Малко помощ - Внезапно започна да придърпва...
- Polly
- потребител
- Мнения: 905
- Регистриран: 24 фев 2005, 16:02
- Модел на автомобила: Бира Каменица в кен
- Местоположение: село Извор
- Контакти:
- Status: Извън линия
Освен свещи, кабели и сензори е добре да се провери, ако колата поридърпва и не държи стабилни обороти, дали влиза отнякъде въздух, често това се случва от тръбите, които отиват към въздушния филтър, също и от сервото на спирачките, колкото и може би странно да звучи последното се случва. Така, че погледнете и сервото.
- PUTER
- потребител
- Мнения: 27
- Регистриран: 17 фев 2005, 23:11
- Модел на автомобила: Американското Мондео (powered by DURATEC)
- Местоположение: Out of the country
- Status: Извън линия
Колата е 98-ма.Двигателят е 2.5 V6.Амии освен да сменя кабелите,защотоdemiro написа:Според мен първо смени кабелите,не вярвам да е от инжектор/коя година ти е колата?/.По принцип Мони си е манияк на кабели,пък и винаги се хващай първо за по-малката повреда,казвам го от собствен опит.Пък и не е рентабилно![]()
![]()
Успех!
като ги гледам са си оригиналните Motorcraft и съм убеден абсолютно че не са сменяни никога.Пък ще видим какво ще стане после.
-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 12 дек 2005, 10:47
- Модел на автомобила: SIERRA
- Status: Извън линия
не че се бъркам
кабела можеш да го премериш с мултицет импеданс около 3-4 к.ома ни повече, ни по-малко
най-незабележимия и объркващ проблем е дистрибуторната капачка, ако имаш такава разбира се...търси нагоряла черна точка по пласмасата накорпуса и/пробив/
преди всичко, не вярвай на "майстори"
най-незабележимия и объркващ проблем е дистрибуторната капачка, ако имаш такава разбира се...търси нагоряла черна точка по пласмасата накорпуса и/пробив/
преди всичко, не вярвай на "майстори"
- PUTER
- потребител
- Мнения: 27
- Регистриран: 17 фев 2005, 23:11
- Модел на автомобила: Американското Мондео (powered by DURATEC)
- Местоположение: Out of the country
- Status: Извън линия
Ами то тогава може би наистина компютърът е бил в някакъв safety режим...предполагам.
А иначе смених си кабелите и колата спря да придърпва,но загуба на мощност все още се усеща...ще сменям може би и инжектора скоро.
Меьду другото не съм споменавал че компютърът ми показва 2 грешки:
p1151 Fuel and Air metering
p0174 System too lean(Bank 2)
За първата до колкото се поразрових из форумите,казват че горният кислороден сензор(Upstream Oxygen Sensor) е за смяна.
А за втората най-вероятно е инжектора на 2-ри цилиндър(не знам точно какво означава Bank 2)
Някой запознат по тези случай?
P.S To Brock: Инжекцията изключва на 6600 об/мин
А иначе смених си кабелите и колата спря да придърпва,но загуба на мощност все още се усеща...ще сменям може би и инжектора скоро.
Меьду другото не съм споменавал че компютърът ми показва 2 грешки:
p1151 Fuel and Air metering
p0174 System too lean(Bank 2)
За първата до колкото се поразрових из форумите,казват че горният кислороден сензор(Upstream Oxygen Sensor) е за смяна.
А за втората най-вероятно е инжектора на 2-ри цилиндър(не знам точно какво означава Bank 2)
Някой запознат по тези случай?
P.S To Brock: Инжекцията изключва на 6600 об/мин
-
- потребител
- Мнения: 1
- Регистриран: 22 яну 2006, 11:36
- Модел на автомобила: Escort 1.6 16V EFI 94 combi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Почти същият проблем
От 10 мес. карам Ескорт 1.6 16V EFI мотор 94год. Колата е с BRC газ монтирана в Италия. Всичко беше супер докато не започна да прави проблеми на бензин - при първоначално подаване на газ глъхне а след това се изфорсира нормално /на газ е самолет/. Ходих при какви ли не специалисти и "майстори" и всички ми казват различно. Кабелите съм сменил като я купих преди 30 000км а свещи съм сменил общо 4 комплекта за това време. Дебитомера работи според мен защото като го изключа колата веднага реагира. Възможно ли е да ми прави проблем датчика на дросела?
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Почти същият проблем
По скоро - позапушили са ти се инжекторите (от работа на газ). Няколко пъти съветвам колегите - един път на 2-3000км карайте поне 200км само на бензин, ако е възможно с обороти около и над 3000 с добавка за почистване на инжекциона в по-голяма концентрация (примерно 1STP на 20-25литра; по прдписание го дават на 50л). Ако запушването не е голямо всичко се оправя...emsy написа:От 10 мес. карам Ескорт 1.6 16V EFI мотор 94год. Колата е с BRC газ монтирана в Италия. Всичко беше супер докато не започна да прави проблеми на бензин - при първоначално подаване на газ глъхне а след това се изфорсира нормално /на газ е самолет/. Ходих при какви ли не специалисти и "майстори" и всички ми казват различно. Кабелите съм сменил като я купих преди 30 000км а свещи съм сменил общо 4 комплекта за това време. Дебитомера работи според мен защото като го изключа колата веднага реагира. Възможно ли е да ми прави проблем датчика на дросела?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта