видя какъв е резултата и видях веднага, че ключа е илезнал от болта но самият болт беше отвъртян с една две резби и вървеше на ръка,отвъртях го,извадих шайбата поизбърсах малко с едно парцалче и искарах стария семеринг с една отверка,излезна много лесно,забърсах и в гнездото на семеринга имаше една две капки масло но като го ибърсах повече не излезна,намазах новия семеринг с пръста с малко масло и го натиснах на кише малко и влезна лесно,после забърсах свалената шайба и я мушнах на вала,после стягане с ключа като го удрих с чука на порции се едно го завъртам с въздух,после натегнах и ремъка отгоре от генератора и отидох да паля да вида дали няма да има някакъв теч,обаче оп неще да пали и ми присветна че не съм сложил кабелите на свещите,сложих ги и запали от раз...направих 10-12 км пробег и засега няма теч,опитах се да отвъртя пробката на маслото да може да го сменя но ми превъртя тринайската и сега ще купувам нова тапа и тогава ще и сменя и маслото,щях да я свалям тази пробка и да и заваря отгоре една нова глава от друг болт но мисля че е мека и няма да стане заварката и затова ще и купя една нова пробка и тогава ще и сменя маслото и пак ще направя проверка на семеринга...
Цялата смяна на семеринга ми отне не повече от час...
Цялата смяна на семеринга ми отне не повече от час...
- toniboy
- потребител
- Мнения: 1394
- Регистриран: 21 мар 2008, 17:20
- Модел на автомобила: ford C MAX 1.6 TDCI /109 к.с / 2009 г
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Семеринг на коляновия вал
доста подробно е описано как се сменя въпросната семеринга . но да попитам за фиеста автоматик процедурата същата ли е ? или ще трябва да се ходи до сервиз,
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Семеринг на коляновия вал
Същата е и на автоматик и на ръчна и на Бензин и на Дизел и на Опел, Ауди, Мерцедес, Ферари, Камаз, Ман, Скания и на ...... абе на всеки двигател.toniboy написа:доста подробно е описано как се сменя въпросната семеринга . но да попитам за фиеста автоматик процедурата същата ли е ? или ще трябва да се ходи до сервиз,
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- toniboy
- потребител
- Мнения: 1394
- Регистриран: 21 мар 2008, 17:20
- Модел на автомобила: ford C MAX 1.6 TDCI /109 к.с / 2009 г
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Семеринг на коляновия вал
от като разбрах за теча на масло от въпросната семеринга имам към 5000 км навъртяни за 5 месеца днес долях около 200 млл масло с което от литровата тубичка останаха към 200 млл. нормално лие всичкото това количество към 800 млл да е изтекло ? до сега колата не ми е горила масло , в наи скоро врем ще трябва да я карам за смяна или в сервиз.
- sharky_ssm
- потребител
- Мнения: 83
- Регистриран: 01 сеп 2009, 07:54
- Модел на автомобила: mondeo 1.8-16v.kombi-93:мондео 2.0-zetek.4x4ghia,комби-95
- Status: Извън линия
Re: Семеринг на коляновия вал
Пробвай да си направиш ключ за блокаж на шайбата. Прилича на ключа на ъглошлайфа ама едното рамо е подвижно. 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта