автоматично изключване на двигател

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
stanis
потребител
потребител
Мнения: 13
Регистриран: 25 фев 2009, 01:05
Модел на автомобила: Fiesta Ghia 1.4 TDCi
Status: Извън линия

Re: автоматично изключване на двигател

Мнение от stanis » 10 мар 2009, 00:38

chefo_ukr написа:Е сега гледах в микрокат с поткачваща помпа е ако не бъркам нещо.Ами поне в мойта има а фиестата е команриал там мисля че още по голямо налягане се подържа в системата така че би трябвало и там да има.Мен нещо все ме влече към алармата,те алармаджиите кво блокират?помпата и то през този ключ който седи в краката де то при евентоална авария изключва помпата за да спре горивото.Добре де той форда нали е гаранционен кой ти разреши да слагаш на друго място аларма не се ли нарушава гаранцията?
без проблем я сложиха, в мото пфое други хора, които не работят в сервиза им. все пак ми излезе двойно по ефтино.
diesel1.6 написа:
venom4o написа: Искам да те попитам Ако ти изгасне отново колата в движение.. остави я на скорост почти докато спре и виж дали така както си е на контакт ще запали..без да даваш газ и т.н.
Хич не питай. Или съвсем не знае на колата къде е двигателя, или ни разиграва. Това го питах и аз, за оставянето на скорост, преди седмица... Дори да отговори, не успява да даде смислена информация. Извинявам му се, ако се засяга нещо, но по диагностиката и автомобилите това му е нивото на човека. Да мисли и да се дава на майстори да го цедят.
колега в градски условия не съм имал възможност да се влача много без двигател, при първа възможност отбивам от пътя и си паля. за около 2-3 секунди даже не разбирам че е изгаснал, ако слушам музика в колата и не чувам двигателя. така че отговорът ми е, категорично не пали на скорост.

micev
потребител
потребител
Мнения: 130
Регистриран: 21 юли 2007, 19:02
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1i C 91g
Status: Извън линия

Re: автоматично изключване на двигател

Мнение от micev » 04 апр 2009, 02:08

аз сам виждал така да прави едно ауди а2 (понеже работим с тва момиче в една фирма , а и града ни е малак и я засичам по светофарите за работа като тръгна) и всяка сутрин гледам а да мине през светофара и гъсне , и питам я кво става що гъсне така тая кола още ли не си и свикнала, и тя ми вика - не бе от магазина дето я зех ми казаха че има някаква система и трябва да изчакаш да загрее двигателя преди да потегли , малко ми стана смешно викам си е***и двигателя и системите дето ми ги разправа и гледам един ден седи на паркинга и чака ....попитах я кво става вика да загрее.. викам хубаво , и тя тръгна и аз по нея карам и на същия светофар дето сутринта и гъсне си минава без проблеми, след време се случи че трябваше да я покарам тая кола и се убедих че наистина е така....
с две думи може да си е някаква система тва се пак гледам колата е нова!

Потребителски аватар
chefo_ukr
потребител
потребител
Мнения: 718
Регистриран: 15 юни 2008, 09:30
Модел на автомобила: ФОРД МОНДЕО 2.0ТДДИ
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: автоматично изключване на двигател

Мнение от chefo_ukr » 04 апр 2009, 09:38

micev написа:аз сам виждал така да прави едно ауди а2 (понеже работим с тва момиче в една фирма , а и града ни е малак и я засичам по светофарите за работа като тръгна) и всяка сутрин гледам а да мине през светофара и гъсне , и питам я кво става що гъсне така тая кола още ли не си и свикнала, и тя ми вика - не бе от магазина дето я зех ми казаха че има някаква система и трябва да изчакаш да загрее двигателя преди да потегли , малко ми стана смешно викам си е***и двигателя и системите дето ми ги разправа и гледам един ден седи на паркинга и чака ....попитах я кво става вика да загрее.. викам хубаво , и тя тръгна и аз по нея карам и на същия светофар дето сутринта и гъсне си минава без проблеми, след време се случи че трябваше да я покарам тая кола и се убедих че наистина е така....
с две думи може да си е някаква система тва се пак гледам колата е нова!
това според мен са глупости,ква е логиката и смисъла да гасне щот не била загряла и пак студен старт :(:
Изображение

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: автоматично изключване на двигател

Мнение от paci » 04 апр 2009, 10:01

micev написа:аз сам виждал .. и гъсне ...
Къде се използва "а" и къде "ъ" май няма никакво значение.

micev
потребител
потребител
Мнения: 130
Регистриран: 21 юли 2007, 19:02
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1i C 91g
Status: Извън линия

Re: автоматично изключване на двигател

Мнение от micev » 05 апр 2009, 01:13

е имам си проблеми с правописа кво да направа >:D<:

micev
потребител
потребител
Мнения: 130
Регистриран: 21 юли 2007, 19:02
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1i C 91g
Status: Извън линия

Re: автоматично изключване на двигател

Мнение от micev » 05 апр 2009, 01:14

chefo_ukr написа:
micev написа:аз сам виждал така да прави едно ауди а2 (понеже работим с тва момиче в една фирма , а и града ни е малак и я засичам по светофарите за работа като тръгна) и всяка сутрин гледам а да мине през светофара и гъсне , и питам я кво става що гъсне така тая кола още ли не си и свикнала, и тя ми вика - не бе от магазина дето я зех ми казаха че има някаква система и трябва да изчакаш да загрее двигателя преди да потегли , малко ми стана смешно викам си е***и двигателя и системите дето ми ги разправа и гледам един ден седи на паркинга и чака ....попитах я кво става вика да загрее.. викам хубаво , и тя тръгна и аз по нея карам и на същия светофар дето сутринта и гъсне си минава без проблеми, след време се случи че трябваше да я покарам тая кола и се убедих че наистина е така....
с две думи може да си е някаква система тва се пак гледам колата е нова!
това според мен са глупости,ква е логиката и смисъла да гасне щот не била загряла и пак студен старт :(:
ако знаех само :(

stanis
потребител
потребител
Мнения: 13
Регистриран: 25 фев 2009, 01:05
Модел на автомобила: Fiesta Ghia 1.4 TDCi
Status: Извън линия

Re: автоматично изключване на двигател

Мнение от stanis » 11 апр 2009, 11:16

след повторно закачане на компютъра в мото пфое, решиха да калибрират PCM - a. казаха ми, че компютъра на колата не отчита грешки. Обясниха ми, че двигателя имал няква защита - понякога при натискане на съединител и ако още ми стои крака на гаста се вдигат високи обороти и затова автоматично ги намаля. Обаче в случея явно падат под определен минимум и се изгася двигателя. с това ми дадоха гаранция, че няма да се повтори.

stanis
потребител
потребител
Мнения: 13
Регистриран: 25 фев 2009, 01:05
Модел на автомобила: Fiesta Ghia 1.4 TDCi
Status: Извън линия

Re: автоматично изключване на двигател

Мнение от stanis » 15 апр 2009, 10:32

От миналата седмица навъртях 700 км комбинирано в града и извън града. не неправи проблем. Проблема вече е изяснен при какви условия става, при натискане на съедител при сменяне на скорост. Вчера обаче проблема се появи отново. Пак отидох в Мото Пфое и ми казаха, че управлението на дроселната клапа би могло да се окаже проблем. затова са изпратили запитване към производителя за решаване на проблема и смяна с друг софтуер. Ще продължавам да ви държа в течение, ако някой го интересува. Засега е това от мен. Доскоро.

Потребителски аватар
chefo_ukr
потребител
потребител
Мнения: 718
Регистриран: 15 юни 2008, 09:30
Модел на автомобила: ФОРД МОНДЕО 2.0ТДДИ
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: автоматично изключване на двигател

Мнение от chefo_ukr » 15 апр 2009, 23:00

Разбира се че ни интеренсува, дано скоро да се реши проблема.
Изображение

Потребителски аватар
synthez 3D
Потребител
Потребител
Мнения: 1748
Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008,
Местоположение: Г.Оряховица
Status: Извън линия

Re: автоматично изключване на двигател

Мнение от synthez 3D » 16 апр 2009, 07:39

stanis написа: Мото Пфое и ми казаха, че управлението на дроселната клапа би могло да се окаже проблем. затова са изпратили запитване към производителя за решаване на проблема и смяна с друг софтуер.
Само дето този двигател изобщо няма дроселова клапа :shock: И аз мислех,че има,но се оказа че липсва,защото по принцип всички дизели нямат такава.Явно майсторите в МП изобщо нямат понятие за какво става въпрос,защото и предишното им твърдение,че имало някаква защита,при едновременно натиснат съединител и газ,е глупост.Защитата е от превишени обороти и се задейства при над четири хиляди и нещо обороти,независимо от натискането на съединителя.Освен това има и лампа,която светва,когато тази защита се задейства,но дори и тогава двигателят не трябва да гасне.Просто прекъсва и продължава да работи,след като оборотите паднат под тази граница.Ти карал ли си с обороти над 4500 ?
Независимо,че майсторите май изобщо нямат понятие къде може да е проблема,трябва да настояваш да го отстранят,защото колата е в гаранция и са длъжни да я оправят.Ще следим развитието с интерес.
Изображение

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: автоматично изключване на двигател

Мнение от diesel1.6 » 18 апр 2009, 12:39

Дизелите с рециркулация на изгорелите газове си имат дроселова клапа в смукателния колектор.

stanis
потребител
потребител
Мнения: 13
Регистриран: 25 фев 2009, 01:05
Модел на автомобила: Fiesta Ghia 1.4 TDCi
Status: Извън линия

Re: автоматично изключване на двигател

Мнение от stanis » 19 апр 2009, 11:14

Не съм карал с обороти над 4000. Прекъсването е ставало между 2000 и 3000 оборота на 2-ра 3-та скорост винаги в момента на превключване на скоростта.

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: автоматично изключване на двигател

Мнение от diesel1.6 » 19 апр 2009, 13:54

Според закона, ако три пъти в гаранция имаш проблеми с един и същи дефект, трябва да ти сменят стоката или върнат паричките :)

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта