Семеринг на коляновия вал

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
J6B
потребител
потребител
Мнения: 180
Регистриран: 15 май 2006, 02:01
Модел на автомобила: Fiesta-92г-1.3 Mi-J6B
Escort-95г-1.8 16V-RKC
FIESTA-06г-1.25 16V-FUJA
Местоположение: Plovdiv
Status: Извън линия

Мнение от J6B » 11 окт 2006, 18:02

Днес се посъветвах с един колега за този начин на отвиване на гайката и останах изненадан като каза ,че и той така правил на ладата,връзвал ключа и леко чуквал стартера,утре към девет сутринта ще ида на канала на комшията и аз ще опитам,ремонтите винаги ги почвам сутринта та ако се случи нещо непридвидено да имам време да реагирам...

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 11 окт 2006, 19:25

И не забравяй - ДА НЯМА НИКОЙ ОКОЛО КОЛАТА !!!

Потребителски аватар
J6B
потребител
потребител
Мнения: 180
Регистриран: 15 май 2006, 02:01
Модел на автомобила: Fiesta-92г-1.3 Mi-J6B
Escort-95г-1.8 16V-RKC
FIESTA-06г-1.25 16V-FUJA
Местоположение: Plovdiv
Status: Извън линия

Мнение от J6B » 12 окт 2006, 15:37

Всичко стана от раз,разхлабих ремъка който минава през шайбата,болтът е 19,сложих му стабилен ключ и го вързах за полуоската с рикордоман 6 квадрата,излезнах от канала изкарах кабелите на свещите и отидах и чукнах леко стартера и веднага скочих в канала да видя какъв е резултата и видях веднага, че ключа е илезнал от болта но самият болт беше отвъртян с една две резби и вървеше на ръка,отвъртях го,извадих шайбата поизбърсах малко с едно парцалче и искарах стария семеринг с една отверка,излезна много лесно,забърсах и в гнездото на семеринга имаше една две капки масло но като го ибърсах повече не излезна,намазах новия семеринг с пръста с малко масло и го натиснах на кише малко и влезна лесно,после забърсах свалената шайба и я мушнах на вала,после стягане с ключа като го удрих с чука на порции се едно го завъртам с въздух,после натегнах и ремъка отгоре от генератора и отидох да паля да вида дали няма да има някакъв теч,обаче оп неще да пали и ми присветна че не съм сложил кабелите на свещите,сложих ги и запали от раз...направих 10-12 км пробег и засега няма теч,опитах се да отвъртя пробката на маслото да може да го сменя но ми превъртя тринайската и сега ще купувам нова тапа и тогава ще и сменя и маслото,щях да я свалям тази пробка и да и заваря отгоре една нова глава от друг болт но мисля че е мека и няма да стане заварката и затова ще и купя една нова пробка и тогава ще и сменя маслото и пак ще направя проверка на семеринга...
Цялата смяна на семеринга ми отне не повече от час...

Потребителски аватар
toniboy
потребител
потребител
Мнения: 1394
Регистриран: 21 мар 2008, 17:20
Модел на автомобила: ford C MAX 1.6 TDCI /109 к.с / 2009 г
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: Семеринг на коляновия вал

Мнение от toniboy » 27 юни 2012, 21:47

доста подробно е описано как се сменя въпросната семеринга . но да попитам за фиеста автоматик процедурата същата ли е ? или ще трябва да се ходи до сервиз,

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Семеринг на коляновия вал

Мнение от HACKO » 27 юни 2012, 23:14

toniboy написа:доста подробно е описано как се сменя въпросната семеринга . но да попитам за фиеста автоматик процедурата същата ли е ? или ще трябва да се ходи до сервиз,
Същата е и на автоматик и на ръчна и на Бензин и на Дизел и на Опел, Ауди, Мерцедес, Ферари, Камаз, Ман, Скания и на ...... абе на всеки двигател.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
toniboy
потребител
потребител
Мнения: 1394
Регистриран: 21 мар 2008, 17:20
Модел на автомобила: ford C MAX 1.6 TDCI /109 к.с / 2009 г
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: Семеринг на коляновия вал

Мнение от toniboy » 16 окт 2012, 22:01

от като разбрах за теча на масло от въпросната семеринга имам към 5000 км навъртяни за 5 месеца днес долях около 200 млл масло с което от литровата тубичка останаха към 200 млл. нормално лие всичкото това количество към 800 млл да е изтекло ? до сега колата не ми е горила масло , в наи скоро врем ще трябва да я карам за смяна или в сервиз.

Потребителски аватар
sharky_ssm
потребител
потребител
Мнения: 83
Регистриран: 01 сеп 2009, 07:54
Модел на автомобила: mondeo 1.8-16v.kombi-93:мондео 2.0-zetek.4x4ghia,комби-95
Status: Извън линия

Re: Семеринг на коляновия вал

Мнение от sharky_ssm » 27 окт 2012, 21:36

Пробвай да си направиш ключ за блокаж на шайбата. Прилича на ключа на ъглошлайфа ама едното рамо е подвижно. _friends_

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта