показания на уреда за температура
- поната
- потребител
- Мнения: 102
- Регистриран: 17 сеп 2005, 17:48
- Модел на автомобила: Fiesta 1.3mi94. Форд торнео-транзит 07 Tdci 130hp. Яде спортни хонди за закуска, вечер кот има.
- Местоположение: Burgas
- Status: Извън линия
Термостата.
И аз имах проблема със снимка 2 и умирах от студ но , след смених термостата и темп датчик след 3 км загрява до снимка 1 

- licho
- потребител
- Мнения: 505
- Регистриран: 17 юли 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.1 mi, 1992, Черна лимунзина с три врати
Фиат Браво 1.2 1999, Черна лимунзина с три врати - Status: Извън линия
ето един полезен линк със съответсвие на температурата и показанията на стрелката на датчика
http://faq.ford77.ru/termo/termo4.htm
http://faq.ford77.ru/termo/termo4.htm

-
- Администратор
- Мнения: 2511
- Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
- Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г. - Местоположение: София - Надежда 1
- Контакти:
- Status: Извън линия
Не отварям нова тема, защото съм по същи въпрос.
При мен стрелката на температурата седеше на положението на картинка № 2, т.е отворил и незатворил термостат. Е, в Петък смених термостата. Като оставих двигатела да си работи на място загря, стрелката стгно до R на NORMAL, включи се вентилатора, темп. падна и вент. се изключи. Много доволен и щастлив тръгнах на път. Обаче по време на движение стрелката се върна на положението от картинка № 2 и през целия път почти не мръдна от там (мърдаше съвсем леко на горе или надоле в зависимост от натоварването и продължителността му, на двигателя).
Дайте акъл от какво може да е това.
Трябва да отбележа и че със стария термостат се държеше по същия начин, което ме навежда на два извода - или стария термостат е бил наред и проблема е другаде, или новия термостат е дефектен (имайки предвид цената му...).
При мен стрелката на температурата седеше на положението на картинка № 2, т.е отворил и незатворил термостат. Е, в Петък смених термостата. Като оставих двигатела да си работи на място загря, стрелката стгно до R на NORMAL, включи се вентилатора, темп. падна и вент. се изключи. Много доволен и щастлив тръгнах на път. Обаче по време на движение стрелката се върна на положението от картинка № 2 и през целия път почти не мръдна от там (мърдаше съвсем леко на горе или надоле в зависимост от натоварването и продължителността му, на двигателя).
Дайте акъл от какво може да е това.
Трябва да отбележа и че със стария термостат се държеше по същия начин, което ме навежда на два извода - или стария термостат е бил наред и проблема е другаде, или новия термостат е дефектен (имайки предвид цената му...).
- licho
- потребител
- Мнения: 505
- Регистриран: 17 юли 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.1 mi, 1992, Черна лимунзина с три врати
Фиат Браво 1.2 1999, Черна лимунзина с три врати - Status: Извън линия
ако си тръгнал път на дълъг път вероятно ти се охлажда от движението на автомобила.Любо написа:Не отварям нова тема, защото съм по същи въпрос.
При мен стрелката на температурата седеше на положението на картинка № 2, т.е отворил и незатворил термостат. Е, в Петък смених термостата. Като оставих двигатела да си работи на място загря, стрелката стгно до R на NORMAL, включи се вентилатора, темп. падна и вент. се изключи. Много доволен и щастлив тръгнах на път. Обаче по време на движение стрелката се върна на положението от картинка № 2 и през целия път почти не мръдна от там (мърдаше съвсем леко на горе или надоле в зависимост от натоварването и продължителността му, на двигателя).
Дайте акъл от какво може да е това.
Трябва да отбележа и че със стария термостат се държеше по същия начин, което ме навежда на два извода - или стария термостат е бил наред и проблема е другаде, или новия термостат е дефектен (имайки предвид цената му...).

-
- Администратор
- Мнения: 2511
- Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
- Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г. - Местоположение: София - Надежда 1
- Контакти:
- Status: Извън линия
Да бях на път. София-Вълчедръм-София, през Петрохон и на спускането съм съгласен да изтине, но на изкачването... Освен това в София-градско се държи по същия начин, а сутрин навъртам между 25 и 30 км до работа, и вечер съм по същия маршрут...licho написа:ако си тръгнал път на дълъг път вероятно ти се охлажда от движението на автомобила.
-
- Администратор
- Мнения: 2511
- Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
- Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г. - Местоположение: София - Надежда 1
- Контакти:
- Status: Извън линия
След като направих експеримента със стария ми термостат (за което благодаря на greek, че ми осигури нужния термометър), установих че термостата отвори между 88 и 92*С (изпуснах точния момент, на термостата е щамповано 88*С). А се затвори под 80*С.
Незнам това нормално ли е и ако е нормално защо стрелката на уреда в купето ми стоеше (както между другото и с новия термостат) като на картинка №2 (незатворил термостат). Дали затваря прекалено бавно? Или проблема е в някой датчик?
Само да отбележа, че при работа на място стрелката се изправя и си стои вертикална, докато се включи вентилатора. След това стрелката леко пада, докато вентилатора се изключи и след малко пак се изправя. Т.е. датчика за стрелката според мен работи.
едит: Имам още един въпрос, тъй като утре смятам да проверя датчиците, може ли някой да каже от двата датчика на термостата, кой за какво е? Кой е за компа и кой е за уреда в купето? Датчиците са позиции 9 и 10
Незнам това нормално ли е и ако е нормално защо стрелката на уреда в купето ми стоеше (както между другото и с новия термостат) като на картинка №2 (незатворил термостат). Дали затваря прекалено бавно? Или проблема е в някой датчик?
Само да отбележа, че при работа на място стрелката се изправя и си стои вертикална, докато се включи вентилатора. След това стрелката леко пада, докато вентилатора се изключи и след малко пак се изправя. Т.е. датчика за стрелката според мен работи.
едит: Имам още един въпрос, тъй като утре смятам да проверя датчиците, може ли някой да каже от двата датчика на термостата, кой за какво е? Кой е за компа и кой е за уреда в купето? Датчиците са позиции 9 и 10
-
- Администратор
- Мнения: 2511
- Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
- Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г. - Местоположение: София - Надежда 1
- Контакти:
- Status: Извън линия
Благодаря, днес ще се опитам да замеря сендера и сензора и ще имам по ясна представа. demiro, ако си прав за буква L значи единия от двата датчика дава лъжливи показания (или единия занижава показанията, или другия завишава).
Утре ще пиша резултатите от днешните замервания.
edit: Днес ги пиша.
Показанията на датчика за температурата са нормални, но показанията на датчика за уреда (сендера) нямам с какво да ги сравня
Та ако някой има стойностите при различни температури, моля да ги публикува.
При мен стойностите са:
20*С - 400 ома
60*С - 275 ома
75*С - 264 ома
80*С - 260 ома
85*С - 248 ома
89*С - 239 ома - тук се включва перката на радиатора. Но температурата е мерена в разширителното казанче.
П.П. Не съм 100% сигурен за дименсията на съпротивлението, защото с тоя мултицет дето го ползвах (барабар със собственика му) нещо не му схванах омове ли мери килоомове ли, кво ли!? Но съм сигурен, че беше съпротивление.
Утре ще пиша резултатите от днешните замервания.
edit: Днес ги пиша.
Показанията на датчика за температурата са нормални, но показанията на датчика за уреда (сендера) нямам с какво да ги сравня

При мен стойностите са:
20*С - 400 ома
60*С - 275 ома
75*С - 264 ома
80*С - 260 ома
85*С - 248 ома
89*С - 239 ома - тук се включва перката на радиатора. Но температурата е мерена в разширителното казанче.
П.П. Не съм 100% сигурен за дименсията на съпротивлението, защото с тоя мултицет дето го ползвах (барабар със собственика му) нещо не му схванах омове ли мери килоомове ли, кво ли!? Но съм сигурен, че беше съпротивление.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта